Pitkästä aikaa kuulumisia =) Oon ollu ihan naatti ja selkä jumittaa ihan kamalasti niin ei oikein tässä koneella jaksa istua
Neuvolassa käytiin eilen 31+0
Pissa puhdas
Hb laskenu takas 110, nyt alan ottaan kahta pilleriä
rr 120/77
paino pompsahti
sf takasin käyrillä, lääkäri mittas jotain ihan omiaan viimeks. Keskikäyrän ihan alapuolella mennään
syke 150, liikkeet ++
rt niin kun on ollu jo pitkään.
Seuraava neuvola on sit kahden viikon päästä. Synnytys on alkanu jännittään ihan tosissaan...
Valmennus on parin viikon päästä kans. Töitä olis vielä 12 aamua, hohhoi...
Makkarikyselyyn, täällä ollaan kans oltu ihan nolla linjalla huhtikuusta saakka. Ensin oli hoitojen takia, sit plussauksen jälkeen en uskaltanu, ja sen jälkeen oksensin sen 20 viikkoa.. nyt suppailee muutenkin eikä oikein innosta kun joka paikkaa särkee. Mies kyllä olis halukas ja sille koitetaan keksiä aina jotain.
Siideriä on täällä tehny mieli välillä, varsinkin kesällä
Tänään on särkeny ihan kamalasti tosta kohdun yläosasta oikeelta puolen :x Yöt on aika huonoja, lonkkia kolottaa ja nivusia särkee.
Kaikki muu alkaa oleen hankittuna mutta vaunut ja kaukalo vieläkin uupuu. Vaunuja eilen taas katottiin, ja ehkä löydettiin hyvät.
Mitä te meinaatte ottaa vauvalle sairaalaan kotiinlähtövaatteiksi? Pakkasin jo valmiiks niitä, kaikki on vielä kuitenkin pesemättä, mut suunnittelin mitä otetaan. Laitoin pitkähihasen bodyn, potkuhousut, potkupuvun, kypärämyssyn, kangasmyssyn, ja toppahaalarin jossa on "tumput" ja töppöset mukana... Sairaalan papereissa vaan lukee että pitäs olla villahaalari (mulla on toi potkupuku sen tilalla) ja villamyssy (mulla on kangasmyssy) ja mietin että onko noi keräämäni vaatteet tarpeeks lämpöset? Mistään en oo pientä kunnon paksua myssyä löytänyt, ja villahaalaria en vielä raaskinu ostaa kun maksaa ihan miljoonia... Mielipiteitä?
Joku kyseli myös mitä itelle kukakin meinaa ottaa, mulla on listalla hirvee määrä tavaraa ja ostin ison kassinkin niitä varten
Listalla on: villasukat, pokkari, shampoo, hoitoaine, naamanpesuaine, (meikit), kelakortti, äitiyskortti, kamera, kameran laturi, ylim. muistikortti, puhelin, puhelimen laturi, päiväkirja, kynä, harja, hammasharja ja -tahna, deodorantti, rintsikat, pikkarit, verkkarit, pitkähihanen t-paita, sukat, neule... Siinä niitä
Nyt täytyy mennä, mies haluaa koneelle :heart:
Viivi ja Masi 31+1