JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

Smirge: katto voi hyvin, ukko veti paniikkipaikan eli sikamössöö ja joulu ja kesälomareissu on peruttu tulevan kattorempan takia.
Ja vaipat tulee kohan on käyty altistuksessa, semmonen kutina et kaikki vaipat tarvii mitä on, mut ne on muuten lähtövalmiina. pitää kattoo jos pari kerkeis viel ommella tänää/huomenna..

On taas evvk olo, jos ottas suklaata, auttaskoha se?
 
Päiviä täältäkin!
Päivät menee hurjan nopeasti kun viihdyttää isompaa. Meillä kävi mun hyvä ystävä tyttärensä (3-v) kanssa to-la ja sit eilen mie kävin kirpparilta ettii kans välikausi haalaria (HANNAMARI) eikä löytyny :headwall: löysin kyllä kahdet kumpparit ja talvikengät. poitsulla jalka venähti kesällä 2 numeroa!

PEPPI meilläkin Atte puhuu ruoka suussa, ärsyttävää
kiva kun pääsit viihteelle

NIISKUNEITI joko oot sairaalassa??????

KATINKA kiva kun kerkesit käydä kirjoittelee, pidetään peukkuja pystyssä keskiviikkona

DANJUSKA kuinka jakselet?

JONNA hyvä että kone toimii. Päivät tosiaan menee nopeesti kahden kanssa.

mut nyt pitää hoitaa pari puhelua kun pojat nukkuu

aurinkoista syyspäivän jatkoa :heart:

TIGRU

ps. GERBERA hukkasin sun meili osoitteen, laittaisitko yv:nä?
 

Voi vitsiläinen, on ihan sellainen olo, että menkat olisi alkamassa... Arvelin, että olisivat pysyneet nyt tällä kertaa kauemmin poissa, kun täysimetän.

Käpyskä, kyllä se suklaa auttaa :D Minusta on tullut nyt ihan mahdoton suklaasyöppö... viime viikollakin söin 4 (NELJÄ!!!) levyä... Paino ei onneksi nouse, mut just mietin, että tippuisi varmaan älyttömästi, jos herkut jättäisin. Meinaa nimittäin olla normaalisyönnillä ollessa tooooosi heikko olo! Kait se imetys sitten kuluttaa niin paljon.

Kunhan poikaset heräilee, niin lähdetään ulkoilemaan. Pitää vissiin sit kaupan kautta kiertää, kun rupes tekeen taas suklaatia mieli :p Kauheeta :eek:

Eilen oli kummityttösen 2 v-synttärit. Ostettiin sellainen setti, missä on Nallepuh-kuosilla matkarattaat, matkasänky, kaukalo ja syöttötuoli. Oli aivan onnessaan :heart: Ihanaa, kun saan ostaa sille noita tyttösten juttuja, omille ostetaan traktoreita sun muita poikien juttuja, kiva saada ostella välillä prinsessajuttujakin :D

Asunnon näyttökin oli eilen, blaah, mulle iskee jo epätoivo, vaikka tiesinkin, että nyt on kehno aika myydä. Yksi nuori pariskunta oli täällä käynyt, kiinnostuneita kyllä ovat olleet, mut budjetti tulee heillä vastaan. Huoks!! Jos tarjouksen olisivat tehneet, niin oltais todennäköisesti se hyväksytty... halutaan niin kovasti tästä nyt eroon!

Miehellä on keskiviikkona polvetähystys ja on kuulema EHKÄ loppuviikon kotona. Riippuu ihan siitä saako ajaa autoa... No vkl on ainakin, mut olis ollut kiva, jos torstain ja perjantainkin olisi! Jos nääs olisi siinä kunnossa, että pärjäilee Julben kanssa, niin mä häipyisin Wernerin kanssa shoppailemaan! Mulla taitaa nää mielenpiristys tavat olla aika S-painotteisia :D Suklaa, shoppailu, sisustus :D Nää nyt aineskii :D

Kattinkalle toivottelen siirtoon kovasti onnea!! Peukkulit on pystyssä!! :hug:

Jaahas, nyt pyykkäri sammahti, joten mentävä on!

Oikein mukavaista maanantaipäiväistä kaikille Gerbsukan ystäville :D
 
NIISKUNEIDILLE ja koko perheelle sylillinen onnea :heart: :flower:

UNETON kiitos kysymästä. Täytyy sanoo että ollaan sopeuduttu tähän ihmeen hyvin. Se että ollaan muutettu tänne missä paljon sukulaisia ja ystäviä asuu on varmasti suuuri syy siihenn Ja tosiaan päivät menee niin nopeaan ettei meinaa mukana pysyä. Eilen illalla just laskin että johan ollaan asuttu tässä 7kk.

Meillä on Wilhelmiina nyt kaks kertaa päiväunille mentäessä tai siis kun oon jo luullu että nukkuu niin halenutkin sänkyyn leluja ja sit ihan hiljaa leikkii siellä. Äsken teki sen taas, satuin kuulemaan että leikki kun joku lelu tippu lattialle. Ja tietysti silloin ottaa isosiskon sellaisia leluja joita ei sais ottaa... Mut nyt sit TAIS käydä nukkumaan.

Täälläkin puuttuu välikausihaalari, jos joku jostain putiikista sattuu läytämään niin kertoisko!?

TIGRU ilmoittelethan kun ens kerran oot tulossa tännepäin? Kun meni toi viime kertanen ihan ohi meiltä, siis ettei voitu tavata. Olin silloin myös kipeenä ja sit lähin reissuun.

Kuulumisiin! Jonna ja prinsessat
 
Niiskuneidille ja perheelle sylin täydeltä ONNEA!!! Ihanaa :heart: :heart: :heart: :hug:

Voi että, niin se Niiskiksenkin odotus päättyi... Aika rientää ihan mieletöntä vauhtia. Tajusin just että Saara täyttää tasan kuukauden kuluttua 3 vuotta ja kolmen kuukauden kuluttua on jo jouluaatto :eek: :D

Huhheijaa, nyt on sitten Veerakin kuumeessa... Viime yö oli yhtä hyörinää. Saara onneksi nukkui hyvin, eikä sillä olekaan enää lämpöä mutta Veera nukkui tosi levottomasti. Sain lääkäriajan puoli kolmeksi, en usko että kummallakaan on mitään sen kummempaa, esim. korvatulehdusta, mutta kun pitää viedä lekurintodistus työnantajalle.

Huomenna olis pakko päästä ylös viideltä, mies lupasi nukkua tyttöjen huoneessa kun se kerran on huomisen kotona. Toivottavasti keskiviikkona molemmat tytskyt olis päiväkotikunnossa.

Joo, kohta pitäis tosiaan alkaa suunnittelemaan Saaran synttäreitä. Missä ihmeen välissä mä ehdin tekemään kutsut, vääntämään tarjottavat ja yleensäkin suunnittelemaan juhlat?! Kai sitä on vaan pakko ehtiä...

Äh, nyt Veera alkoi itkemään, se on nukkunut päikkäritkin nyt tosi huonosti :(

Mukavampaa ja terveempää päivää kaikille!
Tansku & tytöt
 
:flower: =) :heart: !

Kotona oltiin, tultiin eilen illalla. Kiva viikko oli, tosin Onni ikävöi isiään paljon. Yölläkin pärähteli itkuun sanoen titi ei oo ja iltaisin nyyhkytteli kanssa. Sitten otti sellaiset puulelut, jotka ihmishahmon näköisiä "varaisikseen", niitten kanssa leikki paljon ja yölläkin ne piti olla käsissä. Eilen illalla jälleennäkeminen oli kyllä iloinen ja koko illan oli isänsä kanssa :).

Nähtiin paljon kavereita jne, mä poimin kotiin puolukoita jne. Mun isä toi meidät on meillä vielä alkuviikon, tänään mennään miehen kaa illalla karpaloon :) kun on lapsenvahti. Miehellä on hyvä paikka tiedossa.

Nyt kahvin keittoon. Yritän tässä palailla linjoille taas hiukka aktiivisemmin :whistle:
 
Jonttu heräs. Ite en saanut ihan nukuttua, mutta kyllä sekin helpottaa, jos vaan makaa sen ajan sohvalla, kun pojat nukkuvat :) Välissä oli pakko tulla ilmoittamaan tuo Niiskuneidin ihana uutinen :heart: Hyvä, etten itkua vääntänyt, kun viestin sain :ashamed:

Gerberalle oon unohtanut ihan vastata!!! Eli, kysyit pari päivää sitten, että paljonko olen saanut painoa pudotettua, en oikein tarkkaa kilomäärää osaa sanoa.. Kirjassakin sanottiin, että ei kannata vaakaa tuijottaa, kun välttämättä ei kilot tipu nopeaan, kun treenaa niin paljon ja lihakset painaa enemmän kuin läski :LOL: Läski vaihtuu lihaksiin, vähän niinku :D Mutta vaatekoko on pienentynyt, käytän samoja housuja, joita käytin ennen Joonatania (36), paitakokokin saa usein olla jopa S! :) Vielä on tätä "kuuria" jäljellä 5 viikkoa, eli tämä on 8. viikko, joka nyt alkoi. En senkään jälkeen toki aio ruveta mässäilemään ja lopeta liikuntaa :D Mutta en varmaan ihan näin tiukkakaan aio olla, 6krt/vko treeni, se on aika paljon... Välillä, kuten esim. tänään ei olis huvittanut ollenkaan :ashamed: Enemmän tykkään aerobisesta treenistä, kuin lihastreenistä... Menipä taas asian viereen :ashamed:

Koivunkäpy: Kyllä se suklaa auttaa, ehdottomasti!! Joko otit? Mitä suklaata? :p Ite oon varsinkin suklaalle ollut kovin perso aina :whistle: Nyt ei ole tullut mooooneen kuukauteen syötyä, on ikävä :D Loppuraskauden ja alkuimetyksen aikana söin suklaalevyn PÄIVÄSSÄ!!! Terkut vaan Gerberalle :LOL:

Tigru: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa!

Jonna: Mua vähän nauratti toi, kun Wilhelmiina alkaa salaa leikkimään, kun pitäisi nukkua :whistle: Mutta voin kyllä uskoa, että se on ärsyttävää!

Tansku: Harmi, kun Veerakin sairastui :( Mut niinkai se usein menee, että kiertää perheessä ainakin pienemmät lapset, nuo taudit siis :kieh: Jaksamisia kovasti :hug: Aika rientää ihan hirveetä vauhtia, justhan Niiskuneiti kertoi plussanneensa!!! :)

Lillukka: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa. Voi sitä Onnia, kun niin isäänsä ikävöi :heart: Mukava, kun pääsette miehen kanssa kahden liikkeelle =)

Joonatan saa joka päivä herkkukarkkia; yhden fluoritabletin ja minisun-pillerin :D Menee aina kaapille ja pyytää keksiä (tarkoittaa karkkia), ollaan sanottu, että ne on karkkeja. Niistä se tykkää jopa enemmän, kuin oikeista karkeista! Haluais tietenkin niitä sit enemmän, kuin sen yhden... Eikä voi ymmärtää, miksei saa. Kuten nyt :kieh: :whistle:

Jospa sitä menis taas höpöttämästä :wave: Rasmuskin sopivasti heräsi.
 
VK-puvuista, mimmosia ootte vailla?
Täällä mahtas viel olla kaupoissa jotain, ainaki niitä ohasia oli viel viimeks kaupoissa kun kävin..

Ja joo, suklaata ei ollu kun kahta eri laatua valkeeta ja maitosuklaata :snotty: ois tuossa suffeli puffi pussi vaan se unohtu eilen kaverilta, ei sitä kehtoo syödä, ellei ihan sieluton himo iske ku ei kaveri kerkee tällä viikolla kylään ni ehtis tietty ostaa uuden tilalle..
Ja mullaha meni muinoin kans levy ellei kaks päivässä, kunnes villellä todettiin allergia.

Danjuska, mitäs polilla?
 
Heips taas,

nyt on habitare ohi. Onneksi... oli aika rankka viikko. Nyt pitäis siis pikkuhiljaa palata arkirutiineihin, kouluhommiakin on rästissä niin paljon, että pelottaa.

Niiskuneidille tätäkin kautta paljon onnea, en ole ihan varma, että lähtikö mun tekstari, kun puhelimesta loppu akku just kun olin lähettäny viestin. Ihan uskomattoman nopeasti aika menee! Tekis niin mieli käydä sairaalassa katsomassa, mutta enpä nyt viitsi mennä/tulla häiritsemään. Haleja kuitenkin, vaikka luetkin varmaan vasta kotona.

Smirge, te siis olitte habitaressa???? Ettekä käyneet Ahead!-hallissa (4&5)? Siellä mä seisoskelin meidän osastolla.. ja yritin bongata tuttuja. Yhdestä luulin jo ihan, että oli Jonna, mut ei sit kyllä ollutkaan, oli vaan kauempaa ihan samannäköinen. Se 4&5 halli oli kyllä ihan paras, noin niin kuin fiilisten suhteen. Niihin 1-3 halleihin en edes mene enää, jollen tarvitse jotain tiettyä juttua... siellä on niin paljon kaikkea, että tulee tuskanhiki.

No juuh, kaikille oikein hyviä vointeja, yritän vähän skarpata ja taas aktivoitua.

Katinkalle peukut pystyssä.

Haleja.
-k-
 
moi

Niiskuneidin perheelle hirveän, kauhean paljo onnea pikkuisesta!!!! :flower: :heart:

polilla käyty.. kysyjille kiitos, kaikki oli ihan ok..
verta vielä ottivat ja tulokset saan tietää huomenna.
Kohtu oli ihan siisti joten onneks en kaavintaan joutunut. anto kyllä antibiotti kuurin siltä varalta että jos meinaa tulehdusta tehdä. Ja sitten löysin ison keltarauhas rakkulan mikä oli ihan törkeen kipee :eek: hyvä etten karkuun lähteny :whistle:
mut kuitenkin nyt huojentunut mieli että mitään häikkää ei sinänsä ole. jospa nämä kivut menis ajan kans ohi.

Tanskun tytsyille paranemista!!

mut pitänee lähteä pyörälenkille Tatun ja Roopen kans. mies lähtee sulkapalloa pelaamaan.

parhaillaan poika hyppii meidän sängyssä ja tekee temppuja.. vähän väliä hirmuinen huuto että HEENO!!! (hieno)

mut nyt menoks
 
Niiskuneiti, oikein paljon onnea sinulle ja perheellesi! :heart: :flower:

Hienoa, että edes yksi iloinen uutinen tälle päivälle, meillä on ollut aika kamala päivä tänään. Meidän toiseksi vanhimmainen kaatui viikonloppuna pyörällä ja loukkasi kätensä, mentiin sitten tänään lääkäriin ja murtunuthan se käsi oli. No, ei siinä vielä mitään, mutta röntgenkuvissa näkyi vanhempikin murtuma, poika kaatui syyskuun alussa pyörällä myös saman käden päälle ja se oli murtunut jo silloin :'( Mulla on ollut tänään tosi paha mieli ja surkea äiti-fiilis, kun ei silloin osattu viedä poikaa lääkäriin. Käsi näytti niin normaalilta ja liikkui, eikä ollut edes kamalan kipeä, niin ei osattu ollenkaan epäillä mitään vakavampaa :'( Huomenna mennään sitten uudestaan, jos sitä nukutuksessa sitten voitaisiin laittaa paikoilleen, huomenna sitten kirurgit miettivät, mitä olisi paras tehdä. Kyllä minua tänään lohdutettiin, että kasvu korjaa sen kyllä aikanaan suoraksi, jos ei sitä saada paikoilleen, mutta tosi paha mieli silti. Jotenkin kuitenkin ajattelee, että jos se ei paranekaan ennalleen kuitenkaan, niin se on sitten oma syy :'( :'(

Autokin rupesi oikuttelemaan matkalla, vuotaa taas nestettä. Vastahan sitä yksi letku kesällä uusittiin. Oikea volkkari pikkubussin tyyppivika, siinä kun on niin paljon letkuja, niin aina niistä joku vanhuuttaan rapistuu. Päästiin kuitenkin hyvin kotiin nestettä välillä lisäten. Lorisi oikein kun sitä kotona sitten katsottiin. Harmittaa vähän, muttei kuitenkaan niin paljon kuin tuo toinen juttu, autohan on kuitenkin vain kasa peltiä. Elina ja pienin isoveli olivat mukana, aika hyvin jaksoivat pitkän reissun, vaikka välillä kyselivätkin, milloin lähdetään kotiin. Loput koululaiset+eskarilainen olivat pärjänneet kotona iltapäivän hyvin keskenään. Huomenna mies jää kotiin lasten kanssa, järjestyi onneksi hyvin.

Nyt nukkumaan, huomenna on aikainen herätys. Hyviä öitä kaikille!
 
Huomenta :)

Onpas taas väsynyt olo,tekis mieli vaan mennä maate :(
Mutta eipä voi kun tulee kaveri kylään tuossa kymmenen maissa.
Esikko käveli tänään yksin taksille,ihan hyvä niin ei tartte jokapäivä sitten saatella,matka on kuitenkin niin lyhyt :)

Niiskuneidille paljon ONNEA pienestä pojasta!!!

Tänään olis taas iltapäivällä luvassa kotihommia ja paljon,tarttis imuroida,pestä pyykkiä,vaihtaa lapsille lakanat ja siivoilla tyttöjen huone niin ja viikata puhtaat kaappiin :/
En jaksais yhtään mutta pakko mikä pakko...
Nyt pitääkin mennä ja siivota kissojen laatikot ennenkuin Oskari herää :wave:
 
Niiskiksen perheelle paljon onnea pikku prinssistä!!! :hug: :flower: :heart:

VK-puvusta, mietin itekin kirpparille lähtöä, mutta taidan kuitenkin laittaa pukuun vähän enemmän rahaa, tai siis ostaa ainakin kunnollisen ja vedenpitävän. Ajattelin nimittäin mitä ite toivoisin vaatteelta jolla möyrisin märässä maassa 2*päivässä, enkä pääsis sisälle vaikka vähän kastuisin.. :ashamed: Ja onhan hyvän puvun jälleenmyyntiarvokin ihan kohdallaan. Reiman VK-haalari oli Stockalla 75e, hirvitys! :eek:

Jahas, ulos käy tieni.. Katinkalle onnea eiliseen ja huomiseen, niinkös se meni?!
 
Huomenta.

Yö tuntui menevän jopa vähän paremmin, mitä edelliset on menneet! Rasmus kyllä heräili, muttei mun muistaakseni niin usein ja nukahti suht nopeaan takaisin. Joonatan sit heräskin klo 6, vähänkö harmitti, kun Rasmus vielä nukkui, se kun yleensä herää aina aikaisemmin :( Oli vielä niin pimeetä, et otin Jontun sohvalle viekkuun (ensin vaihdoin yöpuvun, kun pissa oli tullut läpi), sanoin, että nyt nukutaan vielä! Tunnin siinä pyöri ja kävi lattialla jne. Mut sit nukahti! Itekin nukahdin, heräsin klo 8, herätin Jontun 8.30, ettei liian myöhäiseksi kuitenkaan mene :) Kiukkuisena heräsi, mut nyt on hyvällä tuulella, kun on saanut puuronkin.

Mun äitillä ja tädillä on tänään syntymäpäivät :) :flower: Mennään illalla tädin luo, sinne tulee myös mun mummu ja pappakin. Kiva, että on sit tekemistä, kun Samikin on koko päivän poissa :(

Niin, Samilla on tällä viikolla joka päivä myös koulua :/ Eli on tän ja kait huomisen ihan koko päivän pois, torstaina ja ehkä perjantainakin on jotain. Tää ja huominen vähän harmittaa, kun Rasmus on ollut nyt kun on ollut kipeenä niin kiukkuinen, ei ole viihtynyt oikein muualla kuin sylissä :|

Kaiza: Kiva, että rankka viikko on jo ohi. Jaksamisia kouluhommien kanssa :hug: Ja muutenkin.

Danjuska: Hyvä, että kaikki oli ok! Ihana Tatu :heart: :)

kuusikon äiti: Voi miten ikävä juttu :( Älä missään tapauksessa itseäsi syytä!! Mistä olisit tiennyt ekalla kerralla lääkäriin viedä, jos ei ole edes kovin kipeä ollut! Mulla murtui joskus 10 vuotiaana (muistaakseni tuon ikäisenä) molemmat kädet... Ja ovat kyllä parantuneet ihan täysin. Lapsillahan nuo yleensä parantuvatkin tosi hyvin :hug: Harmi homma sen autonkin kanssa :(

Tinttamooses: Nukutaanko teillä huonosti vai miksi olet väsynyt? Jaksamisia tähän päivään :hug:

Joonatan kattoo Korkeasaari dvd:tä, Rasmus on jo ekoilla pikkutorkuilla =)

Rasmus eilen konttaili täällä ympäriinsä, mä en sit hetkeen vahtinut niin oli mennyt koiran ruokakuppien luo, kuului kolahdus ja pelästynyt itku, menin kattomaan, siellä se makasi ruokakipon päällä ja oli kipannut vesikipon päällensä, reppana :D Et kyllä se ehtii!! Ei voi kauheen pitkäks aikaa jättää vahtimatta. Nyt on parina päivänä koittanut vähän niinku nousta tukea vasten :eek: Missä mun pienenpieni vauva on? Ihmettelen taas?? :heart:

Mut nyt :wave:
 
ihq yö, illan paruin kun selkään koski, vedin illalla kourallisen troppia eikä oikei auttanu, kohta lääkäriin vie tieni, luojan kiitos systerin ukko tulee illaks tänne, kun en ite pääsee sohvalta ominavuin ylös.. ja poikaa en saa nostettuu jne..
 

Huomentarallaa :wave:

Vitsi miten kaunis syysaamu! Ei vaan nyt näin aamusta ulos lähdetä, kun Werneri meni joku aika sitten partsille nukkumaan. En viiti siirrellä sitä kesken makeiden unien, jos ei ole aivan pakko tilanne. Jospa iltapäivälläkin sää suosii, sit ulkoillaan kyllä varppina.

Ihana saada miehuus illalla (myöhään kylläkin) kotiin. Tosin aamulla sen pitää olla Kysillä jo 7.30, mut palajaahan se sieltä kotio toivottavasti jo heti iltapäivällä.

Meillä ollaan pari viikkoa nukuttu aamuisin pitkään. Vähintään kasiin Julbekin nukkuu, Werneri saattaa toisinaan kölliä puoli 10 saakka. Mikä lie väsyttää, kun illalla menevät nukkumaan klo 20-21 välisenä aikana, ihan niinkö ennenkin. Noh, en valita :D

Koivunkävylle paranemisia!! Mihin kohti selkää sulla koskee? Onko sitä paremmin tutkittu? Jaksuja kovasti!

Kuusikon äiti, älä itteäs syyttele! :hug: Jos käsi ei ole ollut kipeä tai oireillut muutoin, niin mistäs sä oisit voinut tietää, että murtunut on!

Nyt taidan mennä ajelemaan Julben kanssa traktoreilla :D
 
Kaiza joo ei me tultu enää sinne, koska me kierrettiin se isoin halli läpi.

Voi ei kuusikon äiti. Mutta kyllähän nuo aikas hyvin kasvuikäisillä korjaantuu.

Me ollaan jo ulkoiltu ja syöty lounas. Toivottavasti poju nukahtais pian, niin sais hetken sitä kuuluisaa omaa aikaa...

Ainiin käpyskä et ois aanut puhua siitä suklaasta, nyt mun tekee mieli :p
 
ONNEA NIISKUNEIDIN PERHEELLE PIKKU PRINSSISTÄ!

täällä on pesty lakanoita kun saapi nyt ulos kuivuu! On aivan ihana ilma. oltiin aamusta ulkona ja kyllä vain ruoka maistui hyvin sen jälkeen :p

miekin oon sortunu taas suklaaseen, kiitos käpysen! tuossa on syöty jo yks levy eilisen illen ja tän aamun aikana :ashamed:

En tiedä mikä Attea vaivaa, kai kuuluu tähän ikään, muttä hän pelkää moottoripyöriä (hiukan naurattaa, mut lapsen pelkojen kohteesta ei aina tiedä) meillä on naapurissa 19-v poika jolla on motocros pyörä ja se on tosi kova ääninen.
Eilen illalla Atte heräs siihen kun laitettiin astianpesukone päälle (23 aikaan) sit unisena höpötti: ei mopoa ei mopoa! ja halus syliin.
Eilen päivälläkin pelkäs kun puiston vierestä lähti mies moottoripyörällä.
Kai se ääni on niin pelottava :/ Ottaa vain päähän kun se naapurin poitsu huudattaa sitä pyörää pihassaan viikonloppuisin :kieh: mut jospa tuo pelko menee ohi. ja nuo naapurit on tosi mukavia ja ymmärrän hyvin nuoren pojan menot mut silti ottaa päähän kun pieni lapsi ei niitä ymärrä.

muuten yö meni ok syötin kyllä Veetiä useammin kuin normaalisti, koska poitsu ei tankannu riittävästi illalla ja kävi niin ajoissa yöunille. Attekin valvotti 04.30-05.30, tuota enne ja jälkeen Veeti söi että aikas lyhyet oli mun unet.

nyt Nukahti Veetikin joten syöksyn sänkyyn itsekin, jospa sais levätä puolisen tuntia edes.
Onneksi on aurinkoinen päivä sen voimalla jaksaa

tigru

Jonna kyllä ilmoittelen kun tullaan sinne päin

gerbera kiitos tuli yv perille
 

Yhteistyössä