*Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

katherine Teetin miehelle ja vauvalle samanlaiset asut, miehelle valkoisen t-paidan ja vauvalle valkoisen bodyn, joihin painatin meille molemmille tärkeän kuvan, joka liittyy vauvaan mutta muut ei sitä välttämättä tajua :D Sitten löysin tuttinauhan jossa on liekkikuvioita, mies on alusta saakka selittänyt kuinka kaikessa pitäs niitä olla (vitsillä toki), ja pullon energiajuomaa ostin kans eilen. Tuota kirjaa mäkin oon miettinyt, ja yhden löysinkin mutta en voinu ostaa kun mies oli mukana =)

Viivi ja Masi 32+4 (?)
 
Petite-te Kiitos tiedosta ja onnitteluista =) Mulla tuli ihan tippa linssiin, enkä kyllä tiedä miksi. :ashamed:

Tuo isyyspakkaus on todella ihanan kuuloinen. Aiotteko antaa sen nyt isänpäivänä vai siinä vaiheessa kun vauva syntyy? Mä olen ajatellut, kerta nyt ollaan isukin kaa väleissä, antaa jotain pientä isänpäivänä. Ostin jopa esikon isälle sukat, jotka tietty poika saa antaa isälleen. Mut huomattavissa mussa jonkun sortin pehmenemistä, kait se ikä tekee tehtävänsä. :whistle:

Lapsimäärästä ollu puhetta, olen pienestä pitäen halunnu kyllä 2-3 lasta. Mutta tää elämä on aina menny silleen etten ole vielä yhtäkään lasta kerenny suunnittelemaan. Siis toisin sanoen vahinkolaukauksia, jotka on mennyt oikeaan osoitteeseen :saint:

En tietenkään kadu ykköstä enkä tätä tulevaa, mut joka kerta joutunu miettii mitäs nyt? Esikon aikaan olin just täyttäny 18 ja isukin kanssa eronnu niin se oli vaikeampi mietittävä kuin tämä rehellisesti sanottuna :ashamed: Mut kaikesta on selvitty ja päivääkään en vaihtaisi pois, on ne lapset vaan niin ihania :heart:

Siinäpä tilitystä kerrakseen, taidan rueta siivoamaan ja piristymään ettei mene liian vakavaksi.

Vointeja

Marttan + nakkimakkara
 
nyty Löysin sen Pirkkalan Citymarketilla olevasta lahjatavarakaupasta, Satu-Shopista. Siellä on joskus ollut tuttipullojakin samalla kuviolla mut ei ollu enää :/ Mutta tommosista lahjatavarakaupoista kannattaa kattella, oon muissakin nähny kaikkia erikoisia =)

MARTTAN Aion antaa pakkauksen isänpäivänä :heart:

Tuli vielä mieleen mitä siihen pakettiin laitan, ajattelin kirjoittaa ajatuksiani miehestä (mun mielestä siitä tulee ihan maailman paras isä :heart: ) sekä "äidin hoito-ohjeet" koska oon aika tarkka ja miehellä on kanan muisti, niin teen semmosen muistilistan josta voi tarkistaa mun toiveita, semmosia ihan pikkujuttuja vaan, esim en halua (mielellään) kukkia sairaalaan, mieluummin sit kotiin jos joku haluaa niitä antaa jne =) Säästytään yhteentörmäyksiltä jos nää mielialat tässä alkaa vaikka heitteleen... ;) Ja helpottaa miehenkin elämää koska tiedän että haluaa auttaa ja olla tässä mukana, muttei välttämättä osaa oma-alotteisesti olla niin täysillä kun vasta esikoinen on tulossa =)
 
Isyyspakkaukseen: Tuolla lahjakas.fi -sivuilla on muuten kans sellaisia "meidän perheen isä" ja "meidän perheen vauva" -paitoja. Ja jotain ruokalappuja kans tekstillä. Mä en taida isyyspakkausta tehdä, en oo ennenkään. Mutta se on kyllä hauska idea, ja nostan hattua teille aktiivisille! Mä ostin TAYS:n kahvilan kukkamyymälästä sellaisen valkoisen 60cm bodyn jossa lukee "made vith love", musta sekin oli aika suloinen. Vaik en yleensä harrastakaan mitään tekstitekstiilejä :whistle:
Mä kyllä mietin että tälle meidän maajussin poikaselle sopisi sellainen John Deere -body tai paita kanssa, mutta niitä ei taida saada Suomesta ja en kyl ala mistään nettikaupoista tilailemaan. Meillä kun noita vihreitä traktoreita tässä mäellä on alkaen nyrkinkokoisesta ja kasvaen vähitellen sekalukuisten lelutraktoreiden, polkutraktorin ja lasten ajettavan "sähkötraktorin" kautta noihin isojen tosi isoihin miesten "leikkikaluihin". Mutta eiköhän siihen "aivopesuun" ehditä myöhemminkin, antaa prinsessan nyt olla prinsessa ihan rauhassa =)
 
