**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Päivää.. B)

Mäkään en tiedä mistä kerhosta täällä puhutaan.... :whistle:
Mä kirjoitan niin kauan harmaana ennen kun on pakko rekisteröityä.

Voi ei TIVOLI ja sun koiruus... :snotty: Ei kiva..
Itellä ja koira, ymmärrän!

Tajusin aamulla et mähän makaan viikon päästä uimaltaalla, napa
kohti aurinkoa, juon (alkoholittomia) Mojitoja, etelän auringon alla! B)
JA.. ilman miestä ja lapsia.......... :kieh:
Ne ketkä ei tiedä niin Burberry lähtee viikon "työ" matkalle. ;)

TUITSU haikaranpesä varmaan ihan kiva mut mä olen kuullut
että ne suosivat luonnonmukaista synnytystä siellä, niin mä hiukan
pelkään ettei se tule onnistumaan mun kanssa..
Neuvolassa varattiin aika np-ultraan hyvinkäälle johon meidän
kunnalla on sopimus meni synnyttämään mihin tahansa.
Mutta mä saan myöhemmin lähetteen kättäriin synnytystapa
arvioon, silloin viimeistään päätetään mikä on osasto.
Rukoillaan nyt et kaikki menee hyvin sinne asti... :ashamed:
 
hei

laitoin 3 lyhyesti yv sen salasanan. yritän päästä kertoon siitä kerhosta illemmalla. kaikki muut on jo takki päällä menossa kauppaan.

no niin nyt unohdin sen nimimerkin. no kuitenkin pahoittelut koiran johdosta :'( tietän tunteen. meidän koira lähti viikko sit viimeiselle matkalle.

mut illalla enempi, ne jo huutaa mua ja uhkaavat jättää käveleen :LOL:
mut mullahan on lompakko
 
Hellurei!

Täällä on pari päivää yököttänyt huolella, ihan kuin olis vuosisadan krapula. Mitään ei tekis mieli syödä, muttei kyllä olla syömättäkään. Oksu ei lennä, mutta koko ajan tuntuu siltä. Tais olla Terpparilla samat sävelet? Ja tänään pitäisi mennä vielä kakkukahveille iltapäivällä... :x

Tivolille :hug: koiran menetyksen vuoksi.

Mullekin vois laittaa sitä kerhon salasanaa :wave:

Nyt hakemaan juotavaa, kylmä mehu tuntuu menevän ilman kakomista alas.


liplap rv 8+0
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 11:17 Burberry kirjoitti:
Tajusin aamulla et mähän makaan viikon päästä uimaltaalla, napa
kohti aurinkoa, juon (alkoholittomia) Mojitoja, etelän auringon alla! B)
JA.. ilman miestä ja lapsia.......... :kieh:
Ne ketkä ei tiedä niin Burberry lähtee viikon "työ" matkalle. ;)
Oon vihreä kateudesta B) . Mikään ei hellisi nyt mieltä ja ruumista niin kuin kunnon etelän löhöloma (tosin miehen kanssa, kiitos =) ): aurinkoa, drinksuja (alkoholittomia tietysti), hiekkaranta, meri, uima-allas ja shoppailua tietenkin :saint: ... Harmi, että lomat on käytetty ja pankkitilin saldokin on varsin vaatimaton :( . Mutta sä Burberry tietysti nautit kaikkien meidän muidenkin edestä =) .
Nyt täytyy mennä oksulle \|O .
 
Tivolille :hug: . :'( Osaanotto. Onhan se koira perheenjäsen... :hug:

Ja Tuitsuko se epäili et mulla jonkinmoinen muistilappu? :D Toisinaan on joo, pitää myöntää. :D

Ostoksilla käytiin, löydettiin tytölle lahjaksi muoviastiasto ja sormiväripaperia, vielä haetaan sormivärit. :D Pitääkin sit ekalla maalauskerralla ottaa kamera viereen. :LOL: Viikon päästä perjantaina neiti sitten saa lahjansa. :heart:

Ja löysin itelleni verskat... Tosin miesten osastolta, mut ei sillä kai väliä... :whistle: :ashamed: Niissä on nyt sen verran kokoa, ettei purista vielä vähään aikaan mistään. :LOL:

Nyt vaihteeksi syömään. :D
 
Enpäs olekana hetkeen täällä piipahtanut kuin lukemassa, löpisen nyt vähän omia kuulumisiani tähän väliin =).

Pissatulehduksen löysivät sitten labrassa. Ihmettelen, kun ei minkään valtakunnan oireita ole ollut. Mut hyvähän se, että tutkivat. Pitää sitten sitä kontrolloida, kun noinkin salaperäisesti siellä oleskelee, etten minä tiedä itse mitään :p .

Pahoinvointi jatkuu ja pahenee. Pari kertaa koitin lääkettä jota sain, mutta ihan yhtä tyhjän kanssa. Mä aattelin jo etukäteen, että jos ei kunnolla helpota, niin kahta kertaa enempää en kyllä ota. En tykkää lääkkeitä popsia turhaan muutenkaan, saatikaan raskauden aikana.

Poskionteloissa taas tulehdus, ainahan siellä tuppaan oleen. Nyt vaan ei taas viittis lääkitä, niin koitetaan suihkeella saada rauhottuun, kun ei kovin pahana ole vielä kumminkaan.

Mahakatarri..voi vitsi kun on pahana :\| .
Losec on ainoa salpaaja, jota mahdollisesti sit voi ottaa kuurin raskauden aikana. Mutta ei sekään ihan vaaraton ole.
Joten hirveet satsit vaan rennietä kehiin nyt ensin ja sillä koitetaan. Vaikka aika laimeitahan noi on.

Ohhoh..olipa negatiivista!
No, mut on paljon positiivistakin.
Vaikka on kovaa pahoinvointia ja väsymystä ja näitä kaikenlaisia juttuja niin aivan ihanasti pystyy nauttiin masu-asukista.
Kun oikeen voimat on vähissä ja itkien kaatuu sänkyyn niin sitte muistaa, että siellä se vaavi kelluu =) . Siitä tulee hyvä mieli.
Ja että joskus tää pahoinvointi sitte tuhisee mein välissä sängyssä, heh.

Ei sillä, onhan tässä pääkopan kanssa vaikeetakin ollu.
Saa oikeen koota itteään aika ajoin.
Tiskatessa taas iski niin paha mieli kun koko ajan voi pahoin ja sitä myöden elämänilo välillä kateissa, että siihen polvilleen maahan rojahdin itkemään altaan eteen. Avokki tuli kuivaan kädet ja sit lepäämään.

Oon mä kyllä monta kertaa tässä kuukauden sisään pähkäilly, että mitenkä se ikinä mua kestää. Mut onneksi ymmärtää, onneksi.

Jaaha, saunaan!!
Maistuu muuten jääkaappikylmä appelsiini löylyssä maaten aivan taivaalliselta :D .

 
Tivoli osanotot koiran poismenosta :hug: mäkin jouduin viemään viimekesänä meidän koiravanhuksen viimeselle matkalle ja kyllä oli vaikeeta kun olin sen saanu 12 vuotiaana ja oltiin yhdessä koettu monenmoista, nyt meillä on vielä toinen vanhus kotona, suunniteltiin tälle kesälle pennun ottamista, mutta voi sattuneesta syystä jäädä vähän myöhemmälle =)

Kiitos Schätzchen tekay vinkistä, kävin kattelemassa ja varmaan jos oikein ymmärsin niin just jollain alarajalla olis, mutta mulla jäi siitä sijaisesta muutenkin sellanen kuva että osaskohan se nyt oikeen kun joka asiaan se sanoi että ehkä sitä ja ehkä tätä, mutta ite näin sykkeen kuitenkin ja onneks np on parin viikon päästä..

Heh mäkin oon jo laskeskellu että ehkä 4 viikon päästä tuntuu ekat liikkeet kun tosta toisestakin tunsin 14+1 =)

niin ja mullekin saa laittaa salasanaa !! kiitos
 
Heips kaikille =)

Kirjoitan ensimmäistä kertaa oikeastaan millekkään sivustolle tänne internetin ihmeelliseen maailmaan... Katsotaan kuinka onnistuu!!

Laskettu aika minulla olisi ehkäpä 27.12.2007.
Takana yksi keskenmeno (mahd.tuulimuna) tammikuussa 2007 RV 8+6. Tämän jälkeen kierto meni hieman sekaisin ja kuukautiset alkoivat epämääräisesti, joten tästä johtuu lasketun ajan epäselvyys.
Olen siis toista kertaa raskaana, ja molemmat raskaudet ovat saaneet alkunsa toisesta kierrosta.

Tällä hetkellä viikkoja on noin 6 1/2 ja raskausoireena väymyksen ja rintojen arkuuden lisäksi on ollut viikon ajan jatkuneet alavatsan kivut ja kovat "krampit". Välillä olen hikisenä maannut lattialla kaksin kerroin kun on niin kovati sattunut! Kahdesti olen lääkärissä käynyt, ja vihdoin eilen suostui TK:n lääkäri ultralla kastsomaan masuasukin tilannetta. Suoritti ultran sisäteitse ja vatsan päältä, ja molemmissa näkyi pieni syke :D Sikiötä ei oikeastaan erottanut ja lääkäri itsekkin pahoitteli ettei oikein osaa ultrata ja tarkentaa kuvaa yms, mutta pääasia on että syke näkyi!!!
Uskomaton tunne, sillä en nähnyt ensimmäisen raskauteni aikana vastsassani elämää!
Mitään syytä ei kivuille löytynyt ja lääkäri määräsi minut (työnantajan kauhuksi) muutaman päivän sairaslomalle maanantain neuvolakäyntiin saakka. Käski levätä ja ottaa rennosti ilman nosteluita yms. rasituksia.


Jos joku osaa minut lisätä joulun odottajien listaan, niin tässäpä tiedot: Nettu 25v, RV 6+?, Keski-Suomen keskussairaala KSKS... pitiköhän vielä muutakin tiedottaa???


Tässäpä tämän hetken onnelliset, mutta samalla hieman pelokkaat tunnelmat :whistle:


Terv: Nettu
 
Tulin pikaseen ilmottaan että perustin kerhon joulutonttujen odottajat 2007 -nimellä. Löydätte sen kun menette tohon kerho osioon ja vaikka hakuun laitatte ton nimen. Sitten haette kerhon jäsenyyttä. Sieltä vissiin tulee pari kysymystä jotka oli pakollisia ja niihin pitää vastata ja sitten mä hyväksyn teidät kerhoon ja annan kerhon salasanan.

Itellä niin karsee olo että pakko mennä sohvalle nyt lepuuttaan kun tyttökin on päikkäreillä.

Hyvät viikonlopun jatkot!
 
Voisitko lilleri lähettää sen kerhon salasanan myös mulle.

Pahoittelut sille yhdelle ,jonka nimeä en nyt muista,koiran menetyksestä.

Tännepäin kuuluu sitä samaa mitä ennenkin, mutta on tullu kauhee flunssa ja kipeä olo.Kuumetta ei ole vaikka siltä tuntuukin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:34 Ummali kirjoitti:
Tulin pikaseen ilmottaan että perustin kerhon joulutonttujen odottajat 2007 -nimellä. Löydätte sen kun menette tohon kerho osioon ja vaikka hakuun laitatte ton nimen. Sitten haette kerhon jäsenyyttä. Sieltä vissiin tulee pari kysymystä jotka oli pakollisia ja niihin pitää vastata ja sitten mä hyväksyn teidät kerhoon ja annan kerhon salasanan.

Itellä niin karsee olo että pakko mennä sohvalle nyt lepuuttaan kun tyttökin on päikkäreillä.

Hyvät viikonlopun jatkot!
Joo, kerho on jo perustettu: joulumasut 2007 :) Myö siis!!! JEEE!!!! :wave:
 
Piristipä päikkärit kivasti :D Nukuttiin koko perhe parintunnin päikkärit, pojalla ihan aiheesti, ittellä niin väsy ja isäntä flunssassa niin kaikki kuukahti kuin päähän lyötynä... Noh, nyt jaksaa illan peuhata!
Mulla on tänään ollu vatsa ja selkä ihan rikki, migreeniä ja aivan tajuton väsy, toivottavasti tää tästä olotila paranee, mies joutuu lähtemään maanantaina taas töihin niin meikä on lähes yh-äiti viikot, mikä on hirvittävän lupsakkaa tuon 8 kk hurrikaanin kanssa :whistle:

Muuten ei navassa kummempia, neuvolaan lähes 3 viikkoa ja np-ultraan 6 viikkoa. Meillä päin ei enää laitetaakaan varhaisultraan ellei ite maksa ja eipä taideta maksaa.... näkee np-ultrassa jo sitten iahn vauvan :heart:

nyt kyökkiin appiukolle sumppia keittelemään :wave:
 
joku on vienyt multa luut....

Tulin just saunasta. Makoilin puolisen tuntia lauteella kun kuollu jänis ja nyt tuntuu että on niin löysä ja uupunut että oksat pois.

Kevään kunniaksi laitoin oikeen kasvonaamiota ja ajelin rehottavat jalkakarvat.

Taidan löllyä sohvalle odottelemaan luutumista!

Tui ja napa 9+3

Kellä kaikilla on jo fiilis, että kumpi tulee?
Meille tulee tyttö. Napa oli ihan tytön näköinen molemmissa ultrissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:53 Mainiomamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 16:34 Ummali kirjoitti:
Tulin pikaseen ilmottaan että perustin kerhon joulutonttujen odottajat 2007 -nimellä. Löydätte sen kun menette tohon kerho osioon ja vaikka hakuun laitatte ton nimen. Sitten haette kerhon jäsenyyttä. Sieltä vissiin tulee pari kysymystä jotka oli pakollisia ja niihin pitää vastata ja sitten mä hyväksyn teidät kerhoon ja annan kerhon salasanan.

Itellä niin karsee olo että pakko mennä sohvalle nyt lepuuttaan kun tyttökin on päikkäreillä.

Hyvät viikonlopun jatkot!
Joo, kerho on jo perustettu: joulumasut 2007 :) Myö siis!!! JEEE!!!! :wave:
:headwall: :headwall: enpä sit huomannu. perun mun perustaman ja liityn siihen toiseen.
 
flunssa lauantaita!!!!

Tuhmahauva: täällä kans pääkipua, kurkku kipua ja nenä tukossa. onneks mies on lasten kanssa pihalla et sain kuorsata ihan rauhas. mä ku oon sellainen raskas-hengittäjä muutenki, ni kipeenä ja loppu raskaudesta oon ku höyryveturi/rikkinäisen pakoputken omaava auto ku nukun :ashamed:

miten sitä aina terveenä unohtaa kuinka järkyttävää on kipeenä??
muuten kaikki hyvin,iso pussi toffeeta ja koristeena kaks porkkana tikkua

toivotaan et lotossa tulis muutama miljoona, et mäkin saisin oman pihan tai puutarhan. :D

muutetaan kuukauden kuluttua kuitenkin isompaan asuntoon, ja nyt ei enää jaksais laittaa tikkua ristiin tässä vanhassa asunnossa.mielessä sisustaa(haaveissa uusilla huonekaluilla, todellisuudessa miettii vanhoille sopivinta paikkaa) jo uutta kotia.

t:räkänokka ja möykky 9+2
 
vieras puskasta
Hei joulukuiset!

Ai tänne on perustettu rekisteröityneille joku kerho... no minä en sinne kyllä pääse, ennenkuin rekisteröidyn, meneekö kaikki muut nyt sinne keskustelemaan? :'(

Onnea kaikille, jotka pienen papusen olivat uä:ssä nähneet ja tuon ihmeellisen sydämensykkeen kuulleet :heart:

Tivolille osanottoni koiran poismenon johodsta! Me jouduttiin vastikään luopumaan meidän toisesta koirasta, mutta kyllä, niin hulluja ollaan, että ollaan nyt ottamassa uutta pentua enkä malta odottaa! Tiedän, että moni tulee ihmettelemään ääneenkin (ja suureen) miten meinaamme pärjätä kahden koiran ja vauvan kanssa, mutta hällä väliä. En halua alkaa muiden mieliksi elämään.

Omaa napaa: yöllä oli ihan hirveä olo! Kuvotti ihan valtavasti! Muuten olo suht ennallaan, tosin naama on aikalailla kivasti finninen, mutta väliäkös tuolla. Odotan kovasti np-ultraa vajaan kahden viikon päässä sekä toki ensi viikon lääkärineuvolaakin.

