Joulutähdet 05 toukokuussa

Suomi sit hävis :( :(

Oltiin meijän äitillä ja anopilla käymässä. Ostin mun äitille lahjakortin jalkahoitoon, anopille vietiin kukka-amppeli ja loput miehen tekemästä kakusta. Niin, käytiin minä, äiti ja Jonttu mun mummun luona myös.

Huomenna on taas vyöhyketerapia ja mulla hammastarkastuskäynti, APUA :eek: En muista koska viimeks olisin käynyt :ashamed:

Meijän rattaat oli jääny miehen äitin luo ja niiden ääliö kissa oli mennyt pissaamaan niihin \|O \|O Haisi koko rattaat ihan kamalalta, eikä lähtenyt haju pesussakaan pois, suututtaa niiiiin paljon \|O Prkl! Tietäiskö joku, miten sen hajun saa niistä pois?? :attn:

Kiitos Tinttamooses, Smirgelaine, Danjuska, Jellona, Tansku ja Lillukka! :)

Tansku: En oikein tiedä, minä päivinä salilla aion käydä, ainakin huomenna varmaan. Pitää kysyä vähän kavereilta, että koska ne aikovat mennä, yhdessä on paljon kivempi kuntoilla =) Mulla käy siellä 4 kaveria kans. Tsemppiä teille tutin vieroitukseen! Ihana ahmatti-Veera :D :heart:

Pääsispä sitä jo kohta nukkumaan, viime yönä unta tuli maks. 2h :ashamed:

Hyvät yöt! :wave:

Lisäystä vielä, toimiiko muilla hotmailin sähköposti? Täällä ei ainakaan toimi :/ <br><br>

Hyvää äitienpäivän myöhäisiltaa,

Aamulla oli kakkukahvit, ruusu ja lahja :) Tosin käpykakun hain sovitusti itse ja ruususta vihjailin, lahjan miesparka kävi eilen tunti ennen sulkemisaikoja äkkiä ostamassa. Merkkipäivät ei oo oikein sen juttu. Viime äitienpäivä jäi mieleen jotenkin yli-ihanana, ehkä siksi kun oli ensimmäinen, niin nyt on jotenkin pettynyt olo tästä päivästä vaikkei oo oikeastaan mitään syytäkään, ehkä odotin liikaa tai sit se on tuo univelka tai hormonit tai euroviisutappio ja jääkiekkotappio tai..

Kiitos jaksamistoivotuksista, nyt onkin niin loppusuoralla tämä mitä todennäköisimmin elämäni viimeinen raskaus, että jaksaa ihan sillä tiedolla - ja sillä että on pakko :) Niin jäljellähän on enää tasan kaksi viikkoa, sektio sovittiin tehtäväksi maanantaina 28.5. (rv39+3) Hassua et siinä on sitten toisen lapsen syntymäpäivä. Kohta alkaa jännittää..Ja jos synnytys alkaisi sitä ennen suppareilla, voisin halutessani yrittää alakautta, mutta jos lapsivesien menolla, ei kuulemma kannattaisi, kun ei todennäköisimmin etenisi taaskaan. Mutta tuskinpa mitään tapahtuu, ennakoivista supistuksista huolimatta paikat olivat täysin epäkypsät vielä.

Tinttamooses7 Aika hurja juttu tuo kaveris yllätyskaksoset, tuntuu ettei se toinen voisi mitenkään piileskellä joka ultrassa - mutta kaikki kai on mahdollista! *huolestuu oman mahansa koosta* :LOL:

smirgelaine Ymmärrän myös tuon kotinurkka-ahdistuksen! Sellaista tulee välillä, kun päivät toistuu samanlaisina päivästä toiseen,
kun joka aamu saa aloittaa samat keittiösiivoukset ym. rutiinit. Hyvä olis päästä välillä pois kotoa. Mulle oli virkistävä päivä jo torstai, kun oltiin miehen kans kahdestaan Tays:issä synnytystapa-arviossa, monta tuntia vietettiin lähinnä odotustiloissa ja lopuks käytiin kahvilla. Ei oo noin pitkään oltu kahdestaan missään 1,5 vuoteen, että vähässä ne kotiäidin ilot on :D

Neve05 Kurjia jatkuvat korvatulehdukset, alkaa varmaan noilla määrillä olla siinä putkituksen rajoissa muistelisin.

siru2006 Oliko kiva virkistäytymispäivä? Lempiväreistä: vaihtelee, tällä hetkellä ehkä limen vihreä, valkoinen ja turkoosi, kestosuosikkeja punainen, musta ja beige. Lempiruokia on esim. riisipuuro, janssonin kiusaus, lasagne, pizza..ja "Myllyn Paras kuitu+"-kaurapuuro, jota syön joka aamu ja monesti illallakin :p

Uneton Kiva olisi sinunkin kuulumisia kuulla vielä täällä.

