Joulutähdet 2005 helmikuussa

KAIZA
Meillä Atella on nyt kans hali pusu vaihe menossa, en tiedä hakeeko sillä huomiota vai onko ikään liittyvää, on kuitenkin ihanaa kun toinen tulee halimaan, Atte ei oo koskaan ollu mikään sylittelijä, siks se onkinniin kivaa :heart:

PEPPI Atte nukahtaa päikkäreille nopeesti, luen jonkun kirjan ja sit sammuu, hoidossa Hoitaja laulaa ja yleensä ekan säkeen aikana sammuu. Atte nukkuu edelleen siellä matkasängyssä, en usko että vielä pysyis omassa.

JELLONA Atte ei suostu kotona käymään potalla/pöntöllä mut hoidossa käy kiltisti :D
Kesällä saa kans sit olla ilman vaippaa. kokeiltiin kyllä viikonloppuna vaipattomuutta mut yks matto meni jo pissaan ja en jaksanu sit seuraavana päivänä jatkaa :ashamed:

Teillä joilla on useampi lapsi kuinka usein saatte kahdenkeskeistä aikaa miehen kanssa? Ja miten huomioitte toisenne arkisin? Meillä on tää arki jumahtanu paikoilleen ja nyt tarttis jotain piristystä :|

mut tais veetuska herätä

hyvää viikonloppua :hug:
 
Tigru, mikä kahdenkeskinen aika??? :eek: Meillä on viimeiks käyty kahdestaan missään sillo viimevuonna pari viikkoa ennen pääsiäistä |O

Mites tänne on joku vieras päässy kirjottaa tyhyjän viestin??

Mustikkapiirakka tehty ja nyt pitäs lähtee kauppaan, laatuaikaa yksin, en tasan ota ketään mukaan :kieh: meinaa näät maito loppua, enhä mä ostanu sitä keskiviikkona ku 4*1,5litraa..
 
moro

ja hyvää viikonlopun alkua jokaiselle!

Täällä on niin hiljasta että korvat soi :eek: :D

Ja oon saanu puunattua kämpän siistiks :D nyt pitäs vielä koiruus lähtee viemään lenkille ja sitten saa olla päivä täys --> sohvalle telkkua kahtomaan ihan rauhassa.. vaikkakin vähän outoo kun on näin hiljasta.. Ei tuo Roopekaan kovin puhe tuulella oo :LOL:

peppi: Ju kyllä soittelen.
Tatukin syö ja piirtää aika paljon vasurilla.. on vähä niin kuin molempi kätinen tällä hetkellä :whistle:
Ihanan yllärin olit järkännyt!

Minä ostin miehelle lahjaksi tyynyn :LOL: kun ostin itelleni joku aika sitten kun niskat jumissa niin sitä niin kovin yritti pitmittää.. no ei tartte enää.
Ite sain jotain toooosi herkullisia suklaakarkkej. Oli ihan tuosta karkkiliikkeestä käyny ostaa ja oli nätisti paketoitu :heart:
Vaikka ei meillä yleensä mitenkään juhlita. kavereille viestit laitoin.

Nyt en muista mitä muuta piti kommentoida :eek: no, palailen kyllä illalla vielä ;)
 
Huomenta.

Mulla on menkat :kieh: Heräsin aamuyöstä, kun yösiteestä oli tullut läpi :headwall: Enkä sit saanu sen jälkeen oikeen unta :/ Mä INHOON menkkoja! Niiden ei olis vielä edes pitänyt alkaa... Vasta ens viikolla, mun laskujen mukaan.

Rasmus osaa kiivetä pinnasänkyyn ja sieltä pois :D Okei, sen sänky on kiinni meidän sängyssä, eikä alataso ole ihan alhaalla (kun sitä pitää nukutella, käy liikaa selänpäälle). Mut on kyllä huvittavan näköinen, kun sitä tekee ja niin ylpee :D :heart:

Jellona: Kuinkas teillä voidaan? Pikaista paranemista!

Kaiza: No joo, pitäishän se noin mennä, mutta ei meilläkään mene. Mun mielestä on siis ihan hyvä, että on sellainen päivä, jolloin voi toista muistaa, mikä ei siis ole synttäri tms. muu vuosipäivä. Jos on sitä mieltä, että ystävänpäivä on huuhaata ja et sitä muistamista pitäis muulloinkin tapahtua niin kyllä sitä sit tosiaan PITÄISI tapahtua |O :whistle: Mä luulen, että toi hellittelykausi liittyy tähän ikään, meilläkin sitä on tässä 2v tienoilla ollut tosi paljon :heart:

KK: Mitä se ruoka sit oli, mitä teit? Kalja on kyllä pahaa, mutta uskon, että se on sopinut ruokaan, sellaisenaan sitä ei juo erkkikään :LOL: Ainakaan mun mielestä ;) :x

Mikä toi vierailija tosiaan tossa on?? :eek:

Smirge: Hauskoja juhlia!

Tigru: Miten lähellä poikien mummolat on? Eikö he voisi auttaa, hoitaa lapsia, kun te teette miehen kanssa jotain kahdenkeskeistä? Entä kummit/ystävät? Jos ei ole ketään niin voisitko palkata jostain ihan lastenhoitajan, mll tai vastaava? Meillä on ollu puhe tosta toisen muistamisesta arjessa... Mä oon se, joka ostelee ihan muuten vaankin lahjoja, järjestän lapsia hoitoon, että voidaan esim. just käydä leffassa.. Sami sit harvemmin muistaa mitenkään |O Ollaan tästä juteltu ja oon sanonu, että ihan sekin piristäisi, jos vaikka ohimennen halaisi tms... Ja kyllä se on nyt tapojaan parantanutkin :)

Mut nyt lopettelen!

Mennään äitin kanssa varmaan sinne salille tänään, äiti aikoo kans sinne liittyä, kiva!! Mun täti onkin jo jäsen siellä :D
 
Peppi, mulla ei oo ollu noita menkka ongelmia sen jälkeen kun hankin kuukupin B) ärsyttää tuomoset menkat. Onneks mulla tulee nyt vaan neljästi vuodessa menkat :saint:

Poika nukku jälleen yön loistavasti mä heräsin aamuyöstä ku lärviin sattu, eikä ees särkylääke auttanu |O nyt koitan mussuttaa aamupalaa, huonolla menestyksellä..

Smirgelle jälki junassa hauskoja matkoja ja juhlia toivottaen!'

Meillä ukko oli eilen sitä mieltä et kahdenkeskistä aikaa pitäs saada, no ehotin et vietäs kersat tänää anoppilaan ja tultas vaik sit kotio juomaan kaffet rauhassa ni ei ku hällä koskee selkään.. no saispahan rauhassa levätä kaks tuntii..
 
Pikainen moi!
Meen kohta jatkaa tuonne sohvaköllöttelyä, poijjat ulkoilee vähän aikaa vaikka aika pakkasta onkin. Mulle palas supistusvaivat taas, suppareita aiheuttaa kävely, istuminen, kyykkiminen... Eli mun pitäs kyljellään köllötellä koko ajan. Viime yö oli kamalin, kun heräsin "kipeisiin synnytyssupistuksiin" kesken unien, voitte uskoa että säikäyttää moiset mut onneks ne loppui kohta. Mut KÄPY laita vaikka tekstarilla tietoa rattaiden tilanteesta, en välttämättä tässä koneella istuksi.. Ja muutkin, jos nää supparit jatkuu, en tässä viitsi istua kirjoitella, jotta vauveli pysyisi hyvin massussa ja esim. vuodelevolta, sairaalareissuilta välttyisin. Nyt on rv31+ jotain. Mukavaa helmikuun jatkoa teille, voikaatte kaikki hyvin!
 
Huomenta!

Nyt meidän isommat pojat (atte ja mies) lahtivät reissuun :'(
Atte on ollu ihan innoissaan kun pääsee pikkubusilla (pakettiauto) matkustamaan.
Aamun pakkasin tavaroita ja eväitä. ja nyt ovat lähetetty matkaan.

PEPPI meillä mummot asuu 300km ja 800km päässe joten niistä ei ole apua ja muu suku asuu yhtä kaukana. Täällä on kavereita mutta heillä on myös lapsia yks tai kaks. (ovat kyllä joskus vahtinu)
Oon käyttäny lapsenvahteja, mut tulee aika kalliiks jos joka kk haluis tehdä jotain ja nyt kun on kaks noin pientä on vaikee saada hoitajaa joka pärjää noitten kanssa tai sit pitää palkata kaks hoitajaa :/
Onneks tuo kodinhoitaja käy kerran viikossa, pääsen etes ite käymään salilla tai kaupassa.
nyt sitä huomaa oman suvun tärkeyden.
Onneks pääsiäisenä tulee mun vanhemmat ja mun täti hoitamaan poikia kun meillä onne synttäri juhlat!!
Huhtikuussa mulla on kahtena viikonloppuna menoa, toinen on naisten ilta ja toisiin juhliin mennäänmiehen kanssa yhhessä :D

mut nyt lähen tulostelee karttaa jotta löydän vaippamessuille

palailen illemmalla

Tigru
 
moikka!

tää lähtee tänään ulos :D

vaikkakin työpäivä oli ihan kauhee ja jouduin särkylääkettä syömään mut lähen silti... ihan tajuton jysäri!!! :whistle:
kerrankin kun on mahdollisuus ja mies vielä yllytti että nyt pitää mennä.

Peppi: Jaksuja menkkojen kans.. myötätunto :hug:

Tigru: Nauti nyt olostasi!

Lillukka: Varmaan säikkäytti. Lepäile kunolla ja toivotaan että vauveli pysyy vielä masussa!

Mites Nasuliinon vointi??

kaiketi suihkuun vois kammeta.. ihmeelliseltä tuntuu kun voi tehä just sitä mitä haluaa just sillä aikaa kun haluaa :eek:
käytiin koiran kans pitkä lenkkikin töitten jälkeen =)

mut nyt :wave:
 
Lauantai-iltoja!

Meillä sit viime yönä Aleksi oksenti. aloitti illalla 21 aikaan ja tänä aamuna vasta lopetti, siis n.tunnin välein herättiin kääntää poika ämpärille. nukku meidän sängyssä miehen kanssa ja minä lattialla patjalla. Mikkis tuli 5 aikaan sit viel mun viekkuun nukkuun. minä läksin aamuvuoroon töihin ja pojat jäi nukkuun ja sairastaan. Mikkis oli iltapäivällä viel sit uudestaan oksentanut ruoat ulos. :ashamed:
nyt kyllä jo leikkii kaikella tarmollansa. Aleksi on maannut meidän sängyllä koko päivän ja katellut videoita tai tv:tä. et hyvin rauhassa on tää päivä meidän osalta mennyt. mulla olis ollu nyt illalla se polttari suunnittelukin, mut jätin väliin.
suhteellisen hyvin kuitenkin kaikki voi tällä hetkellä, mut huomisesta ei taas tiedä. mulla onneksi vaan 7-12 töitä ja sit yövuoro. :)

kiitos kysymästä peppi että tuollein meillä jaksellaan. :) parantumaan päin kuitenkin. ja pyykkikone laulanut niin monta kertaa että en ole enää laskuissa pysynyt. :whistle: mukavat ystävänpäiväyllätyksen olit järkännyt miehellesi. =)

käpy, mitä ruokaa tosiaan teit, mihin kaljaa pistit???

danjuskalle, oikein mukavaa iltaa! =)

tigru, meidä yhteinen aika miehen kanssa järjestetään aika pitkälti mummon ja papan avulla. he ottaavat noita poikia useinkin hoitoon ja varmaan useamminkin ottaisivat, mut en mie halua joka viikonloppu niitä antaa sinne. nyt mikkis menee seuraavan kerran sinne kun me lähdetään kolmestaan maaliskuun puolivälissä rukalle taas vaihteeksi. :) toviotaan että löytäisitte jostain luotettavan ja osaavan hoitajan joka pärjäis poikien kanssa. kiva että olette saaneet kodinhoitajan teillä käymään. auttaa suuresti. jaksuja kovasti. :hug:

lillukalle, jarrusukkia viel hiukan. toivottavasti joskus pystyt meille kirjoittelee. jaksuja :hug:

metku, kivalle kuulosti teidän tuleva talonne. jaksuja suunnitteluun. :hug: hyvä että on pojilla hoidossa alkanut sujumaan. :)

nyy mun pitää mennä, kun toi pienempi täystuho tuhoaaaa koko talon....palailen. :wave:
 
Iltoja!

Täällä yksinäni, tai siis poikien kanssa kotona oleskelen.. Just tultiin mummulta, kohta olis nukkumaanmeno, eli nukutuspuuhat edessä. Sami on siellä kaverinsa luona.

Mummu+muut lähtevät huomenna aamulla Pärnuun ja tulevat torstaina, en tiiä, mitä teen poikien kanssa huomisen ja ma, ti ja ke illat :eek: :LOL:

Meillä olis nyt sellanen mahdollisuus, että päästäis lähtemään to-iltana Ruotsin risteilylle ja takas tultais la-aamuna, mummo (Samin äiti) on luvannut, että olis poikien kanssa sen ajan... Mut mua mietityttää, en oo koskaan ollut erossa pojista niin pitkää aikaa, siis niin, että kumpikaan meistä ei olis paikalla (sillon viime kesän alussa Sami oli sen pari päivää Jontun kaa siellä Ruotsissa ja sit sairaalassa oloaika Rasmuksesta).. Joonatan pärjäis varmaan tosi hyvin, tykkää ihan hirveesti siellä leikkiä tyttöjen, "tätiensä", 8v. kanssa, menee sinne aina riemulla, ei haluais koskaan pois lähteä ja usein on tyttöjä ikävä, kun kuuleekin, että sinne mentäis niin kirjaimellisesti pomppii ilosta. Ja viimeksi (ystävänpäivänä) jäi sinne niin, ettei heippojakaan ehtinyt sanomaan, kun alkoi jo leikit, eikä olis tosiaan pois halunnut lähteä. Mut sit Rasmus.. Sillä on nyt se kausi, että vähän vierastaa, tosin, se on näköjään jo menossa aika hyvin ohi... Silläkin oli mennyt mummolassa viimeksi hyvin, eikä ollut yhtään itkenyt, mut jos sitä rupeaakin yhtäkkiä vierastuttamaan, eikä me olla paikalla ja tullaan vasta pitkän ajan päästä :'( :ashamed: Ja Joonatanilla tulee usein siinä vaiheessa ikävä äitin/isin sylkkyyn, jos tulee pipi :( Hirveen vaikee juttu. Kun sit taas tekis mieli lähteä, olis ihana päästä irtautumaan tästä arjesta vähän pidemmäksikin aikaa. Ei noi pojat kuitenkaan todellakaan mitenkään usein ole yöhoidossa olleet! Halvalla saatais risteily, anoppi antoi semmosen alennuskupongin a-luokan hytteihin. En tiiä, mitä te tekisitte, lähtisittekö vaiko ette??

Kun mietin sellastakin, että kyllä se mummo varmasti pojat ottais hoitoon yhdeksikin yöksi, jos tehtäis täällä kotona Samin kanssa jotain kivaa.. Toisaalta, mä en oo koskaan kaveriporukassa ollut risteilyllä :D Niin, pari kaveriakin tosiaan lähtis ja mahdollisesti mun veli ja sen kaverikin..

Kauheen pitkä selitys yhdestä asiasta :ashamed:

Lillukka: Hus pois supistukset ja tervetuloa parin kuukauden päästä takas :D Olis kiva, jos joskus ehtisin kuitenkin kuulumisia kirjoitella :hug:

Tigru: No voi harmi :( Onneksi tosiaan saatte kodinhoitajalta apua kuitenkin :hug:

Danjuska: Hauskaa iltaa! Kiitos myötätunnoista ;) :D

Jellona: miten jaksoit työpäivän, etkö ollut ihan poikki? :/ Sulla on kuitenkin rankka työ.

Mut jospa sitä lopettelis. Kohta pääsee ah, niin ihaniin nukutushommiin :whistle: :D :wave:
 
Jellonan poppoolle paranemista!

Lillukalle laittelin viestiä, mut sillä taitaa olla kiireitä ku ei vastaa.. ;)

Täällä on saunassa käyty ja namuja syöty joka sit kostautuu leuan kipuna :headwall:

Aijoo se ruoka.. se oli vähän niinku mesrimiespataa mut ei sinnepäinkään, laitoin siis perunoita, porkkanoita ja bataatin suikaleiks, sit pienin läskisoossilihoja, ruskistin ne ja sekaan heitin sipulirenkaita, sit n.7dl lihalientä (mä käytän semmosia oliiviöljyä sisältäviä, ne on parempia maultaan ja ne taitaa olla ainoita mitä tääl voi käyttää ), pippuria ja valkosipulia myllystä ja himppusen yrttisuolaa ja sit vähä reilu puol pulloo olutta, merki oli karhu, vähän ois vähempi pitäny laittaa vaik ohjeessa lukee pullollinen, siis siinä merimiespadan ohjeessa.
Mä laitoin 8 perunaa, 6porkkanaa ja ison bataatin, riitti meille kahdelle aterialle, tosin A ei syöny tuota joten ei siit riittäs ku yhden kerran koko porukalle ja toiselle päivää mulle/ukolle ja lapsille.. ihanan selkeitä nää mun ohjeet.. päästä revitty siis, halusin jotai erilaista ruokaa..
 
Iltaa!

Riksussa käyty ihastelee vaippoja, mukaan tarttui Atelle treenihousut ja Veetille imuja sekä bodyn jatke pala, tilasin yhet housut, otan niistä sit kaavat ja teen lisää :) pihinä otin vain yhet ja reilun kokoiset että menee pitkään :D
mulla on iso kasa pyyhkeitä vois ommella niistä sisävaippoja, taitaa yö mennä leikellessä niitä

mut nyt on kaamee nälkä vaikka äsken söin pari leipää, ei kai siinä muu auta kuinmenä tekee pöperöö

KÄPY toi ohje kuulostaa hyvältä, tarvii kokeilla :p

JELLONAN porukalle paranemisia

PEPPI rohkeesti vain sinne riteilylle tai mie voin mennä siun puolesta :LOL:

hyviä öitä, huomiseen :wave:
 
töistä pikaiseen.

viime yö meni mukavasti nukuttiin jokainen omissa sängyissään. Aleksilla ei viel illalla pysyny ruoka sisässä, kun halusi paistettua munaa niin mies teki mut ei tarvinnu ottaa kuin yksi pala joka sekin tuli ylös. mut muuten ihan okei kaikki. :)

peppi, minä taidan olla sellainen duracell pupu, että jaksan pienillä unilla ihan hyvin. minä sain kuitenkin edellisenä yönä oksennus välit nukuttuu. :)
ja tigrua lainatakseni minäkin voin lähtee risteilylle sun puolesta, jos et ite nyt saa mentyä, joten ihan hyvin voit siis mennä. kyllä ne pojat pärjää. eiköhän ne ajatukset ole ihan jossain muualla pojilla,kun ovat siellä tyttöjen kanssa leikkimässä. ja nopeasti ne ikävä jutut menee niiltä ohi kun keksii pojille taas mielekästä tekemistä. :D

käpy, meillä kokeillaan taatuusti tota ruokaa. :p saa mies sen värkätä. tykkäs hänkin.

tigrulle, mukavia kaksistaanolo päiviä veetin kanssa. kuinkas Aten ja miehesi matka oli mennyt?

mut juu palailen varmaankin sit yöllä viimeistään...mukavaa sunnuntaita kaikille! :hug:
 
huomenia!

Yö meni mukavasti, otin veetin viereen jossain vaihettä yötä kun kitisi, siinä ditten nukuttii vaille kasiin :D
mie oon lömmitelly uunia ja pessy koneellisen pyykkiä.

Veeti höpöttelee kovasti lattialla, saapahan nyt suunvuoron kun ei oo Atte käläkättämässä :LOL:

JELLONA Aten ja miehen matka oli menny hyvin, olivat vain kolme kertaa pysähtyny matkalla.
Atte tykkäs kovasti matkustaa kun näki niin hyvin siitä pakun etupenkiltä. oli koko matkan höpötelly että mitä näki :D olivat illalla kymmenen aikaan perillä eli 11h kesti matka.

miun pitää mennä tekee jauhelihapihvejä, kaveri tulee kohta meille ja syödään hampurilaisia :p sit vien Veetuskan toiselle kaverille hoitoon ja sit mennään tän toisen ystävän kanssa tanssimaan. Ystävänpäivä viikon kunniaksi saa viedä kaverin tanssimaan :D

en sit eilen jaksanu leikellä niitä vaippoja, tuskin tänäänkään

Veeti on alkanu hiukan vierastaa :/ oli kaverilla silloin torstaina hoidossa, heräs päikkäreiltä niin oli huutanu 10min ja rauhoittu sit kun tajus että attekin on siellä. ihminen on tuttu ja ollaan oltu siellä monesti ja näkee tätä ihmistä joka viikko, eroahdistusta varmaan.
toivottavasti tää ilta menee hyvin kaverin luona. onneks sillä on Aten ikäinen poika niin se varmaan helpottaa.

Mua naurattaa tuo veetin syömisen määrä, meillä menee päivässä 5-6 pientä purkkia soseita ja lisäksi vielä 3-4dl puuroa :eek: tiskipöytä on täynnä purkkeja yhen päivän jälkeen :kieh:

jees, mut on mentävä nyt kun toi poikakin viihtyy lattialla niin saapi ruoan tehtyä

palailen taas illemmalla

moikkis :wave:
 
Moi.