- minä ja tiitiäinen rv10+2 -
 
MM-
Tänään tuli sitten aamulla oksennus (aluksi nenästä) kun kumarruin huuhtelemaan suuta hampaiden pesun jälkeen. Olo on ollut kyllä todellä kurja muutaman päivän.
Kurkku on kipeä suuhun nousevan vatsahapon takia, ostin Gavisgonia vaikka se sisältääkin alumiinia. Pakkausselosteessa ei käyttöä raskauden aikana kielletä, eikä myöskään imetyksen.
Minulla on myös yöllä vellonut todella todella paha olo vatsassa.
Suoraan sanottuna #&%?$!* ainakin tämä alkuraskaus.

Minulla on kaksi koiraa, toinen on vasta 3kk ja toinen jo 4vuotias. Etukäteen olen surrut koirien kuolemia ihan itkun kanssa. Olen todella eläinrakas yksilö.

Vauvaa ei mitenkään erityisesti tehty, se vain päätti tulla. Harmittaa ehkä vähän kun koiranpentu kaipaisi kasvatusta ja on tod. näk. murrosiässä kunhan maha on kunnolla kasvanut. No, pitää koittaa jotain mukavaa yhteistä tekemistä keksiä.

Jaahas. olipas negatiivista omaa napaa
:\|
 
Moikka VIERAS PUSKASTA, mä en ainakaan lähe mihkä muualle keskustelemaan, tää keskustelu tällä osastolla ilman kirjautumista
riittää ainaski mulle.. :D

Kuulosti niin makeelta toi saunanluteilla makoilu minkä TUI
mainitsi että täällä on oitis sauna päällä ja seuraavaks
on mun vuoro, sit taas öljyt iholle ja pyjaman kanssa sohvalle..
Ai ja nam ostin saunakaljan päivällä (ykkösen) sen juon kans!

 
Pikaiset kuulumiset taas täältäkin!

Niin ja tervetuloa taas uudet ja onnea ultranneille!

Täällä on paha olo hävinnyt melkein kokonaan, ihanaa! Väsymys on vielä vaivana ja sitten on tullut yks uusi tuttavuus, näppylät naamassa. Ei ole finnejä vaan varmaan jonkinsortin hormoninäppyjä, yök! Ajattelin vielä kuoria naaman nyt illalla ja testata uutta clearasil täsmävoidetta minkä ostin. Tuli aah niin teiniolo kun kaupassa voiteita valkkasin...Onko muilla ollu vastaavanlaisia näppyjä? Eniten niitä on oikeestaan ohimoilla, mut kun meikkaa ni eihän niitä edes näy, mutta ite tunnen ne ja se riittää.. Selkäkin on ajoittain kipee, yleensä työpäivän jälkeen kun on seisomatyö mulla ja joutuu aika paljon nosteleen tavaroita, istuu ei välillä ehdi ku vaan pissalla käydessä ja syödessä.

Vatsassa tuntuu jo selvä möykky, kohtu on sitten ilmeisesti jo noussut sen verran että ite pystyn sen tunteen. Eikö se uudelleen synnyttäjillä käy nopeemmin? Ja myös vatsan ulos pullahtaminen...
Olin maanantaina neuvolassa, ei kuunneltu vielä sydänääniä, np-ultra varattiin, 30.5 toivottavasti näkyy meidän pikku-Kalle. En ole ajatellu mennä varhaisultraan kun luulen kestäväni kuun loppuun asti -koputtaa puuta-...

Omenoihin tullu kauhee himo, ja lajin täytyy olla kinnalainen fuji, kaikkein parasta jääkaappikylmänä, kuorittuna ja lohkottuna. Homejuustoakin menin yks päivä vähän syömään kun teki mieli, oli sentään kovaa juustoa eikä pehmeetä. Toinen himon kohde on valion keitot, niin ihania kun on oikeen kylmiä, jäiden kanssa varsinkin. En jaksa kauheesti hössöttää noiden kiellettyjen ruoka-aineiden kanssa kun en oo niin aiemmissakaan raskauksissa tehnyt vaan käyttäny tervettä järkeä. Onko muita joilla jo jotain himoja? Siis ruokaa kohtaan :LOL: ?

