***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

tulinpa hetkeksi koneelle.. päivällä kierrettiin kirpparit ja sitten käytiin kävelemässä.. rupesin leipomaan kun ei toimettomanakaan osaa olla.

Hetkittäin tuntuu että valoa edessä kun vaan menis huominen nopsaa. sais sitten rueta toipumaan. Paikalleen ei oikein voi jäädä vaan istumaan.

Mies ollut onneksi vahva ja oli koko tämän aamuisen käynnin mukana. huomenna vie sitten sinne. Sanonut kyllä että kurjalle tuntuu kun jo sitä maaliskuuta niin odotti.
Molemmat podettu hirveää päänsärkyä.. varmaan liittyy jotenkin tähän tilanteeseen.

Tatu sen sijaan alkaa olla paranemaan päin.. Räkä vielä valuu mut kaupassakin oli oikea pikku pika juoksija.. sinkoili hyllyjen välissä jne..

Epeli: Ihana tuo juttu :'(

Peppi:
Tsemppiä jos aioitte tutin vierotukseen rueta. Ei se montaa päivää kovin kamalaa ole. Tatu ymmärti aika hyvin kun sille tilanteen keväällä selitti.

Niiskuneiti: Ihana masu sulla!

nyt katsomaan joko omena piirakka on mennyt parempiin suihin..

DANJUSKA :hug:

mie oon viikonloppu leski, mies on pyhällä juhlimassa kaverin synttäreitä ja varpajaisia.
kaveri, V:n kummit saivat pojan tiistaina.

pääsen shoppailee ja kiertelee kirppareita anopin kanssa!!! rentoa meininkiä tiedossa :D

mut nyt syömään mokkapaloja :p

täällä onneks helpottaa tuo lentsu, kiitos sipulin js carmoliksen

LILLUKKA ja JELLONA voidaan kokoontua mun porukoilla, niin ei tarvii olla missään kahvilassa.

palailen...

heips taas

Kyllä se Danjuska varmasti ajan kanssa helpottaa, mutta kyllä tuollaista asiaa suree varmasti nyt alkuun ihan hirmuisesti. Onneksi teillä on Tatu-ilopilleri!

Tigru sehän oiskin kiva jos voidaan teidän porukoilla olla. Meillekin voi tulla muulloin, mutta se vkl on hankala ja se taitaa olla ainoa aika, jolloin Jellona pääsisit? Jonnasta tietääkö joku, onko konetta käytössä? Mulla on kyllä JOnnan numero jotta voin ottaa häneen yhteyttä. Joko teillä olisi päiväehdotuksia milloin nähtäis?

Sataa sataa ropisee, pari kukkapenkkiä kävin tässä välissä kitkemässä satene lomassa. Saunassa kävin myös ja nyt miehet on kahdestaan saunassa kun olivat jossain miesten retkellä...

Heipparallaa taas! :wave:

Kiitoksia masukehuista Koivunkäpy, Lillukka ja Danjuska! :D

Danjuskalle edelleen paljon paljon jaksamishaleja, kuten myöskin miehellesi!

Voiko tämän ikäiselle vielä tulla vauvarokko vai voisko Joonaksella olla joku muu rokko, kun sillä on naamassa ja niskassa jonkin verran sellaista pientä ihottumaa...? :whistle: Kolme päivää siis kesti kuume ja tänään on ilmestynyt tuo ihottuma.

Täällä muuten satoi iltapäivällä rakeita! :eek:

Eipä nyt muuta :)

Niiskis, vauvarokko tuli kaverin muksulle eskari-iässä :LOL: Täälläki läsähteli puoliksi sulaneita rakeita kun läksin kaupunkiin, kivasti levisivät tuulilasiin...

Söpö jätkä, lukee biltemankuvastoa ja huutelee toi,toi,toi..

