Joulutähdet 2005 helmikuussa

Koivunkävyn käskystä täältä: hei! :LOL:
Ja ihanaa ystävänpäivää kaikille. Olette tärkeitä, myös minulle!

Oon viime aikoina kuullut monelta taholta tosi surullisia vauvauutisia ja muita ongelmia elämässä ja jotenkin on taas omat perspektiivit sujahtaneet kohdilleen. Kyllä sitä vaan pitäis osata nauttia omasta elämästään ja niistä rikkauksista mitä on saanut. Varsinkin miestä taidan pitää ihan liian usein itsestäänselvyytenä, vaikka ympärillä pyörii jo useita katkeroituneita sinkkuystäviä. Yritän nyt keksiä illaksi/viikonlopuksi jotain kivaa ja piristävää koko perheelle, Matiaksin on nyt jäänyt niin paitsioon ja sieltä sitten uhmailee kaksin kerroin. Olisko kenelläkään ehdotuksia? Tälle illalle ajattelin, et jos mentäis kolmistaan ulos syömään (me ei olla koskaan käyty) ja viikonloppuna vois vaikka lähteä kylpylään, Matias tykkäisi varmasti ja meillekin tekis pieni irtautuminen hyvää.

Mitäs teidän muiden ystävänpäivään kuuluu? Toivottavasti KK:n kivut ainakin hellittää pian. Multa on mennyt vähän ohi, poistettiinko sulta viisurit vai mitä sulle on tehty?
Hannamarista oli kiva kuulla, toivottavasti olo paranee pian ja energiaa tulvii taloon.
Eikös ookkin Danjuska hassua, miten paljon sillä auringolla voi olla vaikutusta omaan oloon?! Täälläkin paistaa aurinko ja olo on heti pirteämpi. Pitäis varmaan pitää pieni happihyppely ja sit jatkaa työntekoa, tulis varmaan roimasti lisää energiaa. Se neuvolan täti kuulostaa tosi kivalta, voin uskoa, että välillä voi tuntua turhauttavalta käydä siellä, mutta ei siitä ainakaan haittaa luulis olevan. Tsemppiä! Ja lisää aurinkoa!

No niin, nyt pitää jatkaa. Edelleen aurinkoa ja haleja tähän päivään!

-k-
 
Hyvää Ystävänpäivää kaikille, ihania olette!!! :flower: :heart: :hug:

Käpy: :hug:

Hannamari: :hug:

Peppi: :hug:

Nasuliino: :hug: Toivottavasti pikkuinen tosiaan vielä kauan jaksaisi masussa sinnitellä!

Joonaksen hassutuksia... Kiipee Jessen pinnasänkyyn, pistää mobilen päälle, menee makaamaan, sätkii käsillä ja jaloilla ja tekoitkee...Jesseä kai yrittää jotenkin matkia :D On myös aika huvittava, kun jumppaa mun ja miehen kanssa ;)

Mä meen tänään poikien kanssa mun kaverin luokse. Syödään oikein ruoka siellä ja kaveri on tehnyt kakun :p Lauantaina ois mun sedän hautajaiset... :(

Kävylle vielä, että ostin eilen kangasta niitä tuolinpäällisiä varten ja yritän alkaa itse niitä ompelemaan, kunhan ensin saan ompelukoneen äitiltä... Niin oliko sulla joku hyvä idea, että millä ne saisi pysymään kunnolla paikallaan? :)

Tintalle onnittelut tulevasta koiranpennusta, kun en vielä ole tainnut onnitella... =)

Matoista oli juttua... Meillä niitä harvemmin vaihdetaan, mutta kerran vuodessa ainakin ne pyritään pesemään tai viemään pesulaan. Koneeseen mahtuvat matot pestään useammin ja muutkin tietenkin, jos oikein näkyvää likaa niissä on.

Eipä nyt muuta tällä kertaa... Jesse juuri heräsi ja Joonas haisee kakalle :whistle:

Mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Kaiza, joo, multa poistettiin viimenen viisuri eilen, ja sit myös sitä leukaluuta..

Niiskis, eli jos sen ompelee silleen et tulee selkänojan ympäri ja sit viel siitä istuimen alta nauhoilla ni luulis pysyvän kunnolla paikoillaan?
 
Niiskis, toinen vaihtoehto on, että teet "liian pitkät alareunat" ja niihin ompelet tarranauhaa. Jos saat sitä vaikka niitattua tuolin alle kiinni, niin varmasti pysyy. Riippuu tietysti hirveesti tuolin mallista.
 
moikka

hyvää ystävänpäivää!! :heart:

Töistä palailtu ja ruoka laitettu&sytöty :D

Kaiza: Joo on tosiaankin merkillistä miten säällä voi olla vaikutus mielialaan =) jospa tämä tästä kun kevättä kohti mennään hurjaa vauhtia.

Kävylle jaksuja kipujen kans!

tänne ei mitään uutta. Vähän oli puhetta että jos mies ja poju lähtis mummolassa käymään pari yötä.. kahtoo nyt vähän omia fiiliksiä..

aamulla väsytti aika rankasti mut kohta ulos kun maha vähän vajuu niin kyllä se siitä.
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart: :flower:

Kiitoksia kaikille onnitteluista! :hug: Vieläkään ei ihmeemmin mitään oireita ole, mikä tuntuu kummalliselta, mutta toivotaan parasta.

Katinka: Voi miten surullista se veljesi perheen juttu :'( Lämpimät osanotot teille kaikille :hug:

Koivunkäpy: Kiva, että kerroit kokemuksistasi, se vähän lohdutti, kun olen sitä tuulimunaakin mietiskellyt. Paranemisia hampaanpoiston jälkeen! :hug:

Jellona: Joko tauti alkaa olla voitettu? Tulivatko teillä toiset sairaiksi? Oksennustauti on aina tosi kurja juttu.

Nasuliino: Hienoa, että vauvalla ainakin vielä kaikki hyvin, toivottavasti vuoto siitä rauhoittuu :hug:

Danjuska: :hug: Itsellänikin on tuo lähestyvä la pyörinyt nyt mielessä, vaikka välillä jo oli ihan hyvä olotila pitkään. Käy ihmeessä juttelemassa neuvolassa uudestaankin, jospa siitä olisi kuitenkin apua. Ja kyllä kevään aurinkokin kummasti tuo virkeyttä ja iloista mieltä.

Jonttuli: Varsinkin siinä vaiheessa, kun meille syntyi ensimmäinen tyttö kahden pojan jälkeen, niin minulle jotenkin kirkastui se, että tytöillä ja pojilla todella oikeasti on ne omat juttunsa. Oli oikein hauska seurata pienen prinsessan ihan itse löytävän tyttöjen jutut, vaikkei kukaan niitä tuputtanut. Itse kun olin aikoinaan enemmän sellainen poikatyttö, niin on ollut oikein hauskaa tutustua prinsessamaailmaan :)

Tanskuliini: Milloin aloitat työt uudessa paikassa? Onnea sinulle uuteen työhön! Joko teillä on parannuttu flunssasta?

Meillä flunssa alkaa olla voitettu, kaikki koululaiset ovat palanneet kouluun. Nelivuotiaalle tuli allerginen reaktio amoksisilliinille, mutta onneksi kuuri alkoi jo olla ohi niin ei uutta tarvinnut aloittaa, eikä poikaa itseään ihottuma tuntunut haittaavan. Kyselin kyllä, kutittaako, mutta ei ainakaan myöntänyt. Isosisko on myös allerginen ko. antibiootille.

Eilen meillä 8- ja 10-vuotiaat innostuivat leipomaan ystävänpäivän kunniaksi, toinen paistoi vohveleita ja toinen mustikkamuffinsseja :p Tänään olisi odotettavissa vielä suklaapiirakkaa, kunhan saadaan kaupasta tomusokeria. Lähikauppamme sulkeutui remontin takia, joten nykyään kaupat ovat vajaan parinkymmenen kilometrin päässä, ei enää mitään yhtäkkisiä heräteostoja :/

Ilmat ovat tulleet ihanan valoisiksi ja keväisiksi, nyt on taas kivaa ulkoilla. Tänään laskettiin mäkeä, meillä on onneksi kivoja mäkiä ihan tässä pihapiirissä. Harmi vain, kun potkaisin varpaani tuoliin, ei oikein voi käydä kävelemässä tai hiihtämässä, mutta onhan se pihalla olokin ihan kivaa ulkoilua.

Matoista: Meillä pestään matot yleensä kesällä, jos ei niille mitään oksennusta tai muita eritteitä lentele, silloin toki muulloinkin. Ei ne kyllä koko vuotta pysy puhtaina, joten jossain vaiheessa niitä yleensä välillä vaihdetaan ja viedään likaiset varastoon odottamaan kesää ja pesua. Usein siinä vaiheessa, kun tulee lumi maahan eikä kuraa tule sisään, vaihdan puhtaat matot lattialle. Lähinnähän ne on nuo keittiön ja eteisen matot jotka likaantuu eniten.

Nyt veljekset kaipaavat leipää, joten taidan lopetella. Mukavaa ystävänpäivän iltaa kaikille!
 
Hyvää ystävänpäivää! :heart: :flower:

Kaikille kipeille pikaista paranemista. Ja Nasuliinolle peukutukset, jotta vauveli viihtyisi yksiössään loppun asti.

