Huomenta kaikille! =)
ja SCHÄTZEN onnea oksusta! :flower:
On tosiaan paha olo lisääntynyt täälläkin,oksentamista ei vielä,mikä on hyvä kun inhoan sitä yli kaiken.mutta kiva että on selvää pahoivointia,tietää olevansa raskaana.
mutta tosiaan minullakin alkaa loppumaan aamupalavaihtoehdot,kun paha olo lisääntyy.hedelmäjugurtti on näköjään ainoa mikä tuntuu hyvältä,ja suklaavanukkaat maistuis kans mut ei viittii vetää niitä kokoajan.
inhottavaa on tässä meikäläisen pahoinvoinnissa se että kun syö jotta ei alkaisi oksettamaan,mutta kesken syömisen tai hyvässä lykyssä vasta heti sen jälkeen alkaa etomaan... :x eikös sen olon pitäny parantua syömisestä,häh!? :attn:
Kuvaavasti joku juuri sanoi että on aina nälkä ja kokoajan jano. juuri näin!
meillä mies syö yleensä reippaasti enemmän kuin minä,eilen sitten oli hyvä esimerkkipäivä minun uudesta nälästä: tytön kanssa syötiin reipas lounas,sitten hetken päästä mies tuli kotiin ja teki itsellensä reippaan annoksen roskaruokaa,jota vedin nälissäni enemmän kuin mies,ja kun tyttö parisen tunnin päästä nukahti niin oli pakko lämmittää vielä eilisruokaa kun niin nälätti! mies oli silloin vielä ihan ähky...
että kyllä tuo meikäläisenkin masu kasvaa ensin varmaan ruoasta kuin vauvasta!!
miehestä tuli mieleen että keskustelitte naimaisiinmenosta.... me ei olla naimisissa,kihloissa kyllä kohta 4 vuotta.mutta eihän tässä kiiruskaan ole kun vasta kakskymppisiä ollaan.
täälläkin mies on tokaissut mm. että jaksoi nostaa kaksi ihmistä kerralla kun tätä laiskiaista auttaa sohvalta ylös,tai jtn vastaavaa,mutta luulen että hän ehtii käymään raskauden aikana vielä läpi koko tunteiden kirjon tästä kakkosesta.
itseäkin välillä,kun on raskasta tytön uhman kanssa,mietin että mitenköhän pärjään varsinkin ekat kuukaudet,mitkä olivat tytönkin kanssa aikamoista itkua ja valvomista eikä syödäkään ehtinyt.mutta 9 kuukautta on pitkä aika,lapsesthan kasvaa vaikka kuinka sinä aikana! ja toivon että ehkä tämä seuraavaa olisi pikkiriikkisen vähemmän vaativa..... =)
ja tämän navan omia oireita pahoinvoinnin ja nälän lisäksi ovat lisääntyneet unet.(yhtenä yönä näin unta entä kävin alkuraskauden ultrassa ja siellä todettiin mahassani olevan 13 sikiötä,yksi oli kuollut,"ikävä kyllä".ja sitten mietittiin miehen kanssa miten jaksetaankun meillä on ennestäänkinjo 10 (samanikäistä)lasta.....
)
päikkäreitä jos en nuku niin olen väsynyt koko päivän,illalla ei jaksa valvoa.itkuherkkä taidan olla minäkin,mutta samalla olen tavallista kiukkuisempi.ja nännit on niin kipeät ettei koskea saa,ja piti ottaa ensihätään imetysliivit jo käyttöön kun tavalliset on niin eämukavat paisuneille rinnoille.pitäis varmaan käydä liivikaupassa...
ekaa neuvolaa en ole vielä varannut,ehkä sitten muutaman viikon pästä.
niin ja joku mainitsi käyttävänsä kalaöljyä,tiedättekö,(hölmö kysymys),että siirtyykö kaikki öljykin sellaisenaan sikiölle? kun ostin kalliita öljykapseleita,niin mietin vain että onko niistä hyötyä vauvalle.....
muuta en tällä kertaa jaarittele,paljon hyviä hetkiä pahoinvoinnin keskelle kaikille!!!!! =) =)
menninkäinen ja vellu