Joulutähdet 05 toukokuussa

meillä vaihteeks korvatulehdus, tai ehän se oo ku toinen vaiko kolmas tänä vuonna.. Täällä kuulemma harkitaan putkitusta jos on 3-4ktulehdusta n.6kk aikana..

Jaha, jos lähtis kokeilee nukahtasko apina, joka antoi tätin kattoa oikein nätisti taas korvat, kunhan kiherteli ku puhalti ilmaa korvaan :eek: se on vähä omituinen.. Täti katto konelta mitä kaikkia antibiootteja on syöny, yht äkkiä repes totaalkisesti, kysyin toki et mitä hauskaa joku tohtori on kirjottanu, siellä luki: reipas touhukas tyttö liekkö setälääkärillä ajatus katkennu ku neiti oli mulla sillä käynnillä mukana.. :LOL:

Väreistä, mää tykkään lähes kaikesta.-..
 
Ihanaa, aurinko paistaa täälläkin Suomen kolkalla tänään. Ulkoiltiin jo aamulla. Meillä kävi kaverini lapsensa kanssa. Lapset samanikäisiä. Kivaa oli. =) Nyt poju unilla ja kohat pitäs alkaa siivoilla.

Uneton minäkin toivon että kävisit edes silloin tällöin, vaikka myöhemminkin kirjoittelemassa. Oikein kovasti jaksamista!

Tinttamooses sulle pitänyt jo aiemminkin vastata että meillä ei ole sen kummepia ä-päiväperinteitä kun että syömään varmaankin pääsen jonnekin. Viime vuonna sain myös lahjan ja kortin. Ja nukkua pitkään :). Mummot asuvat kaukana, joten heille tehtiin Onnin kanssa kortit ja soitellaan sitten sunnuntaina. Huh, on siinä tosiaan kaverillasi ollut yllätys synnärillä et tulikin sitten kaksi vauvaa! Uskomatonta! Miten muuten saa "lisäkummin", ilmoititteko seurakuntaan vai sovitteko keskenänne vai miten? Meillä on Onnilla hyvät kummit. Itsellämme meillä monta kummilasta. Muistamme heitä kyllä jokaista ja näemme myös mutta ainainen huono omatunto että enempikin olisi kiva.

Peppi
Onni oli polleaa poikaa, kun laitettiin pelastusliivit päälle, ylpeänä tepasteli rannalla että tässä kalalle ollaan lähdössä :). Ei pelännyt olla veneessä vaan tutkaili hieman ihmeissään ja innoissaan hommaa. Kivasti sä jaksat liikkua vaikka on kaksi pikkuista lasta, tsemppiä harjoitteluun!

Käpynen parantumista Vilille!

Hyvää äitienpäiväviikonloppua kaikille!

Lillukka
 
Hellurei B)

Pääsin aamulla taas yksin liikenteeseen kun äiti tuli hoitamaan tyttöjä. Kävin työpaikalla tapaamassa mun pomoa ja puhumassa syksystä. Mulle tarjottiin paikkaa toisesta hotellista! Nyt onkin sitten miettimistä että haluanko vaihtaa hotellia vai en... Työtehtävät pysyisivät samana, samoin palkka -paikka vaan vaihtuisi isosta hotellista keskisuureen. Toisaalta vois olla kivakin päästä erilaiseen paikkaan. Mun täytyy päättää tän kuun loppuun mennessä että mitä haluan tehdä. Oli kivaa nähdä työkamuja, sai juoruta oikein kunnolla :D

Siru: mä tykkään punaisesta ja lilasta :) Voi että, teidänkin tyttö on kohta jo iso koululainen =)

Uneton: jatketaanko kuitenkin kirjeenvaihtoa? Mä olen ollut laiska kirjoittamaan, sori :ashamed: Nyt kirje odottaa postittamista, yritän ehtiä viemään sen laatikkoon vielä tänään :D Ja tulehan kertomaan tännekin kuulumisia aina kun ehdit :hug:

Villelle paranemista :hug:

Mies lähtee huomenna käymään mökillä, vie sinne pinniksen, syöttötuolin, tyttöjen leluja ym valmiiksi kesäksi. Samalla se käy katsomassa kaupoista uutta jättijenkkikaappia mökille, vanha alkaa käymään pieneksi. Sillä on kova yritys ehtiä kahdeksi kotiin katsomaan lätkää -epäilen kyllä ettei se ehdi... :whistle:

Oikein mukavaa äitienpäiväviikonloppua kaikille!
Tansku & tytöt
 
Uneton jotakin
Tanskuliini toivon kovasti, että kirjeenvaihtomme säilyisi :wave: :wave:

Kyllä mä tänne mielellään kirjottelisin, mutta oon vaan jo ihan pihalla kaikkien kuulumisista ja en vaan tunne olevani enää osa "jengiä".

Lisäksi juuri tällä hetkellä päällimmäinen tunne on pitkälti ahdistunut ja en koe sopivaksi purkaa sitä pahaa oloani täällä.

Kiitos kuitenkin teille kaikille ja en mää usko ikuisesti voivani pysyä poissa :whistle: :whistle:

Ehkä ensi viikon reissu ja miehen lähestyvä kesäloma (osa 1) piristää ja vielä palailenkin.
 
Prjantai iltaa!

kaamaalaa kun on hiljasta.. siis tässä talossa! Päässä oikein jyskyttää omat ajatukset kun ne kuulee niin selvästi :LOL:

Joo mut oonpa saanu aikaankin.. siivosin töistä tultua alakerran ja sen lisäks vielä pesin saunan ja pesuhuoneen :D Oon melkein ylpee itestäni..
Äsken lopettelin.. Juuh, ja otin yhden siivous sidukankin. Se oli hyvää :whistle:

Peppi: Eipä kestä :D Kait sitä yhellä otuksella voi olla monta nimee... mutta miten se lude ei heti kuulostanu oikeelta vaikka sitä mietin.. noh kuitenkin. Kiva kun yö meni teillä hyvin =)
Ite oon nähny ihan tajuttoman outoja unia sen jälkeen mitä sillon töissä sattu. Aamusin on sitten tuntunut että ei jaksa yksinkertasesti ihteesä ylös kammeta.

Siru: Mies tekee aina viisi yötä putkeen. On aina juhlaa päästä viereen nukkumaan yötuurin jälkeen.. tosin nyt joudun oottaa huomiseen ennen kun viekkuun pääsen kun ovat mummola reissulla.

Koivunkäpy: Villelle paranemista! Kuis sinun hammas särky?

Jep, mut jospa sitä alkas suihkuun pikku hiljaa valua. alkaa ramasemaan ihan kunnolla nyt kun pysähty yhteen kohti.

 
Perjantai-iltaa!

Me vasta vähän aikaa sitten kotiuduttiin yhden ystäväni luota, mentiin siis suoraan eskarista sinne. Et sellanen vajaan 7 tunnin vierailu :whistle: hänen tyttö on samanikäinen mun tytön kans ja poika reilun vuoden Ottoa vanhempi. Nyt pojatkin ekaa kertaa oikein leikki autoilla, eikä Ottokaan olis millään lähteny, kun oli niin hienoja autoja kaverilla :) Ja äidit vaihtoi reilun kuukauden ajalta kuulumisia ;)

Tinttamooses; me voidaan sit vertailla ekaluokkalaisten juttuja syksyllä =) Lotan luokalla on se 20, mutta koulu on viipalekoulu (osa isompaa koulua), siinä on vaan 1-2. luokat, eli noin 40 oppilasta yhteensä. On kiva, kun voi aloittaa tuollaisessa pikkukoulussa. Kolmannelle meneekin sit kaupungin suurimpaan kouluun, vajaa 500 oppilasta.

Peppi; ehdin jo poistaa sen sähköpostin, mut se tuli hakusanalla "kakka"äidin päiväkirja ja eka sana siis krouvimpi versio :D Jaksuja huomiseen, koita nauttia päivästä, ne on niin ainutlaatuisia päiviä :heart:

Koivunkävyn Villelle paranemista! Nuo on kyl syvältä nuo korvatulehdukset. Katotaan, joudutaanko mekin putkitukseen, jos tuo Oton korvatulehdus ei parane :(

Meillä iskä osti tänään uuden lelun, mistä lapsetkin on innoissaan. Mönkijän =) parempi vaihtoehto kuin se motskari, minkä myi keväällä. Mies sanoi, että mäkin voin alkaa sit sen kans käymään töissä. Varmaan porukka töissä hiukan repeis, kun menisin sairaalan parkkikselle mönkkärillä :LOL: pitäiskö kokeilla? Harmi, kun se ei ole pinkki :/ Otto toistaa vaan popo, popo ja kattelee pihalle.

Jee, mulla on huomenna ammattiyhdistyksen virkistäytymispäivä; sauvakävelylenkki(en ole ikinä sauvojen kans kävelly), taiji (muistaakseni) ja kylpylä ja mikä parasta; seisovasta pöydästä ruokaa ja vielä jotain kalajuttuja :p Mä rakastan graavikalaa :p Mikäs teidän muiden lempiruokaa on?(mä rakastan myös välikysymyksiä, jos ette ole huomannu :D )

Danjuska; harmi, ku et pääse vielä tänään miehen viekkuun :( Mä pääsen, mut sitten su-iltana sillä alkaa taas yövuorot, kun niil vaihtuu nyt rytmi...

Nyt saunaan, moikka ja hyvää vknlp:a kaikille :wave:
 
Lauantaihuomenia B)

Jes, me taas nukuttiin viime yönä :D Pari kertaa Veera itki ennen puolta yötä mutta sen jälkeen nukkui puoli kahdeksaan asti :eek: =) Tekipäs hyvää nukkua, nukkuminen on kivaa :D Mies lähti puolisen tuntia sitten mökille auto täynnä tavaraa. Kylläpäs auto muuten oli täynnä: siellä oli pinnasänky kokonaisena, syöttötuoli, kaksi isoa patjaa, pari pussukkaa vaatteita, yksi laatikollinen leluja ja boksiin laitettiin kaksi nukenvaunua ja yhdet nukenrattaat -ja autoon jäi vielä vähän tilaakin. On se hyvä että meillä on iso auto, muuten mies sais tehdä pari reissua että sais kaiken vietyä... Saas nähdä ehtiikö mies kahdeksi kotiin katsomaan lätkää... Mun äiti tulee taas puoliltapäivin hoitamaan tyttöjä, mä menen salille polkemaan kuntopyörällä. Eka ajattelin mennä kokeilemaan xyclingia mutta kun menkat on edelleen niin ajattelin ottaa rauhallisemmin ja pyöräillä omaa tahtia... Onpas muuten jännä juttu, nyt ei ole yhtään niin pahoja menkkakipuja kuin yleensä -voisikohan johtua liikunnasta?! Tällä viikollakin olen käynyt jo 3 kertaa salilla ja tänään on sitten neljäs kerta -saa läskit kyytiä urakalla :D

Danjuska: et viittis tulla meillekin siivoamaan?! Mun pitäis pyyhkiä pölyt ja imuroida mutta kun en millään jaksais... Joten jospa hyppäisit junaan ja tulisit ihan vaan pikaisesti käymään? :D Tarjoan kyllä kahvit ja pullat :whistle: :D

Siru: voih, mä tykkään yleensäkin ruuasta (ja sen kyllä näkee... :ashamed: :ashamed: ), tosi vaikeeta nimetä lempiruokia. Eniten pidän kana- ja kalkkunaruuista, kasvisruuat taas yleensä tökkii...

Kohta lähden tyttöjen kanssa ostamaan mun äidille äitienpäiväkukan ja sitten mennään puistoon vähäksi aikaa. Onkin taas ihana auringonpaiste B)
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Tansku & mukelot
 
huomenet täältäkin =)

Olipas kiva nukkua =) Ja sain hyvin untakin.
Herasin kuudelta ja luulin että en sen jälkeen oo enää nukkunu niin seuraavan kerran katoin kelloo 8.40 :D
Vaihdoin puhtaat petivaatteet sänkyihin ja jos kohta lähtis kahvinkeittoon ja lenkille.

Tatu oli kuulemma alkanu aamu yöllä kitinän ja ei ollu meinannu nukkua. Johtu varmaan osittain siitä että oli ollu ikkunassa ihan tavallinen rullaverho eikä pimentävä niin kun Tatun huoneessa. Plajon paremmpi nukkuu hämärässä huoneessa eikä, pomppaa ylös kun alkaa valostua.

Siru: Minä oon melkein kaikki ruokanen :whistle: Hernekeitto on semmonen jota kyllä syön jos on tarjolla mutta ite en sitä ikinä tee. Se ei mitään erikoista herkkua oo.

Tanskuliini: Saattaa olla että ennen kun sinne kerkeisin niin oot jo ite kerenny siivota :D mut kahvi ja pulla kyllä houkuttas :whistle: :LOL:
Kiva kun yö meni hyvin teillä =)

jahhas, mut nyt sinne kahvinkeittoon. Aattelin lähtee kirppiksen kiertämään kun saa ihan rauhassa käydä.
 
MoroMoro :wave:

Piti tulla ihan koneella käväisemään, kun edellisestä visiitistä on taas useampi päivä.

Isot pojat lähti aamusella sinne Mikkeliin (terkut vaan Jellonalle ja perheelle!!) ja me ollaan taas Julben kanssa keskenään. Julbe nukkui yön tosi huonosti! Edellisen kerran on näin huonosti nukkunut silloin, kun oli se korvatulehdus... Nyt taitaa onneksi vaan alaosaston kulmahammas vaivata. Särkylääkettä kyllä annettiin, mut eipä tehonnut kovinkaan hyvin :( Nukuin siis viime yönä n. 2 tuntia... :( Sen lisäksi, että julbe itkusteli, niin mulla kipeyty lonkka, enkä löytänyt hyvää asentoa itselleni. Nyt on kävely kivaa könkkäämistä...

Noh, nukutaan Julben kanssa kunnon päikkärit!

Aamun olen ahkeroinut, kun mies ei ole vahtimassa :D Tilavaatteet vein partsille tuulettumaan ja imuroin kunnolla. Kivasti tuota hiekkaa tulee, kun me pyöritään Julben kanssa leikkipuistossa (voitteko kuvitella, että meidän pikkumies saa hiekkaa myös vaippaansa, vaikka kaikki vermeet on ulkona päällä :D ) ja Aleksi pelaa jalista milloin hiekkakentällä, milloin tekonurmella (silloin kotiin tulee sellaisia vihreitä palleroita, jotka tarttuu ikävästi joooooooka paikkaan...), joten ainakin kerran päivään täytyy imuroida...

Iltapäivällä Julben unien jälkeen ajattelin, että jos käytäis kävelemässä. Riippuu kyllä ihan säästä. Näyttää pahasti siltä, että kohtsillään alkaa vettä lottuuttamaan :/ Jospa tuo lonkka vertyisi pienestä hidastelulenkistä. Mene ja tiedä...

Kukas se kyseli äitienpäivä rutiineista, noh, meillä on ollut tapana käydä mummoloissa, mut nyt kun Aleksilla on huomennakin turnaus, niin pelkät kortit lähti postipaten mukana molemmille mummoille. Minun on vissiin turha odotella valmista aamupalaa, isojen poikien kun pitää olla niin aikaseen jo menossa. Mies laittaa päivällä ruoan (tekee sen kyllä kotona ollessa muutenkin), mut vie kuulema sitten piakkoin minut ulos syöpöttelemään, juhlitaan sitten samalla tätä äitienpäivää ja meidän neljättä hääpäivää (on 17.5) :heart: Lahjan kielsin ostamasta, rahanmenoa on tiedossa muutenkin.

Siru kyseli, että tykkääkö lapsukaiset leikkiä autoilla sun muilla vermeillä. Juu, meillä Julbe on ihan konemies :D Kaikki kaivurit, traktorit, kuormurit, autot jne on tooooooosi IN! Ja ei riitä, että niillä leikitään vaan pitää lukea Konepörssi-lehteä :D Ihanan näköinen, kun ison lehden kanssa kiipeää sohvalle ja sit tarkkaan "lukee" ja kun on kääntämässä sivua, niin nuolaisee ensin sormeaan, että sivu kääntyy sit paremmin :heart:
Kirjat meillä on kans erittäin IN! Samanlainen lukutoukka on kasvamassa kuin minusta ja Aleksista! Tähän väliin kiitos Niiskuneidille kirjavinkistä! En ole varma olenko lukenut, mut vilkaisen ensi kerran, kun kirjastossa käyn! Olenko suositellut sinulle jo Taylor bradforfdin kirjoja?
Siru kyseli myös lempiruokaa ja lempiväriä... Noh, olen kyllä nykyisin, näin vanhemmiten aika kaikkiruokainen. Ehkä se Lasagne kuitenkin on kuitenkin sitä parasta herkkua... tai pizzakiusaus :p Lempparivärejä on pinkki, punainen ja ruskea.

Jaahas, taitaa tulla aika romaani...

Noh, jatkan vielä sen verran, että eilen kävin neuvolassa ja kaikki oli ok. Hb oli noussut 133 (viimeksi oli 118) eli hyvin on rautatabut imeytyneet. Nyt jatkan niiden syöntiä vaan joka toinen päivä sydeemillä. Lääkäriajan otin 22.5 ja silloin tietää taas kohdunsuun tilanteen.

Werneri mylläilee kovin masussa, alkaa vissiin olemaan jo aika ahdasta, kun työntelyt, potkuttelut sattuu... mut ihana että liikuskelee :heart:

Kattinkaa kaipailen!! Joko olet ollut toisessa siirrossa?

Nyt lopettelen ja palajan ehkä myöhemmin päivällä uudestaan :wave:

Mukavaa lauantaita kaikille!

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 31+5 :heart: ja Pikkuinen isoveikka Julberi :heart: <br><br>
 
Pikainen lauantaitervehdys kaikille! :wave:

Siru: Mäkin olen melko kaikkiruokainen, mut mm. pastaruoat ja pizza on herkkua :p Mun lempivärejä on ainakin sininen ja ruskea tällä hetkellä.

Gerbera: Kiitoksia kirjailijavinkistä, etpä ole sitä ennen maininnut :) Kaikki suosittelemiesi kirjailijoiden kirjat, jotka olen lukenut, niin on ollut kyllä todella hyviä, joten iso kiitos sinulle! :hug: Tällä hetkellä menossa Elizabeth Adlerin Nyt tai ei koskaan :D

Me käytiin Joonaksen kanssa aamupäivällä kaupassa, mies lähti aikaisin aamulla peltoja äestämään, peliksi lupasi tulla kotiin. Nyt hetkeksi kirjaa lukemaan ja sitten Suomen ottelua jännäämään, Joonaskin vielä nukkuu.

Mukavaa lauantaita!!! B)

-Niiskuneiti ja Helmi 21+1-

Sirun Lotalle vielä nimpparionnittelut! :flower: <br><br>
 
Aika pikaisesti täällä...

Rasmus Lenni Mikael tuli pojasta :) Ristiäiset meni hyvin, äiti ja täti oli suuuurena apuna, hoitivat kaikki tarjoilut yms. :ashamed: :heart: Kivoja lahjoja saatiin tai siis poika sai :D Joonatan jaksoi tosi hyvin olla, vaikkei päiväunia nukkunutkaan! Miehen äiti asuu ihan kirkon vieressä, mies lähti kahvitilaisuuden melkein jo loputtua nukuttamaan poikaa niiden parvekkeelle.

Me mennään tänään Rasmuksen kummeille (kahdelle niistä..) grillaamaan =) Joonatan jää kotiin, mummo, isotäti ja kummi jäävät tänne meille pojan kanssa, laittavat nukkumaan ja kattovat euroviisuja :D Me pystytään olee siis vähän pidempään, ettei tarvi Jontun takia aikaisin lähteä. Mietin, että oliskohan Rasmuskin voinut jäädä kotiin siksi aikaa, mutta en sit tiedä kuitenkaan...

Kommentointi on nyt vähäisempää, kun on vähän kiire...

Lotalle hyvät nimipäivät!

Villelle paranemisia!

Siru: Lempiruoka, jaa-a, tykkään aika monesta, kanasta, kalasta ja kasviksesta, en osaa sitä ykköstä sanoa tähän hätään :D

Tansku: Hienosti oot salille tällä viikolla päässyt!! Hyvä sua :)

Mut nyt mentävä :wave:
 
Moikkelis :D

Upea ilma pihalla,just laitoin hetki sitten tulet pannuun,ja tarttis kohta käydä heittämässä muutama kapula lisäksi =)
Sitten vois lähteä pihalle paistattelemaan päivää,Oskari nukkuu päiväunia niin vois jotain tehdäkin pihalla B)

Siru:Lotalle nimpparionnea :flower:
Mun lempiruokaa on lasagne,mistä tulikin mieleeni että pitää heti ens viikolla tehdä sitä taas :p

Peppi:Kiva nimi tuli pojalle ;)
Meillä on kahden vanhemman ristiäiset järjestänyt mun äiti,oli ihanaa kun teki kaikki valmiiksi,nyt Oskarin juhlat järjestin itse ja aika hommaa oli =)

Jaahans nyt lopettelen hauskaa lauantain jatkoa kaikille :wave:
 
Iltoja!
Pikaisesti kirjoittelen kun mies leipoo kääretorttua huomiselle :p se on meidän yks perinne. Aamulla saan aamupalan sänkyyn ja sit päivällä mennään syömään johonkin.

lempiväri on mulla vihreä. aika ajoin myös lila ja oranssi

KÄPYNEN paranemisia teille :hug:

Nyt karkas ajatus kun poika tuli itkee viereen, isi ei osaa leipoo ja vahtii poikaa.
Mie teen poitsun kanssa ruokaa niin että Atte istuu pöydällä ja katsoo kun teen. siinä osaa olla yllättävän rauhassa.

paljon olis asiaa mut kun ei taaskaan saa olla rauhassa tässä :headwall:

lähden siis keittelee iltapuuroa pojalle jotta ite saan aamulla herkkuja :D

OIKEIN IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE :heart: :flower:

tigru
 
Hyvää äitienpäivää!! :flower: :heart: :flower:

Meillä oli oikein mukava eilinen ilta. Jätettiin Rasmuskin kotiin, täällä kun riitti hoitajia, oli miehen äiti, miehen äitin mies, niiden tytöt, miehen täti, miehen serkku, miehen toinen täti ja hänen mies :D Kattoivat meillä Euroviisuja. Me grillattiin kaverilla ja saunottiin, juteltiin ja oltiin rauhassa ja nautittiin :whistle: ;) Päästiin nukkumaan vasta joskus 02 aikaan ja mä en saanut unta, kun mies kuorsas vieressä \|O En voinut laittaa sitä sohvalle nukkumaan, kun miehen serkku nukkui siinä :/ Oon pikkusen väsynyt. Olisin halunnu jäädä sänkyyn lepäilemään, mut eipä onnistunut :eek:

No, aamupala mulle tehtiin, sen söin tässä koneella, vaikka olisin sen sänkyyn halunnut ;)

Saattaa mulle olla tässä vielä jotain, jotain toi mies tuolla keittiössä touhuilee...

Mut nyt mentävä :wave:
 
Pöh, kirjotin romskun ja se sano poff \|O Alusta osittain..

Hhyvää äitienpäivää ite kellekkin! :flower: :hug:

A kävi just laulamassa mulle, voi ku oli ihana!

poika kilju viime yönä kahesti korvaasa, eihä tuota antibioottia oo syötykää vast ku kaks päivää..
Mulla eile kipeyty jostai syystä tuo leikkauskohta kyljessä en kärsiny kunnolla ees hengittää, nyt jo ok..

Oli jännä peli eilen, kaveriki oli kattomas, en tiennykkää et se jännittää pelejä nii paljon, ja tänään onki sit suomen jännityspeli, moniko meinaa kattoo?? Ku en kait mä nyt voi ainut olla joka seuraa suomen pelejä jääkiekon mm kisoissa???
 
HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ JOK'IKISELLE! :flower:

Sain toivomaani aamupalaa pöytään (en osaa syödä sängyssä siististi) ja nyt iltapäivällä pojun unien jälkeen lähdetään mun äidin luo syömään.

Peppi kiva nimi pojulle :heart: . Mä seuraan pelejä puol silmällä Käpyskä.

Mä olen pettynyt Euroviisu tulokseen. En mä odottanutkaan että Suomi pärjäis (onnkes sentään ohitettiin Ruotsi), mutta se että Serbia meni voittamaan... :(

Ja kiitos kaikille, jotka toivottelivat jaksuja. Ei tää tökkiminen kovin vakavaa ole. Se tulee ihan yhtä varmasti kuin kevät ja kestää 2 päivästä viikkoon ja menee sitten ohi. Silloin vaan pitää viettää kiertolaiselämää.
Joten me käytiin perjantaina mun työkollegan luona kyläilemässä.

En ole nyt ainakaan hetkeen menossa vielä töihin päinkään. Kattelen asiaa uudestaan syksyllä.


 
Hyvää äitienpäivää kaikille! :flower:

Yöllä poika ei tahtonu nukkua niin otin viereen... olisinko 4 tuntia yhteensä nukkunut.
Aamulla sain paketin ja aamupalan sänkyyn =)
Tosin meni sekin homma pyyykkäämiseks kun kaakao kaatu lakanalle :LOL:

Just tässä Tatu heräs päikyiltä ja aateltiin ulos lähtee kun on niin ihana ilma. Mies lähtiki jo rullaluistelemaan.

Peppi: Kivat nimet sai Rasmus =)
Hienoa kun saitte viettää vapaa illan!

Koivunkäpy: Täällä seurataan suomen pelit ja aiotaan kahtoo kyllä tänäkin iltana.

Nyt menoks..
 
Oikein ihanaa äitienpäivää kaikille!!! :hug: :flower:

Itse olen aamuvuorossa töissä, joten meidän äitienpäivän vietto alkaa vasta 16 jälkeen. Menen suoraan töistä kukkakaupan kautta vanhempieni luokse, poikien pitäisi tulla kanssa sinne. ovat nyt aamupäivän olleet miehen äidin luona käymässä.
Täälläkin ihana Aurinkoinen ilma ja lämminkin kait on. B)

Käpyselle, paranemisia. ja täällä kyllä aiotaan jännittää illan peli ihan kokonaan, vaikka kestäis iäisyyden. Huomenna olis vielä aamuvuoro, mutta eiköhän tuota jaksa. =)

Peppi, ihana nimi tuli Rasmukselle. ja mukaván kuuloinen grillijuhlat teillä oli. mukava kun saitte olla kahden ja kavereiden kanssa. :)

nyt ei muuta ennätä, kun on kait lähdettävä tarjoilee kakkukahvit vanhuksille. =)

Oikein ihanaa loppupäivää kaikille!!! :hug: B)
 
:flower: Ihanaa Äitienpäivää :flower:

Mä sain kivan herätyksen: tytöt kömpivät mun päälle ja antoivat lahjoja ja kortin :D Sain kolme pokkaria, kolmet puutarhahanskat (talkoissa valitin kun mulla ei ollut yhtään niitä :whistle: ) ja Viivi & Wagner-juomalasin -kylläpäs sain paljon kaikkea :) Suurin ylläri oli että sain pojiltakin kortit, olivat tehneet ne itse! Yleensä pojat eivät muista/jaksa/viitsi tehdä enää kortteja... Mulle tehtiin aamupalakin ja sain nauttia sen rauhassa -mies palveli tyttöjäkin, mun ei tarvinnut :D

Aamulla juteltiin miehen kanssa että milloin aloitetaan uudestaan Veeran tuttivieroitus. Päätettiin että leikataan tuttien imuosat pois niin että tyttö saa pitää tutteja kädessä ekoina öinä, ei siis viedä kokonaan heti pois. Mies ehdotti että ensi viikonloppuna tehdään se (heh, se on sitten siskonsa tulevan aviomiehen polttareissa joten mä joutuisin hoitamaan vieroituksen yksin...) mutta mähän otin sakset heti esiin ja leikkasin tutit rikki samantien :D Veera katseli tutteja ihmeissään ja voivotteli... Sitten se vei ne sänkyynsä ja kävi aina välillä katsomassa ja voivottelemassa. Yhdeltä laitoin tytöt päikkäreille ja Veera nukahti minuutissa, siis ilman tuttejakin! Voi kun yötkin menis yhtä hyvin...

Peppi: onnea Rasmukselle tosi kauniista nimestä :hug: :heart: Hienostihan Jonttu jaksoi olla juhlien ajan, turhaan murehdit :) Kiitosta vaan, ahkerasti olen tosiaan tällä viikolla salilla käynyt, eilen poljin 16 kilsaa, sitten hyydyin :whistle: Milloin sä menet salille seuraavan kerran? Ensi viikolla ajattelin mennä ma, ke, to ja la :D

Mun äiti tulee kolmen jälkeen, syödään sitten pizzaa ja täytekakkua. Ai niin, olipas muuten hauskaa katsoa kun tytöt koristelivat kakun! Leikkasin Pihlaja-karkkeja puoliksi ja tytöt saivat vuorotellen laittaa niitä kakun päälle. Saara laittoi omansa tosi varovasti ja jos vähänkin kermavaahtoa osui sormeen niin se piti heti pyyhkiä pois. Veera kun laittoi karkkinsa niin se lätkäisi koko käden kermavaahtoon eikä ollut moksiskaan :D Kolme puolikasta se laittoi nätisti kakun päälle mutta neljännen kohdalla tyttö katsoi vuorotellen kakkua, mua ja karkkia ja lopulta ahmaisi karkin suuhunsa... Vähänkös mua nauratti, kaikki Veeran puolikkaat menikin sen jälkeen tytön suuhun eikä kakkuun :D Saara laittoi kiltisti kaikki omansa kakun päälle, sai sekin toki palkkioksi muutaman itselleenkin. Meillä asuu Veera-ahmatti :p :whistle:

Juups, eipäs tässä muuta, oikein mukavaa ja aurinkoista Äitienpäivää!
Tansku & pesue
 

Hyvää Äitienpäivää meille kaikille!!

Meillä Äitienpäivä alkoi aamuvarhaisella... Julbe päätti herätä jo kuudelta! No kerkespä pojat sitten tekemään mulle aamupalan, joka tarjoiltiin pöytään, siitä syystä, etten tykkää sängyssä syödä :D Aamupalan jälkeen isojen poikien pitikin sitten lähteä, kun Aleksilla oli taas turnaus.
Eilen ottivat edustusjoukkueen kanssa MikkelissäHopeaa!! :heart: , mut tänään tenavaliigassa ottivat kaupunkijoukkueen kanssa rökäletappiot, viidensiä olivat olleet.

Turnauksesta tullessaan olivat käyneet ostamassa jätskiä ja hirmuiset säkit namia :p Muuten päivä on ollut normaali sunnuntaipäivä. Mies katsoo tuossa peliä, Julbe hengailee ja syö rusinoita :D ja Aleksi on ulkona pelaamassa jalista kavereittensa kanssa.

Minä sain äskettäin silitettyä mahtavan vuoren pyykkiä ja nyt olen vaan koko loppuillan... Olen ollut muutaman päivän tosi väsynyt.

Mies lähtee huomenna kolmeksi päiväksi Mikkeliin :'( Pitää meidän koittaa keksiä paaaaaljon tekemistä, niin saadaan aika hyvin kulumaan.

Käpyskä, meillä mies seuraa pelejä silmä kovana, mut kannattaa kylläkin Kanadaa... Että niin "isänmaallinen" mies mulla on... Ja Aleksista on kasvamassa hyvää vauhtia toinen intohimoinen Kanada-fani... Että taitaa sitten käydä niin, että meidän perheessä minä olen ainoa, joka sitä Suomea sisimmässään kannattelee :D

Mutta nyt kutsuu jäde :p

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 31+6 :heart:
 
Onnea kaikille äideille :flower: !

Mies lähti pojan kaa ulkoilemaan. Mä sain kukkia, kortin (mies oli Onnin kanssa askarrellut! :heart: ) sänkyyn ja aamupalan sit pöytään. Aamullä kävin kävelyllä ja sit lähdettiin syömään, sellaiseen ihanaan "maataloon" joka nyt matkailuyritys. Ihan ähky ja rennon väsynyt olo ollut sen jälkeen.

Peppi kivan nimen sai Rasmus! Ja mukavalle kuulosti teidän ilta!

Gerbera otahan rauhallisesti, aiemmin taas jo meinasin muistutella että lääkärihän kielsi siivoukset ym sulta että malttia vaan! =)

Tansku tsemppiä tuttivieroitukseen!

Nyt ei ajatus tän pitemmälle kulje, eli lähden hieman sohvaperunaksi. Illalla jännätään sit peliä!

Lillukka
 
Äitienpäivää!! :flower:

Meillä on ollut kiva päivä, sain nukkua melkein puol kymppiin ennen kun Arttu kipitti laulamaan, ja toi isin kanssa askartelemansa kortin. Vili peuhas muuten vaan sängyssä! Sit mies vei pojat moikkaamaan omaa äitiään, grillattiin lounas kun ne tuli kotiin ja sit mentiin mun vanhemmille vohvelikahveille, ne paisto terassillaan ison pinon vohveleita mansikkahillon ja kermavaahdon kera.. :p Vili nukkui pikku pätkän autossa matkalla anopilta tänne, ja toisen pätkän matkalla mun porukoilta kotiin, mutta jaksoi tosi hyvin, eikä nytkään ole kuin hiukan herkällä päällä.. :D

Gerbsu: Meilläkin Vilillä on hiekkaa vaipassa, ja Artulla oli myös ton ikäsenä.. Vaikka on siis haalari päällä.. :whistle:

Sirukos kyseli lempiväriä ja -ruokaa? Tällä hetkellä mun lempiväri on turkoosi, tykkään myös ruskeasta, pinkistä, monesta vihreästä, violetista.. Noh, tykkään väreistä! :D Olen aika lailla kaikkiruokainen, jotenkin tuntuu että lempiruokaa on se mistä mukelot syö lautasen tyhjäks ilman marinoita ja syöttämistä, ja joka sotkee mahdollisimman vähän tehdessä ja syödessä.. :ashamed: oikeasti, sitruunapasta vois olla ihan lemppari, mutta kun olen ainoa joka siitä tykkää, en tee ikinä itelleni vaan.. :snotty:

Käpy: Minä katon pelit ilman muuta! :wave: Torstain jatkoajalla taisin sanoa Artulle aika tiukasti että nyt suu tukkoon kun äiti kattoo kiakkoo.. :ashamed: :LOL:

Jahas, tällä välin Arttu on kiskassu kaikki vaatteet pois, ja peitot meidän sängystä lattialle. Se ottaa vauhtia, hyppää peittokasaan ja sanoo isoon ääneen AAUUUU, joka luonnollisesti kikatuttaa Viliä äärettömästi.. Taidan mennä seuraks, ennenkun menee liian villiks.. :wave:
 
Hyvää äitienpäivää!

Täällä ollut myös mukava päivä.
Aamiainen lahjoineen tuli sänkyyn. Atte tuli paketti kädessä ja huuti: pake pake! Paahtoleipien ja kahvin jälkeen sain miehen leipomaa unelmatorttua jäätelöllä :p

lounas syötiin kotona ja koko porukka otettiin päikkärit.
Formuloiden jälkeen käytiin syömässä ulkona. Attekin sai ekan kerran ravintolassa oman annoksen, aika hyvin kelpas lihapullat ja uuniperuna.
Ja yllätyksesksi poika osas imee pillillä maitoa!!!! Jee :attn:

Poitsu on jo nukkumassa ja mies seuraa peliä. Mie en pysty näitä loppu pelejä kattoo, rupeen huutaa tuomareille ja muutenkaan ei psyyke kestä sitä jännitystä :ashamed:
ehkä tuo vika erä pitää kattoo, niin voi töissä sit keskustella pelistä ;)

hyvää illan jatkoa

moikkis :wave:
 

Yhteistyössä