Olipas tullut paljon tekstiä, meni tovi lukiessa. Kiva!
Me oltiin ku jotkut eläkeläiset konsanaan siellä laivalla
Tai ei, ei me yhtään tanssittu.. Sitä kai ne siellä tekee? No, ekana iltana me oltiin jo 21 hytissä, makoiltiin, katottiin telkkaria ja lepäiltiin
Siinä torkahtelin, mut sit jossain vaiheessa rupes laiva heilumaan niin kauheesti, siis ihan hirvee myrsky, olin ihan varma, että laiva uppoaa jne. Suunnittelin jo, että Ruotsista lennän Suomeen, enkä ainakaan laivaan enää astu :ashamed:
Sain sit unta joskus aamuyöstä, 3 jälkeen ja 9 aikaan oli herätys.. Olin siellä Ruotsissa kävellessä ja kierrellessä tosi väsynyt. Laivaan palattiin siinä 14 aikaan, mentiin hyttiin ja nukuttiin parin tunnin päiväunet
En muista, koska viimeksi olisin päivällä nukkunut!! Tokana iltana oltiin 23 aikaan hytissä, sain paremmin unta, aamuyöstä heräsin ja olin jonkun aikaa hereillä kun oli taas aika tuulista ja aallot hurjia, ei mitään kuitenkaan verrattuna edellisyöhön.
Meillä kuului aamiastet ja päivällinen risteilytarjoukseen, syötiin kyllä sit tosi hyvin
Ostin mailta Rasmukselle kesäasun ja Jontulle hupparin, kaverin tytölle synttärilahjan, eipä sit kummempia osteltukaan.
Pojilla oli mennyt ihan hyvin, Rasmus oli kyllä heräillyt ja valvottanut yöllä ja tänä aamuna herännyt jo 5 aikaan, ei ollu nukahtanut enää takas :| Joonatan oli kumpanakin aamuna halunnut 'äitin syliin ja kerran pipin jälkeen mulle soittivat, mut muuten ei ollut kummemmin ikävöinyt. Rasmus ei ollut päästänyt mummoa silmistä ollenkaan.. Oli halunnut sylissä olla ja parvekkeelle kun mummo (kyseessä siis Samin äiti, mun äitihän on tupakoinnin lopettanut
) oli mennyt niin Rasmus oli huutanut ovella koko sen ajan. Reppana toinen, kun on se eroahdistus vieläkin päällä... Mut muuten oli kyllä hyvin mennyt
Tigru: Koskas Atte ja sun mies palaavat reissusta? Toivottavasti teillä on Veetin kanssa menny yöt jo paremmin :hug:
Tintta: IIIIIIHANA se teidän Jippo, niin suloinen :heart: Vähän mua nauratti se sun huijaus-hymiö :ashamed:
Hyvä, että ei oo pää enää ollut kipeä :hug:
Danjuska: Jaksamisia ja paranemisia! :hug: Joonatan sanoo kyllä nimellä, ei käytä minä-sanaa vielä.
Koivunkäpy: Hui kauheeta sitä lääketapaturmaa
:hug: Mikä on vointi nyt?
Jellona se vaan paiskii töitä!
Hatunnostot sulle :hug:
kuusikon äiti: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Ja hyvä, kun raskausoireet on nyt alkaneet :hug:
Jatkan kohta..
Epeli: Harmi, kun Aleksillakin on allergiaa
Mukava, että Lauri voi käyttää jo kananmunaa, ainakin vähän!
Onnea Tiukuliinille perheineen tytöstä!! :flower: :heart: :hug:
Metku: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Ja jaksamisia taloasioihin :hug: Koskahan pääsette rakentamisen aloittamaan ja onko minkäännäköistä valmistumisajankohtaa tiedossa? Mä en noista rakentamishommista tai talohommista yleensäkään tiiä mitään :ashamed: Hui sitä Aten tapaturmaa! Varmasti säikähdit. Siitä tulikin mieleen, kun torstaiaamuna Rasmus lähti kävelemään, mut jotenkin kompastui ja kaatui suoraan naamalleen, kuulu ihan hirvittävä ääni (ihan ku olis luita murskaantunut
), nostin pojan äkkiä pystyyn ja suusta purkahteli verta aika paljon :'(
Siis sitä tosiaankin tuli hirveesti! Oli hampaat osuneet ihan kunnolla ylähuuleen, ei ollu kuitenkaan läpi tulleet onneksi! Mut oli kyllä ikävä kokemus :ashamed: Suu taitaa olla sellainen paikka, mistä sitä verta sit tosiaan tuleekin kunnolla...
Tintta: Joko ootte mainokset jakaneet? Jaksamisia hirveesti siihen hommaan :hug: Mä oon yhden kesän ollu postissa kesätöissä, ei se jakaminen mitään mukavaa puuhaa ole :kieh:
Danjuska: Kiitos kuulumisten kyselemisistä :hug: Toivotavasti saat nyt nukuttua!
Mut nyt meen tohon sohvalle lueskelemaan :wave: