***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

heips

Kattinka ja Jonna tulen kyllä jos vaan pääsen! Meillä on elokuussa todennäköisesti yksi mummolareissu ja syyskuussa toinen (tosin loppukuusta), mut jos tapaaminen ei osu noille ajoille, niin TULEN! Toivottavasti Jellona pääset myös! Ja Tigru, millois sä olet tulossa, joko tosiaan tiiät päivät? Meillekin saa sit tosiaan ajella!

Meillä on pikasiivous kesken, lähteään kohta kylään joten mentävä on!

Kävin eilen kuuntelemassa Ressu Redfordia :wave: :)
Oli tosi hyvä keikka ja hienosti otti yleisönsä.
Nyt mulla on nimmari ja juteltiin hetken aikaa =)

Tosi kivaa oli käväistä, kotiin tulin 2.30 ja söin yöpalan + luin sunnuntain lehden, 2 lukua kirjaa ja kävin maate.
En saanut kuin pari tuntia nukuttua, no jospa uni tulisi aikaisin illalla.

Pitää päästä jo koulurytmiin...
Huomenna tytöt aloittaa hoidon, on vähän herkkä olo :whistle: :'(

Kattinkalle ihanaa lomaa.
Jellonalle halit :)

Hyviä vointeja kaikille, ootte mielessä :hug:

Sunnuntaita!
Täällä pojat nukkuu ja mehumaija porisee.
UNETON hyvä että kävit kattoo ressua, oli varmasti ihanaa fiilistellä siellä!

KATTINKA saakos tampereella tulla käymään?

SLN porukka tullaan sinne 5-6.9, koitan siinä alku viikosta sanoo tarkemman päivän. Ollaan kans reissussa löysällä aikataululla.
Meidän reissu kulkee rollo-oulu-kuopio-sln-koti

JELLONA puolivuotta tälläistä oloa :eek: voi kääk, noh sitä saa mitä tilaa :D ja tänään parempi päivä nukuttiin kasiin asti!!! ja yöllä ei turhia valvottu :attn:
Kiva kun meitä muistelet. toivottavasti nähdään tre:lla tai sln:ssa

mut nyt jatkaa kotihommia niin niitä ei tarvii viikolla tehdä, voi vain nauttia lasten kanssa olemisesta.

voikaa hyvin siskot

|O Täällä yö meni ihan päin honkia..

Tais pojalla olla joku paikka kipee.. Vähän väliä itkeskeli ja torkahti ja taas itki. Laitoin supon ja otin viereen niin saatiin sitten aamuyö nukuttua. Ja sain jäädä vielä tunniksi nukkumaan kun miehet lähit alakertaan.
Muutenkin ollut ihan kamalan huono olo :x

Nyt poika päikkäreilä ja ois tarkotus itekkin kallistua kohta.

Kattinka ilmottelee sitten että millon tästä ajatte :wave: Kahtoo sitten että miten mulla työvuorot menee.

Peppi: hienoa että yö meni paremmin.

Uneton: Hyvä kun lähdit käymään =) Jospa saisit huilittua jossain välissä. Mullakin on vähä haikee olo kun poika hoidon aloittaa.. Tosin huomenna mulla vp ja sitte tiistaina vien Tatun pph:lle. Tuntuu ihan kummalliselle ja oudolle.

jeps mut ei kummempia..

Pikaisesti...

Kaiza, laitoitko liinan postiin? Ajattelin, kun se ei vielä ole tullut, että oletko laittanut sen jo tulemaan... ettei ole mennyt väärään osoitteeseen tms.

Koitan käydä huomenna koneella, nyt en enempiä jaksele... kantelen Werneriä 12-14 tuntia päivän aikana, niin on puhti aika poissa. Onneksi on yöt nukkunut hyvin.

ooh, löytö kirpparilla: 5kpl kooshies aio vaippoja joista kahdessa oli lisäimu mukana yht 9? B) sit ostin simba merkkisen vaipan kans, se oliki kokoa alle 10kg ni ei mee pojulöle päälle..
Jotta jos kiinnostaa jotakuta tuo simba niin myyn samalla hinnalla pois millä ite ostin!

tänä'ä en ooo saanu oikei mitää aikaan muutaku käyny siel kirpparilla, pessy par koneellista pyykkiä ja pelannu erän zonee..

Gerberalle jaksuja! jos asusitte lähempänä niin tulisin hieromaan pientä.. tai kantamaan kaveriks, muistan viel mitä tuo on, ei oo aika kullannu muistoja 4,6vuodessa :ashamed:

Jeh, kohta nukkumaan.

Poika nukku hyvän mittaset päikkärit jonka jälkeen vielä nukahti minun masun päälle kun tuli siihen köllimään :heart:

Käytiin kavereilla kylässä ja illasta dippailtiin vihanneksia/hedelmiä :p

Sain jopa lenkillä käytä. olo on ihan tavattoman pöhöttyneen tuntunen :|

Tatulla oli kunnon iltavilli. Ensin vei Roopelta luuta ja oli ihan innoissaan kun koira lähti leikkii mukaan.. lähti pojan perässä kävelemään, otti varovasti luun jos sai ja juos sen jälkeen olohuoneeseen.. ja poika perässä =) Annoin niille vanhan sukan leikkikaluksi mutta siitä Roope innostui liiaksi ja veti poajn nurin vähän väliä. Silti tuntu hauskaa olevan :D
tatun mielestä myös koiran talutus on nyt in.. kävelyle kun lähdetään niin pitää saaha pikku herran alku matka taluttaa. ja pihassa kans haluais koiran fleksin päähän tuon tuosta.

Gerberalle jaksuja, :hug:

Koivunkäpy: Hienoa että kirpparilta löytöjä teit. Haluaisin itekki päästä taas niille isommille kirppiksille tuohon naapuri kuntaan mut nyt ei aika anna periks.. ja sinne pitäs lähtee ilman näitä miehiä.. niitten kans siitä ei tuu mitään :LOL:

Jellona:
Mites teidän potilas voi?? Vieläkö kuumetta?

nyt lueskelemaan..

Iltoja taasen!

peppi, kiva että yönne oli mennyt paremmin. :hug:

tigru, toivottavasti teillä ei todellakaan mene tuo asia noin, mut Mikkis nyt vaan oli aikas vaativa vauvana ja vei mehut kaikilta niinkuin välillä vieläkin. jaksuja kovasti sinne. toivottavasti päästäis käymään s-linnassa kun tulette tai voittehan poiketa vielä meilläkin ajomatkalla takas kotiin. ainiin ja nyt muistan pitänyt monen monta kertaa kiittää siitä reitti opastuksesta silloin juhannuksena, kun teiltä lähdettiin. oli aivan mielettömän upeat maisemat. =) KIITOS.

gerbera, huh, kun kuulostaa taas rankalle. onneksi yöllä nukutte. jaksuja oikein kovasti paljon. :hug:

käpynen, kiva kun olet tehnyt mukavia löytöjä kirppikseltä =). ai hemmetti tänään olis ollut täälläkin jättikirppis. :headwall:

No nukkuessa tämä päivä meni puoleen päivään asti, sit ei vaan enää nukuttanut, joten 4h unilla mennään tää yö. huomennakaan ei liikoja pääse nukkuu, kun mies lähtee 10 aikoihin ralli hommiin niin on sitä ennen noustava poikien kanssa touhuamaan.

Danjuska, olikin ehtinyt tuossa välissä kirjoitella...Mikkiksellä oli tänään vielä vähäsen kuumetta. Jäivät miehen kanssa iltapäivällä kotia, kun minä ja aleksi lähdettiin mökillä käymään. ilta hurahtikin sit vauhdilla. mikkiksellä on hiukan vielä vaaleet huulet. huomenna katon sen pissasta, ettei ole sokerit koholla ihan on vaan pakko tarkistaa. ruoka sille ei ole iltapuoleen maistunut juuri ollenkaan, mut hyvin on nukkunut ja touhunnutkin. :)

Missä Siru on?

Kuusikon äiti vois tulla kirjoittelee niin olis yöllä lukemista. :wave:

mut eipä tässä tämän kummempia...yritän kehittää jotain tekemistä itselleni, vaikkapa lehden lukua. :attn:

kauniita unia kaikille :hug:

Hei vaan kaikille! En olekaan moneen päivään jaksanut valvoa ja kirjoitella, vissiin tämä alkuraskaus väsyttää. Mutta innostuin kun näin Jellonan terveiset, hei vaan ja mukavia yövalvomisia sinne :wave: Saatko Jellona muuten nukuttua kotona yövuoron jälkeen, pysyykö teidän lapsoset poissa äidin sängystä? Itse olen ajatellut, että jos kävisin yötöissä, en varmaan saisi kotona hetken rauhaa nukkua, kun koko ajan joku kävisi kysymässä jotain tai muuten vain tulisi viereen nukkumaan.

Kiitoksia Peppi ja Niiskuneiti kisuonnitteluista! Kisu on kotiutunut meille jo oikein hyvin, syö, kasvaa ja touhuilee tosi kovasti. On vieläpä erittäin sisäsiisti, osasi heti alusta asti käydä hiekkalaatikolla. Kisu sai nimekseen Misu, se oli lukuisista nimiehdotuksista sellainen, joka sai eniten kannatusta. Ihan 100% yksimielisyyteen ei näin isolla porukalla päästy, mutta viisivuotiaammekin on jo enimmäkseen unohtanut pisu-väännökset nimestä, hänelle nimi ei oikein ollut mieleen. Iso kissamme on ottanut tulokkaan hyvin vastaan, nykyään syövät jopa usein samalta ruokakupilta yhtäaikaa.

Sain viimein varattua neuvola-ajankin, viikon päästä maanantaille sain sen. Oli vähän vaikea miettiä hyvää aikaa, kun ei vielä tiedä koululaisten ja eskarin aikatauluja, mutta otin sitten varman päälle iltapäivästä, että kaikki ovat kotiutuneet. Uusi neuvolantäti muisti käyneensä meillä kerran kotikäynnillä vauvaa katsomassa, varmasti on ollut joskus meidän entisen neuvolatädin sijaisena, ja minä olen yrittänyt muistella pääni puhki, ketä meidän lapsista, mutta en millään muista.

Meidän tuleva eskarilainen laskee innolla päiviä eskarin alkuun, käytiin torstaina reppuostoksilla ja siitä lähtien on odottanut innolla. Äitiä kyllä vähän jännittää, mutta toivottavasti se siitä hyvin lähtee sujumaan. Nyt tuleekin neljä erilaista lukujärjestystä, äidillekin paljon muistettavaa :)

Peppi, mukavaa, että teidän reissu sujui hyvin! Onhan se varmasti aina niin, että kotisängyn unia ei voita mikään. Itse ainakin arvostan omaa sänkyä aina reissujen jälkeen, vaikka reissut tosi kivoja ovatkin.

Gerbera, toivottavasti pikkuinen tykästyy liinakyytiin! On kyllä muuten rankkaa kanniskella vauvaa noin paljon :hug:

Uneton, mukavaa, että sinulla oli hyvä reissu!

Danjuska: Minulla on myös ollut viime päivinä etovampi olo, varsinkin iltaisin, kun on jo väsynyt. Välillä illalla on täytynyt oikein kerätä voimia kakkapyllyn pesuun, kun kaikki hajut yököttää. Aamut niinkin menevät hyvin, kunhan vain syö aamupalan heti herättyä, muuten alkaa heikottaa. Nyt pitkästä aikaa teki mieli jäädä valvomaan koneen ääreen, monena iltana olen mennyt heti nukkumaan kun lapsetkin.

Meillä on tällä hetkellä täällä kahdeksan lasta, kun on kaksi yökyläilijääkin. Poikien kaveri, joka muutti pois, tuli kyläilemään oikein useammaksi päiväksi, ja 7-vuotiaan tyttömme ja 5-vuotiaan poikamme yhteinen kaveri jäi myös yöksi. Tänään olikin ihan vilkas päivä, mutta ihan positiivisessa mielessä kuitenkin. Paitsi se ei ollut hauskaa, kun kolmivuotiaallamme kaatuivat minun perkatut mustikkani keittiön matolle sillä aikaa kun olin katsomassa tyttöjen sirkusesitystä ulkona :kieh: Se oli vieläpä aika puhdas matto, toivottavasti lähtee puhtaaksi. Mustikat sain suurimmaksi osaksi talteen, ja huuhtelun jälkeen niistä tuli ihan hyviä, nyt ovat jo pakastimessa. Vielä muutaman mustikkareissun voisi tehdä, mustikkasoppia on mukava syödä talvella, kun hillasaaliskin jäi olemattomaksi.

Nyt lähden nukkumaan, hyviä öitä kaikille ja virkeää yötä Jellonalle :wave:

Öitä!

kiva kun olit kuusikon äiti käynyt kirjoittelemassa. :hug: Minä saan periaatteessa ihan hyvin normaalisti nukuttua yövuoron jälkeen..elikkä normaalisti jos on arki niin mies vie pojat hoitoon ja minä voin rauhassa nukkua. viikonloppuisin olen usein mennyt vanhemmilleni aamupäiväksi nukkumaan niinkuin tein eilenkin kun mies on lomalla niin pojat ovat kotona. huomenna menen kotiin suoraan töistä ja torkun muutaman tunnin ennen kuin mies lähtee niihin ralli hommiin. sitten nukun mikkiksen päikkäreiden aikaan ja laitan aleksille videon pyöriin siksi aikaa. *tuhma äippä*. mut joo aleksi on ihan innoissaan kun saa videoita kattoo.
Tosiaan saan siis hyvin nukuttuu ja miehen kanssa ollaan sovittu että menen muualle nukkuu silloin kun ovat kotona, koska kaikkien mielenterveys pysyy järissään silloin. lapset ei siis pääse häiritsemään minua, eikä poikien taas tartte olla koko aikaa varpaillaan, että saisin nukuttua. tulipas pitkä sepustus eto asiasta. mut toivottavasti kaikki ymmärti mitä ajan takaa. :)

täällä ihanan rauhallinen yö. löysin uuden mukavan ajanvietteen sudokusta. täytyy ettii seuraaviksi yövuoroiksi niitä jostain lisää, helpoimpia kuitenkin. täytyy ensin harjoitella hiukan lisää. Onko kukaan muu ikinä tehnyt noita??

mitähän muuten tanskuliinin viikonloppuun? ai niin olivatkohan he mökillä nyt? ehkäpä kirjoittelet sit tänään myöhemmin.

no, jospa menisin tästä taas löpisemästä...

Mukavaa maanantaita ja uuden viikon alkua kaikille! B) :hug:

Maanantaita :)

Eilen tultiin mökiltä niin myöhään etten jaksata avata enää konetta. Oli kiva viikonloppu, oli niin ihanat ilmatkin B) Lauantaina käytiin tosiaan siellä Hakkapeliitta-tapahtumassa, tytöt pääsivät heppakärryjen kyytiin ja molemmat olivat ihan fiiliksissä :D Syötiin hernekeittoa ja jälkkäriksi isoja lettuja :p Eilen ulkoiltiin ja illan suussa tultiin kotiin. Mun äiti oli myös mökillä ja pojat tulivat hänen kyydissä kotiin. Sovittiin että pysähdytään matkalla yhdellä huoltsikalla jossa ollaan tosi usein käyty kahvilla. Mun äiti tarjosi kaikille pullat + kahvit/mehut. Otin sellaisen jättipossumunkin :ashamed: :p Ja sitten mun mies meni sanomaan että mites olis vielä jätskit ja sitten me herkuteltiin vielä jätskilläkin... :ashamed: Voi kamala, tänään on päästävä salille :whistle: :D Vyö kiristää jo aika kivasti :eek: :whistle:

Tänään olisi vuorossa päiväkotiharjoittelua :D Lähdetään tossa puoli kymmenen maissa päiväkodin pihalle leikkimään muiden lasten kanssa. Mies yrittää ehtiä kotiin ennen viittä kun mä menen kampaajalle viideksi ja sieltä sitten salille :)

Unettomalle jaksuja :hug: Mä tässä mietin että hakisinko sellaiseen täydennyskoulutukseen joka alkaisi syyskuussa. Tänään olisi lisähaku siihen... Lähiopetusta olisi vain kaksi päivää kuukaudessa, toinen on lauantai ja toinen perjantai-iltapäivä -onnistuisi siis töiden kannalta. Kyseessä olisi matkailualan liikkeenjohdon koulutusohjelma. Täytyy miettiä, haku on torstaihin asti =)

Jellona: mukavan kuuloinen reissu teillä =) Harmi että Mikkikselle nousi kuume, mites poika nyt jakselee? Täällä yksi sudokujen tekijä! Innostuin miehen lomalla tekemään niitä kun oli pakko keksiä jotain tekemistä sisällä huonojen ilmojen takia. Ostin sellaisen paksun sudokulehden jossa on varmaan pari sataa ruudukkoa -riittää vähäksi aikaa ;)

Kattinkalle tervetuloa Suomeen! Laitan maililla hyytelöohjeen, on tosi helppo valmistaa :) Karviaisista en osaa tehdä mitään -ehkä siitä saisi hyvää mehua?

