Sunnuntaita kaikilla
Nyt on sitten saatu päätös sairaspäivärahasta ja äitiyspäivärahasta. Mukavasti tulee rahaa verrattuna kun ennen ollut pienimmillä äitiyspäivärahoilla.
Kassin pakkauksesta: En oo vielä pakannut, mutta tarkoitus olisi kunhan saisin nuo vaatteet silitettyä... Mietin tässä myös, että milloin sitä pinnasänkyä kannattaa rueta kasaileen.
Ei tunnu vielä ,että loppu olisi käsillä vaan mistä sitä tietää jos lähtö sitten yllättääkin.
Vkolla 36 on sitten se oyssin käynti jossa painoarvio ja lopun suunitelmat.
Kovasti alkaa menoa hidastamaan tämä maha joka on alkanut onneksi kyllä laskeutumaan ei enään paina niin palleaa.
Kaveri toi toissapäivänä lainaan kantokopan ja ihan eri hieno on verrattuna mitä tytöillä oli aikoinaan. Kyllä ne mallit muuttuu
Onko muut huomanneet ,että näin loppuajasta olisitte tulleet itkuherkemmiksi ja muutenkin herkiksi? Siis oonhan minä muutenkin ja nyt raskausaikana erityisesti, mutta nyt tuntuu, että melkein kaikki itkettää olipa sitten jotain ihanaa tai surullista. Samoin kelaan hirveästi tyttöjen vauva aikoja, että mitä tekisin nyt toisin ja mitä kaikkia virheitä sitä on tullut tehtyä. Ihan turhaa itseä rääkätä, mutta kaippa tämäkin kuuluu asiaan. Jotenkin sitä varmaan haluaisi tehdä kaiken nyt kolmannella kerralla "oikein" ,mutta eihän sitä täydellinen osaa koskaan olla. Eikä tarvitsekkaan. Tälläisiä turhia ajatuksia minulla pyörii nyt mielessä
Painajaisista ja unista: Kovasti oon nähnyt unia koko raskausajan ja nyt erityisesti painajaisia vaikka mistä aiheista ja monta kertaa yössä. Kun lapsen kanssa just juteltiin painajaisista niin sitten ne vaivasivat koko yön itseä. Suurinpana minun painajaisissa on yksinjäämisen pelko joka on vaivannut joka raskaudessa. Takerrun mieheen varsinkin näin loppuajasta vaikka tiedän, että se ei oo mihinkään menossa. Näen kaikkia painajaisia, että hänelle tapahtuu jotain ja jään kolmen lapsen kanssa yksin. Että oikein tapahtumarikasta on unialueella
Kaikki tutut joita näkee päivittelee, että kohtahan sinulla on jo loppu käsillä ja itse en tajua ollenkaan, että tässä alkaa viikot loppumaan. Jotenkin tämä loppuaika menee niin nopeesti, että ei tahdo perässä pysyä. Varsinkin kun on vain näin kotosalla niin päivät toistaa itseään ja viikot toisiaan. kaiken huippu oli eilen kun tulin kaupasta pyörällä valuen kuin vanhukset niin ikään
naapuri talon isäntä huusi metsästä oli koiraansa ulkoiluttamassa, että sinähän oot jo muhkean kokoinen kohta et mahdu mihinkään vaatteisiin. On se kivaa kun naapurin isännätkin kommentoi minun kasvanutta ulkomuotoani...
Ens perjantaina alkaa sitten virallisesti äitiysloma! Sitä odotellessa
Nyt levähtämään kun tuppaa taas väsyttämään
Auris ja iikka 34+1