JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

Huomenta!

Meillä yö meni vähän hunommin... Joonatan heräili aika monta kertaa, mutta nopeasti kyllä rauhoittui, kun sai tutin suuhun. Mut ite jouduin käymään vessassa joskus 2 jälkeen, kun oli rakko niiiiin täynnä, enkä sit tietenkään enää saanut unta :'( Pyörin ja kääntyilin, ei tullut uni ei... Sen jälkeen en kovin kunnolla nukkunut :/

Sen takia en ole öisin vessaan lähtenytkään, vaikka pakko olisi ollut, mutta kun en sit saa enää välttämättä unta. Eilen aamulla oli kuitenkin jo todellisia vaikeuksia aamulla päästä vessaan, sattui ihan kamalasti, kun oli rakko niin täynnä!! Josta kysymys: voiko olla oikeesti vaarallista pidättää pissaa liian kauan? :attn: Kun naistenklinikalla, Joonatanin synnytyksen jälkeen, mulla ei rakko toiminut (synnytyksen aikana katetroitiin moneen kertaan), enkä edes tuntenut pissahätää, jonkun ajan päästä sitten taas katetroitiin (ja voi hitto se sattui, kun puudutus ei enää vaikuttanut \|O ) ja sitä pissaa tuli 1,5l :eek: Pussia jouduttiin välissä vaihtamaan ja silloin kätilö sanoi, että on vaarallista, että rakko on niin täynnä, se voi räjähtää :eek: Ja kohtu ei pääse supistumaan, mut nythän ei ole ihan sama tilanne...

Jellonalle ja miehelle vielä onnea oikein tosi kovasti, ihanaa, että teidän hääpäivä meni hyvin :heart: Olis kiva Jellona kuulla teidän häistä enemmänkin, mitä teitte ja söitte yms. Jos sua siis haluttaa kertoa, vaikka sähköpostin kautta tai sitten yhteisöön (jos muutkin haluavat kuulla), tietenkin miten ehdit/jaksat/haluat :) Ja sullahan on mun sähköpostiosoite (sama, kuin mese), niitä kuvia odotellessa :heart:

lumikarpalo: Jaksamisia väsymykseen :hug:

Tanskuliini: :hug: huonosta yöstä! Hienoa, että Veera on oppinut kävelemään kengät jaloissa :flower:

Lillukka: Tänään Joonatan heräs 06.40, eli tosi hyvin! :) Ois saattanut nukkua pidempäänkin, mutta meidän naapurin koirat haukkuu AINA, kun ne tulevat rapusta ulos/menevät rappuun (siis tossa rapun edessä \|O ). Niitä on yhteensä 3 tai 4, pientä koiraa. En ymmärrä, että miksi niiden pitää joka kerta, kun pääsevät ulos niin haukkua :eek: Raivostuttavaa! Kahden koiran nimet tiedän, ovat Känkkä ja Ränkkä :whistle: Sopii kyllä hyvin nimet koirille...

Mies onkin tänään kotona, pitäis keksiä itelle jotain tekemistä, kun oon nyt niin monta päivää ollut Joonatanin kanssa, että tuntuu jo siltä, että täytyis sitä kuuluisaa omaa aikaakin saada :D

Helou kaikille! Ja mukavaa Runeberginpvää =)

Peppi; kyselit siitä pissan pidättämisestä... ni saattaa joskus raskausaikana olla vaarallista ja muutenkin, voi johtaa virtsaumpeen, eli ei saakaan enää itse pissattua. Toi tietty aikast harvinaista, mutta mahdollista. Ja täynnä oleva virtsarakko voi laittaa supistusherkän kohdun supistelemaan. Ja jos viel kerran aamulla jo vähän kipeää tekee. Harmi juttu yöunien kannalta :( Kiva muuten, että nyt aamuherätykset on myöhäistyneet :) Varmaan se yksiin päikkäreihin siirtyminen auttaa asiaa.

Uneton ja Koivunkäpy; hauskat oli tosiaan jutut ehtoolla ;) Meillä on yleensä enempikin miehestä kiinni nuo jutskat :)

Voi vitsit, nyt mä varmaan vieraan mielestä pervo olenkin; Otto on pukenut päällensä, siis kaulaansa mun parit bikinit sekä isonsiskon uikkarit =) Ja meni viel peilin eteen itseään ihastelemaan... jos kert vieraan mielestä jo tän ikäisen imetyskin on pervoa :LOL: ehkäpä oman seksuaalisuuden kanssa on jotain ongelmaa, jos imetys on perverssiä jonkun mielestä!!?? Huh-huh. Asia, mikä saa mut aina kiukkuiseksi.

Kiva, et kaikki oli kertonu harrastuksistaan :) Mun tosiaan melkein ainoa harrastus tätä nykyä on lenkkeily, juosten ja kävellen ja melki aina on kärryt mukana. Jumppaa tekis mieli aloittaa, mutta miehen vuorotyön takia pääsisin käymään niin epäsäännöllisesti, et ei ole tullu aloitettua. Meil on töissä hyvät jumpat kyllä ja viel ilmaiset, et siel varmaan tulee sit taas käytyä, ku työelämään enempi palailen... mistä tulee taas mieleen se hoitopaikkahakemus, joka odottaa virastossa hakijaansa ;) jos muistais tänään eskarista pyytää mukaansa...
Jellona ja mies; nauttikaahan nyt olostanne avioparina :heart: Tuliko teil nyt sama sukunimi?

Nyt pyykkitouhuihin...ne kun ei ikinä lopu.

Hyvää alkanutta vkoa kaikille!

Heippis :wave:

Uneton, täällähän minä :D Kiva, kun kaipailit!
En ole malttanut koneella nyt käydä, kun on pitänyt nahjustella miehen kainalossa tai ainakin välittömässä läheisyydessä :D Lähti tänä aamuna sinne Helsinkiin ja tulee vasta lauantai-iltana kotiin :'( Ja on vaan sunnuntain kotona ja taas lähtee koko viikoksi pois. En tiedä miten tästä keväästä tullaan selviytymään... 4 kk päähän on kalenteri miehellä täynnä, siis viikot ja vkl, tai taisi siinä välissä 1-2 vkl olla vapaana... Noh, positiivisin miettein etteen päin!

Paljon olitte tekstiä saaneet aikaiseksi ja minä lahopää en muista, että mitä kukainenkin kyseli...

Siru ainakin taisi kysellä harrastuksista. Mä luen ihan elukkana :D ja tykkään sisustaa kotia! Ennen vanhaan (nuorena tyttönä, eli muutama vuosi sitten...) olin kova käymään salilla ja erilaisissa jumpissa, mutta nykysellään miehen työ rajoittaa mun menemisiä niin pahoin, että harrastukset täytyy miettiä sen mukaan.

Smirgelaine, en minäkään haluaisi, että mies tekee reissutyötä, mut minkäs teet; toinen tykkää aivan älyttömästi työstään ja saa siitä erinomaista palkkaa, niin pakkohan mun on vaan sopeutua... toivon kuitenkin, ettei tätä rumbaa montaa vuotta kestä... Toivon, että viimostaan sitten, kun minä olen palailemassa työelämään, niin mies olisi klo 8-16 olevassa työssä (niinkö ennen vanhaan). Tsemppiä Samin leikkaukseen!

Jaahas, äitin pikkukainaloinen haluaa sylkkyyn! Huomaa, että on jo isiä ikävä, kun pitää minussa roikkua noin kovin kiinni...

Mutta palailen myöhemmin koneelle!

Oikein mukavaa pakkaspäivää kaikille!!

T. Gerbsukka & Taimi rv 18+0 :heart:

Heippa ystävät! :wave:

Nyt on taas aikaa kirjoittaa, kun Joonas nukahti juuri. Ajattelin että haluaa varmaan jo nukkumaan, kun meni repimään peittoa sängystään pinnojen välistä, nostin hänet sitten sänkyyn ja sinnehän poju pian nukahtikin :heart: Jäi nyt kyllä ruoka syömättä, mutta ehtiihän sitä sitten heräämisen jälkeenkin. Varmaan nukutaan sitten kahdet päikkäritkin tänään, kun meni jo nyt nukkumaan ekan kerran.

Mukavaa Uneton että olit minua kaipaillut! :hug: Viikonloppu meni kyläilyn ja ulkoilun merkeissä, niin ei oikein koneella ehtinyt paljon olemaan. Lauantaina oltiin siis siellä mun äitin synttäreillä ja eilen naapureiden luona kylässä. Ei tosin tuossa naapurissa, vaan heidän (tai siis naisen) kaupunkiasunnossa, missä ei oltu aikaisemmin käyty. Oltiin Kaiza siinä ihan teidän vieressä Koivulassa, terkkuja vaan kovasti! Niin ja mukava kuulla että teillä menee hyvin, toivottavasti kiire vaan jossain vaiheessa helpottaa! :wave: :D

Jellona ja JellonanMies: Hienoa että häänne sujuivat hyvin! Onnea vielä kovasti tuoreelle avioparille! :flower: :heart: Niin ja mullekin saa kuvia lähettää, jos vaan haluat/jaksat (sama kuin meseosoite)! Niin ja Pepin idea oli hyvä eli olisi esim. yhteisöstä mukavaa lukea vielä enemmän ja tarkemmin teidän häistänne! :D

Siru: Mun harrastuksiin kuuluu jumppa kerran viikossa, kävely, lukeminen, leffat, nettailu :D jne.

Nasuliino: Todella mukavaa lukea pitkästä aikaa teidänkin kuulumisianne! Toivottavasti tosiaan Jonen korvatulehdukset olisi nyt taaksejääneitä! :) Niin ja minäkin olen monesti ajatellut että mitä teille mahtaa kuulua! :whistle:

Smirgelaine: Kovasti tsemppiä Samille leikkaukseen ja sinulle myös! :hug:

Lillukka: Mekin tehtiin miehen kanssa eilen pizzaa ennen Idolsia! :p :D

Hannamari: Kiitoksia piristyksestä! :LOL:

Tanskuliini: Onnittelut Veeran ulkonakävelytaidosta! :flower: :)

Peppi: Pätkiskakku on tosiaan aivan mahdottoman hyvää! :p Pitääpä itsekin tehdä sitä taas tässä lähiaikoina =)

Gerbera: Kovasti jaksamista sinulle ja pojille! :hug:

Eipä tänne nyt muuta, jos vaikka lähtisi syömään sitä pizzaa mitä jäi eilisillalta! :p

T. Niiskuneiti82 (jolla jo jotkut housut vähän kiristää) ja Helmi 7+3 :heart:

Montaakkia vaan kaikille säädyille :D

Kiitos Peppi85 :heart: :hug:
Etenkin se paperinen juttu oli ihana ja kaivattu :D

Tanskuliini mulla on lähteny kuukaudessa 3cm reisistä pois 2 cm lanteilta, vyötärölle oli sit tullu 2cm :whistle: :ashamed: :wave:
Ja nyt on jo 5. karkiton päivä menossa :saint: :saint:

Pullan tai keksin saan silloin tällöin syödä, mutta en suklaata + karkkeja.

Kattinka pidätkö mua meseboikotissa?
Online tilassakaan ollessasi, et koskaan vastaa :/

*mietii syytä*

Mä taas toivon, että mies saisi töitä etelä-suomesta (haku päällä) jotta saisin olla itekseen tyttöjen kanssa.
Se olisi juuri nyt todella tervetullut ratkaisu.

Lukeminen on todella ihanaa, taidankin siirtyä tästä kirjan pariin.
Klo 13 onkin sitten oma lääkäri.

Mui mui :wave:

Vielä pikaiseen kirjoittelen, ettei sit illalla (tai päivällä) oo niin paljon kommentoitavaa :whistle: :D

Lähden kohta kaverin kanssa vähän kaupoille, pitää ainakin uusi valokuva-albumi ostaa, kuvia laitettavana lähemmäs 400 :ashamed:

Siru: Kiitos vastauksesta :hug: Eilen aamulla aloin tosiaan jo vähän huolestua asiasta, kun en sinne vessaan meinannut päästä :ashamed:

Gerbera: Kyselin tossa aiemmin jo, että kävittekö niitä tuplia (rattaita) katsomassa? Tykästyitkö joihinkin? Meillä niiden osto vielä edessä nimittäin... Jaksamisia tulevaan viikkoon :hug: Eikös sulla ollut perjantaina neuvola, kaikki oli varmasti hyvin? Kuuluiko sydänäänet jne.? :heart:

Niiskuneiti: Koskas sulla nyt sit on se ensimmäinen neuvola? :)

Uneton: Kiva, että tuli hyvin perille ja vihdoin ;) Onnea lähteneistä senteistä :flower:

Katinkan kanssa olis kyllä kiva joskus mesessä jutskata, mut eipä sille mitään voi, jos kiirettä pukkaa :D Harmittaa, kun ei nähdä, kun oot täällä Suomessa :( Mä en enää niillä viikoilla varmaan jaksa Tampereelle reissata...

Mut nyt mentävä :wave:

Peppi, juu, neukkari oli perjantaina. Kaikki hyvin! Tasan kahden viikon päästä on se ultra, ihanaa :heart:
Ei vielä käytykään katsastamassa tupliksia. Pitää varmaan kahdestaan käydä joku päivä Jullenaattorin kanssa, kun miestä ei ihan heti saada mukaan.

Hyvää viikon alkua kaikille!!

Huh, nukahtihan se poika viimein.. Ei oiekin sisälle ilman tuttia meinais asettua.. Saa nähdä kuinka pienet tirsat aikoo ottaa..

Ja ekana Käpyselle :hug: ja rutistus kun käskit nyrkkiä päytään takoa ;) :D
Soitin aamulla neuvolaan että eikö oo mahdollista aikasemmin päästä ja mainihin vielä siitä edellisestä lääkäristä joka ei sanonu oikein juuta eikä jaata koko hommaan.. Löytyi kuin löytyikin kymmeneks meille aika =)

(Tuli tosin kiire kun oltiin ysiltä vielä yöpaidat päällä ja aamupala syömättä ja auto hautautuneena kinokseen. Mentiin sitten rattailla vaikka kylmä olikin..)

Nyt on homma sillä tavalla että sille edelliselle lääkärille menee palautetta asiasta.. (ja myös sille inhottavalle neuvolan tätille) kun ei niihin testeihin laittaneet vaikka sanotiin että olis varmaan aihetta.

Nyt mennään pari viikkoa niin että karsitaan ruis ja vehnä ruokavaliosta.. Juomana on tutteli toistaiseksi.
Katotaan reagoiko iho mitenkään kun jätetään nuo pois ja jos ei (niin kun epäilen) niin sitten kirjottivat jo reseptin että apteekista hakea soijamaitoa (en muista nimee kun en vielä kerenny papereita niin tarkkaan tutkia)

Ja sitten laittovat lausunnon kelalle että jos saatas sitä hoitotukea (vai mikä se olikaan..) Sanovat että periaatteessa oltas oikeutettuja saamaan sitä kun on noita allergioita useampi.
Kunhan mies tulee töistä kotiin niin lähen sitten kelalle selvittelemään asoita.. (tai siis ainaki YRITTÄMÄÄN!)
Lillukka: Tatulla reagoi iho kutisemalla ja ihottumalla... Ihan vauvana oli kamalan näköinen.. Poika oli päästä varpaisiin ihan ruvella. Hyvä ettei itku tule kun kahtoo niitä kuvia.
Tuotapas en muuten älynny sitä kalsium hommaa kysyä :ashamed: ... Tuttelia juo nyt sen takia että kokeillaan ensin että miten tuo viljojen pois jättö vaikuttaa.. Tietääkö Koivunkäpy tuosta kalsium hommasta??
Ja Lillukka kysy vaan jos joku asia ei selvinny.. Itekki vähä ulalla vielä..

Gerberalle jaksamista tulevaan viikkoon!! Iteltä ei varmaan onnistus talouden pyörittäminen jos mies ois reissu työssä :ashamed:

Ja Jellona-pariskunnalle myös täältä vielä onnitteluja!! :flower:
Myös minä lukisin mielellään teidän häistä.

Smirgelaine: Toivottavasti Samin leikkaus menee hyvin :hug:

Tanskuliini: Harmi että teillä yö meni ihan metikköön... Jospa parempia tulevat yöt!
Vai että otti Veera ja lähti ulkona kävelemään =) Meillä se on vielä harjotuksen alla.. Sisällä ja tosi tasasella alustalla ulkona kävelee pienen matkan mut pääasiassa mennään ulkona vielä kontaten.

Joo mut lähen laittaa kahvin tippumaan kun mies tulee ihan kohta töistä.. pääsen sitten asioille lähtemään.

No jopa on hiljaista :eek: :whistle:

Mä sain laitettua valokuvat albumeihin, jotka tänään ostin :) Pitäis taas "parit" tilata, on viime lokakuulta tähän asti tilaamatta :eek: Huh, johan on taas urakka.

Mitäs muiden maanantai-iltaan kuuluu?? :wave:

Mitenhän Samin leikkaus on mennyt?<br><br>

onpas tosiaan hiljasta :whistle:

jaahas.. poika tuntuu jo nyt ekan kerran heräilevän.. Mukava yö tiedossa...
Tuntu asettuvan..

Tuossa just tuota tutteli hommaa mietin... ei tatu juo kun nelisen desiä tuttelia (eikä varmaan ihan sitäkään)... Tuntu että tavan maitoo joi paremmin...

Mut eipä mulla kummepia ollu..

Öitä kaikille!

Ja hiljaisuus jatkuu :whistle:

Meillä yö meni ihan kivasti, Joonatan heräs itkien 05.20 ja olin ihan varma, että sillon sit heräis, mutta kyllä se melkein tunnin verran vielä nukkui -mä en, kun koko ajan kuuntelin, että kuuluuko ääniä \|O Ärsyttävää. Mut positiivista se, että kävin yöllä vessassa ja sain sit kuitenkin heti unta!! Ja nukahdinkin ennen kuin mies oli tullut sänkyyn!! Edistystä :D

Tänään meen illalla anopin ja miehen siskon kanssa leffaan :) Mitäs suunnitelmia muilla täksi päiväksi?

Danjuska: Miten teidän viime yö meni? Entä Tanskuliinin?

Hui, ulkona on -17 astetta pakkasta :eek: Hrrrr...

Kylmää tiistaita :wave:

Meidän yö meni hyvin -kiitos kysymästä Peppi :) Ilta meni tosin taas ihan p.ersiilleen kun isi ei saanut viedä Saaraa nukkumaan. Mä siis nukutin tytöt ja simahdin sitten itsekin. Veera heräsi vain pari kertaa yöllä itkemään ja Saara heräsi halailemaan ja pussailemaan mua yhden kerran... Onhan se toisaalta tosi suloista että äiti on nyt kerrankin Saaran mielestä IN kun yleensä se on ollut isi mutta liika on liikaa... Vain äiti saa vaihtaa vaipan ja riisua/pukea, vain äiti saa istua vieressä kun neiti syö, vain äiti saa lukea iltasadun, vain äiti saa nukuttaa, hohhoijaa... Veera taas ihan selvästi ei tykkää että kukaan on huoneessa kun hän menee nukkumaan, on niin pitkään tottunut nukahtamaan yksin mutta Saaran takia huoneessa on oltava. On tää vaikeeta: Veera itkee nukkumaan mennessä kun mä olen huoneessa ja Saara taas itkee jos en ole :eek: :whistle:

Peppi ja Niiskuneiti: kiitos "onnitteluista", on se kivaa kun Veerakin oppi kävelemään ulkona -on silläkin puistossa muutakin tekemistä kuin istua vaunuissa tai kontata pitkin maata :D

Unettomalle onnittelut kadonneista senteistä :flower: :hug: Mulla meni viime viikko ihan päin prinkkalaa... Kävin kyl jumpissa mutta tuli syötyä taas kerran ihan liikaa :ashamed:

Hui kun on tosiaan kylmä, en taida uskaltaa lähteä ulos tyttöjen kanssa. Nyt ollaan oltu vähän aikaa terveinä niin en ota riskiä että jompikumpi sairastuu taas...

Mites Sami jakselee?

Ai niin, hienoa että sait nukahdettua hyvin Peppi =) Meillä ei ole mitään suunnitelmia täksi päiväksi, illalla menen taas jumppaan -siihen tapposellaiseen eli huomenna taas särkee joka paikkaan.. Milloin muuten tavataan? :whistle: :D

Kirpsakkaa pakkaspäivää kaikille! Villahousut jalkaan kun menette ulos :attn: :D
Tansku & tytöt<br><br>

Peppi, päivän suunnitelmat on yrittää saada torppa pysyy lämpimänä, meil on pakkasta vaatrimattomasti -28 :xmas: Eli semmonen grillailu ilma, aurinkooki vois ottaa ku se nä'kyy nousevan...

Yö meni kahella heräämisellä, jos jaksas viedä pettivaatteet ulos, kyytiä pölypunkeille!

Uneton, eipä sammaloidu enää :LOL:

Danjuska, ole hyvä vaan neuvoista, oppinu et jos meinaa saada jotai tapahtuvaks ni pitää lyödä nyrkkiä pöytään, toimii toisinaan myös kotona :LOL:

Nyt lyö taas kuula tyhjää, se reppana jääty ku kävin koiran kusettaa... ;)

HHHRRRRRR!!! -26 meidänkin mittarissa!! Sisäpäivä, äh. Ja niska jumissa, tai ei niska vaan oikean lapaluun alta niin että pää ei käänny kivutta oikein kumpaankaan suuntaan. Toivottavasti ei jumahda enempää, nytkin on vaikea pysyä noitten aappanoitten perässä. Vilikin pitäs nukuttaa sisälle.. Taidan valvottaa sitä mahdollisimman pitkälle ettei tarvis kovin montaa kertaa käydä kaatamassa..

Olenko muuten maininnu että me varattiin hotelli viikonlopuks 16.-18. päivä tätä kuuta. Ihan Tampesterista vaan.. :whistle: Meillä kun tulee 10 vuotta yhdessä sillä viikolla, ja mulla on synttäritkin (sitä nyt ei enää kannata juhlia.. :snotty: ) ja ajateltiin ottaa pieni irtiotto. Mä en ihan hirveästi sitä viitti hehkuttaa vaikka mieli tekis, mutta se eka yö on hieman ongelma, ja mä olen ihan varma että koko juttu menee puihin vielä. 2 vrk ilman lastenhoitoa ja kotitöitä kuulostaa aivan liian hyvältä ollakseen totta..
:ashamed: :LOL:

Jotain piti ehkä kommentoida.. Hetkonen!! Juh, Peppi, hyvä kun mikä että opit nukahtamaan ilman miestä! ..tuo kuulosti kyllä kamalalta.. :whistle: Noh, tiedät mitä tarkoitan! :LOL: Ja Tansku: Vaikka on ihanaa että yöherätykseen sisältää halailua ja pussailua, kyllä kummasti ottaa aivoon kun herää "ilman syytä"..

Taidetaan poikien kanssa majottautua sohvalle ja avata telkkari. Ei niin hyvä tapa viettää päivää, mutta tän niskan kanssa ei oikein lattialeikit houkuta.. :/ <br><br>

Just, kirjoitus sit hävis :eek:

Sitä vaan, että tää on nyt sit viides kerta, kun tälle sivulle kirjoitan :eek: (Ellei mene toiselle sivulle tää teksti).

Tanskuliini: Kiva, että teillä meni yö hyvin. Juu, olis kyllä tosi mukava tavata, mutta mä luulen, etten jaksa tällä mahalla ja Jontun kanssa julkisilla liikenteeseen lähteä :ashamed: Mutta ihan viimeistään sit, kun meidän toinen vauva on syntynyt! (Sithän se liikkuminen vasta helppoa onkin :LOL: ). Eikun ihan tosi, kyllä mä haluan nähdä, mutta tällä hetkellä tää liikkuminen on vaan jo aika tuskaista :/

Koivunkäpy: Kiitos muistutuksesta -> petivaatteet ulkona!

Jospa nyt onnistuis...

Hannamari: Toivottavasti niska paranis, eikä ainakaan pahenis :hug: Ihanalta kuulostaa teidän hotelliloma :heart: :D <br><br>

Vein tossa esikon eskariin, melko kiprakka keli -31 :xmas:

Sitten kävin samaan syssyyn kolaamassa/lakaisemassa/lapioimassa kattotasanteen ja oman parvekkeen.
Kaikki petarit, peitot ja matot on ulkona, kirput saa kyytiä :D

Käpyskä upeeta, melkein hymyilyttää ;) =)

Hannamari kuulostaapa ihanalta :heart:
Voi kun määkin saisin ees yhen yön ja ees kourallisen "sitä hyvää avioliittoa" :ashamed: :'(

Tanskuliini noo, sulla onkin sitä kevennettävää vähemmän ku mulla :whistle: :wave:
Ja paljon enemmän hyötyliikut kuin mä ;)

Peppi85 tällä hetkellä se "hoitokohta" on kuin iso kuivunut rusina :whistle: B)

Joo, mitäa muuta...

Kattinka: rakkaudesta se hevonenkin potkii.... :heart:

Huomenta!

pakkaspäivää täälläkin vietellään. aleksi on kerhossa ja mies isänsä luona käymässä. miikka onneksi touhuaa omiaan niin saan tehtyä kotihommia aina jossain välissä jos en koneella istu. :whistle:

teillä kaikilla näyttää olevan yhteinen siivouspäivä menossa. ihan hymyilyttää tää meidän palstailu, kun nyt jo tehdäänkin asioita samaan aikaan ja toisten innostamana. :D meillä jätetään nyt siivoilu vähemmälle, kun on tätä muutakin touhua. pyykinpesua esim.
aleksi lähtee tänään mummolaan ja miikka huomenna mummin ja ukin luo (eli minun vanhemmilleni) ja me suunnataan huomenna tahkolle 2vrk. ei kyllä taida laskettelemaan päästä mutta onneksi sinne on tullu se kylpyläkin. =)

lapsille ei edelleenkään hoitopaikkaa ole..äsken jo käpysen innostmana soitin vähän isommille pomoille, mut ei olle vaan paikalla, mut soittelee takas,jospa jotakin vielä löytyisi. ei jaksais alkaa kaikenmaailman järjestelyihin alkaa. \|O

kirjoittelen yhteisöön miikan päikkäreiden aikaan sit enemmän niistä häistä..yleisön pyynnöstä. ;) :D

te ootte taas kirjoitellu niin paljon enkä ole vielä tarkalleen kaikkia edes viikonlopun tekstejä lukenu, joten kommentointi jää hiukan minimaaliseksi. :ashamed:

peppi, hyvä kun uni on alkanut maistumaan. enkä minäkään suosittelisi pissan pidättämistä. minusta silloin voi myös tulla herkemmin virtsatientulehduksiakin.

tansku, oletteko kokeillut jos laittsitte saaran makkariin radioon soimaan jotain musiikkia tai äänisatuja, kun hän menee nukkumaan? tarttisko sit olla vieressä välttämättä. meillä aleksi on jo muutaman vuoden kuunnellut aina päikkäreille ja yöunille mennessä jotain ja miikankin kohdalla huomasin perjantai-iltana, kun ei meinannu rauhoittuu niin laitoin musiikkia soimaan niin pärjäsi itekseen.

danjuska, hyvä että saitte tatun allergia juttuja hiukan järjestykseen. täytyy näköjäänn hiukan samaa taktiikkaa alkaa käyttää tuossa poikien hoitopaikka jutussa. =)

smirgelainen sami on kait käyny jossain leikkauksessa, toivottavasti kaikki on mennyt hyvin??! :hug:

hannamari kovasti paranemisia. onko sulla jyväpussia minkä voi lämmittää mikrossa ja laittaa hartioille/yläselälle? suosittelen ensihätään. kuhan oot vilin tainnuttanut niin artulle jotain omaa tekemistä ja sinä hetkeksi mahalleen sänkyyn ja jyväpussi päälle. ja relax! :hug:

kattinka ja mammariia sekä tinttamooses mitä kuuluu?

jonnalle, jaksamista!!! :hug: :hug:

nyt ei muistu muuta mieleen..mut palailen hetken päästä uudelleen. :wave:

Pikaisesti täältäkin heipat! :wave:

Meilläkin on siivouspäivä tänään! :D Peitot ja matot jo on ulkona tuulettumassa (jotain positiivista sentään tässä pakkasessa) ja illalla sitten imuroin, kun mies palaa töistä.

Joonas meni juuri päikkäreille, sitten kun herää niin lähdetään varmaan kirjastoon... Ajattelin VIIMEINKIN lähteä lainaamaan niitä Gerberan suosittelemia kirjoja! :whistle: :D

Nyt ei ennätä muuta, kun on sen verran paljon puuhaa...pitää hakea puita, laittaa tiskikone päälle, tiskata, pestä pyykkiä, kerätä rojut lattioilta, pyyhkiä pölyt jne... :eek:

Moikkis!<br><br>

Päiviä taas!

otan hiukan kiinni näitä kommentointeja..kun nyt vihdoin kunnolla ehdin lukee noita aikaisempia juttuja..

siru, sama sukunimi tuli joo. ja minun harrastukset rajoittuu siiheen kuuluisaan jumppaan, joka nyt hiukan taas vähemmälle jäänyt ja lenkillä tykkäisin käydä, jos vaan sais aikaiseksi. leivonta on yksi ajanviete, kun aikaa on. töihin kun taas menen niin ei varmaan hirveesti muuta ehdi näiden kotihommien lisäksi. =)

hannamari, toivottavasti teidän hotelliloma tulisi onnistumaan kokonaisuudessaan. =)

miikka päikkäreillä. illalla mennäänkin minä, mies ja miikka vanhempieni luo hirvikeitolle ja käymään siskoni luo. mukavaa kun on tekemistä tiedoksi, kun on tälläisiä sisäpäivä muuten tiedossa. :D

peppi, meillä miikka on aika rohkea uusissa paikoissa. eipä se tuolla häissäkään ketään oikein vierastanut. ihan kenen syliin olisi vaan laittanut. ja leikkihuoneessa leikki oikein mielellään. :D

meillä on sit opittu kiipeemään keittiön tuolilta pöydälle. tosi kivaa. \|O =) aleksikaan ei harrastanu tota pienenä. :whistle:

nytpä meen kirjoittaa sinne yhteisöön hiukan..niin onpahan sekin tehty..kuvia joudutte vielä hetken odottelee..

Hyytävää päivää :D

Aamulla oli mittarissa-31 mut lähettiin Tatun kans kerhoilemaan. Autoki oli kun jääkaappi.

Peppi: kiitos kysymästä, yö meni odotettua paremmin =) Iltayön kitisi vähän väliä mut asettu aina ite. Ja nukkuki yli kahdeksaan sitten. Hienoo kun sait yöllä unta uudelleen!

Hannamari: Nauttikaahan hotelli viikonlopusta sitten!

höh.. nyt hävis päästä kaikki.. noh, tulen kuitenki illemmalla uudelleen niin koitan sitten tsempata :D

Laitoin mittarin yläkerran "telkkuhuoneeseen", mistä on kulku partsille. Partsin oven edessä lattialla oli +13.. \|O Ihanaa. Saiskohan sen miehen tilaamaan sen lasin tohon ovees.. Ei hirmusen energiataloudellisesti kannattavaa.. :ashamed:

Siis on siinä yksi ikkuna :LOL: Toisessa ovessa ei, kun meni rikki..toissa kesänä.. :ashamed: :ashamed: :whistle:

Eipä täällä muuta, näillä lapsosilla vaan on energiaa ihan turhan kanssa.. Minä kittaan kahvia ja koitan pysyä perässä. Jos antais Artun lutata kylvyssä tänään tunnin, sais hukattua tota intoansa. Saiskohan lapsia valjastettua pattereihin, olis hyvä kun turha energia menis pakkaspäivinä lämmitykseen.. :whistle:

Poistun takavasemmalle. Missä kaikki muuuuuuut? :xmas: <br><br>

Yhteistyössä