Huomenta!
Rasmus on kipeä
Toissailtana loppui se antibioottikuuri korvatulehdukseen, joka alkuun vei yskän ja räkäisyyden mennessään. Niinkuin eilen taisin kirjoittaakin, yskä on KOVA ja nyt on poika ihan räkäinenkin
Olin aiemmin viikolla kysynyt, josko mun äiti ottais Jontun yökylään ja sovittiin, että poika menee sinne pe-la yöksi, me aloitettais Rasmukselle unikoulu, jätettäis maito pois. Ajattelin vielä, että nyt sen viittii tehdä, kun poika on vihdoin terve, mut kuinkas ollakaan, uusi, tai vanha, tauti iski jälleen :kieh:
Jonttu nyt sit kuitenkin meni mummulle, me annettiin maitoa viime yönäkin, kun yski niin ikävästä, inhottava se olis itellekin, jos olis kurkku ihan kuiva, eikä juoda sais
Rasmuksen rytmeistä voisin kirjoitella kans.. Eli aamulla herää 6 aikoihin, mikä on ihan liian aikaisin :/ Sille itselleenkin. Aamupuuro klo 7-8, pikkutorkut ottaa 9-11 välillä JOS ottaa.. Ei aina edes ota. Mut sit päiväuni aikaan on kyllä tooosi väsynyt. Lounas klo 11. Päiväunet 12.30-13 ja nukkuu 2-3h, joskus ja aika usein vähemmänkin, eilen esim. vaan tunnin (mikä tarkoittaa sitä, että on sit illan tosi väsynyt ja nukahtaa autoon, jos liikenteessä ollaan). Välipala on klo 15 ja päivällinen klo 17. Puuro on klo 19.30-20. Nukkumaan menee 20.30-21.45. Öisin heräilee, niinku on käynyt jo ilmi
Ulkoilua on siinä aamupäivästä, kuten Jontullakin tietty. Illalla käydään kaupoissa/kylässä/ulkoillaan tms. saunassa, uimassa, missä milloinkin
Tosi harvoin vietetään iltapäivää ihan kotosalla (seinät kaatuu päälle
).
Mites muiden joulutähtien pikkusisarusten rytmit, joko sellaisia muilla on?
No, kylläpäs mä innostuin kirjoittamaan :ashamed: Vaikka hommia on!! Ostettiin nimittäin Ikeasta eilen uusi tietokonepöytä ja sit tommonen hyllykkö, järjestys muuttuu siis olohuoneessa, makkarissa ja hiukan poikien huoneessa (otetaan sieltä yksi tuoli olkkariin). Roskiin menevää tavaraa on PALJON
Siis ihan hirveesti..
Sit oon ostanut itelleni uuden kevät/syksypuvun, ulkohousut ja -takin. Ja maksettiin laskut. Sinne ne rahat sitten menikin :/
Koivunkäpy: :hug: En oikein muuta osaa "sanoa" :/
Lillukka: Toivottavasti miehes kättä ei jouduta leikkaamaan :| En oo lukenut postia vielä..
Tansku: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Mukava, että sut on otettu hyvin vastaan uudessa työpaikassa
TOSi harmi, kun et pääse reffeille
Eikö sitä autokoulua vois siirtää?
Paranemisia!!
Nyt täytyy äkkiä jatkaa hommia! Mun oma kone ei oo nyt liitettynä nettiin, joten en oo mesessä, enkä nyt spostiakaan lue, mut pian se varmaan liitetään