**Joulun odottajat** Huhtikuu

Luulen että täällä on ainoastaan se 1 ultra eli rk-ultra..
En oo vielä sinne neuvolaan soitellu niin en tiedä miten se nykyään on.. Mutta luulen että se on vaan se yks ultra..
Ajattelin että soitan vasta toukokuun lopulla sinne neuvolaan, eiköhän se sitten viimeistään selviä=)

Minulla oli esikoisesta todella ilkeä neuvolantäti..
Ihan kauhulla aina odottelin seuraavaa neuvolakertaa..
Hän puhui todella tylysti ja ikinä en saanut omia mielipiteitäni sanoa.. Hän oli aina oikeassa.. Loppu raskautta kohti hän kyllä muuttui.. oli jo ihan siedettävä silloin. Mutta voi luoja sitä alku raskautta=(
Onneksi olemme muuttaneet ettei tarvitse enää häntä nähdä.. Nykyinen täti on todella mukava, aivan ihana ihminen! parisen kertaa olen hänet tavannut kun esikoista olen hänen luonaan käyttänyt..

Onnea Eliisa-80 :flower: ! Sullahan olikin jo "iso" kaveri kyydissäs =) . Puolet isompi kuin mulla. On se hassua miten nopeasti ne kasvaa. Mulla 6+5 se oli 0.7 cm ja sulla 8+3 (olikos se niin?) 1.5 cm :) .

Väsyttää tosi paljon :x . Vois jo lähteä kotiin nukkumaan... Tänään ei oo tullut oksennusta, mutta koko ajan etoo \|O .
Lääkäri eilen toivotti mulle hyvää vointia johon vastasin hänelle, ettei voinnin tarvitse hyvä olla, kunhan pikkukaverilla on kaikki kunnossa :kieh: .

Schätzchen ja Eliisa80 onnittelut ultralöydöksestä. :heart: Hienoa et kaikki hyvin, itekin alkaa jo jännittää et mitäköhän reilun viikon päästä löytyy. :D

Kiekura mietit miten lasketaan la epäsäännöllisen kierron mukaan... mä päätin odottaa ekaan neuvolaan, jospa siellä selkiäis jotain kun netin laskurit näyttää kaikki vähän eriä... :whistle: Mulla kierrot ollu siis n. 30-40. :D Ja mikäli nyt sit alkaa noiden laskureiden kanssa pelaamaan, niin tää kierto ois ollu jotain 28pv, mut ovis bongattiin vasta joskus kp 17 paikkeilla... Et saas nähä, ultrassa sit kai viimeistään varmistuu. ;) Vastoinkäymisiä en oikein tahdo taas tällä hetkellä sietää, viimeks meinas itku tulla kun jäi ryhmätyön paperit kotiin aamulla. :D

Tervetuloa uudet, ja Ninni78 meillä onkin sama aika ja paikka. ;) Eiköhän me nyt sovita, et molemmat sinne saakka ollaan mukana, ja joulukuun alussa sit nähään Tyksissä? :D

Mauahtavaa: Nimeä ei olla vielä mietitty, pojalle on toinen nimi valmiina, kun kulkee miehen suvussa, mutta muista ei ole vielä tietoa. Tai siis sukunimi tietty, et onhan sekin jo aika hyvä alku. :LOL: Mulla on neuvolassa kiva täti, ehdin hänellä vajaa vuosi sitten kerran käymään ja muutaman kerran olen puhelimessa jutellut... ;) Vielä vaan kun se jaksais näitä mun pelkoja keskenmenosta, niin ois kaikki hyvin... ;) Hän on onneks kätilö koulutukseltaan, et jos siitä ois apua, jos niillä ois vaikka ollu jotain pelon hallintaa tai jotain? :D

Mötkylä Mulle ainakin sanottiin kun soitin ja varasin varhaisraskauden ultraa, et viikoista on kiinni, ja sitten saikin valita päivää ja kellonaikaa koska itelle parhaiten sopii... Et ei kai jonoa kauheesti ole, riippuu kai paikastakin tietty... Ja tuolla minne mä menen, niin oisko ollu omavastuu 55e, ja kelakorvauksen saa heti. Mut jotta ne hakee sen kelalta, niin pitää silloin maksaa se käynti, et sitten ei saa laskua...

Pi pa re Mä kans hengästyn ihan pienestä. :eek: En tunnusta, et mulla ihan niin huono kunto olisi, että rappujen kävelyn jälkeen ois ihan kuollu... Toivottavasti tää menee pian ohi... Hävettää ihan koulussa kävellä portaita kun heti huohottaa. :D

Karvinen84 Turussa ainakin on odottajille 2 ilmaista ja vapaaehtoista ultraa. Eka joskus 12 viikon paikkeilla, toinen oisko sitten 20 viikon paikkeilla.

Helkky pohdiskeli muille vauvasta kertomisesta... Niin kuin aikaiseminkin oon jo kirjoittanut, niin me ollaan nyt ajateltu olla hiljaa ainakin sinne 12 viikon ultraan saakka, ja jos siellä kaikki ok niin sitten kerrotaan. Ehkä. Vaikka eihän sekään varmaa ole että sen jälkeen kaikki menee loppuun saakka hyvin, mut on se kuitenkin jonkinlainen merkkipaalu... Ja jos vaan saadaan oltua kertomatta, niin ei kerrota sittenkään vielä, paras olis jos saatais oltua hiljaa ja näkisivät sitten kun se alkaa näkyä. ;) Tuskin vaan niin kauan saadaan hiljaa oltua... :whistle: Tai esikon hoitotäti tietää jo, kun en voinu alkaa valehtelemaan... Olin huomiselle laittanut neidille vapaapäivän hoidosta, mutta sitten sainkin neuvolan sinne ja se on tietysti just päikkäriaikaan, niin neiti meneekin sitten huomenna hoitoon... Sanoin sitten että menen neuvolaan, kun jotenkin on tylsä muuttaa suunnitelmia kertomatta syytä.... :\| Vaikka eipä se varmaan ois haitannu vaikkei ois kertonutkaan... =)

ON: Tänään on ollut ihmeen hyvä olo. Väsyttää vaan, mut paha olo ei ole ollut ollenkaan. Mahtaisko ne inkiväärikapselit muka auttaa jo? Eilen otin yhden ja tänään aamulla toisen... Tosin paketin kyljessä on, et muutaman päivän sisällä auttaa, et ei kai ne vielä siit voi johtua... Tai sitten mulle tehoo lumelääkkeetkin. :LOL: No, pääasia ettei oo paha olo. ;) Jospa siellä työharjoittelussa sais oltua sitten ihan ihmisiks, jossei siellä tarttis sitten kertoa kuin ohjaajalle, kun pitää sinne ultramaanantaille sopia aikainen työvuoro, et ehtii sitten käymään kotona vähän pesulla ja hakea sitten esikoinenkin hoidosta ennen ultraan menoa... Se kun on vasta klo 16 että mieskin ehtii mukaan, niin pakko sitten ottaa esikko mukaan ettei tule niin pitkää hoitopäivää... =)

Nälkä on jatkuvaa, mutta kuitenkaan mikään ei oikein maistuisi. :eek: Ja väsy, se on mahtava... :kieh: Nukkua vois kellon ympäri, jos vois... :D Noh, eiköhän tää tästä... =)

Nyt laittamaan jauhelihakeittoa alulle, että muu perhe saa sitten kotiutuessaan ruokaa... =)

Palaillaan taas.

:wave:

Terppari
Heipat pitkästä aikaa!

Ollut niin kiire kotona ja töissä, etten ole ehtinyt tänne kurkkailemaan mitä ihmisille kuuluu. Lukaisen pinon paremmalla ajalla läpi.

Meille kuuluu hyvää, olen kyllä varsin oireeton tämän raskauden suhteen. Eilen käytiin ultrassa, vastasi viikkoja ja mittaa oli 12.1mm, jos muistan oikein. Sydän siellä pompotti kovaa tahtia. Tuli kyllä hyvä mieli. Gyne käski vaan olla onnellinen, että olen oireeton, kun ihmettelin asiaa. Ehkä se on vaan uskottava, että näinkin voi kaikki mennä hyvin. Loppuviikot on mulle pahoja, koska silloin tuntuu tehdyt viikon työt ja väsymys painaa päälle oikein kunnolla. Onneksi on pitkä vapaa tulossa Vappuineen.

