Täytyi tulla kertoo teillekin että tämän lapsen isukille on tapahtunut jotain kummallista, otti yhteyttä ja oli jättänyt sen naisensa ja haluaa kuulema olla mun kaa väleissä ( meistä ei nimittäin paria enää tule ) kun ei edellinen nainen ymmärtänyt tätä lapsi asiaa. Elin olin vähän kuin apina heidän suhteensa selässä koko ajan. Täytyy sanoa että olen aika tyytyväinen tilanteeseen. Toivon todella että pysyykin sellaisena.
Sitten sain myös asunnon =) =) . Kolmion 79 neliöö ja muutto ens kuun alussa siis marraskuun, mut joudun pitää tän vanhan vielä marraskuun ajan ettei silleen ole kiire, mikä on hyvä koska uuteen joutuu laittaa uudet tapetit vähintään. Plus saa sit ihan rauhassa siirrellä tavaroita pikkuhiljaa. Ja viimeisenä sit ne isoimmat, kun pienemmät on paikallaan.
Et kyllä se välillä paistaa aurinko risukasaankin...
Tietty tiukka kuukausi tulee mut toivottavasti siitäkin selvitään.
Mä yhdyn täysin
Mraen puheisiin että mitä missä milloin? Yhden painoarvion olen saanu ja se siitä, eikä kukaan kommentoinut asiaa mitenkään. Itse jäin vain pähkäilemään.. Ens viikolla neuvola, jospa sais pikkuhiljaa selvyyttä tarviiko tehdä mitään pienokaisen perätilalle ( melkein varma olen et on väärinpäin vielä, kun potkut tulee pissarakkoon päin ).
Muutenkin taitaa tila käydä pieneksi kun tuntuu et maha lähtee irti jo näistä potkuista, et mitenkähän tuota jaksaa loppuun asti.
raudasta Mä kans ihmettelin pahaa oloa koko viime viikon mut näköjään johtu ihanista obsidaneista, jotka taas lopetin. Syön aina muutaman päivän kerrallaan, oma ohje. Mulla ainakin tämä merkki värjäs ulosteen mustaksi, tekeekö kellään samaa?
Supisteluja on ain välillä, varsinkin kun hermostun ja yritän kävellä reippaasti, mikä ei tietty enään onnistu tältä lylleröltä. Maha on mun mielestä iso, mut muut sanoo et pieni. Olokin on kuin norsulla, mut ei muiden mielestä näytä sille. Musta on niin mukavaa ku muut taas tietää asiat paremmin.
Mut nyt koiran kaa lenkkeilee ( Siis pieni lenkki ) jaksuja teille...
marttan + nakki
p.s En tiedä tuosta makuuhuoneen elämästä, jos olis mies ei varmaan elossa olis, haluja olis, mut minkäs teet..