Joulutähdet 2005 helmikuussa

Iltoja vielä pikaisesti!

Ihanaa olla kerrankin itsekseen reissussa, mutta ihana palata kotiinkin :heart:

Peppi tosi kiva oli sua nähdä :heart: olit just niin ihana kuin olin ajatellutkin :) ja tosi söpöt teidän pojat! Jonttu on oikea pikkupoika, joiden ei kuulu aloillaan kauan pysyäkään :D tuli siis oikein kotoisa olo, kun oli tota omaa pikkumiestä ikävä ja sen siskoakin tietty! Toki nähdään ens kerrallakin, Tansku :attn: mukaan kanssa, 6.-7.3. on seuraavan kerran koulutus, silloin to voitais nähdä, jos ok? Kun varmaan silloin pe lähden heti 16.30 junalla kotiin, niinkuin tänäänkin. Juu, huvittavaa on kyllä, kun kaikkia ajattelee vaan näillä nimimerkeillä :LOL: mä en edes ollut ennen tätä nähny ketään IRL, niin tosi hauska oli kyllä nähdä Peppi :D Etkä ollenkaan höpöttänyt liikaa, tosi sopivasti! Mä kyllä höpötän ihan aina aika paljon... Miten sun työvuoro meni? Varmasti hyvin!!

Nasuliino; voi, toivottavasti vauva pysyis vielä viikkokausia mahassa, kovasti jaksamista ja voimia :hug: tää on just oikea paikka kertoa huolistakin, niinku kaikki jo onkin sanonu!

Koivunkäpy toivottavasti sun päänsäryt nyt jäis!!

Katinka ihanaa; kaksi pientä prinsessaa :heart: Otosta tulee varmaan ylpeä isoveli! Nauroin kans sitä teidän fluoritabletti-episodia :D

Nyt pitää mennä pitkälleen, ihanaa, 3 vapaata, sitten iltavuoroon. Ja 4 vuoroa ennen kahden viikon lomaa :D Jippii!

Hauskaa vknlp:a kaikille! Meillä suunnitelmissa perheuintia lasten kanssa huomenna, mies menee mönkijäsafarille, su mennään katsomaan Lotan kans Peter Pan-musikaalia, Otto menee papan kanssa painimaan siksi aikaa :D Lunta toivotaan taas tänne!
 
Lillukka, kesälahdella on tauti niittänyt porukkaa, joten ei tule su kärryt, mut J tulee meille ke , toivottavasti ainakin joten parempi onni ensi viikolla!

Olipas kiva herätä 6.20 kun pojalle tuli pissahätä |O
josta tuli mieleen et en tainnukkaa kertoo, to nukahti pätkä autoon ku anoppilasta tultiin, nukku tunnin, heräs, toin sisään, kävi pisulla ja mäni sohvalle makaamaan ja nukku siin reilu tunnin ilman vaippaa, pissimättä sohvalle :D
Mut vois se jumankeuta siihe vaippaan losottaa yöllä :kieh:

Tänään ois operaatio kauppareissu, ois vaan kiva tietää et onko tuo ukko missä kunnossa, siis jotta kykeneekö se lähtee mukaan vai ei, jos ei ni sama ois olla roikkumassa kahvassa heti 9 aikaan, eipähä ois ruuhkaa :LOL:
 
huomenta!

Onko nyt joulu tai jotain muuta vastaavaa :eek: :LOL: heräsin ennen puolta kasia täysin virkkuna vaikka illalla meni tosi myöhään nukkumaan meno..
Tatu heräs vasta ihan just.

Hyvää viikonloppua kaikille ja Gerberalle virtuaali :flower: jos käyt lukemassa.
Josko sitä lähtis sinne kirppareille heti aamupäivästä ja uimaan tuntu poika haluavan.
 
Huomenta!