Töitä jatkettava, hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti!

-Terppari ja pikkuinen 7+3

MOIKKA!

CHRISSY: kiitos kun kerroit hcg-arvoista..lämmitti mieltä=)
Mulla oli 7000 se arvo ,en tiedä mikä on mitta, mg vai ?

Kävin meinaa silloin myös verikokeessa kun halusin tietää pitikö testi paikkansa;)
Muutenkin jos joku osaa noista hcg-arvoista kertoa..ilolla otetaan vastaan tietoa..tarkoittaako se tai voiko siitä päätellä jotain..että ei ois ainakaan ulkopuolella raskaus tms..

ONNEA SCHÄTZHEN ultrasta! JA muillekin toukkansa nähneille! =)

EIlen oli todella huono olo koko päivän...piti jäädä kotiin:( nukuin melkein koko päivän ja heti kun yritti jotain tehdä (esim.ruokaa) täyty välillä levätä kun heikotti ja hengästytti! Alavatsaan sattui ja kaikki flunssankin oireet tuntui löytyvän..
No onneks jo nyt parempi olo..

Eipä tässä kummosta.
katherine ja päivänsäde 6+2

Mauahtavaa pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 11:56 Mötkylä kirjoitti:
Mauahtava: Toi 90e lääkäritalossa kuulostaa melko kalliilta, puolet enempi mistä säntsen puhui. Vaikka eihän tommosia asioita voi mitata rahasa, mut kuiteskin. Tiedätkö tässä miun cityssä muita paikkoja josta voisi kysyä? Entä kun kävit siellä pikkucityssä ekassa ultrassa, mitä siellä maksoi?
Laitan sulle yv:nä tiedot siitä toisesta paikasta vielä tänään =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 11:47 chrissy kirjoitti:
käyn ajoittain lukemas teidän tekstejä..

kävin tosiaan silloin siinä verikokeessa missä katsottiin hCG-arvo.. nyt tajuan miksei niitä oireita ollut.. se arvo oli vaan 15 vaikka sen pitäs olla yli 2000.... ei raskaana se arvo on jotain 2 luokkaa
Kuinkas sulla olikaa sit noiden oireiden kanssa? Oliko niitä aluksi? Ja katosko just vähitellen vai? Anteeksi kun kyselen.. :ashamed: Kuinkas sulla muuten on nyt mennyt?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 14:45 Shamandalie kirjoitti:
Schätzchen ja Eliisa80 onnittelut ultralöydöksestä. :heart: Hienoa et kaikki hyvin, itekin alkaa jo jännittää et mitäköhän reilun viikon päästä löytyy. :D

Mulla on neuvolassa kiva täti, ehdin hänellä vajaa vuosi sitten kerran käymään ja muutaman kerran olen puhelimessa jutellut... ;) Vielä vaan kun se jaksais näitä mun pelkoja keskenmenosta, niin ois kaikki hyvin... ;) Hän on onneks kätilö koulutukseltaan, et jos siitä ois apua, jos niillä ois vaikka ollu jotain pelon hallintaa tai jotain? :D

Helkky pohdiskeli muille vauvasta kertomisesta... Niin kuin aikaiseminkin oon jo kirjoittanut, niin me ollaan nyt ajateltu olla hiljaa ainakin sinne 12 viikon ultraan saakka, ja jos siellä kaikki ok niin sitten kerrotaan. Ehkä. Vaikka eihän sekään varmaa ole että sen jälkeen kaikki menee loppuun saakka hyvin, mut on se kuitenkin jonkinlainen merkkipaalu... Ja jos vaan saadaan oltua kertomatta, niin ei kerrota sittenkään vielä, paras olis jos saatais oltua hiljaa ja näkisivät sitten kun se alkaa näkyä. ;) Tuskin vaan niin kauan saadaan hiljaa oltua... :whistle: Tai esikon hoitotäti tietää jo, kun en voinu alkaa valehtelemaan...

Nälkä on jatkuvaa, mutta kuitenkaan mikään ei oikein maistuisi. :eek: Ja väsy, se on mahtava... :kieh: Nukkua vois kellon ympäri, jos vois... :D Noh, eiköhän tää tästä... =)
Kiitos Shamandalie ja Katherine :heart: .

Jos mä oon neuvolan jälkeen edelleen neuroottinen, niin sähän Shamandalie voit sit psyykata muakin, jos neuvolan täti on kunnialla pelonhallinta kurssinsa suorittanut :D .

Mulla on välillä hirveä halu paljastaa olevani raskaana. Etenkin muutamalle kaverille jotka itse on ja luulee, et mä kommentoin heidän ajatuksiinsa ainoastaan sen pohjalta, mitä luulisin ajattelevani jos itsekin olisin :/ . Tekee mieli välillä oikein huutaa, että kyllä minä ymmärrän tuon tunteen, kun minunkin sisälläni kasvaa pieni ihminen \|O . Esimerkiksi jos on puhetta juuri peloista joidenkin kehityshäiriöiden osalta, niin huomaa, että ne ajattelee, et "kyllä säkin ajattelisit eri tavalla jos itse olisit raskaana :whistle: . Oon silti päättänyt, etten kerro ennenkö vasta np-ultran jälkeen. Siihen saakka sinnittelen ja pidän suuni supussa :x .

Ja nukkumisesta - voi vitsi kun saisikin nukkua yhden vuorokauden kellon ympäri...Väsyttää niin tajuttomasti että pää kolahtaa kohta tohon näppikselle.

Nimetön: Mulla varmaan paino on kyllä noussut, mutta kuten jo jossain vaiheessa taisin mainitakin, niin syy löytyy kyllä ihan mun herkuttelusta, eikä suinkaan tuosta 7 millisestä aarteesta ;) . Oikein hävettää, kuinka paljon suklaata oon viimeisten viikkojen aikana syönyt :ashamed: .
Mut eikös suklaa tee onnelliseksi ja jos äiti on onnellinen, niin lapsikin on onnellinen B) .<br><br>

Niin piti vielä hihkua ja hyppiä ilosta, jeeeee!! Eliisan ja terpparin ultra"saaliin" löytämisen kunniaksi :D Ihanaa.

Hihii shamandalie.. pian saan luovuttaa "nakin" sulle, siis päivittelypuuhat. Oikeesti taidan olla ihan sairaalloinen stressaaja kun tuostakin nyt revin stressiä vaik jos jonkun kohta menee väärin niin saahan sen korjattua.. Mullako tyhjä elämä..todellakin :LOL: No ei vaan ihan nyt noinkaan pahasti oo asiat.
Voi tylsyys kun olis tekemistä, pyykkiä, tiskiä ja sotkua mutta odotan iltaa niin kovasti kun meen taas ratsastamaan, joka kerta on sellainen tunne et jos tää onkin nyt viimeinen kerta pitkään aikaan kun pääsen rakkaan harrastuksen pariin.. Oon tässä jo mietiskellyt mitä sitä sitten alkais harrastamaan kun ratsastaminen ei enää tunnu hyvältä, vesijumppa tai pilates olis sellaisia mitkä kiinnostais ja onnistuis sit isollaki mahalla..

Joo ja omaa napaa taas niin paljon et hyi. :ashamed:

Palailen illalla kurkkimaan vielä kuulumisianne :wave:

Shamandalie pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 15:14 Schätzchen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 14:45 Shamandalie kirjoitti:
Jos mä oon neuvolan jälkeen edelleen neuroottinen, niin sähän Shamandalie voit sit psyykata muakin, jos neuvolan täti on kunnialla

Oikein hävettää, kuinka paljon suklaata oon viimeisten viikkojen aikana syönyt :ashamed: .
Mut eikös suklaa tee onnelliseksi ja jos äiti on onnellinen, niin lapsikin on onnellinen B) .
Joo mä koitan sitten jatkaa sitä psyykkaamista, mikäli neuvolatäti mut onnistuu rauhoittamaan. :D

Ja eikös se niin oo et onnellisuus siirtyy äiditä lapseen? Ja raskausaikana pitäisikin maistella monennäköisiä makuja, niin lapsikin sitten aikanaan tottuu paremmin useampiin makuihin. Et ihan vaan lasta ajatellen... :D