Me vietiin poikien kanssa Sami aamulla töihin, mentiin puistoon, leikittiin siellä ja siitä mentiin mun mummulle ja papalle käymään. Siellä sattuikin sitten läheltä piti -tilanne :'( Mummu ei varmaan haluaisi, että täällä asiasta kertoisin tai ylipäätään, mut kerron nyt "pääpiirteet", eli Joonatan sai mummun jonkun sydänlääkkeen suuhunsa (luuli karkiksi), se saatiin kyllä sit heti sieltä suusta pois, ei ollut ehtinyt purasta, eikä lääke ollut suussa kun maks 2 sekuntia (sen aikaa, kun se nyt sieltä ulos kaivettiin..). Me pelästyttiin kaikki ihan hirveesti :ashamed: Mummu ja minä, Joonatan sitten pelästy sitä, kun me niin pelästyttiin ja kaivettiin sitä lääkettä suusta ja tarkistettiin, ettei siellä ollut niitä enempää. Joonatan itki mun sylissä, mummu itki vieressä ja minä järkytykseltäni koitin kumpaakin rauhoitella, vaikka itteänikin itketti :ashamed: No, ei siinä onneksi mitään sitten käynyt, kaikki rauhoituttiin, joskin mummu potee huonoa omaa tuntoa ja luulee, että olen vihainen, vaikka toki olen sanonut, etten ole! Pappa sitten sanoi mummulle, että jos me vielä uskalletaan siellä kyläillä niin kaikki lääkkeet saavat mennä lukolliseen kaappiin!

Rasmus heräsi just päiväuniltaan, tuolla se jotain touhuaa. Joonatan vielä nukkuu.

Täti toi meille limoviikuna-puun, joka on alunperin ollut mummulla ja papalla, mutta joutui huonoon kuntoon, kun he muuttivat, eikä saanut tarpeeksi valoa, sitten serkku otti sen ja hoisi kuntoon, mutta hän ja heidän tyttönsä ovat sille allergisia, joten me otettiin se tänne sitten. Nyt meillä on 2 limoviikunaa ja 1 iso palmu, joka siirtyi lastenhuoneeseen. Mistä tulikin mieleen, onko teillä muilla minkä verran kasveja? Miten musta tuntuu, että tästä on täällä joskus aiemminkin puhuttu :whistle:

Mä oon myös siivoillut tänään ihan hirveesti, pessyt pyykkiä, laittanut kuivumaan, kuivumasta kaappiin, järjestellyt tavaroita, imuroinut, pyyhkinyt tasoja, seiniä ja kaapinovia :eek: :LOL: En tiiä, mistä on riittänyt energia! Nää menkat on sit tälläset, paljon kivempi näin, kun niin, ettei jaksa mitään tehdä B)

Laivamatka vielä mietityttää.. On siihen vielä muutama päivä aikaa, ehtii tässä mieli vaihtua suuntaan jos toiseenkin ;)

Jellona: Tuuhan sitten yöllä kirjoittelemaan!

Tigru: Niin siis mihin ne Atte ja sun mies menivät, toiseen mummolaan? Miten mulla on menny ohi :ashamed: Kauan ovat? Hauskaa iltaa nyt sulle, oot sen ansainnut :hug: Kylläpä se Veeti syö hyvin, ihana juttu :) Oon aina vähän kateellinen niille, joiden lapset syö hyvin :whistle: Kun meillä noi molemmat on niin vähäruokaisia ja syöttämiset on aika-ajoin yhtä show:ta :kieh:

Missä kaikki muut on?? :attn: Tulkaahan kirjoittlemaan! Tansku, Niiskuneiti, Siru jne.!!

Mikäs olo on Danjuskalla? :D Oliko eilen mukavaa?
 
Anna tekee lihapullia tuolla, kohta on mun vuoro, ukko rallaa pihalla kaverisa kans mönkijöillä, poika nukkuu..
Tänää on jo ulkoiltu ja vähän siivoiltu, ei vaan tuo lärvi oikein tykkää moisesta vielkää :kieh:
Yhtä kaveria ootellaan kylään..
Yö meni ihan käsille tuon leuan takia..

Tigru, olin illalla kattomassa romanttisesti pokeriturnausta telkkarista :LOL:

Kukista, meillä on kaks peikonlehteä, paksujalka, kahta erilaista juorua yhteensä kolme, kaktuksia kolme, yks semmonen tajuttoman iso versio.. sit on viirivehka, anopinhammas ja pihalla liuta muita kukkia.

Peppi, meillä joskus kävi Annan ollessa pieni et joltai oli joku lääke tippunu lattialle, pidin pojille saarnan et meille ei taskuissa nappeja kuskata, samoin A meinas joskus tukehtua karkkipaperiin jonka joku oli jättäny sohvalle tms, sillo avauduin että jos syö paperikarkkeja ni ne paperit osautuu roskiin tai ens kerralla mä tungen jokaiselle käärepaperin kurkkuun :ashamed: ei oo sen jälkee ollu karkkipapereita lattioilla :snotty:

Nyt ruuanlaittoon! :wave:
 
moi

pikaisesti tulin pyörähtämään...

Ilta oli tosi kiva :D oli hauskaa ja meni myöhään.. tai siis aikaseen.. ihan miten sen nyt ottaa :whistle: :LOL:
En kuitenkaan saanu nukuttua kun neljä tuntia ja olin jo koiran kans ulkona.. päikkärit kerkesin nukkua ja oli ihana herätä siihen kun alhaalta kuuluu että äiti! :heart:
Oli jo kamala ikävä.

Tämä päivä touhuiltu ja oltu ulkona. käytiin taas järvellä kävelemässä kun on niin ihana ilma :D

Peppi:
onneksi selvisitte säikähdyksellä tuosta lääke jutusta!
Sinuna risteilylle lähtisin! Kyllä pojat aivan varmasti pärjää ja luulen että eivät kovin ikävöi. on kuitenkin tuttu paikka. Eikä varmaan tee teillekkään pahaa päästä kaksistaan tuulettumaan.

Jellona: pikaista paranemista sinne!

nyt jatkamaan pojan kans leikkejä
 
Tulin moikkaamaan teitä, vaikken tässä pitkään voikaan istua :whistle: tai vatsa on pinkeä koko ajan.
Käpy haemma rattaat ke-iltana =) .
Meillä on nyt tiistaihin asti vieraita, miehen äiti ja sisko sekä hänen 9kk pojunen.
Hellyyttävää miten hienosti Onni on hoitanut serkkuaan, antanut tuttia, tuttipulloa, työntänyt rattaita, näyttänyt lelujaan jne.
Iloista illanjatkoa ja mukavaa tulevaa viikkoa!
 
voiko ihmisellä mennä lujempaa |O leuka antaa pikkuhiljaa myöten syödä jne.. mut sit tänää A yllytti koiraa et lähteekö mukaan mönkijä ajelulle, koira parka luuli pääseväsä mukaan, ukko läks pihasta vauhdilla ni eikö tuo hiivatin rakki ampunu perään, tokihan se oli mulla fleksissä, en kerenny reagoida mitenkää ku piuha jo loppu ja nyt mulla ei oikein toimi käsi.. puristusvoima on nolla enkä saa nostettuu sitä ja sormet on hasssun väriset ja tuvoksissa. keletanakuttu.

Kuis meni SMIRGEN reissu?

Ja Lillukka, turvallista kärrien haku matkaa!
 
Iltoja!

oikeesti miten teillä käpy voikaan sattua ja tapahtua noin paljon ain...toivotaan että saat nukuttuu kätes kanssa. ja paranis myös pian eikä olis käyny pahempaa. :hug:

peppi, täällä kirjoitellaan ainakin nyt..toivottavasti lähdet nyt sinne risteilylle. minä muistan joka viestissä noin kirjoittaa niin et viitti olla lähtemättä. ;) :D

Mie otin tirsat kun menin päivällä kotiin. iltapäivällä kävin mikkiksen kanssa tekee lumityöt. Mikkiksellä tuli viel tänään löröt vaippaan, mut muuten molemmat on kyl suht okei. mikkikselle ei ruokakaan oikein ole kyllä maistunut, mut eiköhän tää tästä jo ala helpottaa. miehen pistin illalla autoilee ja kävi hakee meille scan burgerista hampurilaisia ja nugetteja. =) pojat kävivät sit saunassa viel. huomenna ei kuitenkaan mee pojat viel hoitoon, kun olis pitkä päivä niin ei haluta niitä rasittaa. me tehdään aamulla lennossa vaihto ja minä sit niiden kanssa koitan jaksaa touhuta päivän. onneksi tulee aamusta lastenohjelmia sun muita. ja käydään kyllä ulkona jos on kiva ilma. nukun sit viimeistään mikkiksen päikkäri aikaan. nyt onneksi viel tuntuu pirteältä. :D

danjuska, mukava kun eilisilta meni mukavasti. =)

mie ootan et lähdetään sinne rukalle kk päästä..siel olis lauri tähkä &elonkerjuu livenä. vois vaik sen mennä kattoo miehuuden kanssa. =)

missähän kaikki muut harvemmin kirjoittelevat on???

uneton?????huhuuuu??? :wave: :wave: :attn:

kuusikonäiti, mitä teille?

minä teen hiukan hommia nyt välissä, josko mulla runosuoni sykkis yön keskellä sit paremmin niin saisitte enemmänkin juttuja luettavaksi aamusella. =)

kaikille hyvää yötä! :hug:
 
Tainnu jelulla olla vilkas yö.. =)

Täällä jatkuu rampailu, mut sentäs sain lääkäri ajan! saavutus sekin..