Danjuska Kiitos kysymästä, poika pärjäsi mainiosti hoitajien kanssa. Kodinhoitajalla oli siis harjoittelijakin mukana. Olivat olleet paljon ulkona ja kun tulin kotiin, tarkisti vaan ovella kuka tulee, ja kun huomas et mutsihan se vaan, niin palas takasin hoitajan syliin juomaan tuttipulloansa :D

koivunkäpy Tulihan sitä peliä sivusilmällä seurattua, päätin ruveta kunnolla seuraamaan kunhan ovat tasoissa..mut eipä tarvinnu :/ Jaksuja pojan korvatulehduksen kanssa..

Tanskuliini Toihan on kuitenkin kivaa, että saat valita kumpaan hotelliin meet, ettei pakoteta vaihtamaan :) Toivottavasti tuttivieroitus
jatkuu samaan malliin hienosti.

Peppi85[ Kiva nimi Rasmukselle tuli :) Meillä oli Joelia kastettaessa loppusuoralla Mikael toisena nimivaihtoehtona, on miehen tokanimi. Mukava että saitte eilen omaa aikaa, kivalta kuulosti.

Gerbera Tosi ahkerasti tunnut kaikkia kotihommia tekevän..yritä malttaa levätäkin välillä :) Vaikka tiedän et se on vaikeata, kun on kotona ja kaikki hommat koko ajan silmien alla.

Nyt täytys kyllä kiitää nukkumaan, tulee kamalasti univelkaa kun aina tulee valvottua myöhään, vaikka sitten lueskeltua silmät ristissä vuoteessa, ihan vaan siksi, että se rauhallinen oma aika on niin kortilla. Ja sitten taas väsyttää \|O

Mukavaa viikonalkua kaikille!

Maanantaihuomenia :)

Voi apua, onpas meidän Veera sitten niin erilainen kuin Saara! Saaralta rikottiin tutit tytön 2v päivänä, se piteli rikkinäisiä tutteja kolmisen vuorokautta mukana mutta sitten ne unohtuivat. Parina iltana vähän itkeskeli mutta nukahti tosi nopeasti. Tiesin että Veera on sitkeämpi tapaus mutta eilisilta oli ihan mahdoton :\| Laitoin yhdeksältä tytöt sänkyihin ja Veera aloitti samalla itkukonsertin. Itku ei laantunut ollenkaan eikä Saara saanut nukahdettua joten menin makoilemaan patjalle Veeran pinniksen viereen. Veera halusi välillä pitää mun sormesta kiinni mutta itku silti vaan jatkui. Lopulta kymmenen jälkeen otin sen mun viereen patjalle -Saara muuten oli nukahtanut ennen sitä kaiken metelin keskellä, ihan uskomattomat unenlahjat! :D Veera kiukkusi kolme tuntia, sai lopuksi ihan hervottoman raivarin, repi, löi ja puri mua... :whistle: Repi myös lakanaa ja kaikkea mitä sai käsiinsä. Puoleltaöin annoin periksi ja kaivoin vaunulaukusta ainoan ehjän tutin :ashamed: Mutta se ei kelvannutkaan tytölle! Veera suuttui tutista vielä enemmän, heitteli sitä ympäriinsä ja kirkui ihan täysillä. Meidän pieni raivotar :heart: Lopulta se sammui kuin kynttilä puoli yhden maissa ja nukkui puoli kasiin asti :D Äsken rikoin sen kolmannenkin tutin etten pääse antamaan periksi ensi yönä... :ashamed: Nyt siis hieman väsyttää mutta jospa se siitä kun saa kahvikupillisen ja mennään ulkoilemaan...

Gerbera: ONNEA Aleksille hopeasta, wautsi! :flower: Meillä muuten molemmilta tytöiltä löytyy usein ulkoilun jälkeen vaipoista hiekkaa -en tajua miten se on mahdollista... :D

Peppi: tsemppiä hammaslääkäriin ja tietenkin salille! Harmi se kissanpissa, en osaa antaa yhtään neuvoja...

Lumikarpalo: hui, sun synnytys on tosi lähellä -hauskaa kun tietää etukäteen milloin synnyttää :) Mäkin luulin tietäväni kun odotin Saaraa, silloin sovittiin käynnistys rv 42+2 eli tiesin että ainakin silloin aletaan tositoimiin mutta neiti päättikin syntyä päivää ennen :D Joo, onhan se kivaa että saan itse valita vaihdanko hotellia vai en. Toisaalta olen nyt pyöritellyt asiaa päässäni tosi paljon ja olen alkanut miettimään että kuinka pitkälle se hotellinvaihto on jo päätetty, että siis jos mä kieltäydyn vaihdosta niin pakotetaanko mut lopulta kuitenkin vaihtoon... Mä olen tällainen pohtija ja pyörittelen asioita päässäni niin että asiat kääntyy lopulta aina negatiivisiksi. Noh, tällä viikolla pomon pitäisi kertoa lisää tietoja siitä toisesta hotellista, esim. työajoista, henkilökunnan koosta jne. Täytyy sitten päättää mahdollisimman pian etten koko toukokuun loppua pyörittele asiaa mielessä...

Oikein mukavaa viikonalkua kaikille!
Tansku & tytöt

Huomenta!

Piti pistäytyä koneella ja odotella, että hiki lakkaa valumasta :D
Pikkusortsit ja toppi päällä täällä imuroin ja ikkunat on auki ja hiki vaan virtaa... Inhottavaa!

Lillukka & Lumikarpalo, juu, huilia tulee toooosi paljon. En siis koko aikaa touhua jotain. Tulee vaan aina noita ihmeellisiä puuskia välillä (iltaa kohden varsinkin), että pitää saada siivoilla. Eilen illalla innostuin pesemään vessan ja kylppärin. Nyt on kuitenkin rv 32 täynnä ja suppareita ei sen kummemmin ole nyt tullut, joten siksi uskallan siivoilla jne. Isot siivot on edelleen siivottavana muilla. Tulevat ihan porukalla (mun äiti, anoppi ja käly) pesemään meidän ikkunat ja siivoilemaan sit ihan kunnolla muutenkin kunhan appiukon synttärit on viety kunnialla läpi (tulevana sunnuntainta).

Peppi, piti jo eilen sanomani, että Rasmuksella on ihana nimi! Miehen kolmas nimi on myös Mikael, mut kellään meidän lapsella ei sitä nimeä olla käytetty, en tiedä miksi.
Tsemppiä hammastarkastukseen, toivottavasti hampulit on kunnossa!
Harmillinen homma ne rattaat. Saako niitä kankaita pestä koneessa?

Niiskuneidille paljon onnea pojasta!! :heart:

Jaahas, nyt on jo viileämpi olotila, joten jatkan hommiani!
Kohta tuleekin kaveri käymään!

Mukavaa aurinkoista päivää kaikille!! Me lähdetään iltapäivällä hakemaan taas vaippaan hiekkaa :D

Moro!
T. Gerbsukka & PikkuWerkku rv 32+0 :heart:

Arkea! :D

Pepille unohtui eilen sanoa, että munkin mielestä annoitte ihanan nimen Rasmukselle! Tykkään kaikista kolmesta nimestä. Valitettavasti en osaa auttaa kissanpissassa, mutta kurkkaas marttojen sivuille, siellä on kuulemma tosi paljon vinkkejä kaikkeen siivoamiseen.

Jotain muutakin piti.. :headwall: Puupää.. Viime yönä taas valvoskeltiin, Vili kitisi ja väänteli 10 ja 02 välillä varmaan 6 kertaa ja Arttu näki yhden pahan unen, joten lyhyeksi jäi munkin unet (munkki?). V oli kuudelta jo sitä mieltä että nyt ylös, mutta sain sen tainnutettua vielä vajaaks puoleks tunniksi. Mistä tuli mieleen että olipa teillä hurja alkuyö, Tansku! :eek: Ei tarvi miettiä mitä vastaa kun neuvolassa kysyvät onko neidillä omaa tahtoa.. :whistle:

Meillä on muuten Vili tänään tasan 1,5v! Kyllä aika rientää.. :heart: :'(

Jospas lopettaisin jaarittelun, ja laittaisin iltapäivän ruuan tulemaan.. On ihan luksusta olla ulkona ihan ruoka-aikaan asti nyt kun on hieno ilma, kun on viittinyt laittaa sapuskat valmiiksi. Mistä päivän gallup: Mitäs tänään syödään/syötiin? Meillä oli kalakeittolounas ja makrulaatikon teen iltapäiväks.

Hellurei! :wave:

Yhteisöön saa taas lisättyä kuvia!!! Koittakaas onnistuuko muiltakin! :)

Peppi: Enpä osaa minäkään auttaa tuossa kissanpissa-asiassa, todella harmi homma! :( Mustakin Rasmus sai todella kauniin nimen! :heart:

Tanskuliini: No johan oli teillä yö :eek: Temperamenttia näyttää tosiaan teidän Veeralta löytyvän :whistle: Toivottavasti Veera pian tottuisi tutittomuuteen ja yöt rauhottuisivat! :hug:

Gerbera: Täältäkin onnittelut Aleksin hopeasta, hieno juttu! =) Kiitoksia onnitteluista!

Lumikarpalo: Ihanaa, että kahden viikon päästä jo saat pienen nyytin syliisi! :heart:

Hannamari: Enpä vielä tiedä, että mitä tänään syödään... Sen verran laiskottaa, että saattaapi olla vaan ranskalaisia ;) :hug: huonosti sujuneen yön vuoksi!