Mauahtavaa mä lupaan yrittää parhaani pitääkseni listan ajassa, mut huom kaikki! Mikäli en huomaa ketjusta poimia sitten kaikkia uusia tietoja, niin laittakaa yv:tä niin sitten huomaan. :D

Nyt hetkeks makoileen ennen kuin muut kotiutuu... Jospa illalla lähdettäis vähän ajelemaan sadepäivän ratoksi... Vois käydä katsomassa missä se lääkärikeskus sitten on kun sinne ultraan ollaan menossa... :whistle: :D

Onnea Elisa Ja shcätsen!!!
:hug:

Ihanaa kuulla mukavia uutisia.

Minä täällä panikoin kun on tännään alkanu melko kovat kivut alavatsalla
vähän niinku olis menkat alkamassa..
pelottaa ihan kamalasti.
Mietin et pitäiskä lähtee lääkäriin, mut mitäpä ne siellä mahtaa jos jotain on tapahtuakseen.
onneksi ei ainakaan vielä oo tullu vuotoo..
Mä toivon sydämmenipohjasta et kaikki menee hyvin ja pikkunen pysyy kyydissä..
Onko jollain kokemusta näistä kivuista? tiedän kyllä et ne osittain kuuluu asiaan.. voiko tää olla joku merkki keskenmenosta?
:'(
Muutoin kaikki oireet ja kova pahoinvointi jatkuu..
nyt rv 7+3 mut luulen tuun viikon jäljessä myöhäisen oviksen vuoksi.

Elisa Ja shcätsen Onnea! Kiva kuulla, että olette saaneet ihania uutisia :heart:

Anteeksi, kun en taaskaan muista kuka kysy ja mitä :ashamed: . Mutta joku kyseli hermojen menettämisestä... Mulla paloi tänä aamuna töissä hermot, kun huomasin, että yksi työkamuni oli taas tehnyt eilen loppuhommat todella huonosti ja jouduin sitten aloittaa aamun sillä, että korjaan hänen jälkiään :kieh: . Ollaan sanottu asiasta tuhat ja yksi kertaa, mutta ei näköjään auta muu kuin alkaa vahtimaan aikuista ihmistä... Ihan kun ei olisi töissä muutakaan tekemistä.

Minä en ole vielä neuvolatätiäni tavannut, mutta puhelimessa vaikutti oikein mukavalta ja herttaiselta :). Toivottavasti hän onkin :).

Mutta nyt on pakko lähteä syömään jotain, kun järki ei juokse sitten yhtään :eek:

ISO HALI teille, ketkä olette ultrassa pienokaisenne nähneet :hug:

Tracy 75 ja Shamandalie: Helpottava kuulla, että muillakin pinna paukkuu! Lienee siis normaali raskausoire =)

Mauahtavaa tais kysellä nimistä... Meillä ollut muutamia nimiä tytölle valmiina jo piiiitkään! Nyt on yksi suht tuore uusi suosikki nimi. Vaan mut tuntien saattaa muuttua vielä monen monta kertaa ;) Pojan nimet sitten onkin ongelmallisempia, kun mulla ei oo edes yhtään nimeä ehdolla ja avokin muutamasta ehdotelmasta en juuri perusta.... Ja toisaalta musta tuntuu, että täytyy vaavi nähä, ennen kuin nimen voi lopullisesti päättää!

Schätzchen: täällä kans kiinnitetty huomiota joidenkin keskusteluiden varsin ilkeileväiseen sävyyn! Tuntuu, että joitakin mielipiteitä kohtaan oikein hyökätään! Itsellä pistää melkeen vihaksi tuommoinen!!!! :/ Onneksi tämä palsta pysyny ihanan avoimena, ja kaikki saavat tuoda vapaasti omat mielipiteet esiin! HYVÄ ME!!

Heii, kiva kun ei päivään käy niin täällä ollaan kirjoiteltu jo miljardi sivua ja meen ihan sekaisin.