Mites Tatu jakselee?

Veera kiittää nimpparionnitteluista :hug:

Kääk, ensi viikon torstaina on mun eka työpäivä kolmeen vuoteen!!! Apuuuva... :whistle: :D
Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & pesue

Huomenta!

Yö meni ihan kivasti, aamuyöstä Rasmus kyllä heräili taas tunnin välein :/

Eiliset serkun juhlat meni hyvin, oltiin pihalla touhuamassa, Joonatan tykkäs hirveesti juoksennella ja syödä viinimarjoja :D Kotiin tultiin vasta joskus 20.30 aikaan.

Uneton: Kiva, että päätit mennä :hug: Kuinkas oikein pääsit juttusille Ressun kanssa? :D Tulehan kertomaan, miten tytöillä meni hoidossa?? Alkaako sulla jo koulu tänään, entä Oonalla? Vai aloittavatko pienimmät tutustumisen nyt vai miten?

Tigru: Saatko pojat usein nukkumaan samaan aikaan? Mä rytmitän tai ainakin yritän rytmittää Rasmuksen unet niin, että nukkuu ainakin jonkun aikaa silloin, kun Joonatankin nukkuu :)

Danjuska: Jaksamisia :hug: Kiva, että Tatu nukkui hyvät päikkärit eilen :) Kuulostipa Tatun ja koiran touhut tutuilta :D

Gerberalle jaksamisia myös :hug:

Noniin, nyt molemmat pojat raivoaa, loppui tää kirjoittaminen tähän :wave:

Katinka: karviaisista saa oivaa sekamehua, piirakkaa ja aivan taivaallista karviais-porkkanahilloa mikä on tajuttoman hyvää esim. lihan ja maksan kanssa :p

Täällä vaihteeks kärvistelin yön pahoinvoiden, alkaa huumori loppua..

Pittee tänää viedä sälli verikokeisiin, voi tulla lysti reissu :/

Huoh- huomenta! |O

Meillä o mennyt kolme yötä päin persettiä.
Toissa edeltävä yö oli oma moka, kun valvoin liian kauan, enkä saanut unen päästä kiinni. Ja kun viimein nukahdin nukuin huonosti 5 tuntia.
Toissa yönä poju valvoi kolmesta seitsemään. Ja unisaldo oli taas semmoset 5 tuntia. Viime yöänkin poju heräs neljältä ja kukkui kuuteen.

Tuli otettua miehen kanssa yhteen eilen. Mä en ymmärrä minkä tähden toinen muuttuu kädettömäksi silloin kun hänen pitäisi jaksaa? :kieh: Raivosin siinä ukolle Ö:stä aapisen reunassa ja passaamisesta. Tää asia ei ole vielä käsitelty.
Sitten mä sanoin, että jos herralla on jotain valittamista mun käytöksestä, sopii sanoa nyt, niin ei! Ptäkööt mölyt mahassaan.

pyysin anteeksi raivoamistani toinen kysyy, että : "miksi?"

AARGH!

Hei,

Pikaisesti Gerberalle. Muistin sen liinan vasta eilen, kun meidän viime viikko oli yhtä tuskaa. Oon tosi pahoillani. Vein sen tunti sitten postiin, eli viimeistään keskiviikkona pitäis olla sulla. Mä olen kerran käyttänyt sitä pesun jälkeen, mut en nyt viitsinyt pestä sitä uudestaa, että saat sen mahdollisimman nopeasti. Toivottavasti ei haittaa. Kantoliinakanavasta löydät ne sidontaohjeet.
Nyt pitää mennä nukkumaan, kun Matiaskin nukahti.
Olen siis kotona, Matte taas kipeänä... Huoh.

Voikaa hyvin.
-kaisa-

ps. Niiskis ja Katinka, en vielä osaa sanoa torstaista, onko jotain kellonaikaa sovittu?

smirge: miehet :kieh:

huoh, olipas hikinen reissu käyttää lapsi verikokeissa..

