**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Täällä herättiin jo jännimään! Ja prkleen poraamiseen partsilta..

Reilun tunnin päästä pitäisi ajella kättäriä kohden...
Pitäkää peukkuja kanssa pystyssä mulle ja Navalle!

MOneltas kathrinella on aika? Ja en oo muuten ollu 25-v jännä ketjussa, muuten oon kyllä ollut tuolla vauvakuumepalstalla ihan aktiivisena kirjoittelijana.

Onko kellään jatkuvia päänsärkyjä? Mä en tiää johtuuko mun säryt niskajumista vai mistä, mutta inhottavaa on. Ja kun ei viittisi sitä panadooliakaan jatkuvasti syödä. Se on kyllä niin lussuakin että se mitään auta. Ukko hieroi eilen illalla, ja tuntu että vähän helpotti. Mutta nyt aamulla sitten taas jyskyttää...

Meillä tehdään parvekeremppaa, joka onneksi valmistuu jo ensi kuussa ja ne rupes tänään poraan jotain f""kin kaaiteita sinne jo seitsemältä...
Mutta ompahan hieno lasitettu partsi sitten joulukuussa jonne palleronsa työntää nukkumaan vaunuissa! (ehkä mun hedari tulee tosta jatkuvasta prkleen poraamisesta)

Jeh, palaan muutamien tuntien päästä hehkuttamaan. (toivottavasti (ei nyt liian luottavaiseksi pidä ruveta :D ))

TUi ja Napa rv en ees tiiä mulla on neuvolakortissa et nyt ois 13+0 ja mun mielestä vasta 12+6. Mut tänäänhä se selvii.
Mulla on muuten La väärin tuolla listassa, mutte kerron Shamandalie illemmalla mitä sinne sitten lopullisesti laitetaan!

Tähän pitää vielä lisätä että toivottavasti.
 
Huomenta kaikille!

Ihan alkuun onnittelut heille, joilla iloisia uä-kuulumisia ja Tuitsulle tsemppiä tämänpäiväiseen ultraan!

Ja kiitos kaikille edelleen valmistumisonnitteluista!

Mä haeskelin eilen vähän tieteellisiä artikkeleita tuosta nenäluurakenteesta ja kyllä se tosiaan niin on, että pitäisi näkyä se kaksi nenäluuta tietyillä viikoilla. Toisaalta, edelleen useissa artikkeleissa puhutaan yhdestä nenäluusta, tai nenäluurakenteesta, joten tässä(kin) asiassa on vähän vaihtelua. Ylipäänsä näissä raskaudenaikaisissa seulonnoissa on tosi paljon vaihtelua edelleen ja onhan se tässäkin ketjussa huomattu, kuinka moni joutuu käymään yksityisellä gynekologilla seulonta-ultraäänitutkimuksissa, kun kunta ei vieläkään tarjoa kuin yhden uä:n. Minusta kansalliset suositukset sanovat, että vuoteen 2010 mennessä jokaisen kunnan on tarjottava alkuraskauden uä (joka yleisesti myös np-uä) sekä rakenne-uä. Toivottavasti kaikki kunnat jatkossa pääsevät tähän tavoitteeseen!

Mä sain eilen ajan KYSin äitiyspolilta, se on 2.heinäkuuta jolloin rv19+4, eli 20. raskausviikko, joka siis hyvä aika tehdä rakenneultra. En malta odottaa!

- Asrai ja tiitiäinen rv14+4 -
 
hyvää huomenta!

tuitsulla ja katherinella ultra, tsemppiä sinne.

itsellä huomenna lääkäri, joka samalla ultraa "muuten vaan". hui kun jännää. sitä sykettä etsittiin siis rv 8+2 ja ei löytynyt, eli tän raskauden täytyi olla vähemmän pitkäällä. (viikolta 8 kun sykkeen pitäisi näkyä) siitäkin syystä jopa pelottaa että löytyyhän se syke. muttta ihan luottavaisin mielin vielä, on taas tuota kutjoa oloa ollut. tietenkin pientä paniikkia niinkuin asiaan k uuluu.

mauahtavaa sanoi eilen sen jota itsekin olen ajatellut. takana poika- ja tyttöraskaudet, mutta tää on taas jotakin ihan uutta.