Danjuska: Älä missään nimessä syytä itseäsi siitä töissä sattuneesta tapauksesta! Kyllä niin olisi voinut käydä kenelle tahansa toisellekin! :hug:

Uneton: Mustakin olisi todella mukavaa kuulla teidän kuulumisia jatkossakin, vaikka et muiden juttuja kommentoisikaan! Tietenkin ihan oman jaksamisen mukaan! :hug:

Tänne ei kuulu mitään kummempaa, mulla nuha jatkuu edelleen :/ Miehen kotiuduttua lähdetään kauppaan ostamaan kaikkia mökillä tarvittavia tavaroita, esim. pelastusliivit Joonakselle, kuiva-aineita... Luulenpa, että tulee aikas pitkä ostoskuitti :whistle: Torstaina meinataan mökille lähteä ja olla varmaan ihan sunnuntaihin asti, jos siis vaan on vähänkään hyvät ilmat.

Eipä tänne nyt muuta, Joonaskin varmaan jo pian päiväunilta herää, on jo pari tuntia nukkunut :)

-Niiskuneiti ja Helmi 21+3-

Iltapäivää!

Huoks \|O . Olinpas väsynyt. Lounaan jälkeen mä kirjaimellisesti simahdin sängyn päälle. Ja vetelin reilun tunnin unta palloon.

Nyt ppitäs vissiin ruveta kahvin lämmitykseen (pannussa on aamuista kahvia, jonka lämmitän mikrossa) ja herättää toi pikku poju unilta. Sami ei saa nukkua enää kolmen tunnin unia tai muuten ei uni tule illalla.

Me syötiin makaroonilaatikkoa ja sitä syödään vielä tänään päivällisellä. Itse asiassa sitä oli jo lauantaina lounaalla. Ja mies saa siitä vielä tiistaina lounaan :whistle:

Älähän Gerbsu huhki liikaa.

Hyvät päivän jatkot kaikille! :flower:

Heipsan :D

Onpas ollut aikasta tuulinen,vilu päivä,oltiin tuossa pihallakin,mutta en jaksanut kauaa kököttää :/
oskarin sain just nukkumaan,tytöt riitelee huoneessaan barbeistaan ja jauhelihakeitto porisee hellalla :)

Äitienpäivä meni nopsaan,mun piti olla äidinluona klo 10 auttelemassa,arvatkaa mihin aikaan olin siellä?
No klo 11.45 :D Mulla kestää aina kaikki lähteminen niin pirun kauan :/
Sit käytiin vielä anopilla ja tultiin kotiin ;)

Peppi:Kissanpissa on kyllä tosi inhottavan voimakas haju,se ei oikein millään tahdo lähteä,suurinosa pesuaineista lisää vaan sitä hajunvoimakkuutta,mutta suosittelen että kokeilet mäntysuopaa.
Mäntysuopa on tarpeeksi neutraali aine,se ei korosta kissanpissan hajua =)
Itse käytin sitä joskus kun joku kolli oli käynyt meidän entisen paikan saunan eteisessä ja ruikkinut matolle,sain kyllä hajun pois =)

Nyt pitää jatkaa hommia,voi olla että anoppi saapuu meille tänään käymään,ja hakemaan jotakin traktorinrenkaita :wave:

Höh, en saanut nukuttua vaikka kuinka yritin... Noh, lepäilin tunnin verran tyttöjen kanssa, kai sekin hyvää teki. Väsyttää vaan ihan pirusti \|O

Voi meidän Veeraa, se sai ihan hirveät raivarihepulit kun tultiin puistosta... Tyttö oli tietenkin väsynyt viime yöstä ja sitten oli nälkä ja varmaan muutenkin harmitti. Niin, ja puistossa sain vilkaistua tytön suuhun, pari poskihammastahan sieltä on tulossa -nekin varmaan itkettävät lisää. Otin kännykällä videokuvaa raivarista, lähetin isukille töihin että tällaista meillä kotona :whistle: Puolisen tuntia neiti raivosi (heitteli mm. syöttötuoliaan ja muita keittiön tuoleja :eek: ) ja sitten rauhottui ja söi kaksi isoa lautasellista kalakeittoa :D Eipä päiväunillekaan meno onnistunut yhtä hyvin kuin eilen, aikansa tyttö itki ja pyöri, onneksi kuitenkin nukahti lopulta. Täytynee herätellä kolmen maissa kun on 2 tuntia nukkunut ettei nuku liikaa jotta yölläkin nukuttaisiin... Voi kun olen ilkeä äiti ja kiusaan tyttöä, hyi mua... :ashamed: :ashamed:

Hannamari: jaksuja sinulle :hug: Me tosiaan syötiin eilisen lohisopan jämät lounaaksi ja illaksi teen uunimakkaraa ja muussia :p

Niiskuneidille paranemista :hug: Voisiko nuha olla allergiaa? Onko sulla yleensä siitepölyallergiaa? Raskauden aikanahan hormoonit voi tehdä sen että allergiselle ei tulekaan oireita siitepölyaikana ja allergittomalle taas tulee...

Jaahas, jos menis keittämään kupposen kahvia. Sitten pitäiskin kuoria potut muussia varten ja laittaa salikassi valmiiksi -mun äiti tulee taas hoitamaan tyttöjä. En tajua miten sekin jaksaa, sairaslomalla oli neljänä vai viitenä päivänä peräkkäin meillä ja tänään tulee taas töiden jälkeen. Sanoin ettei tartte tulla, voin lähteä salille vasta kun mies tulee kauppareissulta mutta äiti vaati päästä hoitamaan tyttöjä :D Ihana äiti :heart:

Ja nyt kahvinkeittoon, se on moro :wave:

Nyt vasta ehdin koneelle :whistle:

Rasmus ähisi viime yönä taas kauheesti, en tiiä, että johtuiko siitä, kun ei ollut eilen kakannut ollenkaan :/ Joonatan heräsi VASTA klo 8 tänä aamuna, jeeee :D Meinas tulla kiire, kun meillä oli se vyöhyketerapia klo 9, en ehtiny aamupalaa syödä...

Vyöhyketerapiaan otettiin ainakin vielä yksi aika, ensi maanantaille.

Hammaslääkärilläkin kävin :ashamed: En tiiä, että kehtaanko kertoa, no, pari reikää oli, viisaudenhampaissa mm. Niiden poistoon joudun :eek:

Kävin salillakin :)

Sanoinko jo eilen, että sain lahjakortin hierontaan, kahteen kertaan :heart:

Kiitos lumikarpalo, Gerbera, Hannamari ja Niiskuneiti :)

lumikarpalo: Voi, jännää! Kohta sulla on tosiaan pikkuinen jo sylissä :heart: On muuten Rasmuksen kahden kummin lapsi syntynyt tuona päivänä, vuotta aiemmin =)

Tansku: Hui, raju ilta teillä ollut :eek: Tsemppiä tulevaan! Aika rohkea olit, kun vikankin tutin rikoit! Hatunnostot sulle :D Hauska toi, kun lähetit miehelle kuvan tekstiviestillä töihin :D :D Vastasko jotain? :D Ihana äiti sulla :heart:

Gerbera: Ne kankaat on pesty jo parikin kertaa, mut haju ei vaan poistu :( Anoppi vei eilen sen makuupussin mukanaa, lupas sille jotain yrittää tehdä.

Koivunkäpy: Joo, kerro sit et mitä se aine oli, minkä nimistä ja mistä sitä saa :)

Hannamari: Jaksamisia :hug: Meillä syödään tänään kanan rintaleikettä ja riisiä :)

Tinttamooses: Kiitos vinkistä!

Niiskuneiti: Paranemisia!

Ehtisköhän sitä käydä vielä yhteisössä, en oo aikoihin siellä käynyt!

Mulle tuli tänään about 500 kuvaa, olis pikkasen urakkaa :eek:

Mut nyt :wave:

Koitin lisätä kuvia yhteisöön, sanoo, että mun tallennustila on ylittynyt tms. Eikös mun kaikki kuvat oo sieltä poistettu?? :eek:
Danjuska: :hug: <br><br>

Peppi: Poikkesivat Pirkkalassa - ja Joonatan ja Otto tapaavat! -albumissa ainakin vielä oli sun kuvia...saako nekin poistaa vai poistatko itse? :) Niin ja kaikki kirjoituksetkin taitaa tallennustilaa pienentää, niitäkin saa poistettua. Tsemppiä viisaudenhampaan poistoon, sitten kun sinne menet! :hug: Mäkin joudun sitten joskus synnytyksen jälkeen :eek:

Tanskuliini: Normaalisti mulla ei kyllä mitään allergioita ole, mutta voi tosiaan olla, että raskaus tätä nuhaa aiheuttaa... :whistle: Kiitoksia!

Minäkin lisäsin yhteisöön muutaman kuvan.

Peppi, harmi homma ne rattaat! Toivottavasti saatte hajun jollakin konstin pois! Minäkii halluun hierontaan! Mulla olis tän kuun viimosella viikolla kaksi aikaa hammaslääkäriin... 3 reikää olis paikattavana... Kääks! En vaan tiedä, miten jaksan olla pitkällään niin kauan aikaa... Ja viisureista sen verran, että multa on kaikki 4 poistettu mooooonta vuotta sitten ja täytyy kyllä sanoa näin kipuherkkänä immeisenä, että aika iisi homma oli! Ei lainkaan niin paha, kuin etukäteen pelkäsin! Voi olla, että sullakin lähtee helposti ja pelkäsit ja jännäsit turhaan!

Täällä on aivan mahtavan aurinkoinen sää ja nyt iltapäivästä käytiin kävelemässä ja sit oltiin vähän aikaa puistossa. Vitsit nuo lonkat on kovilla ja alaselkä :( Nyt on taas kivaa könkkäämistä tää kävely. Heti meni pahemmaksi, kun kävelin pidemmän matkan (pari kilsaa...) ja vieläpä erittäinkin hitaasti. Mut muutama viikko vielä täytyy jaksaa (8viikkoa laskettuun!), että sikäli nää hetkittäiset kivut kestää.

Aleksi kiittää onnitteluista!
Pistin sen ennen ruokaa imuroimaan eteisen ja oman huoneensa, kun oli hiekkasilla kengillään tallustellut... Teki sen mukisematta, ihmeellistä kyllä... laitankin sen tästä lähtien aina itse imuroimaan hiekkasotkunsa, jos ei muista kenkiään puhdistaa hiekasta ennen sisään tuloa. Katsotaan miten nopeasti oppii olemaan hiekkaamatta :D

Hannamari, meillä oli tänään päivälliseksi nakkikeittoa. Huomiseksi siitä riittää vielä Jullelle (lounas) ja huomenna päivälliseksi teen jauhelihamakaronilaatikkoa. Siitä syödään sitten keskiviikkonakin.

Nyt soittamaan äipälle!

Äh, mä en tajua, että miten mulla ei onnistu se kuvien lisääminen tuonne yhteisöön \|O Siis oon poistanut nyt KAIKKI kuvat, mitä mulla siellä oli ja sain laitettua lisää ainoastaan YHDEN kuvan :eek: :kieh: Poistelin tekstejäkin, mutta ei onnistu ja on vieläpä HIDASTA puuhaa! Mulla menee hermot :whistle: Ärsyttävää! Siellä on tiettyjä tekstejä, joita en halua poistaa... Nyt se tais sit tiltata mulla kokonaan. Pöh ja höh.

Gerbera: Mua harmittaa ihan kauheesti noi rattaat kyllä :( Toivottavasti anoppi sais sitä makuupussia pestyä... Jännittää kyllä noiden hampaiden poisto :eek: :ashamed:

Oonpas ollut reipas, järjestin kaikki 500 kuvaa aikajärjestykseen ja osan laitoin jo albumiinkin! :)

Eipä mulla taas sit muuta. Ärsyttää toi yhteisö :/

Sain jopa lisättyä toisen kuvan \|O Se on otettu mun mahasta sinä aamuna, kun lähdettiin synnyttämään :whistle: :D <br><br>

heipsan!

Tatu nukkumassa ja ite pitäs suihkuun vielä jaksaa lähtee.
Kun töistä tulin niin lähdettiin vielä ulos kun oli niin hyvä ilma. Sain jopa osan pihanmaasta haravoitua :whistle:
Vädyttää ihan kamalasti.. vaikka viimeyö taas vaihteeks nukuttiinkin ihan hyvin.

Peppi: Nukkupas Jonttu pitkään =) Meillä on Tatu aikastuttanut heräämistään ja heräilee nykyään suunnilleen seiskalta.

Lumikarpalo: Elä mitään ei oo täälläkään oikein kaikenmaailman merkkipäivät miehen alaa.. Mut aina koittaa kuitenkin jotain kehitellä :heart:
Miks sulle tehdään sektio? .. siis jos saan udella :ashamed:

Tansku: Huh, teillä taitaa tosiaan asua pikku raivotar =) Ainakin neidiltä sisua löytyy. Mites tämä ilta?? Joko on nukkumassa??
Tatu on nyt ollut parisen viikkoa kokonaan ilman tuttia.. Ja eipä oo muistanut kysellä. (vaikka kyllä tuolla kaapin päällä muutama varatutti vielä on.. :ashamed: ) mutta olivat mummola reissunkin pärjänneet ilman tuttia kun eivät olleet ees muistaneet varulta mukaan ottaakkaan =) joku aika sitten kun kokeilin ennen tätä tutin pois jättöä niin sai pienen raivarin.. mut nyt ei mitään =)

Muuten tuo allergia homma.. Kun Tatua sillon keväällä odotin niin mulla ei ollut mitään allergia oireita. Ja vuosi sitten keväällä oli ihan hirveet oireet.. Nenä vuoti ja aivastutti ja silmät oli punaset kun särellä :whistle: että meikäläiseen vaikutti sillä tavalla.

Hannamari: Tatulla oli tänään lasagne päivä, ite söin muusia ja hauki filettä ja mitä lie mies omalla työmaallaan syöny..

Mitähän muuta minun pitikään... niin miten sinne yhteisöön ylipäätään lisätään kuvia?? osaisko joku kertoo.. itellä kunon peukalo keskellä kämmentä näitten tietokoneitten kans..

Mut nyt suihkuun.. huomenna ehkä lähetään ostoksille. Mullaki vapaa päivä =)

Ja viikonloppuna tulee ehkä pienempi pikkusisko kyläilemään =)

Mut nyt öitä kaikille!

Siis uskomatonta!! Joonatan nukahti ihan itskekseen, YKSIN, tuonne sänkyynsä!!! JEE! Tätä päivää on odotettu! :) Aivan ihanaa :D Vein pojan sänkyyn, jäin siihen hetkeksi ja hiivin sieltä pois :D Jossain vaiheessa poika tajus, etten siellä enää ole, nousi pystyyn ja sanoi jotain, minä sanoin täältä olkkarista, että shhshh, poika meni kiireenvilkkaan, siis kauheella vauhdilla alas makaamaan :D :heart: Pari kertaa nousi, mutta aina äkkiä laskeutu takaisin, kun sanoi vaan shhshh =) Nukahti vielä nopeammin, mitä nukuttaessa on nukahtanut! Aivan huippua!! Toivottavasti ei ollut vaan joku tilapäinen häiriö...

Danjuska, meet sieltä vasemmasta reunasta kohtaan kuvat ja painat sitä, muistaakseni siellä ylhäällä on kohta: lisää kansio ja siitä sit lisäät itelles kansion, jonne voit niitä kuvia ladata. Aika yksinkertainen homma, onnistuu jopa multa :LOL:

Jospa Rasmusta jo kohta väsyttäis... Mua ainakin väsyttää!

Mitenhän Tanskulla ja Veeralla on ilta mennyt? :)

Minä täällä taas :D

Rasmus ähisi taas yöllä oikein urakalla :( Oltiin 1,5h hereillä, mitä ei ole tapahtunut aikoihin enää :/ Enkä huomaa, että olisin syönyt mitenkään eri tavalla tms. Joonatan heräsi vasta 7.30 :)

Meillä on tänään 2v. kihlapäivä, mies ei taida muistaa sitä :/ Minä varasin meille liput leffaan ja mennään syömään, mun äiti on poikien kanssa.

Mut nyt Rasmus hermostuu tossa vieressä :wave:

Hei kaikille :wave:

Luin nuita viime sivuja ja heti alkuun Onnea loppumetreille Lumikarpalo :wave: =)

Onnittelut Niiskuneiti masuvauvan poika-ominaisuudesta :D

Täällä on nyt paljon työssä käyviä, kuinka sujuu työn ja kodin välillä sompailu? :)

Ihanan oloiset ristiäiset Peppi85 :heart:

Siru2006 vapaaehtoistyö jatkuu hyvällä mallilla, viikottain tapaan "mummoani" ja nyt perjantaina lähden vapaaehtoistyöntekijöiden virkistysreissulle Poriin.

Käpyskä, mikäs siinä äitienpäivässä meni mönkään? :hug:

Eilen oli esikoisen kouluunlähtö-siunaaminen pääkirkolla.
Heillä oli myös esitys.
Ihana tilaisuus, ei ollut itku kaukana :whistle: :heart:

Oikein mukavaa tiistaita kaikille.

netti tökkii, en saa meseä auki, ja nettiyhteys ei toiminu muuten vaan, piti repiä puhelin irti seinästä et alko toimii \|O

Yö meni kivasti, sain jopa nukkuu...

Uneton, mulle kävi sillo yks ilta vähä ohrasesti, nukahdin itekki ja ku tulin takas alas sä olit jo poistunu koneelta..

"Huomenta"! :wave:

Peppi: :hug: Onnittelut 2v-kihlajaispäivän johdosta! :flower: Mukavaa iltaa! :) Tulipa muuten meilläkin 4.4 3 vuotta kihloissa täyteen, mutta ei kumpikaan sellaista olla muistettu, nyt vasta tuli mieleen :whistle:

Koivunkäpy: Hienoa, että sait nukuttua!

Osaako muuten joku sanoa, että millaisia painorajoja matkasängyissä on? Meillä on ABC-Desing -merkkinen matkasänky, mutta sen ohjeissa ei ole kyllä mitään mainintaa. Laivojen matkasängyissä (ainakin Vikingillä) kun taitaa olla 10kg.

Uneton: Kiitoksia! =)

Tanskuliini: Mites teidän yö sujui?

Mukavaa päivää kaikille! B)<br><br>

Tiistaita :)

Veera on siis sellainen tapaus ettei tosikaan, taas meillä huudettiin illalla ja pitkään -yhteen asti :eek: Luulin että ensimmäinen tutiton ilta olis se vaikein mutta eilinen (tai siis yö) olikin vielä vaikeempi... Illalla Veera haroi molempia korviaan ja pelästyin että sille on tosissaan tulossa vielä korvatulehduskin. Sain aamulle lääkäriajan mutta onneksi korvat oli kuitenkin ok :) Lääkäri sai katsottua kunnolla suuhun ja kuulemma ikenet ovat sekä ylhäältä että alhaalta tosi turvonneet ja punaiset, joten suurin osa itkusta johtuneekin hampaiden tulosta. Annan ensi yöksi supon, jos se vähän helpottaisi. Puhuin lekurille myös Veeran kovasta masusta -en ehkä olekaan täällä maininnut siitä..? Veeralta tulee kakka joka päivä mutta se on tosi kovaa ja tyttöä ihan itkettää kun joutuu ähkimään niin kovasti :( Ollaan jätetty banaani ja muut vatsaa kovettavat ruoka-aineet kokonaan pois mutta eipä se ole auttanut. Lääkäri sanoi että monilla Veeran ikäisillä on vatsaongelmia jotka menevät aikanaan ohi, suositteli kuitenkin esim. Levolacia jotta ulostaminen vähän helpottuisi. Käytiin äsken ostamassa sitä ja tultiin kaupan kautta kotiin.

