Ei kyllä saa päivääkään jättää täällä väliin, sitten on kova urakka.
Päivittelin uusien ja vanhojen tiedot, toivottavati meni oikein. Mikäli ei, niin infotkaa.
Tervetuloa uudet ja onnea papusensa nähneille. :flower:
Ummali kerhosta kyseli... Sopii mulle, mikäli joku muu sen perustaa.
Mutta sinne olen sitten tulossa mikäli sellainen perustetaa. :wave: Ja hankala juttu se ei ole, jos joku ei noihin ole vielä tutustunut.
Ihanaa et muillakin on alkavaa dementiaa.
Mä jo luulin et mussa on jotain vikaa enemmänkin, mut kai tää tästä raskaudesta johtuu.
Papana03ko sitä koko ajan syömistä päivitteli.
Siis ihan kamalaa, kun itestä tuntuu ettei muuta ehi tehdä kuin syödä.
Työharjoittelussakin pitää syödä ennen ulos menoa, sitten kun tullaan sisälle onkin ruoka... Sitten taas pienen ajan päästä meikäläinen keittiössä jotain puputtamassa. :ashamed: Mut pääasia et pahaolo pysyy poissa...
Vieras puskasta työ nimi on ihan isännän oma keksintö.
No, pitihän se antaa periksi kun ei itellä parempaa ehdotusta ollut...
Suskiko pohdiskeli miten eroaa tyttö ja poikaraskaus... Mulla taas esikkoa (tyttöä siis) odotellessa oli hyvä olo, lievää pahoinvointia sun muuta. Nyt taas on ihan poika olo, koska olo on niin kamala olo ja laatta lentää.
Saas nähdä sitten kuin käy.
Liitoskipuja ei ole vielä, mut oon huomannu et paikat paukkuu toisinaan. Siis jos on pidempään istunut tai maannut, ja kun lähtee liikkeelle niin kuuluu naksahduksia. Ei satu, mut kuullostaa ärsyttävälle.
Mrs Nobody mulle sanottiin nostelusta et se mikä tuntuu hyvälle, ei oo vaarallista. Mulla ajoittain tuntuu pahalle nostella tota esikkoa, mut nyt sitten on ruvettu peseen peppu ihan suihkussa ja lattialla laitetaan vaippa. SYöttötuoliin tuo oppi viime viikolla ite kiipeämään, niin ei tarvii kuin pois nostaa.
Minttuliina kyseli ultrien määrästä. Turussa ainakin tarjotaan kaksi, 12 viikon np ja n. 20 viikon rakenne. Ihan kiva et kaksi on, pääsee sit ainakin pariin kertaan kurkkaamaan sinne.
Ja molemmista täällä saa kuvia mukaan pyytämättä.
Meillä ei ainakaan neuvolassa ultrata ollenkaan, joten muuten pitäisi odottaa ainakin 12 viikolle. Siksi minäkin menossa ensi maanantaina (APUA!) omalla kustannuksella. Neuvolassa sydänääniä ei koiteta edes kuunnella ennen 12 viikon ultraa...
Tänään mennään ostoksille, mennään hakemaan neidille synttärilahjaa kun tuo täyttää ensi perjantaina jo 2v. :'( Minne se vauva on kadonnut.
Vaikka pienihän tuo vielä on. :heart:
ON: Nyt on olo ollut väsymystä lukuunottamatta ihan ok, kun vaan muistaa syödä koko ajan... Jospa sitä nyt sitten menisikin laittamaan aamupalaa, kun muutkin on jo hereillä. =)
Shamandalie ja Histamiini 8+5