Tervetuloa uusille! :wave: Onnea
Schätzchen ja
Eliisa hyvin menneestä ultrasta, ja tulkaahan muutkin ultrailijat kertomaan kuulumiset!
torvi ja
Burberry, kiitokset juoksuasian kommentoinnista. Pääsin kuin ihmeen kaupalla neuvolaan tänään puhelimitse läpi, ja siellä ei kuulemma ole annettu mitään ohjeellista sykerajaa, vaikka joku muukin oli sitä kysellyt. Sanoivat vain, että jos on kerran aiemmin juossut paljon eikä ole uusi harrastus, niin jatkaa vain jos hyvältä tuntuu. Ajattelin että pidän sykkeen kuitenkin alle 150, mikä näillä sykkeen nousuilla tarkoittaa sitä että kävelyks menee jos vähänkään tulee ylämäkeä
Neuvolan sain 14.15. eli jo 8-viikolle, joten sitä tässä kai pitää nyt seuraavaksi odotella...vielä en ole ajatellut varhaisultraan menoa, toisaalta tekis mieli mutta toisaalta mietin että kyllä sinne ekaan neuvolaultraankin jaksaa odotella, kun se olisi neuvolatädin mukaan kesäkuun alussa. Saas nähdä kestääkö jännätä sinne asti vai soittelenko piankin yksityiselle aikaa =)
Nimiä me ei olla mietitty, mitä nyt välillä heitelty kivoja nimiä ennen tärppiäkin. Olen joskus ajatellut että mä haluaisin ennen nimipäätöstä ensin nähdä vaavin että minkä nimiseltä se näyttää, mutta kai sitä vois jotain etukäteenkin miettiä, eikös ne kaikki vastasyntyneet näytä kuitenkin aika lailla samalta
Neuvola laski viimeisten menkkojen mukaan et menossa ois 5+4, mutta koska mulla on kierto vähän normia pidempi ja mielestäni tunnistin oviksenkin aika tarkkaan kp 17, niin mä nyt toistaiseksi pitäydyn aikasemmissa laskuissani, eli näissä tunnelmissa lopettelee Nelma 5+1