JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

Huomenta!
KOIVUNKÄPY- Joo, on tullut luettua tarkkaan talojen myynti-ilmotukset ja siellä tosiaan olisi mistä valita, ja varsinkin siellä lehmon suunnalla.. :whistle:
Mut miksi ei täällä, keletana!?!! \|O

Me ei olla tyytyväisiä niihin penkin kiinnityssysteemeihin. On aikas hankalaa laittaa kiinni ja nyt kun sälli on topattu paksusti, ei meinaa enää mahtua vöihin! :eek: Ei olla vielä keksitty saisko niitä vöitä miten löysytettyä.. Ehkä kannattaisi etsiä se ohjekirja...

Pakkasta tänään -30, eli ei ulos. Käydään kyllä kaupoilla autolla ja ehkä katsastamassa yksi vanha -68 rakennettu talo... Sitä kyllä pitäisi remontoida aikalailla kun luettiin tuo kuntotarkastus, hmm..

Kaikille kaunista kirpakkaa pakkaspäivää! :wave:

mm, ei saa löysättyä ku sen mitä siinä on sitä ylimäärästä piuhaa se mikä in siin jalkojenvälissä mistä vedetään syöt kireelle.. No tietty saahan siitä sitä vöitten lukko-osaa nostettua/laskettua mut se ei mahda hirveesti vaikuttaa...

Ilmoittautuu päivän vahvuuteen.. :wave:

Voi äly näitä pakkasia, äh äh ja blääh. Mulla on kaverin känny hoidossa, se lähtee 7 kaverin porukalla Intiaan tänään.. Lievästi olen kade, vaikkakaan en näitten kanssa niin pitkälle lähtiskään. Kutsuin kanssa naapurin äitiä mukuloineen meille, mutta oli jo sopinu muusta menosta. Nyt huomaa että olis ehkä kannattanu olla hiukan aktiivisempi noissa harrastuksissa, kysellä ehkä puhelinnumeroita tai jotain, olis kavereita kutsua kylään. Nyt kun ollaan yhden uuden kaverin "varassa", ja se on asunu jo vuosia täällä ja sillä on omat menot, tulee välillä hiukan yksinäinen olo. Toivottavasti edes huomenna pääsis jumppaan. Että hauskaa kahvittelua Unettomalle!!

Iloakin näistä ilmoista on, olohuone on siivottu, keittiön kimppuun käyn kun Vili nukkuu ja A saa annoksen lastenohjelmia.. :whistle: Takassa on tuli sekin on välttämättömyytensä lisäks ihan tunnelmallista.. :LOL:

Annalle paranemisia ja Käpärille jaksuja, 3 viikon päästä on jo paaaljon lämpimämpää.. :whistle:

On muuten kamala ilma hiustenkin kannalta, me ollaan ainakin ihan lehmännuolemia koko porukka!! :LOL:

Oi voi, tästä tulee pitkä päivä, Vili kiukkuaa jo nyt (vaikka ihan oikeasti on tosi hyväntuulinen mukelo) ja Arttu sähisee autoilleen hampaitten välistä (keneltäköhän on moisen oppinu..? :whistle: ) tyyyhhhmät autot, miksssi ette käynnisssty.. :LOL: Onneksi eilen oli kauppapäivä ja kaappiin ilmesty ihmeellisesti taas herkkuja.. :ashamed: mieskin nauro et mamma tais vähän innostua.. :ashamed: :LOL: Jos koittas tehdä jotain järkevää tässä välissä. Taidan kuitenkin mennä muksujen leikkiin mukaan, jos rakentais vaikka ritarilinnan uudestaan. Mutta varokaa, kuulette minusta vielä..!

Muoks, minä EN siis sähise Artun leikkiautoille.

:LOL: <br><br>

:wave: Täällä minä olen, hengissä edelleen! Minun täytyy vaan tehdä KAUHEA tunnustus, käyn nimittäin yhdellä toisella palstalla jossa pidän päiväkirjaa ja en sitten enää pysy mukana tämän ketjun kuulumisissa :ashamed: Joten maanpetturiksi ilmoittautuupi hän.

Meiltä hajos eilen tiskikone, Marialla on korvatulehdus, pakkasta on kauuuuheesti (kuten varmaan kaikkialla muuallakin), ompelukärpänen on puraissut mutta ei ole kankaita eikä vielä rahaa ostaa (ihania raitatrikoita löysin netistä :D ), koirilla on karvanlähtöaika, kissoilla kiima, lapsilla hirveästi ideoita ilkeyteen ja niin edelleen ja niin edelleen. Arkemme siis soljuu sujuvan äänekkäänä päivä kerrallaan eteenpäin.

Joudun varmaan taas kerran jättäytymään tästä ketjusta taka- alalle, oon niin perfektionisti että haluan kaiken tai ei mitään. Käyn silti yhteisössä, sinne tulee paljon vähemmän tekstiä niin pysyy mukana :) Sähköpostilla saa viskellä, jos joku oikeasti haluaa kuulumisia kuulla.

Kevättä kohti, kinkkusiskot! :heart:

laiska hannamari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 10:05 koivunkäpy kirjoitti:
Hannamari, sä siis kiukkuat teidän oikeelle autolle? Ihan niinku mä? ja sit sähiset nioille muille autoilijoille, olevinaan niin ettei lapset kuule? :LOL:
pahempaa, sähisen lapsille ja niin että VARMASTI kuulevat.. :ashamed: :LOL:

laiska hannamari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 10:05 koivunkäpy kirjoitti:
Hannamari, sä siis kiukkuat teidän oikeelle autolle? Ihan niinku mä? ja sit sähiset nioille muille autoilijoille, olevinaan niin ettei lapset kuule? :LOL:
pahempaa, sähisen lapsille ja niin että VARMASTI kuulevat.. :ashamed: :LOL:

Hei vaan täältäkin suunnasta :wave:

Joo, aamulla herättiinkin sit klo 5 :eek: Et ihan kiva... Ja kun on nukkunut päiväunia kahden päivän ajan liian vähän niin ei kiva!! \|O Koitin sit ennen 9 et nukahtaisko vähäks aikaa viereen ja nukahtihan toi, onneksi, ei ole sit ehkä niiiiin kiukkuinen :/ Mut nyt sit pitäis saada toisille unille ja mielellään ihan hyvissä ajoin, ettei valvo sit kovin myöhään. Onneks pystyy ulos pistämään...

MM70: Kiva kuulla teistä :hug: Onnea asunnonetsintään, toivottavasti löydätte teille mieluisan ja sopivan!

Danjuska: Tänään on viikkoja 35 :heart: Että loppusuoralla sitä mennään...

Koivunkäpy: Voi, paranemisia Annalle!!

Tanskuliini: Kiva, että teillä on nukuttu hyvin! Täytyy tarkistaa anopin työvuorot, miten on töissä ens viikolla ;) Meillä nyt ei taida kummempia olla... Eikun, maanantaina on Joonatanin suuhygienisti aika ja muistaakseni torstaina aamulla neuvolalääkäri, kuinkahan nopeasti saan lähetteen sinne naistenklinikalle... No, viikon sisään joka tapauksessa, kun se pitää tehdä ennen viikkoja 37. Mut ilmoitan tosiaan, kun olen ne työvuorot tarkistanut :D

Lillukka: Tänään tosiaan herättiin viidelta :eek: \|O Mutta aiempina aamuina on kyllä menny 6 tai ylikin, ei kuitenkaan nyt sentään seitsemään asti ;) Et aikaisia on aamut täälläkin edelleen :(

Uneton: Kivaa uusi äiti-immeistapaamista, heh, hassusti sanottu :D

Hannamari: Kiitos piristävästä viestistä :hug: Lehmän nuolemat hiukset vai miten se meni :LOL:

Että mua taas meinas suututtaa... Miehellä on nyt sit torstaisin koulua JA töitä, eli on koko päivän pois :kieh: Niinkuin on lauantainakin! Et hatunnostot Gerberalle mm.!! Mä en kyllä varmaan selviäis ainakaan tän mahan ja olon kanssa ilman miestä viikkoakaan :ashamed:

Nyt mentävä :wave:

torstaita!

Alan olla jo kurkkua myöten täynnä näitä pakkasia.. Taas aamulla mittarissa -33. *tahtoo ulos* Kun mies töistä tulee niin otan ja lähen vaikka kirjastoon ja kirpparin kiertämään jos ei muuta.
Yöki meni ihan ohite.. Jatkuvaa kitinää... viiden jälkeen loppu unet ja otin pojan sitten viereen kun mies töihin lähti. Mut nyt Tatulla on sitten 8. hammas näkyvissä.. varmaan sitä kitis.

Annalle paranemista!!
Ja toivottavasti teillä ei tulla kipeeks Tanskuliini niin pääsette lähtemään.

Tatu löys lelulaatikostaan taas tuon hirvee äänisen ratin mut minun onneks siitä tuntuu patterit vetävän viimesiään.. kaiken maailman leluja ne tätit tuolle ostaaki :LOL: ja ihan vaan minun kiusalla...

Juu, mut kohta puoliin tulta uuniin laittamaan..

Harmillista Mammariia2, mut minkäs teet :wave: :hug:
Kiva kuiteskin että kerroit suoraan :D

Hannamari, nii-i niin on mullakin ollu yhen kaverin varassa kaikki muu elämä kuin koti :whistle:
Mutta kun hänellä tuntuu olevan niin paljon kaikkea muuta nykyisin, niin oli pakko alkaa etsimään sitten muuta ;)
Meinaa nimittäin oikeasti pukata syvä masennus ja yksinäisyys :/ :'(

Niin ja vielä tohon hiushommaan, oisitpa äsken nähny mein 2,5 vuotiaan hiukset :LOL:
Ne oli sit kaikkea muuta ku lehmän nuolemat, ihan kuin pikku-einstein kokeilun tuloksena B) :whistle:

Peppi85 :hug:
Mie aina ihmettelinkin, että miks meillä tuntuu olevan ainoat aamuriekut, mutta nyt sitä näkkyy eksyneen teillekin :whistle:
Koita jaksaa muru =) :heart:

Joo ja sit nurkkia ja tasoja siivoamaan, jänskättää aika paljon...

Oolrait. Kiitti mulle riitti kotona olo ja lapset.

Poju möykkää sängyssä eikä nuku. Tyttö ei ole vielä päässyt lähtemään kerhoon. Ei hetkenkään rauhaa omille aatoksille tai ei edes hetken hiljaisuutta... PRKL!

No onneksi päästään ulos lähtemään tänään kun ei tuule ja on vain -11 astetta...

Ja nyt seuraa muuta mutinaa. Me ei olla oltu miehen kanssa missään kaksistaan sitten viime toukokuun ravintolareissua lukuunottamatta.
Mä haluan miehen kanssa kaksistaan lomalle! Kahdeksi päiväksi kiitos! Onko se liikaa pyydetty?

MORO!!!

Sainpahan taas itseni koneelle. Näin yöllä unta, jossa esiintyi mm. Koivunkäpy lapsineen. Valitettavasti herättyäni en enää muistanut, mitä unessa tapahtui. Tulkitsin kuitenkin niin, että alitajuntani kehotti kirjoittamaan palstalle... :D Oon oikeestaan vältellyt tietokoneen avaamista. Siis en tietenkään teidän tai tän palstan takia vaan siksi, kun pitäis tehdä koneella koulujuttuja. Motivaatio niihin on täys nolla.

Meille ei kuulu kummempia. Sauli voi hyvin ja tekee kovasti poskihampaita. Raukalla on koko ajan koko koura suussa, kun takaikeniä pakottaa. Täähän on nyt jo kolmas päivä, kun on niin kova pakkanen, että ulkoileen ei voi lähtee. Sekä mulla että Saulilla alkaa vähitellen pää hajota täällä sisällä! Asiaa ei helpota yhtään se, että Saulin nukuttaminen päiväunille sisälle on lähestulkoon mahdoton tehtävä. Tissi on siihen ainoa käypä keino. :ashamed: Vähän kyllä nolottaa nukuttaa ton ikästä rinnalle...

Mäkin olin tässä viime viikolla jo ihan varma, että Saulille on tulossa pikkuveli/-sisko, mikä siis EI todellakaan nyt ole tavoitteena. Mulla ei ole menkat ikinä myöhässä. No, nyt oli. Onneksi siis tosiaan vain myöhässä. Toisaalta, mä kyllä ehdin jo vähän tottua ajatukseen raskaudesta ja lopulta olin pikkuisen jopa pettynyt, kun se ei sit ollutkaan totta. Toinen lapsi olisi toki aivan ihana juttu ja siitä kokoajan haaveilenkin (eilenkin, kun pakkasin varastoon Saulin vanhoja 56-62 senttisiä vaatteita... :'( :heart: ), mutta jos mä olisin nyt raskaana, se olis mulle täydellinen ammatillinen itsemurha. Jos en jatka opiskeluja ensi syksynä, niin mä en enää käytännössä voi jatkaa niitä ollenkaan. Paljon mieluummin mä oikeesti "tekisin" sen toisen lapsen, mutta en mä viittis ihan ilman koulutustakaan jäädä... :/

Nyt mun pitää mennä laittaan ruokaa, mutta käyn sitä ennen vielä lukasemassa kuulumisianne. :wave:

Juttujanne pikaisesti (alusta muutama sivu) lueskelleena täytyy tässä välissä kommentoida tuohon vieraan kommenttiin, että "imettääkö joku tosiaankin vielä..?" No, minä imetän. Olkoonkin sitten pervoa (kuten asian ilmaisit) tai ei, mutta muutakaan en voi. Saulin maha ei vieläkään kestä lehmänmaitoa ja kuten äsköisessä viestissäni kerroin, en saa lasta nukkumaan päiväunia SISÄLLÄ ilman imetystä. Tavasta voisi varmasti opettaa eroon, mutta kaikkea ei aina yksinkertaisesti jaksa!!!

Niin, ja potalla ei meilläkään vielä käydä. Potta on kyllä ostettu, mutta ei vielä koskaan kokeiltu.

Heippa mammat :D

Onpa ollut aikasta rasittavaa touhua tää muuttaminen,yhtään en ole ehtinyt kirjoittelemaan tai lukemaan juttujanne,tänään luin tän ketjun,josta kiitos niiskuneidille ketjun aloittamisesta =)

Jellonalle ja hänen miehelleen suuret onnittelut ja kiitos kun olit kaipaillut :hug:

kauheesti mun piti jotain kommentoida mutta nyt ei tuu enää mitään mieleen.
Tarttis lähteä apteekkiin,toivottavasti mies muisti laittaa mun koslan lämmitykseen,no onneksi se lähtee kyllä ilmankin vaikka olisi miten paljon pakkasta ;)
Mun päivät on kuluneet ihan hetkessä,olen laitellut tavaroita paikoilleen ja kuljettanut koiria edestaas,sisälle ja ulos.
Niillä on kyllä kopit ja ketjut tuolla pihalla mutta näillä pakkasilla pakko pitää sisällä niitä tietty :)
Harmittaa kun en saa kuvaa tästä meidän uudesta talosta laitettua sinne yhteisöön... :/
Pepille myös kiitokset kaipailusta :)

Esikko ollut nyt viikonajan eskarissa täällä uudessa paikassa ja hyvin on mennyt,tykkää kovasti mennä mutta harmittaa kun sen taksi lähtee jo kovin aikaisin,jo klo 7.25,ja eskari alkaa 8.45.
Olen sit aikaistanut illan nukkumaanmeno aikaa niin jaksaa aamulla nousta!

Nyt pakko lähtee sinne apteekkiin ennenkuin se esikko sieltä tulee,palaillaan ystävät ja olette mielessä kaikki :hug:
ai niin ettei unohdu niin koivunkäpy:Miten sen ilveksen laita on?<br><br>

Paljon onnea Gerbera!! :flower:

Joonatan nukahti viekkuun, hyvä niin, ei ehkä ollut sit niiiin kiukkuinen... Mies pääsi koulusta, on hetken kotona, tai itseasiassa lähti Jontun kanssa kauppaan ja saa laittaa pojan nukkumaan parvekkeelle ja sit lähteekin töihin.

MammaRiia: Jos vaan aika aina silloin tällöin löytyy niin kirjoittelehan toki tännekin/yhteisöön kuulumisianne! Paranemisia Marian korvatulehdukselle!

Josta tulikin mieleen, että miten teillä voidaan, Neve?

Uneton: :hug: :hug:

Smirgelaine: Jaksu :hug: Eikö sun äiti vois ottaa lapsia joskus yökylään, että pääsisitte miehen kanssa nauttimaan kahdenkeskeisestä ajasta? Entä miehen vanhemmat.. Kummit tms.?

Kristiina: Kiva kuulla teistä :)

Tinttamooses: Kiva kuulla myös teistä! Mites ne Oskarin korvat?

HEIPÄ HEI RAKKAAT SISKOT!
täällä pitkästä aikaa, on ollut hiukan kiirettä.
Töissä on ollut mukavaa ja kotona on riittäny tekemistä.
viimeiset parit päivät on kone pyöriny ja pakattu tavaroita. tänä iltana on lähtö muonioon.
välillä miettii että teinkös oikean päätöksen, kuinka kestän viikon erossa Atesta ja miehestä :'(
mut saanpahan nyt sitä omaa aikaa vaikka onkin työreissu.

valitettavasti en taaskaan kerkeä kommentoida, eikä mulla ole mahdollista päästä viikkoon koneelle joten koitan pärjätä ilman.
Kova ikävä on teitä! onneksi ens viikolla voipi katsella osaa... ;)

voimia kaikille ja aurinkoisia päiviä

rakkain terveisin tigru

Moi taasen!!

En ehtinytkään vielä lähtemään sinne apteekkiin joten odotan kun esikko tulee niin otan sen mukaan =)
Peppi:oskarilla on ollut nyt kaksi tulehdusta korvissa sen putkituksen jälkeen,viimeinen lääkekuuri loppui nyt viime lauantaina ja ainakaan vielä ei ole korvat valuneet,olen antanut sille niitä homeopaattisia nuhalääkkeitä ettei tuo nuha pukkaisi kunnolla päälle.
Tuo putkitus oli ihan kiva kun nyt tietää milloin on tulehdus kun alkavat vuotamaan,mutta nyt on ikävä kyllä tuoneet myös lääkäripelon Oskarille,kun aina kun vuotavat niin se märkä imetään korvista pois ja se on todella pelottava toimenpide pikkuisille :'( :/
Nyt sitten aina huutaa kun lääkäriin mennään,ja oikeastaan muutenkin.
Viime viikolla käytiin tutustumassa esikon uuteen eskariin ja kun opettaja kätteli mua niin oskari ilmeisesti ajatteli että ollaan taas lääkärissä ja huusi kokoajan kurkkusuorana,se on harmillista :/

tulipnpa tänne "norkoilemaan" ja aikaani kuluttamaan =)

Poika on edelleen ihan virkku.. En oo vielä kehannut sänkyyn viedä kun touhuaa niin tohkeissaan tuossa.

Uneton: suuri jaksu :hug: mulla oli kans jossain vaiheessa tunne että ei oo mitään kodin ulkopuolista elämää jne.. Kuuntelen jos haluat puhua
MammaRiia:Toivottavasti Marian korvat paranee!! Joo käyhhän toisinaan kuulumisia kirjottelemassa =)

Smirgelainelle jaksuja! :hug: Toivottavasti saatte kahdenkeskeistä aikaa jossain välissä!!

Kristiina: Millon sulla opiskelut on päätöksessään? Kiva oli kuulumisia lukea =)

Tigru: Yritä nauttia sitä omasta ajasta vaikka työreissu onkin. Vaikka uskon että ikävä on varmasti kova!

Hannamari: Ihana tuo on kun lehmän nuolema :LOL:

Joo no nyt alkaa täällä kiukkuaminen... käyn laittaa pojan nukkumaan..

Voi Uneton :hug:

Katsos Peppi kahta lasta on vaikeampi saada yöhoitoon kuin yhtä. Ensi alkuun Sami söi rintaa niin hvyin että sitä ei voinut laittaa yöhoitoon. Sitten kun poju siirtyi korvikeelle, heräili Sami vielä sen verta kenkkuun aikaan ettei voinut laittaa. No sitten kun Sami rupesi nukkumaan yöt, niin siiten katkes välit vähäksi aikaan äitiin. Ja nyt sitten äiti on töissä.
Miehen veli perheineen viettää nin aktiivista elämää, ettei sinnekkään voi oikein laittaa kuin yhdeksi yöksi ja se on tällä hetkellä yhtä tyhjän kanssa.
Ja miehen äiti asuu jo dementtiaosastolla. Kummeja ei ole.
Ja kaikki muut sukulaiset asuu kaukana.

Ja se miksi kaksi yötä on se että mun täytyy saada mies pois tietsikan äärestä, jonnekin hotelliin/laivalle

Jee. Joonatan nukkuu, pakkanen vaan laskee, enää -11,5 astetta!

Tigru: Hauskaa työmatkaa! Uskon, että ikävä tulee, mutta onhan kuitenkin ihanaa saada olla "rauhassa", vaikka työmatkahan se kuitenkin on... Joo, jospa joku ymmärs pointin :ashamed:

Uneton: Siis minkä vastauksen? Mä oon pihalla :ashamed: Eikö se tyyppi tulekaan teille vai?

Tinttamooses: Harmi, että Oskarilla on lääkäripelko, tosi tylsä juttu :(

Smirgelaine: Joo, osaan kyllä jo arvata, että kahta lasta on vaikeampi saada yöhoitoon, mut ajattelinkin, että jos olis ollut vaikka eri paikat minne olisitte lapset saaneet tai jotenkin :/ No, toivottavasti onnistuis jollakin tapaa!

Taidan mennä tekemään ruokaa itelleni :wave:

Yhteistyössä