Jalat ihan väsyt. kierreltiin pari tuntia kylppäriliikkeitä, kun pitäis löytää meiän pikkuvessaan uudet kalusteet. Meillä alkoi viime viikon perjantaina sen remppa.
 
Hyvää ystävänpäivää! :heart: :flower:

Kaikille kipeille pikaista paranemista. Ja Nasuliinolle peukutukset, jotta vauveli viihtyisi yksiössään loppun asti.

Jalat ihan väsyt. kierreltiin pari tuntia kylppäriliikkeitä, kun pitäis löytää meiän pikkuvessaan uudet kalusteet. Meillä alkoi viime viikon perjantaina sen remppa.
 
Hyvää ystävänpäivää teille kaikille ihanaisille ja tärkeille ystäville!

Pikaisesti tulin morjestamaan, meille kuuluu kaikinpuolin ihan hyvää. Rakennusprojekti on vieläkin suunnitteluasteella, odotellaan ensimmäisiä pohjavaihtoehtoja, nekin on myöhässä jo pari viikkoa... Uneton ainakin, taisi olla joku muukin, Jellona? kyseli minkälainen talo tulossa. Meille tulee neljän makuuhuoneen, olohuoneen, keittiön ja kodinhoitohuoneen koti, autotallikin yritetään saada kiinni taloon. Tontti on ongelmallinen kapea ja rinne, eli loivan rinteen kotia nyt sitten suunnitellaan. Ei haluta kahta erillistä kerrosta, ollaan siihen jo kyllästytty vaan ajateltiin että pieni porrastus vielä menettelee.

Katinka :hug: ei voi pieni ihminen ymmärtää kaiken tarkoitusta...

Hannamarille jaksuja arkeen ja toivottavasti kevättä kohden mielikin piristyy.

Kuusikon äidille varovaiset onnittelut ja Nasuliinolle ja pikkuiselle jarrusukkia matkaan :hug:

Käpysen leukaluulle toivottelen kanssa pikaista parantumista, se jomotus tuolla leukaluussa on äärimmäisen piinaavaa, kokemuksesta tiedän.

Muutenpa tänne kuuluu ihan tavallista arkea, kiireistä sellaista. Ollaan päästy hiihtämään poikien kanssa tänä talvena muutaman kerran ja luistimetkin Eetu sai jalkaansa. Kovasti pyritään ulkoilemaan perheen kesken iltaisin, kun tuntuu että kovin vähän ehditään yhdessä olla. Olen taas alkanut katselemaan uutta työpaikkaa, jos vaikka löytäisi työn jossa viikonloput olis vapaita ja työpäivä päättyisi viiden aikaan viimeistään. Katselen ihan rauhassa. Pojat viihtyy hoidossa vallan mainiosti tätä nykyä ja muutenkin ovat rauhoittuneet. Eetukaan ei enää ole niin vaikea tapaus kuin vielä muutama viikko sitten, huomion puutetta tais enemmän olla sen äkäilyt.

Matoista olette näemmä viimeksi jutustelleet, meillä matot vaihdetaan kerran pari vuodessa. Olohuoneessa mulla on talvimatto ja kesämatto erikseen ja samoin keittiössä. Eteisessä matto on sama kesät talvet, tosin kesällä on hetken poissa jotta saan sen pestyä ja kuivattua kunnolla. Pesemisestä tulikin mieleen, sain viime viikolla mun uuden pesutornin käyttöön. Kyllä tulee rummussa kuivatusta vaatteesta pehmeä ja mukava, harmi vaan kun ei kaikkea voi sinnekään työntää... mulla on nyt seittemän kilon koneet entisen viiden kilon pesukoneen sijaan ja kuulkaa on luksusta nyt pestä pyykkiä. En tiennytkään että pyykkäämisestä voi nauttia :D

Mutta nyt iltapalalle ja telkun ääreen hetkeksi, huomenna töihin ja sitten olisikin neljä kokonaista päivää vapaata! Monelle piti vielä kommentoida, mutta joku toinen kerta sitten, olette tärkeitä ihan kaikki! :wave:
 
Perjantaita :)

Olipas ulkona aika kylmä :whistle:
Just saatoin koululaisen taksiin ja juoksin takas sisälle,koirat kyllä vein jo ulos :)

Kiva että kävit Jonttuli kertoilemassa teidän kuulumisia :)
Täällä myös oikein automies tuo Oskari :D

Metku:Ihanalta kuulostaa tuo teidän tuleva talo,ja mukavan kokoinen =)

Kuusikonäiti:Mukava kuulla sustakin,harmi että ne kaupat niin kaukana nyt.Miten kauan se lähikauppa mahtaa olla remontinalla?se on yllättävän tärkeä paikka niille joilla palvelut kaukana ;)

Smirge:Löysittekö jotain kivoja kalusteita kylppäriin?

