Voi mahoton kun tullut taas juttua niin paljon.
Me ollaan tääl vaan tytön kans istuttu koko viikko sylitysten kun on tuo vauvarokko niin tekee ihan hirmu ärtyneeksi,no ihan hyvä siinä että itelläki ollu semmonen olo ettei paljon ole halunnu liikkua.
Lilleriina ku se kyseli siittä rakenneultrasta,mulla tais olla viimeksi 19 viikolla se ja muistaakseni se on aina 18-20 viikolla saa korjata jos olen väärässä.
Täällä on ihan poika olo,ollut jo kauan ennen raskautta
en tiiä mistä johtuu ehkä siittä että on tyyttö jo niin toinen on poika en tiedä,mutta jos miettii raskauksia niin tytön aikana mulla ei ollut oikeastaan minkäänlaisia oireita,paitsi mielialanvaihtelut ja loppuajasta liitoskivut ja nyt on semmonen ällötys olo ja väsyyttää ja mitään ei haluta syödä ei vain maistu.
Omalta kohalta voin ainaki sanoa että nuo mitä sanotaan et tytöltä oksetuttaa ja mahanmuodot ja sykeet kertovat niin eivät pidä paikkaansa,ainakaan mulla,tytön aikana kaikki sano että varmasti tulee poika mahanmuodosta jopa neuvolassa povattiin poikaa mahanmuodosta ja sykkeestä,mutta tyttöpä tuli.
Joku mietti että kyselläkö ultrasta kumpi voisi olla,esikosta haluttiin pitää salaisuutena loppuun asti,mutta nyt ainakin ite olen miettiny että voisi kysellä jos näkyy,siittä pitää tietysti miehen kans jutella miten se haluaa.
Hajuaististakin oli puhetta,mulla tekee pahaa kaikki voimakkaat hajut kuten dödöt ja hajuvedet,vaikka oikeasti tuoksuisivatki hyvältä niin hyi,mutta pakko käyttää kun en halua haista pahallekaan =)
Niin ja mielihaluista,mulla ei oikeastaan ole paitsi että näkkäri on ainoa mitä voi syödä ja kaikkea suolaista tekee mieli ja makea ällöttää.
Minäkin aion pysyä täällä puolella juttelemassa ja käykäähän tekin täällä kertomassa kuulumisia jotka siirrytte sinne kerhon puolelle.
Mitäs te joilla on jo lapsia olette suunnitelleet mummoille äitienpäivälahjaksi,vai onko teillä edes tapana antaa mitään?
Minä ajattelin jotain askarrella tuon neidin kanssa vaan kun tietäis mitä.
Varmasti nyt unohdin jotain,mutta niinkuin täällä on dementiasta puhuttu niin se iski ja lujaa tuon esikoisen aikana ja apua jos se vielä tästä pahentuu.Mieski mulle nauraa ettei voi olla tosi että on nuin huono muisti.
Niin yrityksen kestosta oli puhuttu,meillä on tarpanny heti kun ehäsy on jätetty pois.Nostan kyllä hattua niille jotka ovat joutuneet kauan odottamaan,varmasti on ollut rankkaa aikaa.
Tääläkin tämmöinen minä minä viesti,mutta mikä sen ihanampaa kun saa "luvallisesti" puhua itsestään ja joillain jopa kiinnostaa.Minusta on mukava kun saa purkaa ajatuksia tänne,mutta on myös mukava lukea mitä muut miettivät ja mitä teille kuuluu
=)
Minttuliina ja joulutähti 6+1 voikun aika rientäisi