äitiyspakkauksesta. mä haluan sen. olen sen jo kaksi kertaa ottanut, kolmatta ei ollut tarkoitus ottaa, mutta perun puheeni ja se pakkaus saa tulla. uusia ihania vaatteita vauvalle. ja uusi peitto ja vuodevaatteet.

olen joutunut käyttämään kortisonia nyt kolmena päivänä, lääkäri määräsi kyllä viikoksi, mutta ihon sain jo paremmaksi, enkä sitten "turhaan" kehtaa laittaa. keskivahva kortisoni kuitenkin kyseessä. jouduin edellisessä raskaudessa kyllä syömään ainakin kaksi antibioottikuuriakin, ja kortisoonia käyttämään.. ei siitä vauvalle mitään tullut, mutta mukava olis olla ilman, jos pystyis. onko kellään muulla atopiaa??

nyt ulkoilemaan, ihana päivä tulossa!

:wave: kinka 10+2 (?)

omanapaisuutta ilmassa, anteeksi
 
Monilla on jo ensimmäiset ultrat takana tai juuri tulossa. Onnea vain kaikille jotka ovat päässeet sen etapin yli!!!!!!Varmasti jo uskaltaa hieman enemmän iloita raskaudesta kun on riskirajat ylitetty.
Itse menen huomenna vasta ekaan neuvolaan ja sen jälkeen selviää ultra-ajat.

Mun on pakko paljastaa teille mitä oon mennyt hankkimaan. Tilasin kotidopplerin ja eilen tuli postissa. Aluks en kuullut mitään muuta kun oman sykkeeni, mut sit vaihettiin miehen kans paremmat kuulokkeet ja hyvin pitkän etsinnän jälkeen kuului jostain taustalla vaimeat tum tumit jotka pomppi tosi tiuhaan eli luulisin että syke kuului =)
Moni pitää mua varmaan kahelina kun oon mennyt ton hankkimaan :LOL: mut oon niin hermona ollut noiden kahden keskenmenon takia että ajattelin että jos toi rauhottais vähän mieltä. Ja rauhotti kyllä kummasti kun syke löyty. Onko kukaan muu yhtä "hullu" ja aikoo hankkia?

Aurinkoista päivää kaikille Misse 9+4
 
:wave:

Onnea tuitsulla ja katherinella ultraan!

Kukas puhuikaan siitä sormustestistä? En muista taaskaan nimiä :ashamed: . Olen kuullut siitä, mutta en enää muista miten se tehdään, joten jos joku viitsi valaista minua asian suhteen :) .

Aloitin aamun siivouksella :) . Nyt on taas ainakin hetken vähän siistimpää :) .

Täällä alkaa pahoinvointi jo hellittää hiukan ja väsymyskin alkaa kadota pikku hiljaa :D . Ihanaa, tuntuu että jaksaa tehdä jopa jotain ylimääräistä :).

-Veeruska & Heppu Huoleton 12+6-
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:05 Veeruska -81 kirjoitti:
Kukas puhuikaan siitä sormustestistä? En muista taaskaan nimiä :ashamed: . Olen kuullut siitä, mutta en enää muista miten se tehdään, joten jos joku viitsi valaista minua asian suhteen :) .
Huomentapäivää! Minähän siitä puhelin =). Otetaan sen testattavan päästä hius ja hänen KULTAINEN sormuksensa ja upotetaan se sormus siihen hiukseen. Sitä hiusta ja siinä killuvaa sormusta pidetään testattavan vasemman valtimon päällä. Aluksi odotetaan, että hius lakkaa heilumasta ja kun se sitten pysähtymisen jälkeen lähtee liikkeelle, on eka lapsi tyttö jos se tekee pyörivää liikettä ja poika, jos se heiluu edestakaisin. Aina välillä se sitten pysähtyy ja aina kun se lähtee uudelleen liikkeelle, on jo seuraava lapsi kyseessä :D . Se piti kyllä hurjan hyvin jo synnyttäneiden osalta paikkaansa ja myös niiden jotka oli ultrassa kysyny sukupuolta. Vakaata kättä tietysti toivotaan siltä, joka sitä hiusta pitelee, että se heiluminen saataisiin alussa pysähtymään =) .
Testaamaan vaan tytöt ;) .
Höpöhöpöjuttujahan noi varmaan on, mutta hauskaa se oli silti.
 
oletko nelma identtinen kaksonen vai tavallinen? olen jostain kuullut että ainakaan identtinen kaksonen ei voi saada kaksosia. mutta tavallinen voi.

viivero..vielä niistä seksihaluista, että oli mullakin joku aika sitten semmonen vaihe ettei vois vähempää kiinnostaa, ja siks ihmettelenki kun yhtäkkiä on ihan päinvastoin. mutta parempihan se näin on varmaan ukonki mielestä. ;)

Mauahtavaa onko sulla jollain tutulla avaimet teidän kotiin, vai selvisikö se että joku on siellä käynyt? hui kauheaa. :eek:


onnea ultraan katherine ja Tuitsu! Vai joko kävitte? Tulkaahan kertomaan uutiset.

Tevetuloa pinja porukkaan ja onnea ihanasta ultranäkymästä!

tsemppiä myös kinkalle huomiseen lääkäriin ja ultraan..mä myös olen tosissaan miettiny että jospa sittenkin ottaisin sen äippäpakkauksen, vaikka aikasemin olin kans sitä mieltä että otan rahana. mutta pitää vielä miettiä. kysyit onko kellään muulla supistellut,,mulla on supistellu aina silloin tällöin, eilen viimeksi, mutta se helpotti heti kun menin lepäämään. kai se on mahdollista että niitä supisteluja on jo tässä vaiheessa varsinki niillä joilla ei ole eka raskaus. mutta jos kokoajan supistelee ja kipeesti, niin sit voi olla kyseessä joku tulehdus,mikä aiheuttaa ne supistelut, kannattaa sanoa neuvolassa asiasta. pelkästä pissanäytteestä ei näe kaikkia tulehduksia kuulemma. vaan pitää ottaa kohdunduulta näyte.

en minä ainakaan pidä sinua misse81 kahelina vaikka tilasit sen kotidopplerin.. ihanaa ja rauhottavaa vaan se ois itekki kuulla päivittäin vauvan sydänäänet. mulla vaan tyssää sen hankkiminen siihen hintaan.

omaanapaa sen verran että olo alkaa olla tosi energinen.. ihanaa.. taidankin pistää lenkkarit jalkaan ja lähteä reippaalle kävelylle lasten kans. heissan!!

 
Heippa!
Olihan kyllä lukemista, en eilen enää päässyt lukemaan illalla juttujanne kun omat vanhemmat tuli yllätysvierailulle.
Ultrauutisia vielä tänään on odotettavissa, ja niitä varmasti oli taas tullutkin, ei enää pysy kärryillä kuka on käynyt jne. Paljon ne vaihtelee kuinka ultrauksia tehdään, itsellä rakenneultra 23.7 jolloin rv:itä 20+4. Meinaakos joku kysyä sukupuolta tuolloin? Ite ajattelin kysästä vaikkei aiemmin oo osattu kertoa kummassakaan raskaudessa kumpi on tulossa vielä rakenneultrassa. Niin ja vaikkei se ookkaan pääasia siinä tutkimuksessa mutta ainahan sitä voi kysästä jos kätilö vaikka löytäiski vastauksen siinä sivussa..

