heippa! Ihanaa miten tulee tekstiä... Mua jo ahdisti että loppuukohan tää topic joskus, piankin... Kun kaikki saa vauvansa ja se odotuksen jännittävin osuus on ohi. Täällä olevista ihmisistä on niin muodostunut "tuttuja" ja selkeitä persoonallisuuksia, joita ei haluaisi menettää! Vertaisryhmän tuki on mahtavaa ja se että voi kertoa kolotukset ja ketutukset ja saa ymmärrystä on mahtavan ihanaa =) Ja toisten arjesta lukeminen auttaa jaksamaan omaa. Eli kiitos teille kaikille, kivat ihmiset :heart:
Härkis tuleeko teillekin Anni Linnea? =) Olis kolmas nimikaima tällä palstalla
No ei vaan, en oo ihan 100% varma vielä tästä meidänkään suunnitelmasta, mutta hyvä se olisi... Anni on lähellä mun nimeä (Anna) ja sopii lasten nimien rimpsun jatkoksi sekä isosiskon nimen kanssa (Jenni). Linnea on mun mummuni etunimi ja suvussa nuorilla ja lapsilla paljon käytetty toisena nimenä. Tykkään vanhoista, perinteisistä ja tavallisista nimistä =)
Tyttövalta on tässä ketjussa aikamoinen tosiaan! Saa nähdä missä vaiheessa tulee poikarypäs.
Sit omaa napaa... Tänään oli neuvola. Kaikki oli normaalisti. Sf oli huikeat 41
painoa oli tullut isosti, mut nyt on kyllä turvotus siinä mallissa etten siitä ole edes huolissani. Sykkeet oli ok, ja istukan viuhuna tosi dramaattisen kuuloista
Se lienee iso, kun tuntuu et vieläkin "peittää" koko vauvan ja sydänääniä on vaikea sen läpi edes kuulla. Kuuluvat tosi pieneltä alueelta vaik "pieni" on kuitenkin arvion mukaan jo 4kg! Alustavasti sit jo sovittiin kotikäyntiä ens viikon torstaille ajatuksena tikkien poisto siinä samalla. Hassua, siis elämää on myös ajalla raskauden jälkeen
Vauva painaa tällä hetkellä todella ikävästi oikean puolen kylkiluihin. Istuminen on ihan tuskaa, seisoa ei kauaa jaksa eikä maatakaan viitsisi. Kyllä tosiaan odotan torstaiaamua ja sektiota!!! Kävin myös PHKS:ssa verikokeilla, ottivat ristiveret leikkausta varten ja rh-putket kun oon rh-negatiivinen. Nyt on hirveä väsytys kun tuli illalla valvottua liian pitkään ja aamulla oli kuitenkin herätys normaaliaikaan lapsia kouluun ja eskariin laittamaan. Nukuin varmaan vaan reilun 6h... Nythän täytyis nukkua kun vielä saa!
Tosiaan, minnekäs
Petite-Te/Babyseven on kadonnut? Lienee vauvanhakumatkalla? Kyllähän se tilanne vähän siltä taisi jo kuulostaakin... Jos näin on, niin onnea matkaan ja pian pian kertomaan meille kuulumisia!
terhikki kyl mä uskon että uuden sisaruksen tulo hyvinkin voi tasapainottaa isompienkin välistä olemista. Meillä tosin keskimmäinen muuttui ilmeisen pysyvästi 7v sitten iloisesta veliveikkosesta melankolisuuteen vaipuvaiseksi murheen alhoon vajoajaksi kun pikkusisko syntyi.. Hän oli silloin 3v ja nyt siis pain 10v ja perusluonne tosiaan tuntui muuttuvan kerralla sisaruksen syntymästä. Mutta lasten keskinäiset välit kyllä pysyivät tuolloin ihan ennallaan. Siis ihan hyvinä. Onhan se iso juttu kun koko perhedynamiikka tavallaan muuttuu kun siihen tulee uusi jäsen ja kaikkien "paikka" perheessä muuttuu tavallaan myös.
Nyt täytyy alkaa laittelemaan tiskejä, palaan kyllä vielä varmasti tänään ainakin lueskelemaan =) Voikaahan hyvin!
Terkuin
Aubrieta + "Siiri" 38+5