Ja nyt kaikille tiedoksi, ois halvalla naapurin talo myynnissä, ihana paikka kesäksi, ei teistä kuitenkaa kukaa tänne pysyvästi haluis. ois hyvällä paikalla vuokrata kesäpaikkaa sillo ku ei ite oo siel :LOL:

Matelle parantumista!

Heipparallaa! :wave:

Eipä me eilen missään Zoolandiassa käytykään, kun netistä katoin, että parin viikon päästä sinne pääsee puolet halvemmalla eli mennään varmaan vasta sitten :) Eilen aamupäivällä saatiin sitten viimeisetkin autotallin räystäänaluslaudat laitettua ja iltapäivällä käytiin miehen veljen luona punaviinimarjoja ja vähän karviaisia keräämässä. Kattinkakos se karviaisista kyseli...mahtaisko niistä tulla hyvää vispipuuroa? :whistle: Täksi päiväksi ei pahemmin suunnitelmia ole, kauppareissu vaan pitäisi illalla tehdä, kunhan mies tulee kotiin, niin pääsen yksin menemään. Siivotakin ehkä vähän pitäisi... Huomenna mennään miehen ja miehen siskon kanssa kesäteatteriin, miehen kaveri tulee meille Joonasta hoitamaan. Jännä nähdä, että miten heillä menee, kun hän ei ole ennen ollut Joonasta hoitamassa :) Pakko vaan oli joku hoitaja keksiä, kun mun äiti on Tallinnassa, niin ei oikein pääse tulemaan =)

Kaiza: :hug: ja Matiakselle pikaista paranemista! Olisi kyllä todella mukavaa, jos pääsisit torstaina tulemaan! Mitään aikaa ei olla vielä sovittu, sanoppa sinä Kattinka! :wave: Huh, kylläpä muuten tuli paineita tapaamisen suhteen, pitääpä tässä ihan ensitilassa alkaa punaisia mattoja ym. järkkäämään :D

Peppi: Kiitoksia! :hug:

Smirgelaine: :hug:

Koivunkäpy: Onnittelut hienoista kirppislöydöistä! :) Ja :hug: sinullekin!

Gerbera: Kovasti jaksamista! :hug:

Uneton: Kiva juttu, että päätit lähteä keikalle fiilistelemään! =) Ja ihan puheillekin pääsit ja nimmarin sait, vau! :D

Jellona: Mikkikselle pikaista paranemista! :hug: Todella mukavalta kuulosti teidän reissunne! :)

Kuusikon äiti: No johan on teillä vilinää ja vilskettä ;) Jaksamista alkuraskauteen, kuten myös Danjuskallekin!!! :hug:

Nyt pitää varmaankin kotihommiin lähteä, vaikka ei voisi taas vähempää kiinnostaa... :whistle: Helteistä päivää kaikille! B) Täällä varjossa 26,2 astetta, mut kaipa sinne ulos vaan mentävä on, kunhan Joonas herää... :eek:

-Niiskuneiti ja Helmi 33+3-

Kaiza, ei haittaa mittään! Sillä tosiaan aloin liinan perään kyselemään, ettei ole vaan väärään osoitteeseen mennyt tms. Eikä haittaa mittään sekään, ettet sitä ole uudestaan pessyt! Pitääkin jo käydä katsomassa niitä sidontaohjeita, niin päästäis sitten pian sitä liinaa käyttämään. On aika tuskaista kannella pikkumiestä (ei tosin ole enää mikään pienen pieni, painoa on jo 5300 g, kolmessa viikossa noussut 1300 g...) ja koittaa samalla hoidella muita asioita. Jospa se liina tois meille edes hetkellisen autuuden :D

Muille pikaiseen kiitokset jaksutoivotteluista! :hug: Olen tosiaan ollut nyt niin tiukilla, että mietyttää, että onko masennus iskemässä tms... kaikki ei nyt tunnu kuitenkaan olevan kunnossa. Vaikea myöntää sitä edes itselleen :'( Saatikka asiasta edes omalle miehelle puhua. Hävettää niin kovin olla näin heikko :( Aina, ihan lapsuudesta saakka mun on pitänyt olla se vahva, hoitaa ja huolehtia muita ja tänne saakka olenkin jaksanut ihan hyvin, sinnikkäästi vaan porskuttanut eteen päin, mut nyt on tullut joku stoppi eteen. Luulen, että miehen työ tässä on suurin laukaisija + hormoonit. Pitää nyt kuulostella tätä olotilaa ja miettiä sit, miten pitäisi edetä. Kiitos teille, kun olette olemassa! Ilman teitä mun elämä olis tooooooosi yksinäistä!

Ymmärtänette varmaan, etten jaksa teidän juttuja kommentoida, luen kyllä kaiken, mut jaksu ei riitä enempään :(

Heips!

Oon siivoillut, puuhaillut, puunannut ja touhunnut :D Onko muilla tällästä tarmokautta just ennen ku menkat alkaa? :attn: Mulla on nyt ainakin Rasmuksen syntymän jälkeen (Jontun syntymän jälkeen en tällästä muista) ollut näin, että saan ihan kauheita intoja siivoilla ja järjestellä, sit samana päivänä tai viimeistään parin päivän jälkeen alkaa menkat, niiden aikana ei kiinnosta siivoaminen enää yhtään :D Oon hirveen huonolla, kireällä tuulella ja siivoan ku hullu :LOL:

Tansku: Miten meni tytöillä tutustuminen?

Koivunkäpy: Miks sulla on ollu paha olo? Ja miks Villestä otettiin verikoe? On varmaan mennyt ohi...

Smirgelaine: Niiiiiin tutun kuuloista! Miehet :kieh: :headwall: :headwall:

Matelle pikaista paranemista! Mikä poitsulla on? :hug:

Paljonkos siellä päin maksaa talot Koivunkäpy? :D

Molemmat pojat nukkuu. Mä tein just kasvissosekeittoa ja kotijooga ohjelman :D Piristyin niin, etten enää halunnutkaan sohvalla makoilla :D

Rasmus on löytänyt nyt oman kielensä, se on ulkona koko ajan :p Sillä päristellään ja muuta mukavaa, aika suloinen :heart: Olivat pojat aika söpöjä eilisissä juhlissa, molemmilla samanlaiset vaatteet: Nalle Puh-kauluspaita (beessi, ruutuinen) ja beessit reisitaskushortsit :) :heart: Saisinpa ne kuvat koneelle, vois taas lisätä/vaihtaa galleriaan kuvia.

Mut nyt meen taas höpöttelemästä!

Gerbera: Pitäiskö sun puhua neuvolassa tosta olotilasta? Rohkeasti vaan! Mulla oli varmaan joku masennus tms. silloin raskausaikana, puhuin meidän neuvolantädin kanssa ja se kyllä helpotti oloa ja sain jotain vinkkejä ynnämuitakin. Mulla se meni onneksi ohi, kun Rasmus syntyi. Koitahan jaksaa ja jutella sen sun miehesikin kanssa :hug:

Peppi en tiä miks on paha olo, pojusta otettiin vaihteeks allergia rastit ja naapurin mökki 4hehtaarintontilla ja 80neliön talolla +muut rakennukset maksaa 60 000?

Gerbera, jos teillä on mukava neuvolan täti ni otappas häneen yhteyttä jos pääsisit juttelee seki jo auttaa.. ja jaksamista!

maanantaita!

Onoas ihana ilma! =)
Poika heräs just päikkäreiltä ja alko leikkimään tuossa omassa huoneessaan, joten pikaseen tulin tässä pyörähtämään.
Kerkesin amerikan muffinsseja tehdä kun Tatu nukkui :p
Ja iltapäivällä olis tarkotus poitsun kans leipoo sille luumupullia :D

Aamupäivällä käytiin kävelyllä ja täytettiin pojan allas että saa siinä ulkona rypeä. Yllättävän hyvin tuli unikin.
Saa nähdä miten huomenna menee.. Mieluummin nukuttasin kotkona päikkärit kun ei varmaan hoidossa malta rueta. Mut en ota siitä stressiä. jos ei kotona kerkee nukkua niin nukkuu sitten hoidoss akun on tarpeeks väsynyt.
Hoitaja tuossa vielä viestiä laittoikin.. viime hetken ruoka-aine kysymyksiä että osaa kaupassa käydä =)

Tanskuliini:
Mites tytöillä meni??
Tatu voi kiitos kysymästä ihan hyvin. Viime yökin meni aavistuksen paremmin kun edelliset ja tuli aamulla virkkuna vasta ysilyä minua ylös ajamaan =)

Gerbera: :hug: Ota tosiaan yhteyttä vaikka neuvolaan niin kuin Käpynen sanoi... Saisit vähän mieltäsi purettua eikä tilanne liian ahtaalle mene.

Kuusikon äiti: Meillä onkin sitten neuvola samana päivänä :D

Smirgelainelle
myös jaksuja öitten suhtee.. ja miehen.

Kaiza:
Mattelle paranemista! Mikä viime viikossa mätti?? :hug:

Nyt tuli poiak tuohon selkään kimuamaan ja jotain traktori juttuja selostamaan joten keskityn olennaiseen ja palailen myöhemmin :D

Tere taas :wave:

Hyvin meni harjoittelu, kiitos vaan kysymästä Peppi ja Danjuska :) Leikittiin 1,5 tuntia muiden lasten kanssa pihalla. Olipas hauskaa seurata kaksospoikien (vajaa 2v) touhuilua, ne purivat ja tönivät toisiaan ihan kokoajan :D Vipinää oli, siinä on kahden ryhmän lapset samalla pihalla. Huomenna mennään uudestaan pihalle aamulla ja keskiviikkona sitten mennään jo klo 8 aamupalalle :D Tavattiin tyttöjen ryhmän lastenhoitaja, aivan ihana vähän vanhempi nainen -ollut hoitajana 35 vuotta :)

Ihana ilma B) Tietenkin helteet alkoivat kun mun työt alkaa kohta... :kieh: Mietin tuossa että jospa kävis joku päivä ostamassa mustikkaa ja vadelmaa, tekisin kuningatarhilloa. On tosi kivaa kun meillä on nyt talossa kylmäkellari, sinne mahtuu hyvin hillopurkkeja :) Vihjasin miehelle että voisin toivoa mehumaijaa joulupukilta, sais tehtyä mehujakin... ;)

Kattinka; voi hitsi, unohdin mailata sen hyytelöohjeen... Yritän muistaa... :)

Smirgelaine, miehet :headwall: Ei niistä välillä ota selvää, ei todellakaan... Jaksuja :hug:

Matelle paranemista :hug:

Gerberalle jaksuja roppakaupalla :hug:

Peppi: mulla on sellainen ihan outo tarmokausi just ekoina vuotopäivinä. Vaikka päätä särkee ja on muuten tosi peemäinen olo niin silloin tarttee päästä siivoamaan ihan hulluna :eek: Viime perjantaina pesin kylppärin ja vessan katosta lattiaan normaalin viikkosiivouksen lisäksi. Tällä viikolla olis vuorossa ikkunoiden pesu -ei vaan yhtään nappaa ja menkatkin loppuivat jo... :whistle: :D

Se on moro :wave:

Iltoja!

Lähdin Jontun kanssa vähän ulos, kun mies tuli kotiin (Rasmus nukkui). Käytiin puistossa ja mummua moikkaamassa. Sit toin pojan kotiin ja äsken tulin salilta, oli aika rankka ohjelma, jonka tein :whistle: Huomenna on vähintäänkin ojentajalihakset kipeänä!

Koivunkäpy: No ei oo kovin paha hinta mökillä :D

Danjuska: Tuuhan sit kertomaan, miten hoitajan luona meni! Tatulla siis :)

Tansku: Kiva, että tutustuminen meni hyvin! Vähän varmaan söpöjä kaksospoikia :D :heart:

Rasmus jo nukkuu, Joonatan koittaa vielä saada unenpäästä kiinni. Jospa sitä menis itekin sit hyvissä ajoin sänkyyn ja nukkumaan =) Hyvät yöt!

Mitähän muuten tosiaan Hannamarille ja pojille, varsinkin Vilille, kuuluu? :attn:

Ja missä tosiaan on Siru??

Uneton, huhuu :attn: Joko sulla siis alko se koulu?

Mitäs Lillukan perheelle, joko sun miehellä alkoi työt?

Pirre, miten teillä voidaan ja nukutaan?

Jonttuli kirjoittelehan sinäkin taas :)

Äitee, ettekös te oo tulleet jo reissusta?? Miten sen taloasian kävi? Ja miten reissu meni? :attn:

Ja muutkin, joista ei ole vähään aikaan kuulunut, kirjoitelkaahan toki!!

Nyt meen :D :wave:

Yhteistyössä