Joulutähdet 05 toukokuussa

Huomenta!

Mä kävin eilen Spinning-tunnilla ja sen jälkeen tein vielä mun saliohjelman :) Kaikki kaverit, jotka tuolla salilla käy niin olivat ja ovat kipeinä nyt, joten olin tällä kertaa yksin :)

Mies meni pitkästä aikaa eilen illalla harkkoihin, ei ole nyt vähään aikaan mennyt, kun Joonatania on pitänyt nukuttaa :ashamed: Mut nyt, kun nukahtaa itsekseen niin pääsi menemään! Ilta meinas olla kyllä aikamoista ja hermot pikkasen jo kiristy :whistle: Joonatan oli koko ajan sängyssä pystyssä ja keksi kivan jutun, heitteli tuttia yli laidan, pakkohan se oli mennä sit aina nostamaan \|O Syötin Rasmusta tässä samalla, meinas vähän ärsyttää rampata tuolla huoneessa syöttöjen lomassa :/ Joonatanilla meni varmaan 1,5h ennen kuin vihdoin nukahti, olin ihan varma, ettei nukahda ollenkaan :whistle: Rasmus nukahti samaan aikaan :)

Joonatan nukkui jotenkin aika levottomasti viime yönä, heräs sit 07.35 ;) Ihan suht pirteänä, vaikka ilta venyikin.. Rasmus söi yön aikana aika monta kertaa ja nyt aamusta alkoi ähinätkin.. Mies yski ja pyöri sängyssä, passitin sen sit sohvalle nukkumaan, sen takia en kyllä aio valvoa! Tais se ehtiä ite sanoa, että meen sit sohvalle nukkumaan, kun valitin sille :ashamed: :whistle:

Tänään tulee kait Jontun kummi käymään, eipä meillä muita suunnitelmia olekaan!

Siru: Voi kiitos :ashamed: :hug:

Gerbera: Mun mielestä 15-vuotiaan pitäisi kyllä muistaa tulla paikalle! Onko kyseessä joku sukulaistyttö tms.? Mitä sanoitte sen viime kerran jälkeen, kun ei ollut tullutkaan?

Lillukka: No kylläpäs Onni on nukkunut pitkään :) Jospa tää rytmi tästä nyt muuttuukin!

Niiskuneiti: Hauskaa mökkireissua teille! Millainen mökki teillä on? Mitä te teette siellä ollessanne? :) Ja missä päin tää mökki on? :D Kauhee kuulustelu :D

Koivunkäpy: :D

Tansku: Kiva, että isä saa Veeran nukahtamaan noinkin nopeasti, pitäiskö sen koittaa hoitaa nuo yölliset heräämiset, jos Veera nukahtais nopeammin? Eiks teillä ollut se mökki siellä Tammelassa? Millainen mökki se on? Ja missä siellä se olikaan...? Pitää kesällä tehä treffit jonnekin sinne, mekin varmaan siellä mun mummun ja papan mökillä käydään ja ollaan :)

Mut nyt on tullut tekstiä jo paaaaljon. Meenpä tästä muihin hommiin, ehkä :whistle: :wave:

Käykääs akat kuuntelee http://x-stage.yle.fi/increase_demo_2007 , viikon demoäänestyksessä increasen biisi ja jos tykkäätte niin jos viititte äänestääkkin, kiitosh! B)

Yö mäni hyvästi, kuvittelin tosin et saan nukkuu vaik mualiman tappiin asti, pskat ukko karju vaille puol 9 et herää jo et hän pääsee talliin.. en sata varmana auta sitä siivoomaan jahka sillä on synttärit *jupisee*<br><br>

Heips! :wave:

Kuulumisia Kiuruveden korvesta! :D

En ehtinyt koko ketjua kahlata läpi, joten omaa napaa vaan...
Marialla on jo paljon sanoja, ja ensimmäinen kaksisanainen "lausekin" on tullut (joka oli "Iso pylly" :ashamed: ). Tyttö on edelleen pienikokoinen, ensi kuun alussa taas neuvolassa katsellaan painoa, josko olis jo tarpeeksi noussut ettei tarttis ressata siitä enää. Kävelemään Maria lähti kun oli vuoden ja 2kk.

Itsellä menee samaa rataa kuin ennenkin, ei hurraamista. Syksyllä kaksi keskimmäistä aloittaa päiväkodissa, kahtena päivänä viikossa. Mariallekin on hoitopaikka haussa, jos samasta päiväkodista sattuisi vapautumaan. Meillä on tässä perheen avustushässäkässä nyt sosiaalipuolikin mukana, omasta pyynnöstäni. Lasten päivähoitoon meno on siis tavallaan ennaltaehkäisevää lastensuojelutyötä. Alkaa olla semmoinen pakkorako jollekin isolle muutokselle jo, jostain on pakko repiä voimia itselle tai koko perhe leviää käsiin. Vielä riittää tahtoa tapella suosta itsensä ylös :)

Maria ja Johannes ovat olleet useamman yön minun äidin luona, äiti halusi ottaa sinne että ehditään viettää aikaa isompien lasten kanssa. Tänään oli tarkoitus lähteä lohia onkimaan, mutta on niin huono keli että päätettiin lähteä paikalliselle huoltsikalle syömään :D Lapsille harvinaista herkkua. Miehen sisko tulee iltapäivällä, miehelle autoremppaa tiedossa.

MammaRiia

hellou!

Ihanaa, vapaapäivä =)
Vaikka keli onkn aika kurja... Mies oli aamulla ihana ja heräs Tatun kans kun päätti nousta jo ennen 7.. Ite nukuin melkein puoli ysiin =)

Aamulla tuli soitto että saako huomenna tulla toinenkin sisko kyläilemään.. Taitaa olla ikävä kolliaan joka tuossa lähikunnassa asuu ;)

Milläs se Koivunkävyn porukka lisääntyy?? *ei yhtään utelias* :D Vai joko sen hevosen saat??
Myöhäiset onnittelut :flower:

Peppi: Tatulla oli myös jossain vaiheessa se vaihe että viskas aina tutin pois kun huomas että sillä konstilla voi äitiä hyppyyttää..
Mut nyt on menny hyvin ilman tuttia jo useemman viikon =)
Päikkäreitä nukkuu tunnista kahteen.. aika vaihtelevasti.

Tansku: Vau miten hienosti Veera nukahtanut =) Joo tuntuu että ei ne aina oo reiluja äiktiä kohtaan :LOL: Meillä samoin päikkäreitten kans että iskälle ja hoitajalle ei kujeilla ja kiukutella.
Hienoa että tytöt pääsivät toivomaanne päiväkotiin! Siis millon alotat työt?? On menny taas vähä ohi.. :ashamed:

MammaRiia: Jaksuja kovasti, :hug:

Saiskohan ihtesä inspiroitua siivoomaan.. Vai jätänkö sen homman huomiseks/lauantaiks miehelle ja siskoille :LOL: olis ainaki tekemistä.. :whistle:

Meillä ei tälle päivää oo yhtikäs mitään suunnitelmia.. Kunhan ollaan vaan =) Mut nyt päivänjatkoja kaikille :wave:

Moro taas :wave:

Onpas ihana ilma ulkona, oltiin eka päiväkodin pihalla ja sitten leikkipuistossa joka on ihan päiväkotia vastapäätä. Tytöt innostuivat leikkimään pikkukivillä pitkään: siirtelivät kiviä paikasta A paikkaan B ja sitten takaisin -siinä meni varmaan puoli tuntia, sai äippä istua rauhassa sen aikaa :D

Peppi: meidän mökki on Teuron kylässä, vajaa 20 kilsaa Tammelan keskustasta. Joo, tehdään ihmeessä treffit kesällä, meidän mökillekin voi tulla päiväksi uimaan ja grillaamaan B) Mökki on pienen järven rannalla, oikein sellainen perinteinen punavalkoinen mökki. Olen ajatellut ehdottaa miehelle että hoitaisi Veeran yöheräilyt mutta kun se tuntuu niin väärälle, mies kuitenkin joutuu heräämään kuudelta töihin. Ehkä joku viikonloppu ehdotan sitä...

MammaRiia: kiva kuulla teistäkin, jaksuja sinulle :hug:

Danjuska: palaan töihin 16.8 eli aika tarkalleen kolmen kuukauden kuluttua. Pohdin parhaillaan pomoni ehdotusta siirtyä toiseen hotelliin, parin viikon sisällä pitäisi jo päättää :)

Ja eiku ruuanlaittoon -pakastepizza uuniin :whistle: :D <br><br>

Onnea käpyskäinen :flower: :hug:

Siru2006 joo, kyllä tuo retkiohjelma melkosen täynnä on :whistle:
Muutama tunti on lauantaina aikaa ostoksille, voitko suositella jotakin?

Mukavaa matkaa Niiskuneiti :wave:

Huomenna lähtö on klo 7 joten toivottavasti illalla uni tulisi aikasin...

Täällä on todella kaunis ilma, mutta ettei se täydellinen olisi, niin tuuli on ihan mieletön :eek:

Meidän taaperolla on ihan (täyttää heinäkuussa 3) aivan mieletön uhmis päällä, ihan ollut jo pitkään.
Hieman uuvuttavaa, kun taasen Peppi on edelleen minussa kiinni ja ei päästä silmistään.

Mammariia kaikki sympatiat sinulle ja perheellesi :hug: :)
Tiedän kyllä äitiyden ja yleensäkin ihmisen elämän nurjan puolen ja sen, miten pahaksi asiat voi mennä, jos on liikaa unettomuutta ja muuta murhetta.

Todella mukavaa, että kirjoitit :hug: :hug:

Tulispa markkinoille joku kerran, kaks päivässä otettava kapseli, ni loppuis tässä huushollissa syöminen :whistle:
Joka viikko on samat ruuat, hieman vaan eri järjestyksessä \|O

Eilen oli kyllä Pepillä epäonnen päivä, pääkumpsuja tuli ainaski kolme

:/

Jaahas, jos palaisi siivoamisen pariin ja laukkukin pitäis pakata.

Heips :wave:

Tansku mielläkin oli ekana ruokana pakastepitsaa - ja kyllä meni vauhdilla :D <br><br>

Pakko hehkuttaa. Se valmistui eilen. Oon tänään pessyt jo kolme koneta pyykkiä, vieläkin riittäis, mut nyt loppuu kuivaustila.

Kävylle ONNEA ONNEA VAAN!

Me ollaan ihan kotosalla. Päivä alkoi 5.50 pojan toimesta. Nyt se vetelee unta tuolla jo toista tuntia kuin mikäkin pikkupossu. Kohta julma äiti tulee ja herättää. :kieh: :LOL:

Meillä on kans menossa takertumisvaihe. Parina iltana poju on vaatinut päästä syliin, jotta nukahtais :eek: ! Ja sitä ei ole tapahtunut vuoteen, että pitäis olla vieretysten unen tullessa. Ja päivisin mä en saa kadota meidän asunnosta pojan tietämättä minnekkään esim. partsille.
Tytölle on nyt vasta pikkuveikan myötä tullut myös takertumista, mutta sitä ennen saatoin ihan hyvin lähteä vaikka ostoksille ilman suurempaa numeroa.

Mut nyt pyykin ripustukseen. :wave:

Onpas hiljaista, mitä kaikki teette? :D

Ärsyttää, kun on pyhäpäivä ja mies ollut koko päivän kotona :kieh: Maannut 98% ajasta tuolla sängyssä \|O Luulee tekevänsä suurenkin työn, kun Rasmus nukkuu liinassa sen sylissä :eek: Mua niin ottaa päähän tollanen makaaminen! Tuun siitä huonolle tuulelle!! Me lähdettiin Jontun ja Jontun kummin kanssa hevostalleille ja puistoon, sanoin miehelle, että saa siivota sillä aikaa, kun hänen siskonsa tulee täällä käymään ja muutenkin, että tekis edes jotain \|O

Joonatan oli ihan onneissaan hepoista, nähtiin me jotain kilipukkejakin (mitälie :D ). On ihana, kun on niin tottunut eläimiin, kun meillä toi Viivi on, ei osannut ollenkaan pelätä, meinas liiankin lähelle ja innokkaasti lähestyä eläimiä. Jaksoi kävellä ihan hurjan ison matkan :) Tykkäs ihan kauheesti ja äitistäkin oli mukava käydä kattelemassa paikkoja, siellä minäkin pienenä leikin =)

Olihan tuo täällä vähän siivonnut, mutta meni melkein heti takas tuonne sänkyyn :/

Koivunkäpy: Miehet :headwall:

Mukava, kun MammaRiia ja Uneton ovat jaksaneet kirjoitella :)

MammaRiia: Jaksamisia kovasti :hug: Hyvä, että olet hakenut apua!

Tanskuliini: Voi, mä niiiin haluaisin joskus mökin järven rannasta :heart: Koskas meinaatte mökillä oleskella?

Uneton: Hauskaa reissua! Jaksamisia taaperon uhman kanssa :hug:

Smirgelaine: Onnittelut remontin päättymisestä :D Helpottaa varmasti ja paljon!

