JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

Huomenta täältä hämeestä!
Hengissä ollaan vaikka lentsu vaivaa :snotty:
minä että poika ollaan taudissa. mulla on pää täynnä räkää joka ei suostu tulee ulos.
viime yö oli tosi syvältä :kieh: olin nukkunu tunnin niin poika heräs huutaa, rauhoittui kun annoin tutin, sit minuutin päästä alkoi uudestaan huutaa taas kävin pojan luona, taas rauhoittui ja taas minuutin päästä alkoi huuto, tätä jatkui 10min ja sit otin viereen huutamaan. joi vettä j asain pari milliä annettua lääkettä. oli ihan väsy meinas nukanhtaa meidän väliin, mut sit taas slkoi huuto, puolen tunnin jälkeen mies vei pojan omaan sänkyyn ja sinne rauhottui :eek: , kävin vielä kolmen ja viiden aikaan pojan huoneessa rauhoittelee ja sit kuudelta poika pirteänä uutelee sängyssään :headwall:

mulle olis vielä uni maittanu, nyt koitan jos sais nukkumaan hetkeks. miehellä on tänään peli-ilta kavereiden kanssa enkä haöuu että molemmat ollaan pojan kanssa känkkäränkkiä.

ja mie tuun aina kipeeks silloin kun miehellä on jokin meno :kieh: en missään nimessä haluu pilätä toisen menoja, kun niin harvoin lähtee mihinkään.

masu vain paisuu koko ajan, nyt töissäkin oppilaat seuraa miten maha kasvaa, ovat kovasti kiinnostuneita =)

LILLUKKA toivottavasti teidän känkkis tuli meille eikä vaivaa enää teitä.

PEPPI mie olisin käyny huutaa sille naapurille :kieh: manaan KÄVYN kanssa sitä pora rikkoa

KATINKA tulkaahan käymään meillä 18 päivä, olis tarjolla kakkua ja lastenvaate esittely!!! meille maksaa kympin yhteen suuntaan matka.

KOIVUNKÄPY ihanaa kuulla että A:n sydän on kunnossa

nyt rupee pätkimään...kelle piti sanoa vielä ....

vielä omaa (.) ostettiin torstaina farmari -98 toyota avensis, on kyllä unelma ajaa!
koitan tässä ens viikolla lueskella enemmän. lähden oppilaiden kanssa viikoksi lappiin. pitäs noi pojat jättää kaksistaan, iik, jänskättää.
mut hyvillä mielin lähden kun kohta taas jään kotiin vuodeksi niin tekee ihan hyvää mulle ottaa etäisyyttä.

jees mut nyt nukkumaan hetkeks

moikkis
 
Voi ei teksti katos :(
Lyhyt versio

Jellonalle ja miehelle hyvää hääpäivää :heart: :flower: Eikös se vihkiminen ollut tänään klo 13.

Kattinka peukut pystyssä täälläkin.Testaus päivä onkin sitten Ystävänpäivänä =) :heart:

Koivunkäpy Ihmettelen kovasti tota teidän Kelaa :kieh: Onko lääkäri kirjoittanut B todistukseen että Anna tarvii säännöllisen lääkityksen? Eikö se riitä perusteluksi?

Meillä oli eilen "hauska"ilta kun 4v. käveli unissaan pojan huoneessa olevaan vaatehuoneeseen ja luuli sitä vessaksi :LOL: Onnekas poika oli hereillä ja vei tytön vessaan.

Annoin tässä yks päivä Veralle pikkuriikkisen palan purkkaa maistiaisiksi.Nyt siitä on tullut oikeen riesa!Vera huutelee aina välillä että PUKKAA!PUKKAA! En kyllä tiedä jos sais vielä antaa.Vera sylkee kyllä purkan pois kun maku loppuu ja haluais heti lisää.Olen nyt antanut yhden purkkatyynyn päivässä jonka pilkon neljään osaan.

Teen tänään ruoaksi lihaperunasoselaatikkoa, joten nyt perunan kuorintaan :wave:
 
koivunkäpy harmoona
neve, kakski eri lääkäriä on kirjottanu todistusta, muttakun kelan ASIANTUNTIJA ei tajua etei kaikki lapset vingu, sanoin lääkärille et kyl se vinkuu ku kunnon lentsu tulee, vinkuu nimenomaan yöllä jolloin en salettiin lähe saikulle ajelee jos kotikonstein helpottaa.. :ashamed:

Jippijaijee, päästään ulos!! :LOL: pienet ilot mullaki vaanku on viikko kykitty sisällä..
 
Koivunkäpy ei meilläkään tyttö ole vinkunu kun kerran 2vuotiaana flunssassa ja hoitotuki meillä on aina ollut!Noi Kelan ASIANTUNTIAT on ihan PEESTÄ!!Täällä riittää siis jos tarvii lääkettä päivittäin ja kannattaa se kylla antaakin niin flunssat on pikkuisen helpompia.

Takas hellan ääreen
 
Aurinkoista lauantaita Helsingistä :heart: B)

Veera nukkui ekan kerran tyttöjen huoneessa yön. Mä nukuin patjalla niiden kanssa. Veeruska heräsi muutaman kerran itkemään mutta eipä Saara herännyt kertaakaan vaikka sisko tosiaan huusi ihan vieressä :eek: Hyvät unenlahjat meidän 2-vuotiaalla :D Päätin että tästä lähtien tytöt nukkuvat aina omassa huoneessaan yhdessä, saadaa vietyä ylimääräinen pinnis meidän huoneesta kesäksi mökille. Peppi: nykyään saan viedä Veeran yöunillekin -joskus tyttö tosin protestoi hieman mutta hiljenee itsekseen. Veerahan siis nukahtaa aina itekseen, ei tartte nukuttaa.

Hannamari: hauska piirakan vienti :LOL:

Tigrulle jaksuhalit :hug:

Kattinka: hitsit, olis ihanaa nähdä... Uskaltaisinkohan mä joku viikonloppu tulla Veeran kanssa Tampereelle päivävierailulle... Täytyy miettiä. Mun äiti on muuten menossa maaliskuun eka viikonloppu Tampereelle synttärijuhliin, pitäiskö mun änkeä Veera ja itseni sen mukaan?! Peukut on pystyssä että siirto onnistui, jännää :heart: :hug:

Mies lähti tuossa viemään poikia niiden isälle ja käy samalla kaupassa. Tänään olisi vuorossa "vain" siivoamista ja korvapuustien leipomista. Pyysin että mies tuo kaupasta mulle hurjat kaksi siideriä illaksi kanasalaatin kyytipojaksi -meikäläinen vetää kunnon kännit :whistle: :LOL: :LOL:

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille :hug:
Tansku & tyskyt
 
Tervehdys taas täältäkin pitkästä!? aikaa! :wave:

Joonas meni juuri päikkäreille, jotain siellä vielä juttelee, mutta kyllä se kohta nukahtaa. Päikkäreiden jälkeen lähdetään mun äitin 52-vuotissyntymäpäiville, matkan varrelta otetaan mun sisko kyytiin mukaan. Mies lähti vähän aikaa sitten veljensä luokse.

Kattinka: Hui kun jännittää! Toivottavasti siirto onnistui! :heart:

Koivunkäpy: :hug: Hienoa että Annalla kaikki ok!

Hannamari: Olipa hauska piirakkajuttu! :LOL:

Tigru: :hug: ja pikaista paranemista!

Neve: Olipa teillä hassu unissakävelijä :D

Jellonalle ja miehelle vielä ihanaa ja ikimuistoista hääpäivää! :flower: :heart:

Tanskuliini: Vauhdikasta iltaa! :D

Eipä kai nyt sitten muuta, mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Yö todellakin oli syvältä \|O \|O

On se niin hauskaa että ainut aika vuorokaudesta kun mullakin pitäis olla aikaa nukkua, niin se on sitten käytettävä valvomiseen ja jatkuvan huudon kuunteluun :headwall:
Päivällä ollaan niiin aurinkoisia ja nukutaan hyvät päikkärit, mut yöllä huudetaan jatkuvasti ja läpi yön :'(

Onnea Jellonan pesueelle :flower: :flower:

3 päivää on mennyt karkitta ( joo, onpa paljon...) mutta koko ajan se pyörii mielessä ja tekee mieli alkaa mussuttamaan :ashamed: :/

Kurkku ja appelsiini auttaam, mutta vaan hetkeksi.

Tigru, kuinkas masussa voidaan?


Joo, meen rypemään :whistle:
 
Lauantai-gee :D

1. Imettääkö kukaan?

2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla?

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä?

4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa?

5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen?

B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 11:58 Uneton kirjoitti:
Lauantai-gee :D

1. Imettääkö kukaan?
Minä
2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla? minä taas

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä?
nykysin ei mee ku semmonen 1,5-2litraa!
4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa?
oisko joku 400-500, siin on siis vaipat yms mukana..
5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen?
mä ehkä tietäsin yhen..

B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 13:01 koivunkäpy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 11:58 Uneton kirjoitti:
Lauantai-gee :D

1. Imettääkö kukaan?
Minä
2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla? minä taas

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä?
nykysin ei mee ku semmonen 1,5-2litraa!
4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa?
oisko joku 400-500, siin on siis vaipat yms mukana..
5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen?
mä ehkä tietäsin yhen..

B)
ja mulla ois sulle yks juttu huutele mesessä...
 
1. Imettääkö kukaan?
- Kyllä varmaan joku, mutten minä, hehheh ;) :D

2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla?
- En, vielä, aloitan totuttelun/opettelun varmasti ennen kouluikää :)

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä?
- En ole laskenut...

4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa?
- En oo tätäkään tarkkaan laskenut...

5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen?
- Ei ole, meillä on jo kaksi :)

Joonatan päiväunilla, äiti koneella, että eipä sen kummempia. Päikkäreiden jälkeen lähdetään synttäreille =)

Mun on pakko kirjottaa näin usein, että pysyn kommentoinnissa mukana :whistle: :D

Tigru: Paranemisia teille! Ja :hug: viime yön johdosta!

Neve: Heh :D

Tanskuliini: Hyvä, että Saara ei herännyt Veeran itkuihin! Meinaatkos jättää tytöt keskenään ensi yöksi, vai meneekö joku vielä sinne nukkumaan?

Uneton: :hug: viime yön johdosta sullekin! Onnea 3 päivän karkittomuudesta ja tsemppiä jatkoon!! :flower:

Nyt :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 11:58 Uneton kirjoitti:
Lauantai-gee :D

1. Imettääkö kukaan?
- Enpä enää reiluun kuukauteen ole imettänyt.

2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla?
- Minä!

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä?
- Ehkä n. 1,5 litraa...

4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa?
- Enpä ole koskaan tarkkaan laskenut...

5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen?
- Ei ainakaan meillä!

B)
Nyt saunomaan! :wave:
 
ilmottaudunpa taas minäki...

Päivä menny mukavasti. Pojalla vaan unet jääny vähiin kun ei oo malttanu nukkua.

Kaikille väsyille ja sairaille oikein paljon jaksuja ja :hug: Ei nyt oikein pää toimi..

Mut jospa tuohon Unettoman kysymyslistaan vastailisin =)

1. Imettääkö kukaan?
En imetä..

2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla?
Joo potalla käydään päivittäin ja saalistakin sinne useimmiten tulee
:LOL:

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä?
Useita litroja

4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa?
En oo tarkkaan laskenu mut aivan liikaa...

5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen?
Just nyt ei oo, mut kuhan se kakkonen saadaan (toivot. ensi vuoden puolella), niin on kyllä paremman/tukevamman sängyn osto edessä.


Jooh, mut nyt en muista tosiaan mitä piti kommentoida :ashamed: .. Jospa lähdettäs koko porukan voimin ulkona käymään..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 18:50 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 14:39 koivunkäpy kirjoitti:
kun ei jaksa, tekis mieli vetää pää täyteen ja tättää lapset keskenään, pää täyteen siks että sammus eikä heräis joka hiivatin ääneen...
:eek: \|O
Hei kuule, höllääs vähä pantaas ja painu vttuun kauhistelemasta, jos sulla ois yhtää huumorintajua ni ehkä tajuaisit jopa etten tosissani tekis tota, ja kokeiles ite valvoa muutama vrka ja tuu sit inisee mitää, nih. tai jos on jotai oikeeta sanotavaa ni kuules mustu ja pistä yksityisviestiä, tähä ketjuun ei tarvii tulla päätään aukoo. Tai oikeestaan viel parempi, tuu päin naamaa toho pihalle sanoo ni voin avautua kunnolla kun en kehtaa lapsille/ukolle huutaa ku ei tää olo johdu niistä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 11:58 Uneton kirjoitti:
Lauantai-gee :D

1. Imettääkö kukaan?
Minä

2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla?
Käyttäisin, jos onnistuis ilman itkua ja porua ja huutoa...

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä?
Joku 1litra, mä en käytä kuin kahviin ja mies ei ollenkaan.

4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa?
Jotain 500-600 euroa suurinpyörtein.

5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen?
Ei =)

B)
Kiva galluppi oli =)

Tää vko on kyl menny ihan siivil, mies oli ylitöis joka pvä ja me jossain liesuumas tai meillä vieraita... kivaa tietysti. Tänään olin viel töissä ja oli kyl ihana juoksuvuoro, että tiesipä taas tehneensä palkkansa eteen enempi kuin tarpeeksi =) Ihan väsyny vieläkin, saunaan ja varmaan uni tulee sen jälkeen aika nopsaan...

Huomenna varmaan luistelemaan ja ehkä taas sinne liikuntahallille, mies menee illalla töihin taas kerran. Ja lenkille pitää päästä, meillä Otto siis nukkuu päikkärit vaunuissa, kun käyn melkein joka pvä lenkillä päikkäreiden aikaan. Otto nukkuu vaan yhdet päikkärit, nukkunu jo 9.5kk ikäisestä, itse vaan yhtäkkiä siirtyi. Pari-kolme tuntia yleensä nukkuu. Sisälläkin kyl osaa nukkua, kun mun työpäivinä nukkuu iskän kans aina yhdessä päikkärit. Esikko katsoo yleensä piirrettyjä sen ajan tai tekee omia hommiaan =)

Lenkkeilystä aasinsilta; mitä te muut tähtiäidit harrastatte?

Nyt sinne saunaan. Otto tykkää istua vatissa toisella lauteella :heart:

Hauskaa lauantai-illan jatkoa kaikille muille paitsi vieraalle!
 
Kiitos Siru2006 :hug:

Harrastuksista: mä enemmän ja ja vähemmän säännöllisesti harrastan näitä (ovat paremmuusjärjestyksessä ;) )

- lukeminen (etenkin jännärit)
- kirjeenvaihto
- musiikin kuuntelu
- ulkoilu
- leffat

Muita en ny muista :LOL:

Hannamari jos yynä saisin sun osoitteen :flower:

Mitäs Kaiza80 elämään kuuluu?
Hannele?
Ametistiiiii, tuu jo ;)

Melina,Tiukuliini, Petra hu huu :wave: :wave:
 
No kuules vieras, etippä sä sit meidän lapselle korvike mikä hälle käy ja tuu sit vinkumaan \|O mulla kohoo verenpaine, jos sulla ei oo mitään viksua sanottavaa ni kuule mene tonne mitäs ny puolelle herjaamaan, ja kauhistelemaan kun joku imettää yli vuoteista. ja mun viinan käyttöön, olen ollut selvinpäin 5vuotta ja 8päivää, kauas sä?

siru, mä en harrasta mitään muuta ku ilveksien yms säikyttelyä, leivontaa, herkuttelua jne..

Lahopää unohti kaiken muun jo...

Aijoo, kaiza käski sanoo terkkuja sillä on kauhia kiirus tällä hetkellä! mut ihan ok muuten!<br><br>
 

1. Imettääkö kukaan?
Meillä ei ole tisuteltu enää aikoihin.

2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla?
Pojulla ei ole mitään mielenkiintoa kys. touhua kohtaan.

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä?
Litra

4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa?
Kaikki mitä tulee (kht+kuntalisä + lapslisät)

5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen?
Ei (onneks)

B)

Me käytiin siellä Bauhaussissa tänään. Jestas sentään kuin paljon kaikkea. Selkävääränä kannettiin niitä brosyyrejä sieltä.

Me mennään maanantaina sinne Jorviin. Pojulla on se pallileikkaus. Vähänkö jänittää ja itkettää... :'(

Jellonalle ja miehelle :heart:

 
Me EMME kaipaa vieraita tähän ketjuun! Ei tarvitse kirjoitella, kukaan ei teitä tänne kaipaa, ole hyvä ja mene tiehesi idiootteinesi (onko sana?? :eek: ) hymiöinesi ja juttuinesi \|O

Koivunkäpy: Tosiaan, noista idiooteista ei kannata välittää! Toivottavasti oot saanut nukuttua/saisit viimeistään ensi yönä :hug:

Siru: Harrastuksia... :whistle: Eipä ole tullut harrastettua vähään aikaan. Tykkään lukemisesta, mutta teen sitä liian vähän :/ Just sain päätökseen Torey Haydenin uusimman kirjan, oli ihana pitkästä aikaa lukea! Vauvan synnyttyä ja olon salittua alan käymään kuntosalilla :)

Olikohan jollekin muulle vielä jotain...

Me oltiin siellä synttäreillä, oli mukavaa :) Joonatan vaan AINA alkuun, kun ollaan vähän vieraammassa paikassa, kun on vähän vieraampia ihmisiä niin on ku takianen mua kohtaan... Sylissä täytyy olla ja niin kiinni, kuin mahdollista :whistle: Tätä kestää sellaset puolituntia. On se aika hellyyttävääkin :heart: Sit rentoutuu, kun toteaa ihmiset ja paikan turvallisiksi, aika tarkkaan pitää kyllä mua silmällä, mutta uskaltaa jo sentään mennä paikasta toiseen ja leikkiä (muuallakin, kuin mun sylissä/jaloissa). Onko muilla tähtösillä tällaista?

No mut joo, eipä tämän kummempia. Miehellä on huomenna turnaus :kieh: Mut ei se niin haittaa, me mennään siellä serkulla sit käymään...

Hyvät yöt!
 
Tosi ihana tuo harmaa :LOL: :LOL:
Kertoisitko sinäkin omasta olostasi jotakin, niin päästään ihastelemaan sun tapaas elää :kieh:
Et taida uskaltaa.
Mut oikeasti mee pois, kun et taida mitään meistä oikeasti tietää jne.
 

Yhteistyössä