Ihan hävettää omat jännitykset työn suhteen, kaikki se panikointi jne. :ashamed: Töissä meni tosi hyvin!! Siis oli ihania työkavereita :heart: Illan olin kahdestaan mua vuotta nuoremman tytön kanssa, joka ei ole vielä valmistunut, joten mä olin siellä sitten vastaavana :eek: :LOL: Olin siis vastuussa lääkkeistä ja pistoksista.. Mut hyvin ne meni :D Ja hyvin meni kaikki muukin :) Tosi nopeaan meni 8h!!

Kiitos kaikille tsempeistä :hug: :flower:

Olin kyllä illalla aivan poikki, siis oikeesti mun jalkoja särki, selkää särki, ihan tajuton tykytys :eek: :ashamed: Et on toi kyllä rankkaa työtä, fyysisesti ja henkisesti. Ei musta olis tota tekemään vakituisesti tällä hetkellä. Nyt, kun Rasmus on taas ruvennut öisin heräilemään, on siis ollut nyt joka yö vähintään tunnin hereillä |O Ei vaan nukahda, ei sit millään. Aika tasan tarkkaan 03.45 herää, kuten viime yönäkin, oli sitten pari tuntia hereillä, ennen kuin nukahti!!! |O Ihan hirveetä :( Ja mä olin vielä niin väsynyt... Hyvä, ettei itku päässyt :| Olin ihan varma, että laitan aamulla jollekin viestiä, että ottais lapset hoitoon, mutta en nyt viitti kuitenkaan... Annoin Rasmukselle sit yöllä nestemäistä panadolia, sen jälkeen kesti vielä jonkun aikaa, kun nukahti. Ja siis edelleen, sitä pitää koko ajan, kun se on hereillä niin taputella pepusta :/

Kaiza: Jaksamisia!

Jellona: Ehdottomasti ei enää hoidossakaan tuttia Matiakselle! Siihen on vielä niin pitkä aika, kun seuraavan kerran sinne menevät, ei kannata sit enää sitä antaa, sittenhän se vaatii sitä kotonakin! Kun taas muistaa ja jossain saa...

Siru: :hug: Ihana nähdä sit kk päästä taas! Torstai on hyvä päivä nähdä ;)

No mut, nyt Jonttu haluaa sylkyyn :wave:
 
Käpy, ok! Kokeillaan ensi viikolla sitten, toivottavasti tauti lähtis Kesälahdelta pois, mutta ei kiitos tähän suuntaan.

Peppi
tosi kiva että työt meni noin kivasti, mutta niinhän me toki täällä arvattiinkin :).

Danjuska kiitti yystä!

Mies lähti Onnin ja naapurin kanssa talviverkoille, Onni on ihan höpönä tuohon kalastukseen ja joka päivä pitäis olla kalaa ruokana! Usein meillä sitä onkin, mut ei nyt joka päivä kuitenkaan. Pari päivää sitten käytiin tuossa ihan likellä rannassa pilkillä siten että mä kairasin pari reikää (miehellä se käsi risa, tosin nyt on jo parempi ja ma menee töihin) ja hetki siinä istuskeltiin ja saatiin muutama ahven, ne piti sitten iltapalaksi paistaa :) poitsulle ja enempikin ois tahtonut syödä.
Mies menee illalla yhteen illanviettoon, mä ja Onni kyläillään kaveriperheen luona. Huomenna vissiin kotipäivä vaan :).
Iloista viikonloppua!

 
moiks

onpas hiljasta :eek:

meillä on ollut oikein kiva päivä :D

Vaikkei kaupoilta paljon mitään mukaan tarttunut niin ihan hauskaa oli. Tosin poika veti yhessä välissä hernettä nenuun kun ei uskaltanu mennä semmosen rahalla toimivan mopon kyytiin.. suuttu sitten siitä ihan tuhottomasti...
mut muuten ollut aivan ihana koko päivän vaikka ei taaskaan päikkyjä nukkunut.. riekuttiin sitten yhdessä kun mullakin tuntuu olevan jotain ihmeen ylimäärästä virtaa :D

Hienoa Peppi että kaikki meni hyvin ja aika kului äkkiä!

Nyt sohvalle =)
 
Öitä!

tänään tuli nukuttuakin ihan hirmu pitkä pätkä. puol 8-vähän vaille kolmeen iltapäivällä siis. nyt pitäis hyvin jaksaa viimeinen yö. iltapäivällä käytiin ulkoilee poikien kanssa puistossa. Mikkiksellä on aivan ihanat mielikuvitusleikit..sillä on ollut mäyrä nyt hoidokkina aina jossain puun kolossa, sille on sit syöttänyt nakkeja, mannapuuroa, makaronia ja kaikkia muita mitä keksii. touhusi tänäänkin itekseen pitkän pätkän ja paljon pidempään olis mielellään ollut leikeissä, mut oli vaan pakko lähtee tekee ruokia. :heart:
paistoin taas vohveleita lisänä jäätelöä ja mansikkahilloa. :p :p

Voi, että oliko tänään gerberalla ne 'pyöreet' synttärit. Onnea kovasti. :flower: :hug:

täällä on tosiaan tänään ollut hiljaista.harmillista. :/

peppi, tiedettiinhän me että sulla menee hyvin töissä. niin ja sekin voi tehdä siitä työstä rankkaa kun et ole tuollaista useinkaan tehnyt, mut sitten kun pääsee paremmin hommaan kiinni niin luonnistuu helpommin. aiotko kuitenkin mennä joskus uudestaan tekee keikkaa,jos saat?luulisi olevan teilläkin päin sijaisille tarvetta.

Niin ja en kyllä meinaakaan tuttia Mikkikselle antaa hoidossa, mut tarttisin keinon millä sen hävittää tai et tartteeko siihe suurempia selityksiä sitten enää. Oisko kellään ollu vastaavaa tilannetta?

Lillukka, hyvä että miehes käsi jo paremmassa kunnossa. ihania kalajuttuja teillä. meilläkin molemmat pojat tykkää hirveesti kaloista.

Mulla olis kaksi päivää vapaata. maanantaina mennään parturiin, kun aleksin hiukset pitää leikata. sit saatetaan humputella kartsalla enemmänkin. muuten vaan ollaan ja nautitaan vapaapäivistä. =)

missähän kaikki ihan oikeesti on siis päivisin???en nyt tarkota että täällä pitäis yöllä käydä kirjoittelee.. :whistle: vaik eihän mua ainakaan nyt haittais. mut juu meen nyt löpisemästä...kaikille hyviä unia. :hug:
 
Pakko hehkuttaa, poika nukku eilen päikkäreitä vaan n.20min, hyvin jakso vaikka oli heränny aamulla ennen puolta seiskaa, illalla sit sammukin 9 aikaan napista painamalla ja nukku 9 aamulla :eek: tosin yöllä valvo tunnin, sit asettu takasin nukkumaan ku käytin sen pissillä :kieh: Hieman syletti et tunnin telkkus ja sit vasta tajusin et sillä on pissihätä |O
 
Missäs kaikki on :eek: ? PEPPI?

Jellona ihanat mielikuvitusleikit teilläkin! Mä ulkoilin Onnin kanssa aamupäivällä. Onni otti heinänkorren, jolla ensin kuulema kairasi pilkkireiän ja sen jälkeen onki ja saikin kuulema kaloja. Ja mun piti onkia myös omalla heinänkorrella :).

Meillä on mun entiset sähköurut, siis pitkälti yli20v vanhat mutta toimivat pelit. Onni aina soittelee niillä ja yleensä pyytää mua laulamaan, sanoo aina mikä lastenlaulu mun pitäs laulaa. On aika hauskan kuulosta, mä laulan ja Onni soittaa kovaa. Tänään pyysi sitten isäänsä tanssimaan soittonsa tahtiin :). Nyt mies jyryää Onnin kanssa ulkona.

Käpy eilen mun olikin pakko sit ottaa salmiakkia vaikka siitä yleensä huono olo tuleekin, oli sen verran hutera olo illalla, se auttoikin eikä tullutkaan huono olo! 5 niitä söin, sne verran sain kaapeista kaiveltua.

Huomenna mennään kaverin ja tyttönsä luo, eilen illalla olin Onnin kanssa kyläilemässä myös. :)

Tulkaa nyt muutkin jotain kirjoittamaan?
 
Täällä minä ainakin :wave:

pihalta äsken tultiin Mikkiksen kanssa, vaik ilma onkin aikas huono. mut hyvin siellä kuitenkin viihdyttiin. :) en ole tänään juurikaan nukkunut tuon yövuoron jälkeen. yöllä nukuttaa mukavasti.
Aleksi on kuumeessa, valittelee mahaansa, mut mitään muuta hällä ei kuitenkaan ole. lepäillyt koko päivän ja katellut välillä leffoja. =)

missähän kaikki tosiaan on? :attn:

miehen veli lähti tänään tuossa iltapäivällä. huomenna mies lähtee taas töihin, lomalla siis ollut tän viikon. meidän piti huomenna mennä parturiin ja kaupungille, mut pitänee perua noi suunnitelmat. onneksi voidaan Mikkiksen kanssa mennä ulkoilee aamupäivällä. aleksi osaa sisällä itekseen katella videoita. =)

pitänee varmaan lähtee miettii mitä Mikkikselle laittais ruoaksi... :wave:
 
Jospas nyt nämä sivut toimisivat. Useamman kerran olen yrittänyt sivuille mutta aina on joku vika ollut. Meillä kaikki kolme lasta ovat karmeassa flunssassa. Veralla on taas korvatulehdus ja kova kuume 39,7 oli tossa illalla. Tänään käytiin päivystyksessä ja saatiin antibiootit. Kuukausi sitten oli Veralla edellisen kerran korvatulehdus. Joulukuusta lähtien on meillä sairasteltu on ollut flunssaa ja oksennustautia.Sais tulla kunnon pakkaset niin ehkä noi pöpöt kuolis.
Nasuliinolle :hug: .Tulethan kertomaan kuulumisia? Toivottavasti kaikki ok!
Nyt menen iltapalalle ja hetkeksi tv:n ääreen kun ei ikinä tiedä että minkälainen yö on tulossa ja mieskin tietysti on yövuorossa :kieh:
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :wave:
 
iltaa!
ollut taas tekemistä kun mies on kotona. Eilen pesin 4 koneellista pyykkiä ja tänään olin järjestämässä kirpparia ja kävin tanssitunnilla. ihanaa kun sai olla monta tuntia pois kotoo :attn:

Veeti saa nykyisin tissiä vain illalla ja aamuyöstä, helpottaa mua kovasti.

PEPPI rupeen nyt käymään kerran tai kaks viikossa salilla tuon tanssin lisäksi, eli eiköhän se arki siitä helpotu kun kunto kasvaa ja pääsee pois kotoo. sit kans helpottaa kun ilmat paranee ja pääsee enemmän ulos.

täällä sataa taas vettä ja on ihan pääkallokeli :kieh:

ostin tänään muuten kirpparilta toiset tuplat, isoilla pyörillä on TOOOSI hyvät, mieskin tykkäs kun kävi ajelulla, niissä on käsijarru :D mies tykkää siitä :D onhan ne muutenkin tukevammat näin talvikeleillä ja nyt minäkään en voi sanoo että ei oo rattaita joilla ei pääsis :D

Atte on nyt ekaa iltaa ilman vaippaa, isi otti vaipan pois, yhet pisut tuli matolle mut nyt on menny jo paremmin

kysymys/ongelma kuinka saada auki pilttipurkin kansi kun ruoka on pakastettu? tää ongelma oli jo Atenkin kanssa. veeti syö niin paljon että pitäsi ite tehä soseet mutta kannen takia jää tekemättä

mut nyt muihin puuhiin

Tigru
 
Iltaa!