Poika repäs ja nukku puol 9 asti, joskus vähä 7 jälkee se tuli tyynynsä kans viekkuun, luulin et se vaan hetken siin pötköttelee mut se sit jatkoki uniaan viel kunnolla..
 
heips

poika unilla..
Taas aivan ihana ilma =) ulkona käytiin ja lumityöt tehtiin. Parin tunnin päästä pitäs söihin lähtee.

Aamulla meinas tehdä nouseminen ennen kasia tiukkaa :whistle: tais vähän univelkaa tulla :ashamed: Onneks ei oo nyt kun vasta loppuviikolla aamuvuoroja niin hyvin jaksaa :D

Tuuhhan Käpy kertomaan lääkäri kuulumiset sitten.

Jokos peppi on päättäny lähtee ;)

 
Nyt tulee pelkkää natinaa, skipatkaa, sis. valitusta anopista
Eli aamulla soitin sille et voisko tulla vahtii lapsia ku en todellakaan lähe ajelee ne kyydissä mihkää, varsinkaan kun en saa puettua poikaa, no eipä rouva voi tulla tänne kun pitää appiukolle olla laittamassa just sillon ruokaa jne.. et jos en oikeesti saa ketään muuta tänne ni pakko kait se sit on tulla ihan vaan hetkeksi |O no kaveri lupas tulla vaik sillä on jumalaton lentsu, onneks saan tuon yhen kaverin vähän lähempää tulee joka on menossa yövuoroon töihin.. anoppi on siis päivät kotona..
 
onpas täällä taas hiljaista...palstalla siis.

minä odotan vaan että pääsen kohta nukkuu. on ollu ihan mielenkiintoinen aamu. tehny koko mielen alkaa siivota kunnolla, mut sit ei jaksa eikä tiedä kannattaako, kun Aleksi oksenti viel viime yönäkin. :attn: 1 aikaan yöllä mies soitti että taas tapahtuu, koko aleksin sänky oli sanu oksennusta. miehen piti eka jäähä kotiin täksi päiväksi, mut annoin sen sit mennä töihin, kun tulin kotia.
Aleksilla on ruoat taas pysynyt ihan hyvin sisällä ja mielellään syökin. katellaan. kolme koneellista on tainnut jo pyykkiä pyöriä. osan petivaatteista pistin aamun aikana kuistille tuulettuu, kun en jaksa kattoo niitä pöpöpesäkkeitä. |O
Uloskin olis tehny mieli, mut nyt ei ole jaksanut lähtee. illalla saa mies ulkoilla oikein urakalla Mikkiksen kanssa. :)

kukaan enäää jaksa lukee näitä meidän sairasteluja. eipä ole kestänyt vasta kuin viikon... |O |O no harvoin meillä onneksi sairastetaan. onneksi. jos ensi vuonna seuraavan kerran. :whistle:

mitähän niiskuneidille kuuluu?? :wave:

meen pesee nyt miikan kakan...maanantaita kaikille.. :hug:
 
Jahas, päätti teksti sitten kadota |O :kieh:

Viime yön Rasmus nukkui suht hyvin, toissayönä valvoi monta tuntia, niinku niin monena muunakin yönä |O Sanokaa, että tää menee pian ohi??? :attn:

Mun isä ja avovaimonsa tulivat eilen kylään, tein mokkapaloja, pakastin niistä heti suurenosan, muuten olisin ite syönyt niistä heti sen 95% :kieh:

KK: Voi sitä sun kättäs :eek: Miltäs se näyttää/tuntuu? Hemmetti, mikä anoppi |O :eek: :kieh: :headwall: :( Koska sulla on se lääkäriaika?

Danjuska:
Jaksamisia! Kyllä me ehkä lähdetään ;) :whistle:

Lillukka: Ihana hoitaja-Onni :heart: Varmaan sitten hoitelee pikkusiskoaan/veljeään kans parin kk päästä =) koitahan sinä jaksaa ja lepäillä :hug:

Jellona: Tollanen sairastelu on sit inhottavaa, kuulostais olevan ihan sama tauti, mikä meillä oli sillon jouluna, sitä kestikin sen melkein pari viikkoa |O Jaksamisia :hug: Ja paranemisia Aleksille!

Tein tässä välissä ruoan (laitoin nyt uuniin) ja semmosta, on pikkasen taas kestäny, josko nyt lähettäisin :whistle:

Sami osti Joonatanille sählymailan ja voi että tota pelaamisen riemua :heart: Tosi hienosti osaakin, oon ihan yllättynyt :) Oli kyllä niiiin polleana ja ylpeänä mailastaan että :D
 

Yhteistyössä