Vilttitossun väsymys yms kuulostaa tutulta. Voi jos olis joskus silleen et sais vaan nukkua kun nukuttaa, mutta tuo jälkikasvu pitää huolen siitä ettei se niin helppoa ole. Mies toki hoitaa lapsia niin paljon kun ehtii muiden hommien lomasta. Seksiä ei kyllä enää siinä vaiheessa tee mieli kun sänkyyn asti illalla pääsee, mielessä vaan se ihana nukkuminen.. Josko sitä tästä vaan piristyis niin sais mieskin taas kaipaamansa huomiota.

Pi pa re Juu ei pitäs olla kellään avaimia tänne, asia jäi nyt mysteeriksi, uudet lukot asennetaan lähiaikoina. Sekin johotlanka mikä tuli asiaan oli loppujen lopuksi vääränlainen. No, onneksi ei mitään oo sattunut.

Misse81 voi ihanaa että saat kuunnella mielin määrin pikkuisesi sydämensykettä, ei ollenkaan hullu ostos!!

Kinka Juu, on se ihmeellistä kuinka voi näinkin käydä. Toisaalta tää on ollut raskauksistani helpoin tähän asti, pelottaa kyllä vähän onko tää vaan tyyntä myrskyn edellä. :whistle:

Tuhmahauva On kyllä tympeetä jos on tommosia sukulaisia. No on itelläki kyllä niin etten liikaa pysty anopin kans olemaan samois tilois, niin kauan kun ei puutu mitenkään meidän elämään. Mies kun on hänen pieni poikansa, kuopus. Niin arvaatte varmaan. Ja ukkohan tietenkin puolustaa joskus äitiään liianki kans.. Viimeksi eilen. HUOKAISU. No jos tää tästä. On vaan vähän nyt ärtynyt aiheeseen anoppi et parempi etten puhu siitä enempää, vois tulla pian pieni romaani vuodatuksestani. Onneksi eivät asu tyyliin kilometrin päässä vaan välimatkaa on edes 50kilometriä..


Sätsenille Pikaisia paranemisia ja menis jo aika nopeempaa että se sunki ultraus olis käsillä :)

Omaan napaan ei uutta, Just käärin farkkuja yms pois kaapista ylemmille hyllyille odottamaan sitä aikaa etteivät ne enää purista.. :whistle:

Hei taas mammat :wave:
 
VieläNimetön
Hei vaan kaikille! :wave:

Täällä tänään np-ultra ja kaikki oli hyvin.
Pikkuisen pää-perämitta oli 62.8mm ja viikkoja nyt siis 12+2, vastasi kyllä vähän isompaa, mutta laskettua aikaa ei muutettu, eli on siis 9.12. :heart:
Nyt olisi tarkoitus kertoa kaikille sukulaisillekin, kun varmistui, että masussa voidaan hyvin, toivottavasti myös tulevaisuudessa.
Sitten tulen nimimerkillä kirjoittelemaan, ettei sentään tätä kautta kelleen sukulaiselle asia paljastu.
Tässä tämä meidän tiipero:
http://www.aijaa.com/v.php?i=608668.jpg
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Kiitos Mauahtavaa :hug: ! 10 päivää vielä pitäis jaksaa...

Vielä nimettömälle paljon onnea ultranäkymistä ja tervetuloa joukkoon :flower: ! Tässä porukassa on aivan hillittömän mukava odotella =) .

ON: Toistaiseksi oksennus on tän päivän osalta pysynyt sisuksissa, mutta paha olo on kyllä silti. Tää pahoivointi yhdistettynä työmotivaation puutteeseen on täällä töissä melko tehotonta :ashamed: . Pääsiskin pian kotiin...
 
Sätsen, Koitahan jaksella... ihanaa muuten, että on joku muukin työmotivaation puutteesta kärsivä :D Tosin ens viikolla, kun alkaa työt terveyskeskuksessa, niin pitäis alkaa sitä motivaatiota löytymään! Ja näin sattumalta pankissa yhtä entistä kurssikaveria (valmistunut jo vuosi sitten, minä pidin yhden välivuoden tutkimustyön takia) ja sanoi, että minä tuun tuuraamaan häntä ja hänen alueensa on kuulemma aika työläs... :\| No, pitää yrittää jaksaa.

VieläNimetön, onnea ja tervetuloa! Kaunis pieni siellä kohdussa :heart: Ja tosi hyvälaatuinen kuva muuten!

Pitiköhän mun jotain muuta kommentoida? :ashamed: :snotty:
 
En olekkaan tänne viime aikaisia kuulumisia kirjoitellut, mutta nyt ajattelin, kun ultra on takana. Eli tänään kävin ultrassa ja näimme vauvamme. :heart: Laskettu aika ei muuttunut mihinkään suuntaan, eli edelleen odotamme lapsen syntyvän jouluaattona.

Pahoinvointia on ollut iltaisin ja väsymys painaa todella paljon, mutta ei auta kuin jaksaa. Esikko kun on niin elävä, että pitää valvoa hänen tekemisiään.

Ensi viikolla alkaa sitten ansaittu kesäloma, joten eiköhän sitä sitten saa jonkin verran levätä, kun esikko nukkuu.

Oli ihanaa nähdä pieni nyytin alku ja todeta, että tämä raskaus on todellista.

T. Nipsuliina rv. 10+1
 
Heippa kaikille!

Siellä se nutipää jumppasi!

Kätilönkin mukaan harvinaisen eloisa vauva! Pää-perä oli 7.1 cm ja vastasi viikkoja 13+1 mutta la pysyy tuossa 5.12.

Pää oli 2,2 cm ja reisi reilu 1 cm. Siro ja pitkäraajainen vauveli oli, kuten äitinsäkin. Saatiin paljon kuvia.
Yhdessä vauvalla on jopa sormet suussa tai jossain ja muutenkin oli tosi kiva kätilö kun oli niin ihanan innoissaan, eli ei mikään kurppatäti. Oli ihanan näköistä kun kaveri hyppi ja huitoi ja viuhtoi. On ainakin eläväinen.
Np oli 1.4 ja normaali pää-perämittaan suhteutettuna! Oli mahat, rakot ja kaikki varpaat.Nenä ja korvat ja molemmat leuatkin. :D

:heart:

Tui ja jumppa-Napa 12+6
 
Olipas taas luettavaa kun ei muutamaan päivään ole koneelle ehtinyt. Nyt on hetki aikaa kun saatiin syötyä ja isäntä kuorsaa ja neiti katsoo kassista. :D Kirjoittamisen jälkeen menenkin tiskaamaan ja sitten kerään loput matot lattioilta: Neiti saa tänään illasta alkaen opetella kuivaksi. Sisällä alkuun ensin ilman vaippaa, saas nähä paljonko tulee lattioita pestyä. :D

Elmeri, Papana03 ja VieläNimetön laitoin teidän tiedot, katsokaa et on oikein. =)

Kuullostaa TuhmaHauva tutulle tuo miehen suvun puuttuminen. :kieh: Tai täällä se lähinnä on anoppi, mut se häärää kuitenkin muidenkin edestä. :kieh: Ennen kuin oltiin kerrottu omasta raskaudesta, tämä oli siskolleen jutellut, ettei miehen veli vaimoineen sitteriä tarvii, koska saa meiltä. :kieh: :kieh: Juu, luvatkoon vaan mein tavarat kysymättä lainaan... :kieh: Tsemppiä, ja vaikka tuntuukin inhottavalle niin pidä puolesi, eiköhän se joskus toivottavasti lopu. :hug: Mä olen jo se paha akka, niin on vähän alkanut helpottaa... :D

Täytyykin illan hämärissä koittaa tuota sormustestiä, josta Schätzchen jutteli. Kerron tuloksen sitten. B)