Täällä minäkin, kiitos vaan huhuilusta Lillukka :D :hug:

Oltiin aamupäivällä mun mummun ja papan luona, ei olla voitu pitkään aikaan nähdä, kun mummu saa nyt niitä sytostaattihoitoja ja valkosolut oli laskenut niin alhaisiksi, että on tosi, tosi suuri riski saada tartunta ja joutuis varmaan sitten sairaalaan, jos tartunnan nyt saisi :/ Sit tultiin päiväunille kotiin ja niitten jälkeen lähdettiin mun tädin, Rasmuksen kummitädin, luo, tulivat eilen Thaimaasta, olivat jotain 2vko siellä ja sieltä mentiinkin suoraan anopille, miehen sisko lähtee työharjoitteluun ulkomaille 3 kuukaudeksi niin häntä käytiin siellä moikkaamassa (ei siis asu siellä, mutta tuli sinne hänkin). Et yhtä kyläilyä ollut koko päivä :D

Viime yö.. No, naapuri biletti yläkerrassa ja kuunteli musiikkia 00 asti niin, että kuulin sänkyyn saakka laulun sanat ja se jumputus :headwall: Olis kuunnellu edes parempaa musiikkia :whistle: Sit kun nousin ja menin jo rappuun asti niin kuulin, että ne tekivätkin jo lähtöä. Eli nukahtaminen venyi |O

Gerbera: Onnea :flower: Myöhästyneet kylläkin...

Lillukka: Ihana kalamies se teidän Onni :D Ja hauskan kuuloiset musiikkituokiot teillä :LOL: :heart:

Jellona: Paranemisia Aleksille!

Neve: Paranemisia myös teidän poppoolle! Me ollaan kans oltu koko ajan kipeinä, oksennustauti meilläkin sillon jouluna, sitä kestikin se pari viikkoa ja nyt tää flunssa, jota on jatkunu kans melkein 2vko. Enää ei siis kummankaan nokka vuoda, mut Rasmuksen korva selvästi vielä vaivaa :(

Tigru: Onpa kiva, että rupeet saamaan kunnolla omaa aikaa, auttaa varmasti jaksamaan :hug: En osaa auttaa tohon pilttipurkin kannen avaamiseen.. Onko teillä miten tarkat syömisajat? Jos sen purkin ottais hyvissä ajoin lämpiämään ja sit sais helpommin sen auki?

Juu, mut nyt ruvetaan ihan just laittaa poikia nukkumaan! Ensin Sami saa vaihtaa Jontun kakkavaipan :whistle:
 
Tigru, pilttipurkin saa auki purkinavaajalla :kieh:

Gerbera käyhän kirjottamassa kuulumisia!

Mä ompelin kolme vaippaa puolvalmiiks, jos sais huomenna loppuun ne.. Melkei menny punaselle ristille tääpäivä, tuntuu ettei mitää jaksa, aamusta ulkoiltiin ja oli tuossa suunnitelmissa et kuha lapset nukahtaa ni sit on aika ottaa luksusaikaa, pskat, kaveripa päätti jäädä viel toiseks yöks |O eihän se toki estä vaakamamboa, mut ois kiva seki hoitaa rauhassa.. sen kerran ku sitä saa :kieh:

Jaa, jos viel pistäs travianiin jotai valmistumaan.. alkakaas muutki pelata, siel voi ainaki viestitellä vaik plussa ois nurin :LOL:

Neven kekaroille pikaista paranemista!

Mä oon oottanu koska viljami sairastii, ei oikein ruoka maistu..
Tosin kuolaa äärettömästi et liekkö ne viimeset hampaat tulossa.. Onko muilla jo kaikki hampaat?
 
iltoja!

Se alkas taas viikonloppu olla lopuillaan ja sitten ei tietookaan millon seuraava koko vapaa viikonloppu :/

Mukavaa meillä on ollut ja Tatu villinnyt vähän väliä koiran, äitiä ja isiä myöten riekkumaan :D

Leivottiin Taun kans mustikka piirakka iltamassa ja namsk kun oli hyvää vaniljakastikkeen kera :p

Jellona: Aleksille paranemista!
Tatulla kans mielikuvitus lentää aika ajoin.. välillä on pikku kisu joka ui järvessä (automatolla :D ) ja välillä taas kerää olohuoneen lattialta heinää hevosille :D

Neven
Veralle yös pikaista paranemista!

