Huomenta.
Rasmus aloitti tuttuun tapaansa pyöriskelyn ennen klo 6 jo :/ Joonatan heräs itkien vähän yli 6, eikä suostunut heti nukahtaa uudestaan... Sami otti sen tohon sohvalle viereensä, meni jonkun aikaa ja näköjään on vienyt takaisin sänkyynsä, jossa nukkuu edelleen. Onneksi! Oli nimittäin niiiiin kiukkuinen...
Samilla on tänään sairaalassa sellanen operaatio, ei mene siis töihin ollenkaan.
Koivunkäpy: HArmi, kun housut olivat liian isot :/
Metku, mitä teille kuuluu, huhuuuuu?? :attn:
Entä teille, Siru?
Tinttamooses, miten teillä jaksellaan?
Ametisti, miten teidän reissu meni?
Jemma, mitä teidän vauva-taapero arkeen kuuluu?
Niiskuneiti: Miten oot jaksellut ison mahan kanssa näillä helteillä? Näittekö Katinnkan kanssa??
Hyvää nimipäivää Laurille :flower: Mitenhän Epelin odotus sujuu?
kuusikon äiti: Miten teillä jaksellaan?
Jonna, joko sä menit nettiyhteyden ulottumattomiin? :hug:
Mitähän MammaRiian perheelle kuuluu?
Mukava olisi kuulla piiiitkästä aikaa Kristiinasta ja Hannelestakin :attn: Ja parpapapasta!
Lumikarpalo, mitä teidän vauva-taaperoarkeen? Joko alkaa helpottamaan :hug:
Äitee, miten reissu meni, mitäs kuuluu asuntokaupoille, teittekö ne?
Ja kaikki muutkin, joita en nyt muistanut tässä mainita ja jotka eivät ole vähään, tai pitkään, aikaan kirjoittaneen, tulkaahan kirjoittelemaan!! :attn: :attn:
Mitäs viikonloppu suunnitelmia muilla on? :wave:
Tansku, olitkin kirjoittanut tasan samaan aikaan ja varastanut mun viikonloppukyselyni Tosi harmi juttu tuonpäiväkotihomma Sen 2v10kk ikäisen tytön nimi oli Laura ja pikkuveljen (1v7kk) Riku... Mä olin ihan varma, että on sun tuttujasi
Huomenna olisi mun kaverin synttärit, asuu nykyään Saksassa, tulee tänne Suomeen. Pyys mua käymään myös siellä, täytyy katsoa, että menisinkö ja jos menen niin millä kokoonpanolla... Sit on tiedossa salilla käyntiä ja kotitreenaamista
Rasmus aloitti tuttuun tapaansa pyöriskelyn ennen klo 6 jo :/ Joonatan heräs itkien vähän yli 6, eikä suostunut heti nukahtaa uudestaan... Sami otti sen tohon sohvalle viereensä, meni jonkun aikaa ja näköjään on vienyt takaisin sänkyynsä, jossa nukkuu edelleen. Onneksi! Oli nimittäin niiiiin kiukkuinen...
Samilla on tänään sairaalassa sellanen operaatio, ei mene siis töihin ollenkaan.
Koivunkäpy: HArmi, kun housut olivat liian isot :/
Metku, mitä teille kuuluu, huhuuuuu?? :attn:
Entä teille, Siru?
Tinttamooses, miten teillä jaksellaan?
Ametisti, miten teidän reissu meni?
Jemma, mitä teidän vauva-taapero arkeen kuuluu?
Niiskuneiti: Miten oot jaksellut ison mahan kanssa näillä helteillä? Näittekö Katinnkan kanssa??
Hyvää nimipäivää Laurille :flower: Mitenhän Epelin odotus sujuu?
kuusikon äiti: Miten teillä jaksellaan?
Jonna, joko sä menit nettiyhteyden ulottumattomiin? :hug:
Mitähän MammaRiian perheelle kuuluu?
Mukava olisi kuulla piiiitkästä aikaa Kristiinasta ja Hannelestakin :attn: Ja parpapapasta!
Lumikarpalo, mitä teidän vauva-taaperoarkeen? Joko alkaa helpottamaan :hug:
Äitee, miten reissu meni, mitäs kuuluu asuntokaupoille, teittekö ne?
Ja kaikki muutkin, joita en nyt muistanut tässä mainita ja jotka eivät ole vähään, tai pitkään, aikaan kirjoittaneen, tulkaahan kirjoittelemaan!! :attn: :attn:
Mitäs viikonloppu suunnitelmia muilla on? :wave:
Tansku, olitkin kirjoittanut tasan samaan aikaan ja varastanut mun viikonloppukyselyni Tosi harmi juttu tuonpäiväkotihomma Sen 2v10kk ikäisen tytön nimi oli Laura ja pikkuveljen (1v7kk) Riku... Mä olin ihan varma, että on sun tuttujasi
Huomenna olisi mun kaverin synttärit, asuu nykyään Saksassa, tulee tänne Suomeen. Pyys mua käymään myös siellä, täytyy katsoa, että menisinkö ja jos menen niin millä kokoonpanolla... Sit on tiedossa salilla käyntiä ja kotitreenaamista