Käpy:Miten suu tänään voi?Toivottavasti paremmin :hug:

Käytiin illalla kaupoilla ostamassa koirankuljetushäkki autoon,sit ostettiin panta,heijastinliivi ja talutushihna,pari kuppia ja puruluita koiralle :heart:
Nyt sit tytöt odottaa innolla sunnuntaita että pääsevät hakemaan uutta koiraa,mukavaa toisaalta et tulee just ennen hiihtolomaa niin saavat tytötkin rauhassa sen kanssa touhuilla :)

Mun selkä alkaa olla jo aika hyvässä kunnossa,ainakaan ei enää särje ja pystyn kumartelemaankin jonkin verran.
Tänään tulee taas mainoksetkin niin paree ollakin kunnossa,meinasin meinaan illalla vielä jakaa ne,jossei ole paljoa mainoksia ja mene lajitteluun aikaa :whistle: ;)

Mitäs viikonloppusuunnitelmia muilla?
Me viedään Oskari yökylään mun äidille huomenna,päästään helpommin se koirakin hakemaan sunnuntaina kun ei tarvitse Oskaria ottaa,matkoihin menee kuitenkin 3 tuntia yhteensä ja sit siellä oloon varmaan pari tuntia,joten ei se jaksais olla :/
Äiti tuo sen sitten kotiin sunnuntaina,onneksi :)

Nyt jatkan palstailua,hauskaa viikonloppua :wave:
 
Noniin, josko sitä sais jotain kirjoitettua.

Olin järkänny yllätykseksi lapset hoitoon, vein Samin leffaan ja syömään :) Ite sain Samilta sydämenmuotoisen geisha-rasian ja Housen tuotantokauden =) Mitäs muut saitte/annoitte ystävänpäivälajaksi? Vai onko teillä edes tapana.. Mä tykkään ihan hirveesti ostella lahjoja ja antaa niitä :D Nimpparit on varmaan ainoa, jolloin en lahjoja anna.

Hannamari: Voi, tulispa se kevät äkkiä ja ryminällä, aurinko ja valo! Oon nyt ihan vasta huomannut, että joka päivä on vaan valosampaa, just aamulla sanoin (tai vähän aikaa sitten), että onpa ulkona jo valoisaa, vaikkei kello ollut kahdeksaakaan! Jaksamisia sulle ihan hirveesti :hug: Koitahan jaksella silloin tällöin kirjoitella, mulla on oikeesti ollu teitä ikävä :)

Danjuska: Muistathan sitten soittaa ja varata sitä aikaa, vaikka sillä hetkellä ei siltä tuntuiskaan :hug:

KK: Mites jakselet, sun naama ja silleen? :hug:

Kaiza: Jos vaan mahdollista niin lähtekää ihmeessä kylpylään!!

Niiskis: Ihana Joonas-vauva :D

Jonttu: Kyllä meillä ainakin kummallakin pojalla on kiinnostuksen aiheina noi autot, Rasmus (pienempi, 10kk) päristelee ja ajelee autoilla :D Ootteko ajatellu kokeilla sitä vessanpöntön pienennysrengasta, jos Joni tykkäis siinä enemmän istua?

kuusikon äiti: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa ja mukavaa, kun alatte olemaan terveinä jo!

Metku: Olipa kiva, kun säkin olit käynyt kirjoittamassa :hug: Jos saisin päättää niin mäkin ehdottomasti ottaisin yksitasoisen asunnon =)

Tintta: Mä meen tänään (TAAS) kaverin kanssa leffaan illalla, huomenna Sami menee ehkä jollekin kaverillensa pelaamaan pokeria. Sunnuntain Sami onkin sit taas töissä...

Mut eipä mulla sit taas muuta :wave:
 
Ihana Peppi,sun tekstin kyllä tunnistaa vaikkei lähettäjää luekaan ;) :D
Tosi kiva toi sun ylläri Samille :)
Mä sain niinkin ihanan ja ikimuistoisen ystävänpäivälahjan mieheltäni,kuin hauskan tekstiviestin :LOL:
Me ei tuota ystävänpäivää koskaan juhlita mitenkään...viestit ystäville laitan aina :)
Miten sun työt?Entä kuntoilu,oletko ehtinyt harrastamaan?Tuli just mieleeni yksi päivä kun tuossa taas olkkarissa hullunaan jumppasin :)

Ai niin...piti kertoa kun sain eilen koululaiselta ystävänpäiväkortin ja pienen omatekemän kissamagneetin,ja ison halauksen :heart:
No pienempi tyttö sit tuli myös halaamaan ja sanoi mulle että"Hyvää syntymäkaveria äiti""vai mikäs se nyt olikaan",oli siinä naurussa pidättelemistä mulla :LOL: :LOL: :LOL:

Jatkan taas...huomaatteko että sit kun kirjoittelen niin olen täällä kokoajan :ashamed:
 
Kiitos kysymästä kaverit, lärvi voi ihan samoin ku eilenki :kieh:

Jonttuli, ootteko kokeillu laitta apönttöön paperin sillee et vesi ei näy? se on joittenki lasten mielestä aivan tajuttoman pelottavaa kun se vesi näkyy :whistle:

UNETTOMALLE kiitos kortista :hug:

Meillä ei hirveemmin vietetä ystävänpäivää, yleensä oon laittanu jotai hyvää ruokaa, mut tänä vuonna sekin jäi...
 
Aamupäiviä!

Anteeks että en eilen kerenny vastaill kaikille. Vaikka virallinen ystävänpäivä oli eilen voi sitä toivotella tänäänkin, hyvää ystävänpäivää! Oon kaipaillu teitä pari päivää kun en ole sivuille päässy

Mie vein eilen miehen syömään, lapset oli kaverilla. Oli ihana syödä rauhassa ruokaa.
mie sain sit kimpun tulppaaneja ja suklaarasian (myös geisha rasian PEPPI) :D

PEPPI Veeti nukahtaa päikkäreille ite vaunuihin, hyvin harvoin pitää nukutella sinne, laitan vaunuihin ja poika jää sinne kiltisti odottelemaan unta.
mutta illat on toinen juttu :/ on nukahtanu usein tissille mut välillä sit koitetaan että nukahtais omaan sänkyyn, mut loppuen lopuksi me nukutetaan se syliin. Annetaan riehua sängyssä ja sit pidetään/heijataan hetki sylissä ja sit nukahtaa, siihen menee noin puolituntia koko touhuun. käy siis nukkumaan 21-22.

Huomenna sit mies ja Atte lähtee rolloon lomailee, voipi tulla tippa linssiin kun lähtevät ja sit kun auto häviää näkyvistä alkaa juhlat :LOL: oon mukavasti varannu ohjelmaa ens viikolle, käyn hierojalla, vyöhyketerapeutilla ja homeopaatilla kunnon hoito viikko :D ja sit me saatiin kodinhoitaja, käy kerran viikossa, ehkä tää elmänä tästä sutviintuu

mut nyt on pakko mennä imuroimaan kun veeti nukkuu pihalla ja atte on hoidossa.
 
Moikka!

Yhdyn Tigrun sanoihin, että oikeasti ystävänpäivä on ihan joka päivä, eli ihanaa tätä päivää kaikille ja kiva kun olette olemassa :heart:

Ollaan ulkoiltu Oton kanssa aamupvä ihanassa auringonpaisteessa ja kylmässä viimassa=meillä on molemmilla nyt punaiset posket :D Äidillä vähän punaiset silmätkin, kun kotiuduin aamuyöstä puoli kolmen maissa Irinan keikalta :) On se kyllä aivan loistava! Söpö pikkuinen maha jo näkyi, mutta keikan jaksoi kyllä vetää tosi hyvin. Oltiin parin työkaverin kanssa, mä olin eka iltavuorossa ja 21 pääsin lähtemään. Kiva ystävänpäivän ilta :) Peppi me ei mitenkään muisteta ystävänpäivänä miehen kanssa keskenään, kortteja en lähettele, kun olen siinä niin HUONO. Tekstareita tuli muutama 10 lähetettyä ja saatua. Kummitytöltä saatiin suklaarasia ja sitten siltä mun ystävältä sain kans :heart: GEISHArasian ja lapset sai kivat karkkijutut. Ja mun äidiltä puisen jääkaappimagneettisydämen. Äidille ostin muuten pienet enkelinsiivet ja yhdelle ystävälle jääkaappimagneettienkelin. Mitä leffaa menet katsomaan?

Tintta meidän viikonloppusuunnitelmat on sellaiset, että menen tänään ja huom. yövuoroihin, huominen ja osin sunnuntaikin menee mun osalta nukkuessa, mies saa hääräillä lasten kanssa. Tänään tai huom. illalla käydään miehen tädin luona kylässä, kun lähtee ens viikolla 3 -!!!- viikoksi Thaimaahan. Su lapset menee illalla mun porukoille hoitoon, ja me mennään syömään miehen kanssa. Ehkä Amarilloon, ei olla vielä päätetty. Meilläkin Lotalla alkaa nyt hiihtoloma, samaan aikaan kuin teillä siis. Ens viikon suunnitelmia olen just tehnyt, kun mies ja sen kaveri (meidän talonmies :LOL: ) tekee tuota olkkarin kattoa ja meidän pitää olla poissa jaloista mahd. paljon. Lähdetään ma mun siskolle kylään, käydään mennessä kylpylässä (Caribia) ja sitten mennään siskolle yöksi. Ti aamuna lähdetään kolmisin lasten kanssa risteilylle, ke aamuna palataan sieltä. Sitten ehkä mennään Raision Myllyyn ja sieltä kotiin sitten kai :D Toivottavasti katto on sitten valmis :) Tuosta kattorempasta seuraa varmaan muitakin juttuja, kun varmaan seinillekin tekee sitten mieli tehdä jotain. Ja uus sohva olis kiva... jne. Pikkuhiljaa, sanoo mieheni =)

Hauskoja nuo teidän lasten jutut :) Otto oli joku päivä ulkona niin, että aurinko paistoi kirkkaasti silmiin, Otto oli ihan kiukkuinen ja sanoi " Tyhmä aurinko, mene pois!" Mut eipä totellut =) Muutenkin koittaa komennella koko ajan ja on suuttunut, kun ei totella.

Kuusikonäidille piti jo ed.pvänä laittaa isot onnittelut :heart: Toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Varmaan muutakin piti, mutta nyt menen kokeilemaan, josko Otto jo suostuisi päikkäreille. Äidillä olis nyt päikkäriaika ;)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
Heips taas :D

Kävin salilla ja sieltä menin käymään yksin mummun ja papan luona. Nyt sain just nukutettua Rasmuksen, Sami nukuttaa vielä Jonttua. Sit odottaakin pitsa, ettei vaan jää kalorit vähiin tälle päivälle, kun siellä salillakin kävin :whistle: :LOL:

Tintta: :D :hug: Tosi kiva, kun oot nyt kirjoitellut usein!! Jatka samaan tahtiin vaan ;) Oikeesti :) Töistä tykkään, mutta on nyt ollu inhottava väsyneenä siellä olla :( Yöllä kun tulee nukuttua niin huonosti :| Keikkaa olis paljon tarjolla, paaaljon enemmän, mitä pystyn tekemään, enkä nyt oo kauheesti niitä ottanut vastaan, kun eilen oli ohjelmaa ja tänäänkin on (aamuvuoron olisin voinut tehdä, mutten sit jaksanut :ashamed: ). Viime viikolla kävin 3 kertaa salilla, pyöräilin n. 45min ja sit paaaljon vatsoja päälle, tällä viikolla oon käynyt tänään, en muista, että kävinkö maanantaina :eek: Mut tarkoitus olis huomenna mennä ja sunnuntai-iltana, jos en nyt parempaa tekemistä yhtäkkiä keksi :whistle: ;) Millainen jumppaohjelma sulla on, teetkö jonkun tietyn ohjeen mukaan vai eikö sulla ole ohjelmaa ollenkaan? Aivan ihana se teidän tytön ystävänpäivä toivotus :heart: :heart: :D

Jonttuli: Nukkuuko Joni sit päiväunia, kun noin myöhään vasta yöunilta herää? :)

KK: Onks sulla vielä viisaudenhampaita vai onko kaikki jo poistettu?

Tigru: Mites Atte, nukahtaako yksinään unille? Mua rasittaa ihan hirveesti, varsinkin tietenkin Samin iltavuoroina (3krt/vko) se, kun kummatkin pojat pitää nukuttaa unilleen :ashamed: Siinä menee mulla koko ilta, eikä omaa aikaa jää ollenkaan :/ Meen yleensä melkein heti nukkumaan, kun Joonatan nukahtaa. Hauskoja juhlia teille!!!

Siru: Eilen oltiin kattomassa (vaikket sitä kysynytkään :D ) American Ganster, tänään mennään kaverin kanssa kattomaan Kolmistaan. Irina on niiiin hyvä! Mä en kyllä tiennyt, että se odottaa vauvaa, koskahan sillä on la? :D Onpa teillä suunnitelmia ensi viikolle! Meettekö siis Tallinnan risteilylle, ihan muuten vaanko? :)

Kysynpä täältäkin... Missä iässä tietää, kumpi kätinen lapsi on? Joonatan piirtää aika paljon vasemmalla kädellä, siks mietin :) Rasmuksesta kysyi Jontun kummisedän tyttöystävä, että onko vasenkätinen, kun se söi jotain leivänmurusia koko ajan vasemmalla kädellä :D Mut tuossa iässä taitaa noi käyttää kumpaakin kättä yhtä paljon? Me ollaan kyllä Samin kanssa molemmat oikeakätisiä, eikä meidän suvussa ole, ainakaan niin, että mä tietäisin, vasenkätisiä, jos se nyt millään tapaa on perinnöllistäkään :LOL:

Mut nyt meen kattomaan, josko tuo pitsa olis valmis ja sit lukemaan tohon sohvalle :wave:
 
Moikka!

