Olipa taas oudot sivut, kun tänne tulin.. Kai ne niitä koko ajan edelleen korjailevat.
Mä oon ollu ihan poikki :ashamed: Sain eilen illalla nukutettua molemmat pojat, tyyliin sillä sekunnilla, kun Joonatan ihan pikkasen ennen 22 nukahti niin Rasmus heräsi ja oli 2,5h hereillä |O
Mulla oli maha jotenkin sekaisin
Nukuttelin Rasmusta, Sami tuli kotiin ja se jatkoi. En mäkään unta tietenkään saanut, kun kuulin ettei Rasmus nuku :kieh: Yölläkin se heräili. Aamulla lähdin kuitenkin töihin, vaikka väsymys oli kova. Join kupin kahvia, kai se hetkeksi piristi.. Mulla on silleen tosi helppo työ, vaikka siellä kovasti koko ajan touhuankin, mutta silti illalla ja yöllä mietityttää, että miten töihin jaksan mennä :ashamed: Tykkään kyllä edelleen tosta työstä, mut ei kai sitä kukaan kovin väsyneenä töitä jaksais tehdä... Toivottavasti tätä ei kestä pitkään :|
Danjuska: No eikö siitä juttelusta ollut sitten apua? Mitä sovitte jatkoksi? Kuulostipa ihanilta teidän retkeilyt :heart: Kaakao on ihanaa, kuumana ja kylmänä
Tigru: Kuntoilu aina aina ihanaa
Nukahtaako Veeti yksin unilleen, päivä- ja yö? Kauan siinä kestää, että on unessa?
Tintta: Toivottavasti sun selkä paranee pian :hug: Mikä päivä se teidän koira nyt sit tuleekaan? Ja onko nimi jo päätettynä?
Voi niitä kissoja |O :kieh: Viivi ei ole pitkiin aikoihin tuhoja tehnyt, mutta niinä hetkinä, kun on niin tekis mieli heitellä sitä pitkin kämppää, tuhoasteesta riippuen :kieh:
Jellona: Otat nyt ihan rauhassa, kun puolikuntoinen vielä olet =) Sami menee taas illaksi töihin, en vielä tiedä, mitä tehdään poikien kanssa. Toisaalta en jaksais mitään tehdä, mut toisaalta nää seinät kaatuu päälle, jos koko ilta ollaan kotona vaan :/ Vaikka kyllä Sami aamupäivästä poikien kanssa onkin ulkoillut. Mut ei se taida iltaan asti kantaa
KK: Oon taas ihan:
kun luen sun kirjoituksia! Johan oli hammaslääkärikäynti! Pikaista paranemista ja jaksamisia :hug: :hug:
nasuliino: Kunpa pikkuinen pysyisi masussa ja vuodot loppuisivat :hug: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Käyhän aina, kun ennätät. Oot kovasti mielessä :wave:
Täällä ei vois puhuakaan mistään jäällä kävelemisestä
Meri oo ollu koko talvena jäässä :kieh: Plusasteita on ja vettä sataa, joka päivä |O Ihana, ihana talvi :xmas:
No, eipä tässä sit taas muuta :wave: