***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

Koivunkäpy: Noi housut oli jotain 22-25? noin, tarkkaa hintaa en muista. Haluatko? Oon tässä koneella ehkä vielä hetkisen... :) Tai laita tekstaria. Mut onks sulla mun numeroa? Taitaa olla. Ja siis vielä selvennykseksi... Housut on siis ihan vaalean vaaleanpunaiset :D Hämää vaan, kun mun mielestä pinkki on sellanen tummempi... :)

kohta loppuu taas tää netteily.. Aika menee niin nopeesti. Päätin kyl et jos sais aikaseks ens viikol käydä ottaa netti.. JA sit viel jos aikaa että sitä käyttäis.. Katsotaan! Huomaatte kyl jos saan sen hankittuu.. =)

Kaikille isot :hug: !! Miun on nyt mentävä viel moikkaa tyttöjä ja sit lähettävä kotiin. Ne kun jää tänne viel viikoks! :'( Voi muutama tippa tipahdella ens viikolla... Ja tänään...

Palataan!!

Heips

Käpäri saitkios mustikoita? Mä kävin litran poimimassa äsken.

Tansku no onpa oltu lähekkäin. Me tullaan kans joskus sinne Hakkapeliitta-päiville kyllä, nimittäin mieheni sisko asuu siinä ihan likellä siis Mustialassa. Jos muutes näet siellä pitkää hoikkaa naista + italialaista miestä ja pikkuvauvaa, niin nainen on mieheni sisko ja tää vauveli siis katsettiin vkl:na. :)

Jonna treffattaiskos me joskus tässä syksyllä, kun ei tää välimatka taida iso meillä olla? Voitte tulla käymään meillä tai voin tulla kaupunkiin.

Nyt mene vähän päivätorkuille :).

Ei tullu mustikkaa ku 3,5l ja aikaa meni parituntia.. homma jatkuu jahka poika herää unilta, pakkasesa on nyt jotai 6-7l mustikkaa, viel tarviis melki toisen samanmoisen satsin, enneks on aikaa kerätä!

kovaASTI YRITIN NUKKUA VAAN KU VAIHTEEKS ON APPIUKKO LAITTELEMASSA TUOTA AUTOOSA NI NUKUPPA SIINÄ KU KAHDELLA EPÄKESKOHIOMAKONEELLA JYRRYYTTÄVÄT TUOSSA TALONNURKALLA |O ja kapsi napsahti päälle, anteeksi en jaksa korjata..
Menenpäs pois ompelemaan siis! :wave:

Pikaseen Koivunkävyltä tulin niistä housuista kysymään. Haluutko ne, jos me nyt vielä ehditään siinä liikkeessä käydä? Huomenna lähdetään, eikä se välttämättä huomenna ees oo auki...

Nyt ei ehdi muuta.

Moi :wave:

Yks kipuileva ja menkkaränkkä lisää ilmottautuu :whistle: :headwall:

tanskulle myötätuntohalit ja parempaa vointia toivotellen :hug:

Mulla on mennyt ihan mahdottomaksi vuodot ja kierto.
Täällä vaan ei enää pääse lääkäriin, ellei pää ole kainalossa.

Kattinka, olen liiketalouden puolella, asiakaspalvelu -ja markkinointilinjalla.

Jassoo, eipä tässä nyt oikein juttu kulje.
Väsy painaa taas, mutta uni ei tuu :/

Iltoja siskot! Vihdoin joudan kirjoittelemaan, ovat pojat pitäneet kiireisenä.
Pienempi tankkaa kovaa vauhtia iltaisin joten tänään piti antaa ekan kerran korviketta kun ei rinnat kerkee tuottaa maitoo siihen tahtiin mitä toinen söis :/
PEPPI mun piti sultakin kysyy tuota imetys juttuu, hyvä kun vastailit valmiiks.
Kuinka sie jaksat reissata vaikka teidänkin yöt on rikkinäisiä :eek:
Mie oon ihan tööt ja sekaisin kun nukun 5-6h yössä. En voi kuvitella että lähtisin johonkin lenkille, huoh. ehkä tää joskus helpottaa.
Nyt on vain sellainen tunne ettei tästä selviä ikinä.

Atte on päättäny ettei osaa enää syödä, joten sitä pitää syöttää :headwall:

Joku kyseli pukemisesta. Meillä juostaan karkuun kun pitää pukea. Kenkiä varsinkin kumppareita koitetaan laittaa jalkaan.
Meillä lempi puuhaa on hampaiden pesu :D niitä pestään 3-4 kertaa päivässä, atte ite siis. Aamuisin ja iltaisin sit autetaan vähän. Ihan hyvä että pitää huolen hampaista.

Katinka kiva kuulla teistä, millainen suomen turnee teillä on?

KÄPYSKÄ ei ole vaippaa näkyny

Me ollaann tulossa syyskuun alussa sln:an voitas nähdä siellä jollain porukalla?

mut nyt jo pätkii muisti siitäkin joku kai kyseli....siis mikä muisti :LOL: tarviisin kyllä lisä levyn jotta saa tehtyä kaikki hommat. Tänään pyykit ootti minta tuntia koneessa että pääsee kuivuu j apuuro meinas palaa kattilaan kun vaihdoin vaippoja mitäköhän se on ens viikolla kun viimeinen kesälapsi lähtee kotiinsa.
Toisaalta mukavaa päästä olemaan ihan kolmestaan mut on ollu kivaa kun voinu puhuu jollekin aikuiselle ja ollu itelle seuraa ja apua.
Atella alkaa maanantaina hoito on sen kaks päivää viikossa, tekee ihan hyvää meille kaikille, EHKÄ saan nukuttua päikkärit niinä päivinä *sormet ristissä*

Mut nyt saunaan ja sit tankkaamaan itteään ja poikaa.

Iltoja!

Ah, ihana päivä takana, käytiin aamupäivästä äitin kanssa värjäyttämässä meidän kulmat ja ripset, varasin siinä sit ajan myös jalkahoitoon sekä hierontaan! Nyt on kyllä niskat ihan jumissa olleet hieronnan jäljiltä :/ Mut oli kyllä ihanaa!

Tänään on ollut ihana ilma, käytiin vähän rantsussa kävelemässä ja kahlailemassa, vähänkö Jonttu oli taas innoissaan :) Mut huutohan se tuli, kun vedestä piti pois lähteä...

Koivunkäpy: Ei sit käyty enää siinä liikkeessä ja kalliimakshan ne tulis, kun postimaksut pitäis kans maksaa. Täällä Pärnussa muuten noita liikkeitä ei ole läheskään yhtä paljoa, kuin Tallinnassa, siellä on paljon enemmän.

Uneton: Onks sulla ollut pitkään tollanen toi kierto? :/

Tigru: Välillä tulee kyllä kieltämättä sellainen olo, että oon ihan hullu, kun kulutan itteni loppuun :ashamed: Mut on se kyllä ihana päästä niiden neljän seinän sisältä jonnekin lähtemään!! Siellä tulisin varmaan vielä nopeammin hulluksi :whistle: Mut on tää aikamoista, täällä yöt on menneet vieläkin huonommin, niinkuin aina reissussa. En osaa ite kunnolla nukkua ja kun Rasmus ja Jonttu, molemmat, nukkuu ihan vieressä niin nukun sellasta ihan kauheeta koiranunta, havahdun pienimpäänkin kääntymiseen ja muuhun |O Mulla tulee öisin unta varmaan aikalailla samanverran, kuin sulla 5-6h ja niistä 5-6h niin, että vähintään tunnin välein uni katkeaa :whistle: :| :headwall: Mulla on menny vähän ohi vissiin... Oliko Atte päiväkodissa ennen sun äitiyslomaa vai pph:lla? Onko nyt ollut kesälomalla vai miten? :)

Huomenna kotiin.. Tavallaan "kiva" päästä tuttuun paikkaan ja tuttuihin rytmeihin jne., mutta olis sitä voinut kauemminkin olla, kun ilmatkin alkaa nyt parantua.

Taidanpa mennä tästä höpöttelemästä...