Aurinkoista ystävänpäivää minultakin ihan jokaiselle!!! :heart: :hug:

minä en eilen ehtinyt kun lukee viestit. muuten meni sairastupaa hoidellessa ja töissä kävin illalla muutaman tunnin. kerkesin viedä pojat aamupäivällä hoitoon, mut tunnin päästä jo soittivat, et mikkis oli oksentanut. hain ne sit kotiin. en ollut viel töihin ehtinyt lähteekään. Mikkis sit torkkui ja oksenteli iltapäivän. oli niin erilainen poika kuin yleensä. makas vaan sohvalla ja katteli lastenohjelmia. :ashamed: illalla oli nukahtanut jo joskus 8 aikaan ehkä ei mies oikein tiennyt.
Aleksi oli illan miehen isän ja tämän avovaimon luona, niin sai touhuta, kun on tuota energiaa. toivat sit illalla aleksin kotiin.

yö meni ihan hyvin. Mikkis tuli jossain vaiheessa meidän viereen nukkuu ja nukuttiin puol 6 ihan putkeen. sit menin Mikkiksen huoneeseen poitsun kanssa. joi jonkin verran. nukuttiin sit viel 8 asti. nyt on päikkäreillä.
pyykkiä on saanu pestä muutamia koneellisia. :whistle: :) kun on vähän noita petivaatteita likaantunut.

illalla pitäis lähtä aleksin kanssa kauppaan ostaa viikon ruokaostokset. huomenna ja su sit töihin aamuvuoroon. huomisiltana olis kaverin polttarien suunnittelupalaveri. pääsee kesällä häihin. :D

peppi, irinan vauva kait muistaakseni syntyy joskus kesällä. :) meillä ei muistettu ketään mitenkään eilen. kukat olisin voinu abc:lta illalla tuoda jos olisin muistanut, mut muistihan ei ole mikään paras. kukkia ostetaan sit muulloin. synttäreinä ja jouluna yleensä ostetaan lahjoja meillä. muuten käytetään rahat yhteiseen hyvään. eli hotelliin, reissuihin tai yhdessä ulkona syömiseen.

kuusikonäiti, kiitos kyselyistä. tuossa edellähän tais ne aika pitkälti tulla. :)

hannamari, täälläkin kova ikävä sun juttujas. mukava kun kävit jotain kirjoittelemassa. voimia kovasti elämäästi. onneksi aurinko pilkistää pilven takaa jo. piristää kummasti. :hug:

jonttuli, mukava kuulla teistä. meillä ei pottailua tai pönttöilyä harrasteta lainkaan. Mikkistä ei kiinnosta niin minä en ala väkisin sitä siihen työntää. kesällä saa pyöriä ilman vaippaa kotona ja mökillä. ehkäpä se siitä. tai sitten ei.

kävyn, leualle ja hampailistolle kovasti paranemisia. :hug:

siru, ihania lomasuunnitelmia teillä. :D

toi Aleksi kärkky tuossa pelaamaan tuota muuttuvaa labyrinttia..joten palailen myöhemmin... :wave:
 
Ehtoopäivää

Oskari nukkuu ja tytöt lähti pihalle,vissiin meinaavat mennä takapihalle hiihtämään ;)
Paree olis nyt hiihdellä vielä kun on lunta.
Kaunis,aurinkoinen ilma mutta toooosiiii kylmä,ainakin täällä B)
Meidän pihalle tuulee tosi kovasti just nyt,tekis mieli itsekin lähtee ulos,mutten millään jaksais pukea kauheesti päälle,varsinkin kun pikkumies vielä nukkuu niin saa rampata sisällä sitä kuuntelemassa.
No jos sit illemmalla oltais ulkona vielä :D

Peppi:Mulla ei ole hajuakaan milloin tietää onko oikea vai vasenkätinen,luulisin että se lapsesta pikkuhiljaa määräytyy,Oskari ainakin tuntuu tekevän kaikki hommat oikealla kädellä,joten olen ajatellut et siitä tulee oikeakätinen :whistle:
Mulla ei kauheesti ole mitään erikoista jumppaohjelmaa,ihan itse olen sen rakennellut,siihen kuuluu tietty alkuverryttely,sit ihan lihaskuntotreeniä ja paljon vatsalihasharjoituksia.
Lopuksi vielä paljon venyttelyä.
Kolme kertaa viikossa harjoittelen ja käyn sitten myös lenkillä niin paljon kuin pystyn.
Nyt taas on jäänyt treenit muutamaksi päiväksi kun toi selkä venähti mutta tänään tai huomenna taas jatkuu...Tänään varmaan kävelylenkki ja huomenna taas lihaskuntotreenit :)

Jos nyt käyttäis tämän Oskarin uniajan hyödyksi ja lähtis laittaan pyykkejä ja siivoilis vähän... :wave:
 
Hei.
Kamala tuuli. Meillä on tommoset kulmassa auki taittuvat ikkunaseinät, joista saa kesällä parvekkeen ja noi ikkunat heiluu ja napisee ja päästää ilmaa läpi vaikka kuinka. Huih. Kylmä. Ihana ilma silti, haluaisin olla jossain mökillä tai muuten vaan merenäärellä nauttimassa tästä auringosta.
Kävin tossa kirjastossa kävelyllä ja hakemassa pari kirjaa opparia varten ja kyllä mieli taas virkistyi. Ja sit huomaan, että kun en aamupäivällä käyttänyt laseja tietokoneella, niin oli silmät tosi kipeet. Nyt kun taas lasit on päässä, niin ei mitään hätää. Pitäis vaan oppia, mut en millään oikein totu näihin. :headwall:
Matias on ehkä tulossa kipeäksi, aamulla vuosi nenä ja yöllä aivasteli jonkin verran. Hoidossa on kuitenkin nyt, kun ei ollut kuumetta. Otetaan viikonloppu ihan rauhallisesti kotona, jos kipeäksi tulee. Sunnuntaina ollaan tosin menossa miehen perheen kanssa syömään, jos siis ollaan siinä kunnossa. Ajattelin yrittää vielä siivota, ennen kuin pojat tulee kotiin, niin ei sitten pöly leijaile turhaan ärsyttämässä. Miehelläkin tulee nuha jos imuroi, mut kun "sinittää" eli pyyhkii lattiat tolla mikrokuitusysteemillä ja pölyt pysyy paikallaan, niin ei hätää. Pitäis kait ostaa uus imuri.
Peppi, kyselit ystävänpäivälahjoista. Mä ostin puoliksi miehelle/mulle yhden punaisen gerberan, mut senkin ihan vaan oikeastaan muuten vaan. Mies on sitä mieltä, että ystävänpäivä on jenkkien tyhmä rahastuskeksintö, että sitä muistamista pitäis tapahtua muutenkin ja joillain muulla keinoin kun lahjoilla. Noh, olen kyllä monesti kysynyt, että koska sitä sitten tapahtuu, kun en mä vaan ole moista huomannut. :LOL: Mulla on selkeä romantiikan nälkä, tai jo itseasiassa ihan puute.
Mut ystäville kirjoitin eilen jokaiselle omanlaisen henkilökohtaisen tekstiviestin tai soitin niille. Mun mielestä on tärkeää kertoa rakkaille, että ne ovat niitä, koskaan ei tiedä mitä elämässä sattuu. Mut yhdyn kyllä miehen mielipiteeseen siitä, että sitä pitää tehdä muulloinkin.
No niin, nyt rupean vähän siivoushommiin, jos sais vaikka tän verenkin kiertämään, eikä olis niin kylmä!!!
Ihanaa viikonloppua kaikille.
Halit.
ps. matias on kovin nykyään mun vauva, voiko ton ikäiset aavistaa saavansa "kilpapelurin"? Aamuisinkin on niin täynnä haleja ja pusuja ja ihanuutta.
 
Pakko tulla kehumaan kun onnistu ruoka niin taivaallisen hyvin :ashamed: siis oikeesti, miten voikin mikään missä on kaljaa maistua noin hyvältä?? Enjuo minkään sortin juomaa mikä muistuttaakaan kaljaa.

JA peppi tais kysyy viisureista, juu nyt on kaikki viisurit poistettu, enää ei tarvii poistaa ku neljä muuta hammasta jossai vaiheessa kun niiltä loppuu elämä, mulla on siis viel neljä maitohammasta suussa, niistä alkaa juuret häviimään..
 
Pah me mitään löydetty. Toi meiän pikkuvessa on tolleen vielä hassun muotoinen. Et se väli ohon toi klavuaarikaappi tulis on vaan n. 80 cm pitkä ja siihen ei todellakaan meinaa löytyä oikean kokoista kalustetta.

Käpy. Olut mureuttaa mukavasti ruokaa :p .

Me jouduttiin lähtemään tänään tonne tuuleen iltapäivällä ulos, kun poju ei ruvennut päikkäreille sisälle. Sillä aikaa kun Sami nukkui, niin tyttö sai leikkiä Lippulaivan leikkipaikalla.

Nyt illalla oottais juhlatamineiden laitto valmiiks ja eväshuvitusrepun pakkaus. Huomenna kun pitää lähteä matkaan tossa puol yhen toista maissa.

Joten toivottelen tässä nyt sitten kaikille jo hyvät viikonloput :wave:
 

Yhteistyössä