Hyvä Riikkuli että kaikki oli kuitenkin hyvin. Varmasti säikäytti... :/
Täällä kans yks adhd tapaus masussa, kivaa silloin kun ei nukuta tai oo pissahätä.
Koulussakin välillä pakko pyytää vessalupa kesken tunnin, ettei tulisi housuun kun kaveri innostuu potkimaan ja sätkimään. :ashamed: Taitaa olla jalkapalloilija tulossa.
Sopii mulle. :saint:
polka kertoi nähneensä melkoista unta.
Mä viime yönä heräilin itkuun ja sama uni jatkui vaikka välillä kävin vessassa... :headwall: Ja aamulla kun mietin niin oli niin typerää itkeä sen takia mut minkäs teet.
Oltiin unessa miehen kanssa ulkona viettämässä ekaa hääpäivää, ja isäntä tilasi kioskin kokoisessa baarissa siiderin (mitä ei oikeesti ikinä juo
) ja koska mä olin raskaana niin tilasin ison maidon.
No, mies sitten alkoi jutteleen hoikan ja kauniin naisen kanssa joka oli ukkoon silmänsä iskenyt. Sanoi naiselle, et oot tutun näköinen, ja keksi sit et on ihan saman näköinen kuin niiskuneiti.
No, minähän siitä hermostuin, lähdin ja kiireellä join maidon, ja sitten olikin paha olo kun join sen niin nopeeta ja sitten olin eksyksissä Porissa.
Välillä kävin tosiaan hereillä ja vessassa, mut kun nukahdin uudelleen, olin edelleen Porissa eksyksissä. :headwall: Ei ois kannattanut eilen katosa viettelysten saarta...
Aamulla kun nauroin ja kerroin miehelle, niin tämä tuli halaamaan ja lohduttamaan ettei hän mua niiskuneidin näköiseen vaihtais.
:heart: Toivottavasti ens yö ois vähän mukavampi. 
Tracy: nimiä ollaan vähän mietitty, mut mihinkään tulokseen ei vielä olla päästy... Halutaan neuvolan papereihin nimi joka sitten tulee toiseksi nimeksi.
Meillä oli tänään pieniä vieraita, siis tuo reilun viikon ikäinen vauva. :heart: Isännän kanssa vuorotellen vauvaa pideltiin sylissä, äippä sai sitten kun alkoi nälkä hiertää pikkuisen mahaa.
On se vaan niin ihana ettei millään malttaisi odottaa... :heart:
Mulla nyt jaloissa tänään turvotus ollut poissa, oiskohan viilenneen sään ansiota.
Ja parina päivänä on mies nyt jalkoja hieronut, niin auttanee sekin. 
Nyt laittamaan koulupaperit järjestykseen huomista varten ja sitten neiti nukkumaan kunhan saa kohta iltapalan syötyä... Ajattelin koittaa houkutella isännän pienelle iltapuhteelle kun neiti nukkuu... :saint:
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, ja voikaa isosti.
Shamandalie ja Torsti 23+6 :heart:
Täällä kans yks adhd tapaus masussa, kivaa silloin kun ei nukuta tai oo pissahätä.
polka kertoi nähneensä melkoista unta.
Tracy: nimiä ollaan vähän mietitty, mut mihinkään tulokseen ei vielä olla päästy... Halutaan neuvolan papereihin nimi joka sitten tulee toiseksi nimeksi.
Meillä oli tänään pieniä vieraita, siis tuo reilun viikon ikäinen vauva. :heart: Isännän kanssa vuorotellen vauvaa pideltiin sylissä, äippä sai sitten kun alkoi nälkä hiertää pikkuisen mahaa.
Mulla nyt jaloissa tänään turvotus ollut poissa, oiskohan viilenneen sään ansiota.
Nyt laittamaan koulupaperit järjestykseen huomista varten ja sitten neiti nukkumaan kunhan saa kohta iltapalan syötyä... Ajattelin koittaa houkutella isännän pienelle iltapuhteelle kun neiti nukkuu... :saint:
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, ja voikaa isosti.
Shamandalie ja Torsti 23+6 :heart: