Ihan ekaksi Hiipille onnittelut! :flower: Teistä tuntuu moni jo haluavan vauvan syliin, mutta mulle passais jos viela pari viikkoa kypsyttelis, koulu on niin pirun pahasti kesken!
Vuoden vauvastakin tuli viestiä, kyselivät missä asustelen kun oli unohtunut siitä ilmottautumisesta. Vaikuttaakohan tuo valintaan, vai hylkääkö ne jos on "kehä3:n ulkopuolinen alien"?
Ei kait..
Tuo toissapäiväinen episodi jatku sitte eilen ja on saanu nyt niin naurettavat piirteet että ei voi kun todeta, että kun tajutaan omat virheet niin puolustaudutaan hyökkäämällä toista vastaan.. Ja hyvähän se on kahdestaan leikkiä marttyyria minua vastaan. Sain niin naurettavan viestin tältä eksän uudelta että kyllä sille ystäväpiirin kanssa naurettiin, miten voi olla RAUKKAMAISIA aikuiset ihmiset. Ei voida edes naamatusten tulla asioita selvittämään. No, minä ainakin oon sitä yrittäny enkä toiste enää mieltäni pahota (kesällä näin eksää ja kysyin haluisko jutustella ku olin ultrassa käyny, vastaus oli "ei kiinnosta" )... Eli siitä se. Onneks, ja ONNEKS mulla on puhdas omatunto ja kaikki tietää mitä tuo pariskunta on tehny ja mitä jättäny tekemättä... Ei sillä että asiat paranis, mutta anteeks pyyntö olis eka askel aikuistumiseen, eikö vaan?
Tämmöstä omituista kirjotan sen takia, että käyvät ilmeisesti täällä lukemassa mitä kirjottelen. Sopii mulle, mulla ei oo edelleenkään mitään salattavaa. Tuntuu vaan pahalle, että mulla on tässä viimeset viikot meneillään ja kohtuu stressaavaa muutenkin, niin pitää sitten kaikki tehdä että varmasti onnistuvat pilaamaan kaiken.
Yksi kavereista sanoikin tuossa, että taitaa tätä nykyistä vaivata se, että hänen kultapuppelinsa on joskus ollut jonkun muunkin edessä alasti... Kesällähän syyttivät minua että olen tahallani hankkiutunu raskaaks! Niinhän siinä tosiaankin on käyny joo, varmaankin jätkän nukkuessa hypin alasti sen päällä ja pam!