Kaiza: Me ei olla ihan loppuun asti tota vaunuasiaa vielä mietitty. Luulenpa, että hankitaan sellainen seisomateline nykyisiin vaunuihin. Niilo, kun on kohtuu vähän enää rattaissakaan, ei se viihdy, haluaa vaan kävellä koko ajan itse. Varmaan sitten kuljetaan siten, että isot vaunut auton peräkonttiin, seisomateline mukaan ja kuljetaan niine hyvineen. Tai sitten tullaan toisiin aatoksiin siinä vaiheessa, kun käytäntö näyttää miten hommat toimii
Jaksuja sulle pahaan oloon, ei oo mulla vieläkään helpottanut, välillä on jopa pahempi olo kuin alussa... Blah!
Mutta ellen jo hehkuttanut, niin eka neuvolakäynti takana ja sydänäänet kuultu!
Peppi: Rasmukselle paranemista ja sinulle jaksamista. Aivan ihania kuvia molemmista pojista :heart: Jonttu on niin nätti! Tietty Rasmuskin on, mutta Jontulla on aivan ihanat silmät, siitä tulee isona hurmuri
Smirge Kiitos joo uudesta pinosta, kiva taas välillä ehtiä lukemaan "koko pinon" viestit, kun ei oo viittäkymmentä sivua
Taidan mennä nukkumaan... jotenkin uni maistuu nykyään hirveen hyvin Eilen menin ysiltä nukkumaan ja puoli seiska mies herätti minut ja Niilon. Piti sentään töihin ja päikkyyn lähteä.
:wave: Kuulemisiin jälleen!
Hannele, Niilo ja masukki 11+3
Jaksuja sulle pahaan oloon, ei oo mulla vieläkään helpottanut, välillä on jopa pahempi olo kuin alussa... Blah!
Mutta ellen jo hehkuttanut, niin eka neuvolakäynti takana ja sydänäänet kuultu!
Peppi: Rasmukselle paranemista ja sinulle jaksamista. Aivan ihania kuvia molemmista pojista :heart: Jonttu on niin nätti! Tietty Rasmuskin on, mutta Jontulla on aivan ihanat silmät, siitä tulee isona hurmuri
Smirge Kiitos joo uudesta pinosta, kiva taas välillä ehtiä lukemaan "koko pinon" viestit, kun ei oo viittäkymmentä sivua
Taidan mennä nukkumaan... jotenkin uni maistuu nykyään hirveen hyvin Eilen menin ysiltä nukkumaan ja puoli seiska mies herätti minut ja Niilon. Piti sentään töihin ja päikkyyn lähteä.
:wave: Kuulemisiin jälleen!
Hannele, Niilo ja masukki 11+3