Oma napa eka: Väsyttää ja mulla on nyt iltaisin ruvennu tuleen se kurjin paha olo. Oksenna en, ja onneksi en varmaan tuukkaan oksetamaan. On semmonen fiilis. Mut ollaan täällä kalpeena hiljaa, se ehkä kuvailee parhaiten mun fiilareita. Ja on ihan pakko syödä kokoajan. Mussunmussun vaan suu käy kun puputan jotain pientä ja kylmää, lämmin ruoka ei nappaa!

Joku kyseli että auttaako inkiväärikapselit heti? mulla autto jo toisen nappiannoksen jälkeen. Tai yrjötysolo katosi, mutta vähän siedettävämpi kalpeena hiljaa on edelleen täällä

Ja painosta oli puhetta. Ei ole täänne ainakaan hertynyt. Mä oon ollu niin vähällä kunnon ruualla että jopa ihan pikkaisen tippunut.

Ja papujen pituudesta täällä oli kanssa jutustelua. Meikäläisen lapsenalku oli 8.3 mm varhaisultrassa. Ajatelkaa kuinka pieni, ja silti sydän vaan pampatteli.

Mä oon huono ihminen ja en oo käynyt jumpalla lainkaan kahteen viikkoon, kun on vaan väsyttäny. Ja ehkä vähän laiskottanutkin. :D Ja kun on hyvä syy olla väsynyt, kunnon tekosyy. Mut kai pitää tästä yrittää joku päivä lähtee vaikka ees pikkaisen crosstreineriä polkemaan...

Onnea Eliisalle, terpparille ja kukas oli vielä, sätseen? ultrakuulumisista!
Eiks ollukki ihq!

Huomenna alkaa yhdeksäs raskausviikko, hurjaa!

Tui ja napa 7+6

Moikka!
Täällä tuli aamulla ekat oksut =) Enpä olisi uskonut että olisin niistä onnellinen, hieman helpottaa kun antaa merkkiä siitä että siellä mahdollisesti on joku. Mulla on kans noita inkiväärikapseleita. Monta te otatte kerrallaan, mä otin aamulla kaksi. Pitäiskö niitä ottaa vain yksi kerrallaan kahdesti päivässä. Mulla kyllä olo helpottui heti, päivällä ei ollut yhtään pahaa oloa.
Aamulla oli olo kun olisi kamala krapula, päätä jomotti ja oksetti.....

Täällä kans ollaan niin kiukkuherkkiä että sääliksi on käynyt miestä ja äitiä kun ovat saaneet osakseen kuunnella mun kiukuttelua =)

Myös täällä on huomattu tuo hengästyminen, ei tarvitse mennä kun vähän pidemmät portaat ylös niin heti hengästyttyää......

Onnittelut ultrassa käyneille, itse odotan myös ensi viikkoa innolla että pääsee kurkkaa mahdollista asukkia

Misse81 4+5 =)

Shamandalie pikana
Mä oon nyt niitä inkiväärikapseleita ottanut aamupalan ja iltapalan yhteydessä, paketin kyljessä lukee et yksi kapseli kaksi kertaa päivässä, niin ymmärsin et aamuin illoin. Tai ei kai sillä väliä kun ei kahta enempää päivässä ota? Ihme juttu et ne auttoi, enää vaan väsyttää... :whistle:

Onnea kaikille iloisia ultrakuulumisia saaneille :heart: Porukkaa on niin paljon, ettei nimet pysy päässä :ashamed: .

Mäkin ihmettelen, missä se väsymys ja oksu viipyy, kun huonoa oloa oli plussatessa, mutta ei sen jälkeen (nyt rv 5+4 tai 5+0). Rinnat ovat turvonneet ja hiukan arat, mutta eivät todellakaan kipeät. Mahanpohjassakin tuntemuksia on kovin harvoin. Näinköhän tässä edes tulee mitään, mistä tietäisi pienen olevan kyydissä :/ .

Kiva lukea, että muillakin on ollut kiukku- ja itkuherkkyyttä :saint: . Mä hermostuin töissä eilen ja tänään ja itkin sitten pomon edessä :ashamed: . Tämä ei voi olla normaalia multa :whistle: .

Kun kerran virtaa riittää, niin lähden taas pumppiin, vielä kun voin ja jaksan.