Mut jatkan vähän siivoilua :wave:

\|O Päivä on onllut kyllä niin syvältä kun vaan voi... Onneks on ollut sisko tyttö tässä voimaa antamassa.
Tatu on kiukunnu KOKO päivän ja mikään asia ei oo passannu. Mikään ei oo itellä onnistunu.. mieli heittää vuoristorataa ja väsyttää. Tuntuu että olis miljoona ja 1 asiaa tehtävänä mut ei vaan jaksa/kehtaa..
En ees saanu siivottua tänään :/
Että siinäpä meidän kuulumiset tältä päivältä. Huomenna taas töihin.. vaikka tuntuu helpottavaltakin päästä sinne, kokonaan toisiin ympyröihin päiväks. Kukaan asiakas kun ei kuitenkaan roiku lahkeessa ja heittäydy vähän väliä maahan huutamaan :kieh: Ja muutenkin...

Unettomalle hauskaa reissua!!

Niiskuneidille myös mukavaa mökki reissua, vaikka ettekös jo oo päivällä lähteneet..

Tanskuliini: Mites Veeran nukkumaanmeno tänään?? Ootatko miten kovasti töihin lähtöä?

Smirgelaine: Mukavaa kun alkaa teillä olla remppa valmis =)

Peppi: Tatu ei kans pelkää oikeestaan mitään eläimiä =) Mummolassakin haluaa heti ponin selkään kun aitaukseen mennään. Ja lehmiä pitää saada taputella.. kissat ne vasta kivoja oliski mut mummolan katit on sen verran arkoja/(fiksuja) etteivät tule liian lähelle :D

Iltapäivästä käytiin ulkona jonka jälkeen olo vähän helpotti.. ja jopa Tatukin rupes kikattamaan kun sen kanssa iltapalalla pelleilin (mitä en kyllä yleensä ruokapöydässä tee..)

Tuossapa on muuten jokunen kuva pojasta.. sieltä kun kuvista selaa niin pitäs löytyä..
http://www.ii2.org/user.php?nick=^Tii_Taa^

Onnistuin vihdoin saamaan joitain kuvia, mut projekti vielä pahasti kesken.. en osaa muokata noita kuvia..

jep mut nyt nukkumaan että jaksaa aamulla nousta.

Moi!

Ihan pakko on Danjuskalle pistää kysymys: Mistä tuon linkistä avautuvan kuvan nimi on tullut? Meillä esikkoa jostain syystä on pienempänä kutsuttu tiitaaksi, en vain kuollaksenikaan muista miksi...

Olen taasen juttuja käynyt lukemassa, kirjoittelu vaan on jäänyt :ashamed:

Kiva Uneton että olet palannut taas kehiin :)

Pepille kovasti jaksuja arjen pyörittämiseen :hug:

Tanskulle myös piti kommentoida että hurjan rohkeita olette kun tutista luovutte, meillä ei todellakaan onnistuisi vielä..

Jellonakos se jossain vaiheessa kyseli, missä olen töissä... vastaus joka tapauksessa on kodinkone-liikkeessä, josta päästäänkin omaan napaan... Töissä mulla menee henk.koht. ihan ok, mutta muuten siellä kuohuu... meille on tulossa työsuojelupiirin tarkastus tässä lähiaikoina. Kaikki ei siis mene ihan putkeen, mutta ei siitä sen enempää. Meillä Atella oli korvatulehdus, vappuna käytiin antibiootit hakemassa, ite oon just odottelemassa alkavaa flunssaa...

Äitienpäivä oli ihana. Aamulla Eetu kävi herättelemässä kasin aikoihin ja sitten aamupalalle mentiin ja lahjat sain... Eetu oli kerhossa tehnyt mulle ostoskassin, johon tädit oli piirtäneet Eetun käden kuvia ja sit siinä luki äitille, eetu :heart: Sitte mun mies oli käyny ostamassa mulle Kalevala Korun Lapsi-riipuksen kultaisena vielä... Tuli itku kahvipöydässä kun lahjan avasin... Mun rakas :heart:

Pikkuhiljaa on arki löytymässä tännekin, hoitopaikkakin varmistui syksyksi. Pojat pääsevät sen tutun pph:n luokse, jossa Eetu on aikaisemminkin ollut. Josta tulikin mieleen jälleen Tansku, onnittelut hoitopaikasta!

Nyt pikkuhiljaa unten maille, palailen jälleen :wave:

Niin ja Käpyselle täältäkin myöhästyneet onnittelut!!<br><br>

Huomenta!