Ai niin, Veera löysi aamulla vielä yhden ehjän tutin!!! En tajua mistä se sen löysi, luulin aikoja sitten että se on mennyt vahingossa roskiin... Otettiin tutti mukaan terveysasemalle ja laitettiin se tuttipuuhun :D Veera sai itse valita nauhan mihin tutti kiinnitettiin ja sitten vilkutettiin hurjasti tutille ja lähetettiin lentopusuja :heart: :D

Saas nähdä miten päikkärit sujuu, taidan kuitenkin antaa yhden supon jo ennen niitä. Mua väsyttää ihan kamalasti mutta tiedän etten kuitenkaan saa unta :headwall: Toivottavasti Veera nukkuisi edes jonkin verran, me meinaa mennään puoli viideksi naapurin tytön 2v synttäreille. Ei ole kivaa jos Veera on siellä väsynyt ja kiukkuinen...

Peppi: voi harmi ne viisaudenhampaat! Multa on poistettu kaksi sellaista ja täytyy sanoa että puudutuksen haihduttua sattui kyl aika paljon :( Molempina kertoina olin raskaana joten en voinut ottaa kovin ytyjä särkylääkkeitä. Mies vastasi siihen Veera raivarivideoviestiin että "OHO!!!" :D Hienosti Jonttu nukahti eilen, toivottavasti olis pysyvää =) ONNEA 2v kihlajaispäivän johdosta :flower: :heart: :hug:

Niiskuneiti: allergiasta vielä.. Mulla on yleensä tosi paha siitepölyallergia mutta kesinä -04 ja -05 kun olin raskaana en saanut ensimmäistäkään oiretta! Samoin viime kesänä kun imetin niin oireet oli tosi vähäiset. Nyt taas tuntuu jo pahalle, olen joutunut jo parin viikon ajan syömään allergialääkkeitä joka päivä. Outoja noi hormoonijutut :eek:

Nyt kanakeiton tekoon, se on moro :wave:
Tansku & tytöt

Sataa sataa ropisee pili pili pom...

Mä saan tänään pesukoneen kiinni. JEE :D Ja pikasuihkussakin voi tänään käydä.

Sen kunniaksi olen päättänyt että tänään siivotaan ja vaihdetaan lakanat. Keittön sain jo järjestykseen, mutta olkkari ois vielä työn alla. Mies saa pestä kylppärin katon ja oven ;) . Sillä aikaa mä imuroin.

Mä olen päättänyt jättää tutti vieroituksen syksylle. Eo poju sitää juurikaan päivisin käytä, mutta uniakaan se on tosi tärkeä. Joten syksymmällä sitten kun ei reissata enää.

Eipä ihmeellistä tänne muuten.

Morot!

Onnea Peppi :flower: :flower: kihlapäivän kunniaksi ja mukavaa leffailtaa! Kiva kun Jonttu nukahti eilen yksin, yrittäkää pitää tavasta kiinni. Multa poistettu 3 visuria, pelkäsin paljon mut olivat nopeeta vetäisty, enkä muista että kivut oli jälkeen päinkään isoja.

Uneton mukava kun kirjoitit, kivaa reissua!

Tansku tsemppiä tuttitaisteloon, sisukas, tempperamenttinen tyttö teillä!

Ruuista oli puhetta eilen, vastaan tän päivän ruuan: jauhelihakeittoa.

Täällä satelee hieman. Aamupäivällä puin Onnille vaatteet ja just sit alkoi sataa. Käytiin kuitenkin vähän aikaa olemassa, ei satanut paljoa. Onneksi illalla on muskari.

Onni maalasi eilen itsekin kiviä. Näki kun aiemmin hälle niitä maalailin, niin eilen löyti pensselin ja osoitteli kiviä. Kerroin sit Onnille, mistä kiviä voi ottaa, annoin maalia ja tulipas hienoja kiviä, neljä halusi niitä maalata! Kun kysyin, mitä maalaat, vastaus oli aina "Muum" elikkäs muumeja. Äiti ei ollut niitä tajunnut hiekkikseen maalata! Joku päivä sit Onni piirsi ekaa kertaa vesiväreillä, teki kolme sellaista "länttiä". En silloin tajunnut kysyä, mitä kuva esittää. Laitoin kuvan seinälle ja ihastelin Onni sylissä kuvaa. Onni alkoi antaa kuvalle, jokaiselle niille läntille pusut. Sit kysyin, että mitäs siellä kuvassa on, kun tykkäät niistä niin kovasti. Vastaus oli "muum" :). Selvähän se, miten äiti ei heti tajunnut että poika oli ilmiselvästi pirtänyt muumeja! Tykkääkö muitten lapset piirtää? Onni piirtää nykyään joka päivä, pari viikkoa sit alkoi tällainen innostus...

Mukavaa päivää kaikille!
Lillukka

Yhteistyössä