Huh olipa urakka lukea kaikki mitä mitä päivän aikana on kirjotettu. ja arvatkaa muistanko enää mitään nikkejä :LOL:

Jotkut oli nähneet masun valtaajan ultrassa. Ihanaa että kaikki oli niinkuin pitää! Onnea kovasti!

Terkkatädeistä oli puhetta. Mun entinen terkka oli aika kauhea. Ei tultu toimeen sit ollenkaan. Sillä oli tosi loukkaava tapa esittää asiansa ja ei oikein jaksanu kuunnella mun pelkoja ja huolia. Eikä niitä hyviä juttujakaan. Oli kiva kuulla että terkka on vaihtunu nyt. Meillä on erikseen raskaus ajan terkka ja tytölle on toinen terkka joten en taida tätä uutta tietääkään. Toivotaan että olisi mukavampi kun entinen.

Mitäs muuta? En mä enää muista :headwall:

Mä haluisin nyt hirveesti mennä kanssa ultraan. Haluun tietää että tiikerilla on kaikki kunnossa ja että onhan se tiikeri siellä. Aijemmin jo kysyinkin et osaako joku sanoa mitä Espoossa maksais ultra ja missä. Ei mitään tarkkaa summaa vaan noin suunnilleen. Jos alle 80 euroa on niin kyllä mä sit raaskin siellä käydä, oman mielenrauhan vuoksi.

Nyt pakko mennä pötköttään tuon pikku potilaan viereen kun tuntuu et oksu tulee. Meidän tyttö on siis nyt kolmatta päivää kuumeessa.

Iltaa :wave: !
Kiva tulla lueskelemaan, kun aina on uutta tekstiä =) .
ON: Mua väsytti niin paljon koko päivän, kuten jo aiemmin valittelinkin, että kotiin päästyäni menin suosiolla sohvalle pitkäkseni ja nukuin sikeät 1.5 tunnin unet :p . Ja taas väsyttää. Menen varmaan yhdeksältä nukkumaan. Silmät ei vaan pysy auki :\| . Koko pää tuntuu raskaalta ja uneliaalta. Mutta kun tietää syyn, niin on vaan onnellinen :) .

Millon sinne niskapoimuun voi mennä? Mulle tulee 12. viikolla sellainen tilanne eteen, että tosi moni ihminen kerralla huomais heti, et oon raskaana, kun en juo eikä todellakaan uskois mitään allergialääke- tms. selityksiä. Ja sit sen tiedon kuulisi väärää kautta myös mun vanhemmat yms. Haluan toki tällaisen ilouutisen heille itse kertoa, eikä niin et ne saa kuulla sen jonain huhuna muilta ihmisiltä. Mutta ennen sitä ultraa en haluais kertoa :eek: ...

MOi!
muutaman päivään en ole ehtiny koneen ääreen kotona, niin johan ootte naiset kirjoitellu ja paljon! Sori, meni varmaan paljon ohi kun en jaksa millään lukea kaikkea. ( täällä meinaan huono olo nostaa päätään..)
Ihania ultrauutisia, ONNEA!! Itse jänskään vielä viikon, 2.5 ultra.

Joo, täälläkin pinna paukkuu. Mies moitti et ääni kohoaa turhan kipakasti ja ärsyynnyn tosi pienestä nykyään..Onneks se on nyt reissus niin ei tarvi sille kiukuta. Odotetaan viikonloppuun :kieh:

Töissä olen huomannut että tulee sanottua asioita aika suoraan välillä, jopa potilaille. Ihan siis asiaa, mutta aiempaa rohkeammin. Ihan kuin täs olis saanu aimo annoksen rohkeutta tän kaiken tunnemyllerryksen mukana.

väsymys on kova pitkin päivää. mitää ylimäärästä ei jaksais ja töis odottaa iltapäivällä et pääsis vain kotiin ja päikkäreille! farkkujen vyötärö tuntuu epämukavan tiukalta.

Ja Onnea kovasti, uusia tullut taas mukaan monta!!!

Hienoa joulukuiset, ihanaa kun ootte olemassa!Aina kun koneen ääreen istahtaa tullut uutta tekstiä!
Tähän tulee riippuvuus:p

Yhteistyössä