mmiilia nyt lepäämään!!! Kaikki täällä pidetään peukkuja että supistelut rauhoittuu, ja että laastarin sivuvaikutukset on ohimeneviä!
Oliko sulla muuten kivuliaita supistuksia? Mistä ylipäätään tietää että supisteluja on ylimäärin tms? Kun välillä tuntuu että koko yön jomottaa mahaa ja liikkuessa koko ajan tuntuu maha hassusti, mutta en todellakaan tiedä onko ne edes supistuksia! Täällä siis tuskin mitään normaalista poikkeavaa, ei vain oikein tiedä mitä mikäkin on ja milloin pitäisi huolestua... Mutta mmiilialle tosiaan kaikki tsemppi tällä erää!
Snoopy: multa otettiin tänään näyte hivaa ym tulehduksia varten kun on sitä valkkaria paljon, ei kylläkään muita oireita, saa nähdä onko mitään hoitotarvetta. Ja synnytysvalmennusajat meille tuli kun ilmottauduttiin Haikaranpesään kättärille, siellä ne on pakollisia myös tukihenkilölle. Neuvolassa olisivat tänään antaneet valmennusajat neuvolan kautta mikäli ei olis jo noita kättärin omia ollut.
Neuvolakuulumisia: kaikki ilmeisen ok, sydänääniä tai asentoa ei edes th saanut kunnolla selville, siis sydänäänistä kaikua oli molemmin puolin napaa, hyvinkin kuuluvasti, mutta varsinaisia napakoita syädnäänä th kalasteli paikantaakseen miten päin tyyppi on, eikä saanut tolkkua. Ei siis ihme jos en minäkään tiedä miten päin heiluu
Ja todella heilui, th meinasi jo hermostua kun Kake aiheutti niin paljon häiriöääniä kun toinen yritti sydäntä saada anturin alle...
Sf tullut viitteisiin käyrien yläpuolelta, painoa itselle vain 156g/vko (ed. käynnillä 454/vko) ja verenpainekin vähän normalisoitunut aiemmasta alhaisesta. Labrassa olikin sähläystä (taas), jonka seurauksena sain äkillisen hermostusitkukohtauksen, oli aika noloa! Ottipahan labratäti toisen näytteen heti kun pelästyi että nyt tuo akka sekoaa... Ehkä tää lasketaan
Tivolin kiukkukynnykseen. Nyt on sitten molemmat kädet kipeinä, mulle tulee aina kauheat mustelmat moneksi viikoksi kun napataan verinäytteet.
Mahan koosta mullekin toiset sanoo että onpas pieni, toiset että suuri. Mutta käsittääkseni ei ole tarkoitettu millään asteella arvostelemaan tai muuten pahalla, vaan ikäänkuin osallistuvat asiaan ja heittävät jonkun arvion. Mulle on ihan sama ja se mitä muut sanoo, tuossahan tuo maha könöttää ja kasvaa! Ainakaan ei ole enää epäselvää onko mahassa joku!
Raskauden aikana
kaipuuta tiettyihin syömisiin tai juomisiin ei kummemmin ole, okei, juhlissa toisen siiderilasia pidellessä tuoksui kyllä houkuttelevalta, semmoinen nousuhumalatilakin voisi olla ihan kiva mutta ei todellakaan voita raskautta (ja sen kaikkia ihania vaivoja...), sitäpaitsi juopottelun jälkeinen tila on jotain niin kauheaa että onneksi ei tarvii juopotella hetkeen!
Graavi- ja savukalaa sitäpaitsi käsittääkseni voi syödä jos on itse (huolella) tehty ja tuoretta, noissa tyhjiöpakatuissa (tai muuten muhineissa) on se listeriariski.
Jaa, maksamakkaraa mun teki heti alkuraskaudessa mieli ja omalla luvalla kohtuudella vähän söinkin (maksaahan makkarassa, etenkään kevytversiossa, ei ole kuin maks 20%), ja sitten tulikin Hesarissa vapautus kun oli tutkittu että pienet määrät ei haittaa! Ja eikun kauppaan...
Kake möyrii ja törkkii tässä kokoajan, taas oikealla. Ei taida tulla kommaria tästä epelistä
(itse en ole kiinnostunut politiikasta tai puolueista tuon taivaallista, elkää tarttuko oikeisto/vasemmistojuttuihin :kieh: )
Taas lörpötystä, jaksamista kaikille! NYT jos oikeasti menis pitkäkseen ja yrittäis saada flunssan aisoihin. Kiva muuten mässyttää suklaata vaikkei edes maista mitään. Todella fiksua.
24+2