Äitiliini kysyi mietityttääkö synnytys... No pikkasen on tullut mietittyä, mutta ei kovin paljon. Suunniteltiin et jos niin pitkälle päästään niin pyydetään sitten pari ihmistä oleen sillä tavalla valmiudessa, et soitetaan kun on lähtö. Ja jos se tapahtuu illalla/yöllä, niin sitten saa taksi hakea tytölle ensin hoitaja ja tulla sitten tänne, ja me mennään sitten samalla kyydillä laitokselle. ;) Tosin nämä suunnitelmat oli jo tehty edellisen raskauden aikana. :D

Pi pa re kyseli onko halut katossa... :whistle: :wave: Tosin toisinaan väsy vie voiton... :ashamed: Välillä harmittaa tosissaan, kun ensin vihjailee isännälle ja sitten kun toinen pääsee pelipaikalle, niin emäntä jo kuorsaa... :ashamed: Mä olen sanonut et aina tuolla kestää vessassa liian kauan. B)

Kinka: Kyllä mullakin välillä tuntuu supistuksilta tuntuvia (kai ne niitä sit onkin :D ), ainakin jos ei valmistaudu yskimään tai muuten tekee jotain äkkinäistä mahalihaksilla. Mut ne on sellasia et menee siinä samassa ohi, et ei kai niistä vaaraa ole. Ja niitä onkin tosi harvakseltaan... Vois silti kai neuvolassa ens kerralla jutella... =)

Et oo Misse81 pöhkö, mä voisin tulla välillä lainaan sitä sun doppleria. :D Mä kans sitä mietin, mut enhän mä sit mitään sais tehtyä jos sellanen kotona ois. :whistle:

Me ei olla vielä mietitty kysytäänkö sukupuolta, mä toisaalta tykkäisin kysyä vaikka ei se oikein muuhun vaikuta kuin siihen mitä nimiä enemmän mielessä pyörittää... ;)

Onnea Tuitsu hyvistä ultrakuulumisista. Mulla se on perjantaina. Jaiks. :eek:

Nyt siivoilemaan, et ehtii ajoissa nukkumaan... :whistle:

Shamandalie ja Histamiini rv 12+1
 
Moi Nelma ja muut, olen matkan jälkeen tosiaan nukkunut väsymystäni pois korkojen kanssa. Neuvolan täti sanoi, ettei stressaaminen haittaa oikeastaan kun kukahan meistä nyt ei stressaisi jostain. Meillä on muuten myös äidin suvussa hirveästi kaksosia joten jännäsin tosi paljon etukäteen montakohan mahassani myllää. :p Jotenkin uskomaton tunne, että mahassa möyrii minikokoinen vauva mutta muita merkkejä ei ole näkyvissä/ tunnettavissa kuin turvonnut maha. Harvinaisen helppoa tämä odotus tähän saakka, kop kop. Vaikka joskus miettii sitä, meneekö vauva jotenkin 'ryttyyn' jos istun jalat koukussa tai teen vatsalihasliikkeitä \|O =)
 
Kiitos myös Asrai myötätunnosta :hug: ! Te kun ootte niin ihanan kannustavia, niin välillä meinaa tippa tulla linssiin liikutuksesta. Olette ihania :heart: .
Tuitsulle ja Nipsuliinalle paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista =) .
Olen alkanut viime aikoina pelkäämään, et mitäs jos tilastot osuu just mun kohdalle :ashamed: - kun kaikilla muilla tähän asti np-tulokset on ollu hyviä ja kai se huono onni aina jonkun kohdalle osuu :( . Pelottaa, että mitäs jos se osuu omalle kohdalle....
 