Täällä yö tosi syvältä :( Rasmus ähisi KOKO yön :eek: Väsyttää ihan kamalasti :ashamed: Joonatankin nukkui levottomasti, heräsi parit kerrat itkien :/ Ja aamulla heräs vähän ennen seittemää jo. Illalla kyllä nukahti itsekseen tosi nopeasti ja ennen yhdeksää.

Mulla on kurkku tosi kipeä ja korvia kutittaa :eek:

Tänään vois ehkäpä salille mennä taas, jos vaan miehelle sopii.

Huomenna mun pikkuveli tulee meille yöksi, pitäis jotain tekemistä keksiä, ehdotuksia?? :D Tietäiskö joku pääkaupunkilainen, Tansku, Smirgelaine tms. jotain hauskaa tekemistä ja mielellään ulkona olemista, kun on luvatttu niin nättiä ilmaakin? :attn: Korkeasaaressa käytiin vähän aikaa sitten, et ei ehkä sinne...

Ihanaa, kun mies lähtee just töihin :ashamed:

Mun yks kaveri tulee ehkä tänään käymään, ei ole Rasmusta vielä nähnytkään.

Danjuska: Jaksamisia kauheesti, on tosi ärsyttävää, jos toinen kiukuttelee koko ajan ja kaikesta, tuttua... :/ Kivoja kuvia oli! Söpö poika :)

Metku: Kiva, kun kirjoittelit kuulumisia :) Ihania äitienpäiväjuttuja olet saanut :heart: Kiva, että teidän pojat saivat tutun hoitopaikan :)

Nyt täytyy mennä :wave: <br><br>

Perstaita B)

Meinasin muuten kirjoittaa että maanantaita, eilinen pyhä sekoitti taas ajantajun... :whistle:

Veera nukahti taas ilman mitään kitinöitä kun isi vei nukkumaan :D Yöllä tyttö heräsi vain kaksi kertaa itkemään mutta molemmilla kerroilla valvoi 1,5 tuntia! :eek: En tajua miks se ei nukahtanut nopeammin... Ei onneksi itkenyt ihan kokoaikaa mutta pyöri ja istui sängyssään :headwall: Mua väsyttää ihan kamalasti, hohhoijaa...

Mitäs viikonloppusuunnitelmia kaikilla on?

Tosi tylsä juttu, miehen siskon tulevan aviomiehen bestman on maailman huonoin polttareiden järjestäjä... Polttarit ovat tänä viikonloppuna mutta bestman ei ole informoinut ketään osallistujia yhtään mistään! :eek: Kukaan ei tiedä esim. paljonko polttarit maksavat (aika tärkeä juttu ainakin meille...) eikä että missä ne pidetään. Niiden pitäisi alkaa tänään ja kestää sunnuntaihin asti. Mies haluaisi olla huomisen mukana, öiksi se ei halua mennä mutta eipä se voi mennä kun ei tiedä edes missä porukka on. Tosi outoa... Eli jos ne pidetään jossain huitsin nevadassa niin mies ei mene lainkaan mukaan, muuten menee huomiseksi.

Huomenna pojat menevät koulunsa 10-vuotisjuhliin, mäkin menen mikäli mies ei mene polttareihin. Juhlien jälkeen menen etsimään itselleni juhlavaatteita häihin. Jos taas mies meneekin polttareihin niin sitten mun äiti tulee aamulla hetkeksi hoitamaan tyttöjä niin että pääsen koululle vähäksi aikaa. Sillä on yhdeltä kaverinsa hautajaiset -sen joka teki itsemurhan pääsiäisenä :( Tosi hölmöä ettei voida oikein suunnitella huomista kun ei tiedetä niistä polttareista...

Sunnuntaina mennään pihalle uudistetun liukumäen virallisiin avajaisiin :D Muutama viikko sitten liukumäki ja kiipeilyteline maalattiin ja kunnostettiin ja ylihuomenna pidetään lapsille pienet kekkerit -grillataan nakkeja ym :) Sunnuntai-iltapäivällä Veeran kummit tulevat käymään pitkästä aikaa.

Siinähän sitä yhdelle viikonlopulle hommaa :D

Danjuska: Veera siis nukahti taas ilman ensimmäistäkään inahdusta :D Odotan töihinpaluuta aika ristiriitaisin tunnelmin... Toisaalta olen ihan innoissani että pääsen kolmen vuoden jälkeen taas "oikeisiin" töihin mutta toisaalta taas haluaisin olla vielä kotonakin. No, töihinpaluu on pakon sanelemaa joten kotiinjäänti ei ole mitenkään mahdollista... Nyt vaan mietityttää hurjasti toi hotellin vaihto, se on kuitenkin monen vuoden päätös, en sitten voi vaihtaa taas heti uudelleen.

Metku: kiva kuulla teistäkin! Ja onnea teillekin hoitopaikasta :hug: Sä rohkaisit mua alkuvuonna siirtämään tytöt nukkumaan samaan huoneeseen joten mä rohkaisen sua tuttivieroitukseen :D Mä kans luulin ettei Veera koskaan luovu tuteista mutta aikas hyvinhän tämä kuitenkin sujuu. Ja viime syksynä olin ihan varma ettei Saarakaan luovu tuteista mutta kuinkas kävikään, kolme iltaa tyttö vähän itkeskeli tuttiensa perään ja sitten ne unohtuivat :D

Oho, kirjoittaminen on kestänyt jo ikuisuuden, olen välillä antanut tytöille aamupalaa :) Kohta lähdetään kauppaan ja sitten mennään puistoon.
Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille!
Tansku & tytöt

Peppi ehti välissä kirjoittamaan :) Mulle tuli heti mieleen toi Korkeasaari :D Muita paikkoja voisi olla Suomenlinna, Fallkullan tai Haltialan kotieläintilat, Linnanmäki. Miten nyt ei muita tule mieleen... Noi kotieläintilat on kivoja ja kaikenlisäksi ilmaisia :D Kannattaa katsoa netistä aukioloajat.<br><br>

Tanskuliinille tulin vielä vastaamaan :) Kiitos vinkeistä, koitettiin eilen ettiä ton Fallkullan (?) sivuja netistä, joku sivu taidettiin löytää... Tosta toisesta en ollut kuullutkaan, täytyypä kattoa. Tosin mua rupes toi Linnanmäki houkuttaa :whistle: Mut en tiiä, että miten näitten kahen pikkuisen kanssa... Kirkkonummella tai jossain siellä suunnilla on myös tollanen kotieläinpuisto, sinne vaan maksaa 7?/hlö sisälle :eek: Onpa tyhmää tuo polttarijuttu :eek: :/ Täksi päiväksi ei oikein suunnitelmia meillä ole, huomenna tosiaan tulee pikkuveli ja sunnuntaista ei taas tietoa.

Joonatan makaa ja raivoaa lattialla, kun ei parvekkeelle pääse, koitan keksiä sille muuta tekemistä, joten mentävä on :wave:

Moips :)

Sain Niiskuneidin testistä peräti 7 pistettä :D :D
Tänään lähti eskarilainen kevätretkelle zoolandiaan,innoissaan oli ;)
Mies on kotona,mutta lähti ostamaan koiraverkkoja,tarttis huomenna aloittaa niitten teko,huh huh sitä kaivamista :(

Ollaan taas vaan oltu tää viikko,kylässä on joku aina käynyt tai sit ollaan itse oltu jossain.
Viikonloppu kuluu nyt näissä kotihommissa,ja sunnuntaina rempataan vessaa :)

Peppi:Saitko vaunut puhtaiksi?

mammariia ja uneton: Kiva että kirjoititte kuulumisia ;)

Nyt ei ehdi enempää :wave:

Pyykinpesukone pitää outoa ääntä, on jo pitkään ollut hajotako vai ei- tilassa. Minä kyllä ihan ilostuisin jos tuo ottais ja hajoais, haluaisin sellasen ainakin 7kilon koneen :D

Meille tulee tänään vieraita, ihan outoa :eek: Yleensä kukaan ei jaksa lähteä tänne korpeen, mutta nämä onkin melko läheltä ;) Onneks on edes joku suht samassa tilanteessa oleva lähempänä kuin keskustassa, ei oo ihan orpo olo. Lapset osaavat toivottavasti käyttäytyä ihmismäisesti, kovasti oon ainakin jo varoitellut että arestia tulee jos riehuminen alkaa. Ovat kuin apinoita kun joku tänne joskus uskaltautuu :LOL:

Ratsastussaappaatkin meinaan ostaa kun sais käytettynä niin halvalla, jos joskus sais aikaiseksi lähteä kokeilemaan. Onkin aikaa edellisestä kerrasta, eiköhän lie jo lähemmäs kymmenen vuotta. Ois niin ihanaa päästä maastoon!