Peppi: Toivottavasti mummosi ei saa mitään tartuntaa, :hug:

Tigru: hienoa kun sait vähän vapaata koti touhuista! =)
Ite otin aina purkin hyvissä ajoin sulamaan niin sain kannen auki.

Eilen kun käytiin hampurilaiset syömässä kirppari/kauppareissulla niin Tatu yht´äkkiä sanoi että Otto on tuolla. Katoin niin kauempana oli pieni lapsi jolla vaalea tukka ja kiharat =) Tatu ei meinannu aluks millään uskoo että ei oo Otto. että terkkuja vaan sinne päin Kattinka :wave:

Mitenhän Nasuliino? :hug:

Koivunkäpy: Tatulla pitäis olla kaikki hampaat.. ainakin minun tietääkseni :whistle:

nyt peiton alle että jaksaa aamulla herätä
 
Moi!

Ihana viikonloppu ollu, kun molemmilla vapaata. Harvinaista herkkua. Ulkoiltu ollaan ja sitten tänään oltiin Lotan kans siel Peter Pania katsomassa, ja se oli oikein kiva ja meillä oli hauskaa, kun oltiin pitkästä aikaa naisten kesken liikenteessä :D

Neven lapsille paranemista! Miten aina meilläkin osuu mahataudit yms. silloin, kun miehellä yövuoro... joku ihme laki :kieh: ei koskaan niin, että itse olis töissä...

Gerberalle onnea kovasti, myöhässä :flower: :hug: tuu kirjoittelemaan jotain kuulumisiakin!

Tigru mä pakastin pienissä muovipusseissa ruoka-annoksia, niissä suli nopsaan. Ei tietty niin ekologista. Aukeaisiko, jos kuumaa vettä päästäis päälle vähän aikaa?

Peppi kiva, kun meni hyvin sun työvuoro!! Siitä se rohkeus sitten kasvaa :) Ja hienoa, että oli kiva työkaveri. Se vaikuttaa siis NIIN paljon töissä viihtymiseen :D

Me mennään Oton kanssa huomenna aamupvällä mun työkaverin luo kylään. Heillä on puoli vuotta Ottoa nuorempi poika, katotaan, miten leikit sujuu. Illalla ehkä mennään Lotan kans uimaan ihan kahden, että päästään isoon altaaseen. Oton kans se ei onnistu, jos mies ei ole mukana. Ti on meidän hääpäivä, mä olen juhlavasti iltavuorossa ja mies aamuvuorossa, että voitais juhlia joko aamuyöstä ennen 4.30 tai illalla 22.30 jälkeen :D Sunnuntaina mennään varmaan syömään ihan kahden, lapset saa mennä mummulle ja pappalle hoitoon. Ke on mun mummun 84-vee synttäripäivä, mennään sinne kahville silloin lasten kanssa. To ajattelin iltavuoron jälkeen mennä Irinan konsertille :D jos nyt saan jonkun kaveriksi, ehken ihan yksin viitsi mennä.

Nyt nukkumatin kanssa treffeille. Ja ehkä tuota Koivunkävyn mainitsemaa tanssimuotoa vois kokeilla :D

Hyvää ensi viikkoa kaikille :wave:
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Kiva, kun Jellona olit kaipaillut! Viime aikoina olen niin vähän tässä koneen ääressä ollut, että on tuntunut kaikki aika menevän lukemiseen, eikä muka ole saanut aikaiseksi mitään kirjoittaa.

Ensiksi, Kaizalle ja Hannelelle perheineen oikein paljon onnea odotukseen :flower: :heart:

Nasuliino: Toivottavasti kaikki kuitenkin kääntyy parhain päin! :hug:

Gerbera: Myöhästyneet synttärionnittelut! :flower: Olisi kiva kuulla, mitä teidän elämään nykyään kuuluu?