Hei vaan!
Täälläpäin olisi laskettu aika 13.12.
Piti muuten heti mennä tekemään tuo sormustemppu, ja poikahan sieltä sen mukaan olisi tulossa...jotenkin mulla olikin ihan raskauden alussa sen suuntaiset fiilikset. Aika jänskä temppu muuten...täytyykin muistaa kertoa miehelle illalla, et poika on tuloillansa ;)
Täällä suurin raskausoireyhtymä on väsymys, väsyttää aamuin päivin ja illoin ja työmotivaatio on niin hukassa, kuin olla ja voi. Kotona tekisi mieli vaan nukkua ja nukkua.
Miten muuten teillä muilla, joudutteko ramppaamaan vessassa normaalia useammin? Mä joudun ramppaamaan selkeesti useammin, kuin ennen.
Mitenkä muuten olikaan, missä vaiheessa pitää viimeistään kertoa töissä raskaudesta, jollei sitten aiemmin jää aiheesta kiinni?

Mutta nyt tarttee mennä ruokkimaan oma ja vaavin masu :)
 
Heips!

tulin vaan kertoon ultrakuulumiset.. yks sydän sykki kovaa tahtia ja sieltä se moikkaili iloisen näkösenä =) ihana tunne tuo sydämen kuuluminen ja vaavin näkeminen!!

mutta mutta.. jatkotutkimuksiin mennään, kun niskaturvotusta 0,1 enemmän yhessä mittauskulmassa ja muissa hyvin alle rajojen! toinen kätilö sanoi että ei ois lähettänyt jatkoon, mutta kun meidät nyt oli säikäytetty niin ollaan menossa! no kuulemma sukupuolenkin näkee sitten.. =) ei me osata edes pelätä, mutta ikinäpä sitä ei tiedä, kuulemma mitta voi olla tekniikasta kiinni tai kertoa myös sydänoireilusta vauvalla! no parisen viikkoa menee tuloksissa sitten vielä.......

silti onnellinen :heart: :heart: :heart:
kolme meitä on jos luoja suo joulukuussa...

niin ja laskettu aika aikaistui vähän, eli se oisikin 12.12.
koko vastas viikkoja 11+6 tänään.

moido tää menee taas :)
 
Moi.

Pakko kommentoida, vaikka en ehtiny tämän päiväsistä lukemaan ku viimesen sivun kirjotukset, että mä YRITIN kans tehdä viikonloppuna tota sormustestiä. Siis laitoin sormuksen kaulaketjuun ja sit hieroin sitä käsieni välissä. Mä en ymmärrä miten se sormus muka ees vois alkaa heilumaan puolelta toiselle, tottakai se pyörii koska ketju on kierteellä hieromisen jälkeen. Jos olen vain tyhmä, niin korjatkaa ihmeessä! Eli siis testin mukaan työttö tulossa :D

Kerroin eilen töissä pomolle, ei mennyt ihan putkeen, ääni värisi ja hikosin ja olin ihan punanen. Anteeksi pyytelin kun nyt joudun jättää ne pulaan ja törkeesti lähteen. Mut pomo otti kyl paljo rennommin. Sit ois enää työkavreille kertominen edessä :ashamed:

Tää menee nyt taas. Toivottavasti katherinella kaikki hyvin!
 
heippa taas kaikille! :wave:
jos kirjoittais taas pitkästä aikaa kuulumisia
neuvolassa käyty jo muutama viikko sitten ja ultrassakin viimeviikolla ja kaikki oli hyvin pikkusydän tykytti ja pikkunen pyöri ja möyri niin paljon että mies sanoikin että sehän pyörii niinkuin minä öisin :whistle: tuli kyllä oikeesti tippa silmään kun pikkunen heilutteli kättä ja niin kun olisi vilkutellu meille. niskaturvotus oli ihan olematonta
oli jännä paikka mennä sinne ultraan kun on suvussa tota kaskosraskauksia mutta yksihän siellä vaan oli

pahaolo on helittäny ja olo on kuin uudella ihmisellä paitsi mitä nyt joskus nukkuu kahdentunnin päikkärit :D ensi viikolla onkin sitte lääkäriaika ja yritetään kuunnella sitten niitä sydänääniä

amppari ja pikkunen 11+6?

joo ja laskettuaika siirtyi päivää ennen eli 13.12
 

Yhteistyössä