Jaahas nyt tämä rouva taitaa taas lopetella kun täytyy vielä koiranki kanssa lähteä vähän ulkoilemaan.

Ai niin, yx juttu oli vielä, sen kerhon ideasta? Sain jo sen salasanan, mut ei siellä vielä oikeen ollu mitään. Eikö se nyt kuitenkin ois kiva jos kaikki ois täällä samassa paikassa keskustelemassa, kun voihan sitä aina privaviestiä laittaa jos on jotain mikä ei tarkoitettu ulkopuolisten silmille?

Ei muuta, aurinkoista loppu viikonloppua kaikille!

:heart: : Sini ja Kalle 8+5
 
MauahtavaaLaiskailee
Kauhee kiire ollut, en ees oo ehtiny kunnolla teidän kuulumisianne lukemaan..
Burberry ja vieras puskasta, mäkin jään tänne notkumaan kun oon jo tottunu tähän ketjuun.. Suorastaan kiintynyt :D

Uusille tervetuloa minunki puolesta ja onnea plussasta :wave:

Täällä on ollut oikein ärhäkkä mamma tänään, ihan hävettää kun tulee tiuskittua, enemmän tai vähemmän aiheesta. Tai oikeestaan ihan turhaan en oo mistään maininnu ukkoparalle mutta kun äänensävy on heti grrrr..-tyyliä.. :ashamed: Ja sit taas hetken päästä kaikki on taas niin hyvin =)

Koiruusihmisiä on mukanamme, mitäs muita karvatteja tms elukoita omistatte? Meillä kissa (todella karvainen sellainen) ja pari akaattikotiloa. Toinen mirri tulee talouteemme kunhan kasvaa eka niin isoksi ettei lapset saa riepoteltua. Koira mullakin on ollut, ja hevonen. Koirasta luovuin ennen esikon syntymää ja hevosesta silloin kun esikko oli noin puolitoista vuotias. Raskaita päätöksiä ja jälkimmäinen vieläkin kaihertaa kun oli lapsuudesta asti unelma ja kun sen sai niin sitä ei pystynyt pitämään. Mutta ehkä sitten joskus täti-ihmisenä hankin uudestaan pollen.

Nyt tarttee saada jäätelöä, ingmanin vaniljasuklaarouhe (tms?)= ISO NAM :p

:wave:
 
vieras puskasta
Voi että miten kiva, ettei kaikki kuitenkaan rynni sinne kerhoilemaan, minä kun en oo varma, raaskinko minäkään tätä ketjua jättä jos sitten "omalla" vakinickilläni tänne ilmaannun (kun toivottavasti saamme hyviä uutisia np-ultrassa).

Koirista vielä: meille tosiaan tuli nuoremman koiran poismeno ihan kuin kirkkaalta taivaalta, se on äitini kuoleman lisäksi ollut toinen todella rankka juttu nyt keväällä (muthan voi kohta joku tuttu tunnistaa, JOS täällä edes tuttuja käy :D ). Me itkettiin sitä mieheni kanssa tosi paljon ja siksikin tuntui tosi luontevalta ajatus uudesta pennusta, samanrotuisesta kuin tämä edesmennyt. Voi olla, että tulee vauvan tultua harmiteltuakin tätä ratkaisua, mutta sittenpä tulee. Mitään ei minusta elämässään koskaan saa, jos ei toteuta haaveitaan. Ja toisaalta olen kyllä huomannut koirien kanssa jo pitkään eläneenä sen, että ne kasvattavat vastuuntunnetta ja ainakin meillä se on semmoinen yhteinen rentoutumisjuttu, koirien kanssa puuhailu. Ja jo niiden takia tulee elettyä aika säännöllistä elämää, tosin me ollaankin tämmösiä aika kotihiirulaisia molemmat =)

Oi että mä odotan sitä np-ultraa! Olis niin ihana jo kertoa kaikille ystävillekin! :heart: Ja jotenkin tuntuu, etten osaa vieläkään nauttia siitä, että olen raskaana.
 

Yhteistyössä