Iltoja!
Ah, ihana päivä takana, käytiin aamupäivästä äitin kanssa värjäyttämässä meidän kulmat ja ripset, varasin siinä sit ajan myös jalkahoitoon sekä hierontaan! Nyt on kyllä niskat ihan jumissa olleet hieronnan jäljiltä :/ Mut oli kyllä ihanaa!
Tänään on ollut ihana ilma, käytiin vähän rantsussa kävelemässä ja kahlailemassa, vähänkö Jonttu oli taas innoissaan
Mut huutohan se tuli, kun vedestä piti pois lähteä...
Koivunkäpy: Ei sit käyty enää siinä liikkeessä ja kalliimakshan ne tulis, kun postimaksut pitäis kans maksaa. Täällä Pärnussa muuten noita liikkeitä ei ole läheskään yhtä paljoa, kuin Tallinnassa, siellä on paljon enemmän.
Uneton: Onks sulla ollut pitkään tollanen toi kierto? :/
Tigru: Välillä tulee kyllä kieltämättä sellainen olo, että oon ihan hullu, kun kulutan itteni loppuun :ashamed: Mut on se kyllä ihana päästä niiden neljän seinän sisältä jonnekin lähtemään!! Siellä tulisin varmaan vielä nopeammin hulluksi
Mut on tää aikamoista, täällä yöt on menneet vieläkin huonommin, niinkuin aina reissussa. En osaa ite kunnolla nukkua ja kun Rasmus ja Jonttu, molemmat, nukkuu ihan vieressä niin nukun sellasta ihan kauheeta koiranunta, havahdun pienimpäänkin kääntymiseen ja muuhun |O Mulla tulee öisin unta varmaan aikalailla samanverran, kuin sulla 5-6h ja niistä 5-6h niin, että vähintään tunnin välein uni katkeaa
:| :headwall: Mulla on menny vähän ohi vissiin... Oliko Atte päiväkodissa ennen sun äitiyslomaa vai pph:lla? Onko nyt ollut kesälomalla vai miten?
Huomenna kotiin.. Tavallaan "kiva" päästä tuttuun paikkaan ja tuttuihin rytmeihin jne., mutta olis sitä voinut kauemminkin olla, kun ilmatkin alkaa nyt parantua.
Taidanpa mennä tästä höpöttelemästä...
Ainiin!
Jellona: Pitäny jo vaikka kuinka kauan onnitella Aleksia :ashamed: :flower: Synttäreiden johdosta siis! Me ollaan kateltu nyt viimekesäisiä albumeja ja vitsit, että oli ihania kuvia silloin kun siellä rantsussa nähtiin :heart: Ihan ikävä tuli! :hug:
Nukahtaispa toi Jonttu nyt... Mummu ja muut on kaupassa käymässä, ei ole pojalla nyt nukuttajaa paikalla
Hyvät yöt!