Ehtoota tai yötä,miten vaan =)

Käytiin illalla synttäreillä kaverilla,tultiin kymmenen maissa kotiin,lapset menikin heti nukkuun niin pääsin seuraan BB:tä :D
Katsooko joku muu sitä?
Mun on ihan pakko katsoa jokapäivä :ashamed:

Ei taas vaihteeks nukuta yhtään,aina kun ukko on poissa niin valvon aamutunneille saakka,ja sittenkin mun on haettava joku muksuista viereeni maate,että saan nukuttua,en tiedä miksi :whistle: ;)
täytyy kohta alkaa viikkaan pyykkejä kaappeihin niin jospa se uni sieltä sit hiipis =)

Nyt pitää mennä :wave:

:eek:

Danjuska on ollut mielessä tänään, toivottavasti olet kunnossa. :hug:

Täällä valmistaudun henkisesti baariinlähtöön, kihi kihi. :D Kauheaa kun keski-ikäistyttää, ensin on valittanu ikuisuuden kun ei ikinä pääse mihinkään, ja nyt kun pääsee, olis sittenkin ollu kiva saunotella ja kattoa se eurovision dance contest kun sen Suomen karsinnankin katto ja huomenna olis voinu pyytää kylään sukulaisia.. :eek: :ashamed: :LOL: Ei kyllä mä nyt menen, kärsin sit huomenna. Ihan töihinmenon kunniaksi..

Nyt vielä hetkeks leikkimään autoilla poikien kanssa - sit suihkuun ja säihkettä silmiin! :LOL:

Hannamarille hauskoo iltoo! :D

Danjuskalle & miehelle kovasti voimia!!

Tänne ei kummempia. Mies tuli puolen päivän aikaan kotiin ja kaupassa käväistiin. Muuten ollaan kotosalla, kun flunssaisia ollaan. Julbella ei ole enää kuumetta, että josko huomenna sit jo ulos päästäisiin. Huomenna pitää aamupäivästä vähän siivoilla, kun iltapäivällä on asunnon ensinäyttö. Pitäkäähän peukkulit pystyssä, että tarjouksia saataisiin!

Juuh, taidanpas tästä taas vääntäytyä sisustuslehtien pariin.

Mukavaista lauantaita kaikille!

Täällä ollaan ja hengissä selvitty.

Mies olikin suurimman osan ajasta minun luona osastolla. Pari kertaa kävi vilkasemassa miten Tatu ja pikkusisko pärjäileevät.

Henkilökunta oli ystävällistä ja antoivat vahvaa särkylääkettä samantien ja tosi tiuhaan kun menin. Olo on vieläkin tosi väsynyt ja olenkin torkkunut pari tuntia minkä olen kotona ollut.

Mieli hiukan sekaisin osittain varmaan johtunee lääkityksestä että ei edes jaksa asiaa ajatella mutta kuitenkin tuntuu että haluaa palata kunnolla jaloilleen ja arkeen. Toivottavasti tulevaisuudessa saadaan sitten Tatulle pikku sisarus.
Ontolle ja orvolle tuntuu mutta fyysisesti taisin päästä suht vähällä.

aateltiinkin lähteä raitista ulkoilmaa haukkaamaan jos tämä pöhnä häviäisi.

Tatu on ollut herttaisella tuulella ja käynyt minua sohvalla pusuttelemassa aina välillä. Siitäkin jo oma olo kohenee kummasti.
Nyt vaan toivotaan että kohtu tosiaan tyhjentynyt eikä mitään tulehduksia tule.

Hannamarille oikein mukavaa iltaa!

Tinttamooses: Minä seurasin bb:n eka kauden kokonaan :whistle:
viime vuonna jäi vähemmälle ja nyt olen pari jaksoa kattonut.. ja ei varmaan tule katsottua ainakaan aamuvuoro viikolla.

Tiistaina olisikin viiden jälkeen herätys. Maanantain lääkäri kirjotti sairaslomaa.

mutta nyt vähän ulkoilmaa nuuskimaan. Kiitos teille kaikille tuesta! :hug:

Yhteistyössä