Peppi: Kiva, että töissä oli mennyt mukavasti! Voin hyvin kuvitella, että jännitti kovasti etukäteen.

Meille kuuluu ihan hyvää. Joulut ja uudetvuodet meni oikein mukavasti, käytiin loppulomasta moikkaamassa mummuakin Keski-Suomessa. Mummu oli oikein hyvässä kunnossa. Mukavasti on alkanut päivä pidentyä ja luntakin on saatu, niin on päästy lumileikkeihin. Luistelemassakin jopa kävin kerran isojen poikien kanssa, oli talven eka kerta, en ole edes varma, luistelinko viime talvenakaan. Yleensä olen vain ollut lasten seurana, mutta oli kyllä ihan hauskaa luistella itsekin.

Meillä on ollut nyt kovasti flunssaa, itse asiassa kaikki muut meidän perheestä ovat sairastaneet paitsi minä. Kahdella lapsella on korvatulehdus ja siihen antibiootit, mutta yleisesti ottaen tauti alkaa jo olla voiton puolella. Elinalla tauti meni ohi ihan ilman sen kummempia korvatulehduksia, itse asiassa Elina on meidän lapsista ainoa, jolla ei vielä tähän ikään mennessä ole ollut yhtään korvatulehdusta.

Viime torstaina raskaustesti näytti plussaa, ja varovaisen toiveikkaina täällä odotellaan, kuinka raskaus lähtee menemään. Se vain mietityttää, kun kaikissa aikaisemmissa raskauksissa on jo ennen plussaa tuntunut sellaista pientä etovaa oloa, että testin tuloksen on oikeastaan arvannut jo etukäteen. Nyt sellaista ei oikeastaan ole ollenkaan, vain pissattaa tavallista enemmän ja tekee mieli erilaisia ruokia. Väistämättä tulee mieleen, ettei kaikki ole hyvin, kun olotila poikkeaa totutusta. No, toivotaan parasta...

Nyt täytyy suunnata nukkumaan! Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Vielä hampaista: just pari päivää sitten katsoin, että Elinalla on nyt kaikki maitohampaat. Ja päiväunista: Elina siirtyi nyt flunssan aikaan kuumeisena nukkumaan sisäunia, eikä olla enää sen jälkeen nukuttu ulkona. Unet kyllä huononi selvästi, nyt terveenä ei oikein tahdo aina rauhoittua nukkumaan sisällä, ja jonain päivänä unet ovat jääneet välistäkin, mutta minkäpä sille voi, kun ei vaunuihin enää mahdu.

Hyviä öitä kaikille :wave:
 
Meinaakohan tuo tenava alkaa opettelee kuivaks??? :eek:

Kuusikon äidille ihan kuiskatut onnittelut plussasta ja jarrusukkia matkaan!mä voin huonoiten sillon kun oli tuulimuna, oksentelin pitkin päivää yms.. :ashamed:

Ja mulle lääkäri sano et voipi hjää kirjottaa lähetteen retiilisaatioon, mut tokko kirurgi suostuu tekee moista, lyä vaan mirena reseptin kouraan :kieh: vaikka hän ymmärtää ettei meille enää haaveilla lasia mun terveydentilan takia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kattinka:
Veljeni sai kauan odotetun esikoisensa viimeyønä. Poika lensi kuitenkin synnyttyään taivaankotiin.
Voi kuinka kamalaa!!! :ashamed: :ashamed: :ashamed: Kuinka siinä nyt niin pääsi käymään...? :'( Todella paljon voimia ja jaksamista veljesi perheelle ja teillekin! :hug: :hug: :hug:
 
Katinkan veljelle myös täältä jaksamisia ja voimia. :hug:

Meillä alkoi perjantaina toi pikkuvessan remppa. Taas saa kestää vieraita ihmisiä huushollissa pojan päikky aikaan |O

Ties vaikka V rupeiskin kuivaks Käpy. Sori etten ole vastanut sun yyhyn :ashamed: Mutta nyt sulle on yytä.
 

Yhteistyössä