*poistuu komentamaan lietteisellä pellolla kieriskelleen koiran sisälle* :x

netomasta ja mammaiiasta kiva kuulla! *kun ei lahopää varmasti oo aikasemmin mainunnu*

Kuolema tulee, luntsa iski, illalla oletin et johtuu siitepölystä, aamulla oli kamala olo, otin nappia, helpotti, käytii kaupassa ja kattoo uutta perheen jäsentä samal, siel aloin ihmettelee kun olo on ihan kaamee, no kait se on jos mittari näyttää 37,7.. Ja kuinka yllättävää että su ois juhlat(onneks omat ni voi peruu) mutku ukolla on autonlaittonii vaiheessa et se o pakko saada koottua, no tän iltaa se laittaa sitä ja huomenna saan levätä B)

Huomenta!

Yö oli taas yhtä ähinää :( Joonatan heräsi jo 06.45 mut onneksi hyvällä tuulella, vaikka oli illalla nukahtanut vasta lähempänä kymppiä. Annoin miehelle luvan lähteä kaljalle, lähti siinä vähän jälkeen 21 ja tuli jo 22 aikaan :eek: Mä kun olisin luullut, että on vähän myöhempää, kun kerran lähtee, mut ei.

Mä kävin eilen salilla B) Sit lähdin Joonatanin kanssa Tapiolaan, siellä tavattiin mun kaveri ja hänen tytöt. Rasmus jäi iskän kanssa kotiin.

Tänään meen illalla mun kaverin synttäreille tähän naapuriin, en kyllä aio baariin lähteä, vaikka kaverit niin toivoivatkin, ehkä sit joskus kesällä :D Kohtahan se kesä jo onkin :whistle:

Mitäs suunnitelmia kaikilla on kesäksi? :wave:

Onko Katinka tulossa Oton kanssa Suomeen? :attn:

Meillä ei vielä hirveesti suunnitelmia ole, miehellä ei ole yhtään lomaa, paitsi sit palkatonta sen verran, kun pystyy pitää, eli ei paljoa... Meillä olis kahdet häät kesän aikana, toiset on Rasmuksen kummien ja toiset miehen kaverin siskon... Mies soittaa molemmissa häissä. Voi olla, että käydään Pärnussa ja ainakin mun mummun ja papan mökillä :) Vielä ei sen kummempia suunnitelmia ole.

Rasmuksen nimi on tän päivän Hesarissa, anoppi on sen sinne laittanut... Väärä paino tuli lehteen, heitti 2 grammalla, mut kai tuo on ihan sama...

Tinttamooses: Kyllä noissa taitaa vielä pieni pistävä haju olla, noissa kankaissa siis :/ Pitäis mennä eläinkaupasta ostaa sellasta Pissa pois -ainetta...

Koivunkäpy: Paranemisia ja jaksamisia :hug:

Onpa tää kirjoittaminen taas kestänyt :whistle: :wave:

Lauantaihuomenia B)

Mä en ala mitään, en en en... Mitä ihmettä mä teen väärin?! Mies vei taas Veeran nukkumaan ja tyttö nukahti samantien. Mies myös nukkui tyttöjen huoneessa ja Veera oli herännyt vain KAKSI kertaa nukahtaen samantien uudelleen kun isi oli sanonut "hys, nyt nukutaan"!!!! Mä nukuin omassa sängyssä ekan kerran piiitkään aikaan ja kylläpäs nukuinkin -nukuin klo 22-7.30 kuin tukki :D Nyt on ihan ylipirteä olo :D

Mies ei sitten mene sinne polttareihin kun ei bestamanista ole kuulunut mitään eikä miehellä ole sen yhteystietoja. Mä lähden kohta poikien koululle Santerin kanssa (no okei, se kävelee kymmenen metriä mua edellä...). Valtteri lähti jo niin hienon näköisenä ettei tosikaan, sillä oli uusi lyhythihainen kauluspaita ja nätit vaaleat housut päällä. Se toimii koulun juhlissa oppaana joten piti olla siistit vaatteet päällä :) Juhlien jälkeen pojat tulevat kotiin ja mä lähden katsomaan itelleni vaatteita häihin. Kokeilin eilen päälleni mun ikivanhaa housupukua, se on kokoa 42 ja ajattelin että jospa se mahtuisi nyt päälle kun ei ole moneen vuoteen mahtunut. Ajattelin et jos se olisi sopiva niin voisin laittaa sen häihin, ei tarttis ostaa uutta. Mutta arvatkaas mitä?! Puku oli liian ISO :D :D Jes!!! :D Yksi huono puoli tässä laihdutuksessa kyllä on, joutuu ostamaan kokoajan uusia vaatteita -tulee kalliiksi :whistle:

Koivunkävylle paranemista :hug:

Peppi: meidän kesäsuunnitelmat ovat seuraavat: mökkeilyä, mökkeilyä, mökkeilyä :D Ehkä käydään Puuhamaassa tms mutta muuten ollaan miehen loma mökillä. Saanen muuten lisätä teidän kesäsuunnitelmiin käynnin meidän mökillä :whistle: :D

Jaahas, nyt valmistautumaan lähtöön, se on moro :wave:
Tansku & tytskyt

Heiputi taas!

En eilen päivällä päässyt käymään ja illalla tää oli taas jumissa. :(

Peppi näin teiän kasteilmoituksen. Kivaa ilamista tekemistä, nyt ei sytytä. Viime lauantaina ois ollu Länsiauto-Areenalla ilmainen lastentapahtuma. Ilmasta ruokaa ruokaa ja tekemistä ja ilmaisia näytteitä...

Meil ois parin viikon päästä yo-juhlat. Mua on nyt ruvennut suorastaan pelottaa ne sen osalta kuin toi esikko käyttäytyy...Se Vappu-lounas kun oli pienoinen episodi...

Tansku anna vaan miehen nukuttaa useammin. ;)

Kotiviikonloppua täällä vietellään.

Me syödään tänään uusia (ruotsalaisia) perunoita ja savu siikaa :p

Mä täällä taas!

En o nyt kauheasti selvillä Peppi missä asennossa nukutatte Rasmusta. Mutta meillä poju nukkui sairaalasta kotiuduttuaan heti mahallaan. Niin ei päässy massun väänteet kiusaamaan.

Muuten kiva juttu että painonpudotus on onnistunut Tansku. Ja käpyskälle pikaista paranemista.

Miehellä on lomaa ainaskin heinäkuun kaks ekaa viikkoa ja sitten elokuussa se viikko kun eskari alkaa ja sitten jossain vaiheessa se 4. viikko.
Varmaan tosiaan kierretään sukulaisten .

Nyt o pakko hehkuttaa kahtakin asiaa :D . Eka) pääskyset tuli perjantaina, joten kesä on täällä :flower: . Toka) Tyttö o saanut leikkikaverin vastapäisen naapurin tytöstä. Nyt ne tuolla leikkii kaksistaan lastenhuoneessa :)

Jes, löysin häihin vaatteet! Aivan ihanan vaaleanpunaisen juhlamekon, siinä on ohuet olkaimet ja alaosassa vähän tylliä alushameena. Tytöillä on aika samantapaiset mekot joten me ollaan kuin kolme marjaa :D Ostin samanvärisen neuletakin -jos on viileää niin laitan sen mekon päälle. Kylläpä helpotti kun sain hankittua mekon :) Eikä se maksanut kuin 50 euroa, oli 30%:n alessa. Nyt puuttuu enää Santerilta kengät, muuten on kaikille kuudelle juhlavaatteet. Tulee muuten kalliiksi tällaiset isot juhlat kun pitää ostaa kaikille vaatteet... :whistle:

Ei mulla muuta, kunhan tulin hehkuttamaan vaateasiaa :D

hoxsoxhox, tietääkö kukaan onko savonlinnassa/kiteellä jossain lähellä silmälasiliikkeitä auki sunnuntaisin??? systeri oli rikkonu lasisa, ja se ei raukka löydä ees koiraasa ilman laseja :whistle: ja maanantaina pitäs alottaa työt..

Mulla on olo kaameeee korvissa suhisee ja päässä humisee..

Kisu tulikin jo tänään :heart: jouduttiin jo sohvia fiksaa, pääs kiipeemään jonnekki selkänojan sisään, olipas kiva pyydystellä sitä sieltä.. no eipä kiipeile enää :LOL:

Taas vaan omaanapaa, vaankun mulla ei päätoimi \|O

Koivunkäpy en usko että on silmälasiliikkeet su auki, mut laitan heti aamulla viestiä tänne, jos esim. lehdessä on mainoksia. Toivottavasti saa jotenkin lasit kuntoon, ei oo entisiä laseja, joita vois käyttää? Parantumista sulle!

Nyt ei ehdi enempiä, palailen...

Lillukka

Yhteistyössä