Lauantaita!!!
Taas alkoi uusi kuukausi ja monille meistä viimeinen täysi.
Lapsiluku olisi kiva jos kolme saatais, mutta kuten olen todennut todellisuus ja unelmat eivät välttämättä aina kohtaa. Eli iloinen olen tästä toisesta. Katsotaan jos kolmosta uskaltaa yrittää, kun tosiaankin tämänkin alla oli kaksi km:a.
Ehkäisyä en ole ajatellut, mutta samalla tavalla kuin viimeks vissiin: kortsu messiin. En tykkää ollenkaan hormonaalisista jutuista ja kierrukka ei kiehdo ollenkaan. Jos se kolmonen joskus tulee, niin sit multa tai mieheltä piuhat poikki. :kieh:
Mites kuka muu on vielä PT??? Huomasin et Pulla ja Marttan ainakin. Täällä Tirri oli RV yhden viikon ja sit meni taas PT. Pää on tosiaankin tossa mun rinnan alla ja räpellykset tuntuvat alhaalla... ;) No vissiin sektio tulee muutenkin, joten aivan sama tosiaankin miten siel ollaan. Mulla on ultra puolentoista viikon päästä, joten sen sit näkee varmasti. Sit kun tapaan sen lekurin, niin joutuu varmasti muutenkin keskustelemaan synnytyksestä muutenkin. Ainakin alustavasti.
Nyt tiskaamaan ja sassiin......

NullPoints ja Tirri 31+2
 
Hei!

Onko muut huomannut yöunien vähenemistä? Mulla on tän viikon ollut ongelmia nukahtamisessa ja unessa pysymisessä. Aamua suorastaa odottaa kun valvottaa yöllä. Tylsää kun niin odottelin, että ä-lomalla sais kerättyä unta varastoon. Päiväunetkaan ei enää onnistu.
 
Terve!

Olipas eilen ihan kiva istua iltaa tyttökaverin kanssa. Harmi vaan, että ilta päättyi liian aikaisin, ei me vanhat enää jaksettu sitä kummitus-meteli-touhua. Nyt sit väsyttää ja pumppu hakkaa yli satasta leposyykkeellä.. alkaa hieman huolestuttamaan. Oikeesti. Hengitys on vaikeeta, sellasta ihme ähkimistä.. Ja ihan törkee väsy, vaikka olin kotona yheltä ja heräsin vasta aamuysiltä... En tajua. Oon yrittäny nukkua päikkäreitä noin 10 kertaa, mutta en voi, kun henkeen ottaa ja se pumppu hakkaa.. Onneksi neiti myllää tuolla mahassa, kyllä sillä kaikki on hyvin.

Laskin muuten huvikseni nuita viikkoja.. oispa kiva, jos tämä neiti syntyis tasan viikolla 37, ukko täyttää 33 juuri silloin. Vitsi.. se ois kyllä jo liian hyvä tuuri.. edellinen on nimpparilahja ja sitä edellinen isäinpäivälahja.. heh heh.. nyt ois siis synttärilahjan vuoro.

Ukko teki eilen oharit sit lisäksi.. minä siinä lumikelissä ajelin tytöt mummolaan ja sit valmistauduin sille saunaporukalle kuskiksi (tiesi varsin hyvin) oli sit laittanut keskiyöllä viestin, että on jo kotona.. ei ottanut mitään ja ajoi omalla autollaan pois. No, kiva.. Minä vedin ykköset päälle verkkosukkahousuineen ja saappaineen päivineen.. ja sit se ei ees halunnu nähäkään minua siellä. Että mukava. Otettiin sit matsi yöllä, eikä vieläkään asetu. Minusta tuntuu, että passitan sen kohta lääkäriin, se on varmaan masentunut.. oireet ja merkit viittais aika hyvin taas siihen, eikä olis ensimmäinen kerta. Huoh.. No.. menee se näinkin taas jonkun aikaa. Luin sen Härkösen kirjan pihtaavasta miehestä.. hyvä oli, mutta ei ois just nyt kannattanu lukea, huumori ei riittänyt ja tulin vaan pahalle päälle.

Minä sitä isyyspakkausta mietin.. en tehnyt ja hyvä niin. Se sai koiranpennun, olkoot tyytyväinen edes siihen.

Ehkäisystä.. mulla oli tätä ennen hormonikierukka ja aivan huippuhyvä oli! Mulla vaan on niin pieni kohtu, että se tuntui ja pisti, mutta tehot oli hyvät ja toiminta varma. Nyt tuskin tarvitsen edes ehkäisyä.. ei meillä mitään tapahdu. Kumiukkoja en suostu käyttämään, niistä tulee törkee kutina, kaikísta. Kokeilin myös jonkin aikaa rengasta ja se oli ehdottomasti paras, mutta tulin ilmeisesti allergiseksi sille renkaalle, koska tuli se "pulloharja värkkiin ja heti" -olo 4 renkaan käytön jälkeen ja se loppui 1,5vrk:ssa kun otin renkaan pois. Pillereitä en ota, mielialat ja migreeni vaivaa niitten kanssa pahasti. Että.. päädymme selibaattiin, mikä tuskin minun ukon kanssa mikään ongelma on. :|

Mutta. Nyt menen taas yrittämään unille.. jospa viimeinkin.. todellakin joku vie yli puolet minun keuhkoista.. hankalaa.
 

Yhteistyössä