Terve!
Olipas eilen ihan kiva istua iltaa tyttökaverin kanssa. Harmi vaan, että ilta päättyi liian aikaisin, ei me vanhat enää jaksettu sitä kummitus-meteli-touhua. Nyt sit väsyttää ja pumppu hakkaa yli satasta leposyykkeellä.. alkaa hieman huolestuttamaan. Oikeesti. Hengitys on vaikeeta, sellasta ihme ähkimistä.. Ja ihan törkee väsy, vaikka olin kotona yheltä ja heräsin vasta aamuysiltä... En tajua. Oon yrittäny nukkua päikkäreitä noin 10 kertaa, mutta en voi, kun henkeen ottaa ja se pumppu hakkaa.. Onneksi neiti myllää tuolla mahassa, kyllä sillä kaikki on hyvin.
Laskin muuten huvikseni nuita viikkoja.. oispa kiva, jos tämä neiti syntyis tasan viikolla 37, ukko täyttää 33 juuri silloin. Vitsi.. se ois kyllä jo liian hyvä tuuri.. edellinen on nimpparilahja ja sitä edellinen isäinpäivälahja.. heh heh.. nyt ois siis synttärilahjan vuoro.
Ukko teki eilen oharit sit lisäksi.. minä siinä lumikelissä ajelin tytöt mummolaan ja sit valmistauduin sille saunaporukalle kuskiksi (tiesi varsin hyvin) oli sit laittanut keskiyöllä viestin, että on jo kotona.. ei ottanut mitään ja ajoi omalla autollaan pois. No, kiva.. Minä vedin ykköset päälle verkkosukkahousuineen ja saappaineen päivineen.. ja sit se ei ees halunnu nähäkään minua siellä. Että mukava. Otettiin sit matsi yöllä, eikä vieläkään asetu. Minusta tuntuu, että passitan sen kohta lääkäriin, se on varmaan masentunut.. oireet ja merkit viittais aika hyvin taas siihen, eikä olis ensimmäinen kerta. Huoh.. No.. menee se näinkin taas jonkun aikaa. Luin sen Härkösen kirjan pihtaavasta miehestä.. hyvä oli, mutta ei ois just nyt kannattanu lukea, huumori ei riittänyt ja tulin vaan pahalle päälle.
Minä sitä isyyspakkausta mietin.. en tehnyt ja hyvä niin. Se sai koiranpennun, olkoot tyytyväinen edes siihen.
Ehkäisystä.. mulla oli tätä ennen hormonikierukka ja aivan huippuhyvä oli! Mulla vaan on niin pieni kohtu, että se tuntui ja pisti, mutta tehot oli hyvät ja toiminta varma. Nyt tuskin tarvitsen edes ehkäisyä.. ei meillä mitään tapahdu. Kumiukkoja en suostu käyttämään, niistä tulee törkee kutina, kaikísta. Kokeilin myös jonkin aikaa rengasta ja se oli ehdottomasti paras, mutta tulin ilmeisesti allergiseksi sille renkaalle, koska tuli se "pulloharja värkkiin ja heti" -olo 4 renkaan käytön jälkeen ja se loppui 1,5vrk:ssa kun otin renkaan pois. Pillereitä en ota, mielialat ja migreeni vaivaa niitten kanssa pahasti. Että.. päädymme selibaattiin, mikä tuskin minun ukon kanssa mikään ongelma on. :|
Mutta. Nyt menen taas yrittämään unille.. jospa viimeinkin.. todellakin joku vie yli puolet minun keuhkoista.. hankalaa.