Schätzchen ja
Eliisa80 onnittelut ultralöydöksestä. :heart: Hienoa et kaikki hyvin, itekin alkaa jo jännittää et mitäköhän reilun viikon päästä löytyy.
Kiekura mietit miten lasketaan la epäsäännöllisen kierron mukaan... mä päätin odottaa ekaan neuvolaan, jospa siellä selkiäis jotain kun netin laskurit näyttää kaikki vähän eriä...
Mulla kierrot ollu siis n. 30-40.
Ja mikäli nyt sit alkaa noiden laskureiden kanssa pelaamaan, niin tää kierto ois ollu jotain 28pv, mut ovis bongattiin vasta joskus kp 17 paikkeilla... Et saas nähä, ultrassa sit kai viimeistään varmistuu.
Vastoinkäymisiä en oikein tahdo taas tällä hetkellä sietää, viimeks meinas itku tulla kun jäi ryhmätyön paperit kotiin aamulla.
Tervetuloa uudet, ja
Ninni78 meillä onkin sama aika ja paikka.
Eiköhän me nyt sovita, et molemmat sinne saakka ollaan mukana, ja joulukuun alussa sit nähään Tyksissä?
Mauahtavaa: Nimeä ei olla vielä mietitty, pojalle on toinen nimi valmiina, kun kulkee miehen suvussa, mutta muista ei ole vielä tietoa. Tai siis sukunimi tietty, et onhan sekin jo aika hyvä alku.
Mulla on neuvolassa kiva täti, ehdin hänellä vajaa vuosi sitten kerran käymään ja muutaman kerran olen puhelimessa jutellut...
Vielä vaan kun se jaksais näitä mun pelkoja keskenmenosta, niin ois kaikki hyvin...
Hän on onneks kätilö koulutukseltaan, et jos siitä ois apua, jos niillä ois vaikka ollu jotain pelon hallintaa tai jotain?
Mötkylä Mulle ainakin sanottiin kun soitin ja varasin varhaisraskauden ultraa, et viikoista on kiinni, ja sitten saikin valita päivää ja kellonaikaa koska itelle parhaiten sopii... Et ei kai jonoa kauheesti ole, riippuu kai paikastakin tietty... Ja tuolla minne mä menen, niin oisko ollu omavastuu 55e, ja kelakorvauksen saa heti. Mut jotta ne hakee sen kelalta, niin pitää silloin maksaa se käynti, et sitten ei saa laskua...
Pi pa re Mä kans hengästyn ihan pienestä.
En tunnusta, et mulla ihan niin huono kunto olisi, että rappujen kävelyn jälkeen ois ihan kuollu... Toivottavasti tää menee pian ohi... Hävettää ihan koulussa kävellä portaita kun heti huohottaa.
Karvinen84 Turussa ainakin on odottajille 2 ilmaista ja vapaaehtoista ultraa. Eka joskus 12 viikon paikkeilla, toinen oisko sitten 20 viikon paikkeilla.
Helkky pohdiskeli muille vauvasta kertomisesta... Niin kuin aikaiseminkin oon jo kirjoittanut, niin me ollaan nyt ajateltu olla hiljaa ainakin sinne 12 viikon ultraan saakka, ja jos siellä kaikki ok niin sitten kerrotaan. Ehkä. Vaikka eihän sekään varmaa ole että sen jälkeen kaikki menee loppuun saakka hyvin, mut on se kuitenkin jonkinlainen merkkipaalu... Ja jos vaan saadaan oltua kertomatta, niin ei kerrota sittenkään vielä, paras olis jos saatais oltua hiljaa ja näkisivät sitten kun se alkaa näkyä.
Tuskin vaan niin kauan saadaan hiljaa oltua...
Tai esikon hoitotäti tietää jo, kun en voinu alkaa valehtelemaan... Olin huomiselle laittanut neidille vapaapäivän hoidosta, mutta sitten sainkin neuvolan sinne ja se on tietysti just päikkäriaikaan, niin neiti meneekin sitten huomenna hoitoon... Sanoin sitten että menen neuvolaan, kun jotenkin on tylsä muuttaa suunnitelmia kertomatta syytä.... :\| Vaikka eipä se varmaan ois haitannu vaikkei ois kertonutkaan... =)
ON: Tänään on ollut ihmeen hyvä olo. Väsyttää vaan, mut paha olo ei ole ollut ollenkaan. Mahtaisko ne inkiväärikapselit muka auttaa jo? Eilen otin yhden ja tänään aamulla toisen... Tosin paketin kyljessä on, et muutaman päivän sisällä auttaa, et ei kai ne vielä siit voi johtua... Tai sitten mulle tehoo lumelääkkeetkin.
No, pääasia ettei oo paha olo.
Jospa siellä työharjoittelussa sais oltua sitten ihan ihmisiks, jossei siellä tarttis sitten kertoa kuin ohjaajalle, kun pitää sinne ultramaanantaille sopia aikainen työvuoro, et ehtii sitten käymään kotona vähän pesulla ja hakea sitten esikoinenkin hoidosta ennen ultraan menoa... Se kun on vasta klo 16 että mieskin ehtii mukaan, niin pakko sitten ottaa esikko mukaan ettei tule niin pitkää hoitopäivää... =)
Nälkä on jatkuvaa, mutta kuitenkaan mikään ei oikein maistuisi.
Ja väsy, se on mahtava... :kieh: Nukkua vois kellon ympäri, jos vois...
Noh, eiköhän tää tästä... =)
Nyt laittamaan jauhelihakeittoa alulle, että muu perhe saa sitten kotiutuessaan ruokaa... =)
Palaillaan taas.
:wave: