Jonttu heräs. Ite en saanut ihan nukuttua, mutta kyllä sekin helpottaa, jos vaan makaa sen ajan sohvalla, kun pojat nukkuvat
Välissä oli pakko tulla ilmoittamaan tuo
Niiskuneidin ihana uutinen :heart: Hyvä, etten itkua vääntänyt, kun viestin sain :ashamed:
Gerberalle oon unohtanut ihan vastata!!! Eli, kysyit pari päivää sitten, että paljonko olen saanut painoa pudotettua, en oikein tarkkaa kilomäärää osaa sanoa.. Kirjassakin sanottiin, että ei kannata vaakaa tuijottaa, kun välttämättä ei kilot tipu nopeaan, kun treenaa niin paljon ja lihakset painaa enemmän kuin läski
Läski vaihtuu lihaksiin, vähän niinku
Mutta vaatekoko on pienentynyt, käytän samoja housuja, joita käytin ennen Joonatania (36), paitakokokin saa usein olla jopa S!
Vielä on tätä "kuuria" jäljellä 5 viikkoa, eli tämä on 8. viikko, joka nyt alkoi. En senkään jälkeen toki aio ruveta mässäilemään ja lopeta liikuntaa
Mutta en varmaan ihan näin tiukkakaan aio olla, 6krt/vko treeni, se on aika paljon... Välillä, kuten esim. tänään ei olis huvittanut ollenkaan :ashamed: Enemmän tykkään aerobisesta treenistä, kuin lihastreenistä... Menipä taas asian viereen :ashamed:
Koivunkäpy: Kyllä se suklaa auttaa, ehdottomasti!! Joko otit? Mitä suklaata?
Ite oon varsinkin suklaalle ollut kovin perso aina
Nyt ei ole tullut mooooneen kuukauteen syötyä, on ikävä
Loppuraskauden ja alkuimetyksen aikana söin suklaalevyn PÄIVÄSSÄ!!! Terkut vaan Gerberalle
Tigru: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa!
Jonna: Mua vähän nauratti toi, kun Wilhelmiina alkaa salaa leikkimään, kun pitäisi nukkua
Mutta voin kyllä uskoa, että se on ärsyttävää!
Tansku: Harmi, kun Veerakin sairastui
Mut niinkai se usein menee, että kiertää perheessä ainakin pienemmät lapset, nuo taudit siis :kieh: Jaksamisia kovasti :hug: Aika rientää ihan hirveetä vauhtia, justhan Niiskuneiti kertoi plussanneensa!!!
Lillukka: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa. Voi sitä Onnia, kun niin isäänsä ikävöi :heart: Mukava, kun pääsette miehen kanssa kahden liikkeelle =)
Joonatan saa joka päivä herkkukarkkia; yhden fluoritabletin ja minisun-pillerin
Menee aina kaapille ja pyytää keksiä (tarkoittaa karkkia), ollaan sanottu, että ne on karkkeja. Niistä se tykkää jopa enemmän, kuin oikeista karkeista! Haluais tietenkin niitä sit enemmän, kuin sen yhden... Eikä voi ymmärtää, miksei saa. Kuten nyt :kieh:
Jospa sitä menis taas höpöttämästä :wave: Rasmuskin sopivasti heräsi.