Ainiin! Jellona: Pitäny jo vaikka kuinka kauan onnitella Aleksia :ashamed: :flower: Synttäreiden johdosta siis! Me ollaan kateltu nyt viimekesäisiä albumeja ja vitsit, että oli ihania kuvia silloin kun siellä rantsussa nähtiin :heart: Ihan ikävä tuli! :hug:

Nukahtaispa toi Jonttu nyt... Mummu ja muut on kaupassa käymässä, ei ole pojalla nyt nukuttajaa paikalla :D

Hyvät yöt!

Illan viimeinen ja aamun ensimmäinen :D

Yö meni muuten jo vähän paremmin, mutta molemmat pojat heräs samaan aikaan kuudelta. Tai Rasmus kyllä pyöriskeli kauheesti jo ennen kuutta, joskus puol 6 aikaan annoin maidon...

Eipä mulla oikeen mitään asiaa ollut, heh :D

PEPPI Atte on ollu pph:ssa ja tykkää kovasti olla siellä, on saanu hyviä kavereita sieltä. Nyt on ollu 6viikkoo lomalla, ollaan kyllä käyty kylässä hoitajalla koska he muuttivat uuteen taloon.
Minäkin nukun parin tunnin pätkissä nuo 6h unet, kunpa saisikin nukkua ne yhteen putkeen.
Mut nyt päikkäreille kun kerrankin molemmat pojat nukkuu yhtäaikaa, mut kuinka kauan siinä piilee kotiäidin jännitys :LOL:

tigru

Jospa sitten kommentoiskin taas jotakin... ;)

Peppi: Turvallista kotimatkaa! :) Hienoa että reissu on sujunut hyvin ja mukavasti! =)

Iso :hug: menkkavaivoista kärsiville, mm. Tanskuliini, Taivaanvuohi ja Uneton!

Kattinka: Kiva kun kirjoittelit! :) Pian nähdään!? Pääseekös Kaiza tulemaan? =)

Tigru ja Gerbera: :hug: ja jaksamista!

Jonna: Toivottavasti saisit netin hommattua ja ehtisit ainakin silloin tällöin käydä moikkaamassa, ois niin kiva teidänkin kuulumisia lukea! :)

Tanskuliini: Todella kiva juttu, että alatte yhdessä miehesi kanssa kuntoilemaan! :D Mäkin niin haluaisin jonkun yhteisen harrastuksen mieheni kanssa, mut taitaapi ihan vaan kävelylenkkeihin jäädä... :whistle:

Meidän viikonloppuun ei kummempia kuulu, tän päivän mies on töissä ja me Joonaksen kanssa varmaan ihan kotosalla vaan, jos sentään edes postissa kävisi TAAS yhden H&M:n paketin hakemassa ;) Huomenna mennään varmaankin meidän perhe + miehen sisko Zoolandian eläintarhaan, jos vaan on hyvä ilma, meiltä ei ole sinne kuin reilu kymmenen kilsaa :D

Nyt rauhassa syömään, kun Joonaskin jo kuuluu nukahtavan. Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! B)

-Niiskuneiti ja Helmi 33+1- *kauhulla helteitä odottaen* :whistle:

Moi :wave:

Inhottavaa kun on taas niin kuuma :/
Vaihdetaan +26 sadekeliin :attn:

Käytiin Pepin kanssa äsken mun ystävän kolmekymppisillä, siellä oli tupa täynnä porukkaa.
Joista en tuntenutkaan muuta kuin sankarin :whistle:

Mulla ois illalla mahdollisuus mennä kuuntelemaan yhtä artistia, josta oon tykänny jo reilut 15 vuotta.
Sanokaa te, että meenkö ?!

Kun en oikein tiiä, ensinnäkin pääsisin lähtemään vasta 22 jälkeen ja mies menee huomenna yövuoroon...
Toisaalta houkuttelis, enkä mä kyllä menis juoma-aikeissa, vaan fiilistelemään ja ottamaan max. muutaman ( mulle muutama on 2-3).
Äh en tiiä :eek:

Kiitos Niiskuneiti ja Peppi :hug:
Nää menkat karkas käsistä nyt keväällä kun ne tuli imetyksen päättymisen jälkeen |O
Vuodan niiiiiiiin paljon, että olo on heikko ja rampata saa 1-2 tunnin välein.
Vuotojen väli + vuodon kesto on myös muuttunut.
Ensin oli 25-28 pv väliä, nyt nippa nappa 21 pv.
Ennen kesti 5-6 pv nyt 6-10pv :headwall: :headwall:

Joskus toivois olevansa mies :whistle: :whistle:

kaikille leppoisaa lauantaita :flower:

heipsan!

Täällä kans aika tukalan kuuma..

Aamusta saatiin siivottua ja muuta ei sitten ollakkaan saatu aikaseks :whistle: no nurmi leikattiin..

Poika ei oo tänään päikkyjä nukkunut että saattaa illalla sipata ihan oikeella aikaa.

Niiskuneidiltä pitikin vointia ja viikkoja kysästä mut tuossahan ne jo tulikin kun olit kirjottanut =) ei ois sullakaan enää pitkälti odotusta jäljellä :D

Itellä tuntuu että maha alkaa pullottaa jo nyt.. ja sitten tulee vaan semmonen olo että oon vaan syöny liikaa.. :whistle: vaikka eipä mene ruoka ihan helposti alas.. vähä ristiriitaiset fiilikset jostain ihme syystä.. B)

Uneton: Jos vaan jaksat niin tottakai meet hieman omaa aikaa viettämään :D

Jonnalle jaksuja ja :hug:

ei kai mulla kummepia ollu.. tulin vaan kuulumiset lukasemaan =)

Huh, kotona ollaan! Rasmus nukahti heti, Joonatan tuolla vielä koittaa saada unenpäästä kiinni... Itteä väsyttää ihan kauheesti kans :eek:

Nipparionnittelut Veeralle ja Veralle :D :flower:

Niiskuneiti: Jaksamisia helteisiin ison masun kanssa :hug: Hauskaa Zoolandia-reissua!

Uneton: Tottakai menet!! Joko menitkin? :D

Danjuska: Miten Tatu jaksaa päivän ilman päiväunia? Eikö ole sit kiukkuinen tms.?

Nukahtaispa toi Jonttu niin pääsis itekin nukkumaan!

Hyvät yöt!

Iltaterveiset taas kerran töistä! :wave:

Ei kuitenkaan taaskaan kovinkaan innokkaalla päällä. :attn: Eiköhän taas kaksi yötä pusketa läpi kiven.
Me käytiin veneilemässä. eilen lähdettiin iltapäivällä ja tänään iltapäivällä tultiin pois. Reissu meni suhteelllisen hyvin. Mikkis pelkäsi hiukan alussa vene matkaa, mutta onneksi se oli suht lyhyt niin selvittiin. Sellasessa saaressa yövyttiin. Eilen ehdittiin syödä ja keksiä moneen kertaan Mikkikselle tekemistä, mut aika kuitenkin meni. Yön pojat nukkuivat tosi hyvin, minä itse melko heikosti. herättiin vasta 8 aikoihin ihanaan auringon paisteeseen. B) Pojat läträsivät melkein koko aamupäivän vedessä siinä on sellainen tosi kiva matala ranta niin onnistui hyvin. Minä kävin miehen isän kanssa sieniä ettii ja löydettiin puoli muovikassillista kanttarellejä. Mikkis olikin koko loppupäivän tosi nuuteinen ja aikas kuumakin, nukkui päikkäreitä muutamaan eri kertaan. Kotona oli mitattava kuume ja olihan sitä 38.7' eikun panadolia naamaan. Sillä oli sellaiset jännän vaaleet huulet osittain. ei vielä iltaan mennessäkään olleet vaihtuneet normaaliin punaisiksi. Mikkis oli kuitenkin melko pirteä koko ajan, välillä leikki ja söikin hyvin. luulen että sai jonkin sortin auringonpistoksen. toivotaan että saa yön hyvin nukuttua. Aleksin kohdalta reissu meni hyvin ainoastaan sai punaisen selän muistoksi. B) :) :ashamed:

Peppi, Aleksi kiittää onnitteluista. :) ja usein täällälkin muistellaan tapaamisia. onneksi kohta nähdään uudestaan. :hug: mukavaa kotiin paluu iltaa teille.

Jonna, Kiva olis jos saisit sen netin hankkittua. Mukava on teidän kuulumisista lukea.

tigru, kiva olis porukalla nähdä s-linnassa. riippuu meidän tuleminen pitkälti mun työvuoroista. tiedätkö jo tarkat päivät milloin olette täällä päin? jaksuja katraan kanssa. :hug: Minusta tuntui ihan samalta Mikkiksen syntymän jälkeen seuraavat 6kk. :whistle:

Nimipäivä sankareille ONNEA!!! :flower: :hug:

käpyskä, mukava kun olet marjoja saanut reilunlaisesti. jaksuja nukkumisten kanssa. :hug:

mitähän mm-lle kuuluu??

Huomenna meillä olis siskon tytön hiukan myöhästyneet synttärikekkerit (oikeesti jo heinäkuussa) mökillä. iltapäivä ja ilta kuluukin siellä sitten, jos vaan Mikkis on kunnossa. :)

uneton, ala mennä jo. =)

milloinkas se äitee tulikaan takas sieltä reissusta?

Mitäs kaizan perheelle ja missä kristiina ihan oikeesti on???

Kaikille oikein ihanaa yötä ja makoisia unia! :hug:

tulimpas vielä pyörähtää. On miehen kanssa vietetty oikein kiva ilta =)

Tatu meni ysin maita nukkumaan niin jakso itekkin vielä valvoa sen jälkeen.

Peppi: Sitä minäkin ihmettelen että miten Tatu jaksaa.. Eilenkin illalla meni tosi myöhään nukkumaan kun yritetään vähän rytmiä ensi viikoksi kääntää kun joutuu olemaan raukka niin myöhään hoidossa :| Ja kuitenkin heräs aamulla jo ennen kasia. Mut eipä oo poika pahemmin kiukkunen ollut. saunan jälkeen meinas vähän marista mutta iltapuurolla asia korjautu. Ja vielä ennen nukkumaan menoo halus dubloilla leikkiä ja laitteli eläimet nukkumaan =) :heart:
Saattaahan se olla että jossain vaiheessa ottaa univelkoja takas.. en vaan yksinkertasesti kehannu viedä toista päivällä nukkumaan kun oli niin virkku ja täydessä touhussa. Saattaahan se olla että huomenna nukkuu ihan suosiolla.. meillä aina välillä tämmösiä päiviä että päikkärit jää väliin.
Kiva kun omaan kotiin pääsitte =) Lähtikö paljon ostoksia mukaan??

Menikös se Uneton??

Jellonalle tsemppiä yöhön! :hug: Ja poitsulle paranemisia!

nyt nukkumaan

Jippii, jippii viimenen tyøvuoro ennen lomaa ohi!!!!! JIPPII !!!

Tiistaina lahdetaan sitten ajelemaan Osloon, jossa yøvytaan, joko miehen veljen tai bestiksen luona. Otto paasee sitten taas tapaamaan kaveriaan Gunnaria (miehen bestiksen 6 vk Ottoa nuorempi poika). Kesakuussa oltiin siella ja pojat viihtyi tosi hyvin yhdessa. Muistavat toisensa vielakin kun kuvia nayttaa.

Keskiviikko iltana lahtee sitten lautta Tukholmasta Turkuun. Niiskuneiti suurine vatsoineen (ja ehka Kaizakin, jos tøiltaan paasee)on siella sit levittaneet punaisen maton ja tilanneet torvisoittokunnan meita vastaan ottamaan. Suomen liput liehuu kaikissa saloissa ja kansa hurraa kukkia heitellen.
Kun on rouvistuneen Niiskun kanssa sitten kahvit juotu jatketaan mummon luo Tampereelle. Loppu turnee onkin sit suht avoin, paitsi, etta mies lentaa kotiin 14 p. Sinne Kuusamoon ollaan menossa, mutta milloin sita ei oo viela tarkemmin suunniteltu.

Otto on ollu eilen ja tanaan pitkaan hereilla. Yleensa jaa sankyyn suosiolla ja jopa kaipailee sinne viimestaan kasilta, mutta eilen oli meidan kans hereilla puol 12:sta ja tanaankin oli nukahtanu just ennen kymmenta kun tulin iltavuorosta. kai sillakin on matkakuumetta.

Uneton toivottavati lahti sinne konserttiin.

Tansku meilla on hirveesti pensaassa mustaherukoita laitatko mulle vaikka maililla et miten sita hyyteløa tehdaan. Oon onneton tollasissa jutuissa. Meilla ois paljo myøs punasii karviaisii, mita niista vois teha?

Jellona: Veit sanat suusta missa MM? Ma oon vaan niin onnellinen ku ei tarvi enaa øiya teha. Taalla on laitoksissa yøvuorolaiset erikseen ja Oton syntymaan asti tein siin pelkkaa yøta. Enaa en jaksais. Toisaalta kiva oli menna nukkumaan kun muut lahti tøihin.

Lillukka: ma oon menossa Jonnan luo Savonlinnaan (ei oo viela paivaa sovittu). Tuu sakin sillon jos paaset.

Hei ma meen lukeen uutta perhelehtea, joka tuli eilen postissa. Viettakaa kiva sunnuntai ja pitakaa vaan ne helteet siella etta mekin nahtas edes vilaus siita auringosta.

:hug: Kattinkalta

Öitä!

tulinpahan tässä yöpalan kanssa teitä taas moikkaan.. :whistle: :D

kattinka, mukava kuulla teistä. Teretulemast taas suomeen. :wave: toivottavasti ehditään nähdä tampereella. ja minä tykkäisin näistä yötöistä paljon enemmän, jos olis kaveri, mut ei kun itekseen pitää täällä yrittää seinille jutella...niin että siksi tätä tekstiä saattaa tänne välillä tulla liiaksikin asti. nyt vaan ahistaa ja paljon. sit vielä kun tietää että enää vko niin mullakin hetki lomaa/vapaata. :D

danjuska, kiitos toivotuksista. eiköhän tuo aamu onneksi aina joskus tule.

Ai niin kattinka jos sattuu meidän aikatauluun niin voitais tulla s-linnaankin yhtä aikaa? jos sopii?

no, jospa jatkais pienen nettisurffailun parissa.. :wave: B)

Aamuja!

tästäkin yöstä jo pikkuhiljaa ollaan voiton puolella. jee *hyppii tasajalkaa* :wave: oli onneksi suhteellisen rauhallinen yö vaihteeksi. :)

toivottavasti skippaatte ohi aina nää mun yölliset jutut jos ei niin hirveesti kiinnosta.

mitähän muuten hannamarin perheelle kuuluu? miten vili jakselee?

tässä yön aikana ehtii miettii kaikennäköisiä juttuja..hyvä etten ole jokaista joulutähteä jollain tavalla tänäkin yönä miettinyt jollain asteella. :whistle:

Ihanaa kun olette olemassa siskot ihanaiset. :hug: Leppoisan aurinkoista päivää kaikille! B) :D

ensi yöhön... :wave:

Huomenta!

Yö meni suht hyvin taas täällä kotona, paljon paremmin, kuin reissussa meni! Joonara heräsi jo kai vähän ennen seiskaa, mä sai jäädä Rasmuksen kanssa vielä vähän torkkumaan, poitsu meinas olla ennen kuutta jo pirteänä, mut sain rauhoittumaan rinnalle :)

Tänään on ne serkun juhlat. Pitäis purkaa noi matkatavaratkin... Kaupassaki olis käytävä..

Jellona: Kiva se on vaan, kun olet yöllä meitä käynyt täällä "moikkaamassa" :) Jaksamisia vielä huomiseen yövuoroon :hug:

Danjuska: No ei kauheesti tullut tavaraa mukaan, mitä nyt Jontulle se talvipuku ja sellasta...

Kattinka: Kiva, että sulla alkoi nyt loma! Toivottavasti nähdään, kun olette tällä Suomessa.

Mut nyt Jontulle puuroa :wave:

Yhteistyössä