Joonatan kohta varmaan heräilee, kun noi huoltomiehet huutelee tossa meidän parvekkeen vieressä :kieh:
Oltiin aamupäivällä mun mummun luona, syötiin perunaa, lohta ja paljon kasviksia
Olin kertonut mummulle mun "dieetistä", joten ei tehnyt tavalliseen tapaansa rasvaisia (mutta niin herkullisia) ruokiaan
Onnea
Valtterille syntymäpäivän johdosta!! :flower: Miten tytöillä meni päiväkodissa ilman sua,
Tansku?
Danjuska: Voi olla, että me lähdetään kaverin ja sen tyttöjen mukaan kaupoille nyt iltapäivästä, ellei miehellä ollut muita suunnitelmia. Illalla mulla onkin sit taas spinning
Tigru: Hyvänkokoinen on teidän pikkuinen
Gerbera: Tottakai jätät lapset hoitoon.
Aika jännä juttu, oon nähnyt Isossa Omenassa yhtä mun entistä luokkakaveria, heillä oli syntyneet kolmoset!! Olin varmaan ihan suu auki, kun heidät ekan kerran näin, enkä ollut edes varma, että oliko tää äiti se, jonka kanssa olin pari kk samalla luokalla. Nyt sit huomasin Meidän perhe-lehdessä juttua heidän perheestään ja tämä tosiaan oli se sama ihminen, joka kävi lähihoitaja-koulua mun kanssa samaan aikaan! Riittää varmasti puuhaa kolmessa vauvassa
Lisäksi heillä oli molemmilla parit teini-ikäiset lapsetkin, taisi pari olla kyllä jo täysi-ikäisiäkin.
Ja samaisessa lehdessä oli juttua äidistä, jolla nyt 2v10kk vanha tyttö (ja muunkin ikäisiä lapsia, poika 1v7kk ja tyttö 15v.), hän kertoi jutussaan (ihan sivuasiana), että kirjoittelee lähes päivittäin viestejä sähköpostilistalle, jonka löysi vauvalehden nettisivuilta tuota 2v10kk ikäistään tyttöä odottaessa, tulit heti mieleen
TANSKU :attn: Etkö sä ole kertonut, että kirjoittelet tuollaiseen paikkaan, jossa siis Saaran kanssa samanikäisiä lapsia?? Oiskohan sulle tuttu äiti kyseessä? Kirjoitteletkohan hänen kanssaan samassa paikassa?
Tuleeko teille Meidän perhe -lehti?
Nyt se Joonatan huutelee :wave:
Jonttuli: Kuulostipa tutuilta noi sun menkkatouhuilut
Ja aika jännä juttu, mä ajattelin kans et alan antaa Joonatanille maitoa aamuisin ja iltaisin (jolloin käyttää tuttipulloa) tosta sporttikorkkisesta juomapullosta! Se oli nimittäin yks päivä meijän mukana, kun oltiin ulkoilemassa ja poika tykkäs kauheesti juoda siitä! Tykkää kyllä suoraan pullonsuustakin, mut on paaaljon sotkusempaa
Ja juo kyllä mukeista ja laseistakin, mut tuntuu, että haluaa aamuisin sen pullon ja siitä kaikessa rauhassa maitoa hörppiä :heart: Meijän pikku-iso-vauva