JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

Iltoja!

Töissä taas olemn, mut ajattelin ennen bbtä ehättää jotain kirjoittaa niinn jos teidätkin saisi vielä mukaan niin olisi sitten yöllä jotain lukemista. ;) :D

Meillä on taas iso aukko kotonta poissa, kun Mikkis vietiin mummolaan illalla. On hiukka helppoo olla pelkästään yhden 4-vuotiaan kanssa kotona. mut kyllä minä aika herkkis olen kun meinas kyynel vierähtää tajutessani että mikkis ei ole kotona. :'( =) höpsö minä. pojat jäi kattelee telkkua kotia kun minä lähdin. huomenna onkin sitten kaikkea kivaa tiedossa, jahka hiukan aamusta nukun ensin. :)
Käytiin jo mäkkärillä herkuttelemassa kolmestaan.

danjuska, hyvä että arvot ovat ok. toivottavasti kipuilu pian helpottaisi. :hug:

Jonna, tuuhan siekin jotain kirjoittelee ja kuulumisia kertoilee. kiva olisi kuulla teistä. pliis. ja kaikkea mukavaa sulle. :hug:

peppi, harmi kun yö oli sieltä ja syvältä. toivotaan ensi yölle parempaa. jaksuja kovasti. :hug: mukava kun sait siivottua rauhassa. piristää kuitenkin kummasti omaa mieltä puhdas koti.

juu ja miehen kanssa asiat saatu sovittuu. noi rallit ne on jotka sitä tällä hetkellä eniten ressaa. huomisesta voikin tulla tosi mukava päivä, jos miestä ei tarvita missään niin saavat aleksin kanssa touhuta kaikke mukavaa, varsinkin käydä autoja, kun niitä ehken riittää täällä tänä viikendinä. :D

käpynen, oliko anoppi ruokkinu ja hoitanu annaa oikein? vai olikohan se anna tänään siel hoidossa...hitsi miten lahopäää.. :whistle:

mitähän hannamarin elämään? :wave:

niiskuneiti, h-hetki sen kun lähestyy..saiko tepsin peli yhtään suppareita aikaan??

jaahas jatkanpa jossain välissä vaiks lisää, mut nyt meen kattoo et kaikki on kunnossa.

:wave:

Iltoja!

Ihan Jellonan iloksi tulin vielä kirjoittelemaan :D :D

Mä olin tänään taas spinningissä, sen jälkeen vietiin Jonttu mummulle, kun mummu halusi, mentiin Samin ja Rasmuksen kanssa eka käymään kaupassa, sitten Rasmuksen kummille ja käytiin pikaisesti miehen kaverillakin :) Kyllä sitä taas huomas, miten paljon helpompaa se on kulkea yhden lapsen kanssa!! :D

Rasmus ei tänäänkään nukkunut iltatorkkujaan ja mä toivon, että se vaikuttaisi positiivisella tavalla yöuniin!

Joonatan tuolla huoneessaan touhuaa, itseasiassa on nyt 5min ollut hiljaa, sitä ennen on jo ehtinyt rämpyttää valoja, availla ovea ja juosta täällä olkkarissa :/

Rasmus pääsee muuten ihan hirveetä vauhtia nykyään eteenpäin!! Siis jos näkee vaikka jotain, mitä haluaa niin aivan toooosi kovalla vauhdilla (kuten tänään kumminsa luona) menee, kunnes pääsee perille ja äkkiä se jokin esine tai asia suuhun :LOL: :heart: On kyllä suuuuloinen. Nykyään siis konttaa ja sitten myös ryömii, työntää itteään eteenpäin, on vähän hylkeen näköinen :D Lauantaina tulee puolivuotta pikku-ukolla täyteen :heart: Vaikka kyllä tuntuu, että on ollut meillä aina =)

Koivunkäpy: Miten meni Annalla hoidossa?? :attn:

Niiskuneiti: Joko sä menit?? :D

Smirgelaine: Jäi kyllä aika jännään kohtaan ;) Muuta en viitti sanoa, kun ette varmaan halua kuulla, tai muut, jotka sitä seuraavat.

Danjuska: Hyvä, että arvot olivat kohdillaan. Voih, pitsaa :p Oliko ihan ite tehtyä?

Jellona: Jaksamisia yöhön, toivottavasti menee paremmin, kuin edellinen yö, jonka olit töissä :hug: Tuuhan sit kirjoittelemaan yön aikana!

Nyt hyvää yötä! Toivon, että toi isompi poikakin jo nukkuisi...

Kirjoittelenpahan vielä pienen pätkän juttuja ennen kun taas työt kutsuvat. tämä yö on ollut kyllä monin verroin rauhallisempi mitä edellinen taannoin. ihanaa suorastaan. :D ei olis enää kuin reilut 2h jäljellä. jess.

kiitos peppi kun jaksoit käydä kirjoittelemassa. niin ja yhdyn edelleenkin tuohon että yhden lapsen kanssa on niiiiiin paljon helpompi käydä jossain, varsinkin kun on toi isompi kyseessä (meillä siis) niin ei tartte joka juttua niin tarkkaan miettiä. jaksuja tälle päivälle. :hug:

pääsen tänään kampaajallekin iltapäivällä ja sit pitäis aleksille käydä ostaa niihin juhliin paita, kun sillä ei ollenkaan siistiä paitaa..tai siis pieneksi jääneet ja niin harvoin tarvitaan ettei viitsi hirveesti ostaa. itellekin pitäis keksiä jotkut vaatteet, mut ehkäpä minä laitan jotkut vanhat retkut. hitsi että miehillä on helppoo kun vetävät aina sen saman puvun päällensä vaihtavat välillä vaikka vaan paitaa ja krakaa. :)

oliskohan mun nyt mentävä jatkaan....niin pääsisin poiskin täältä, vaik eihän nää työt täältä koskaan lopu periaatteessa..

oikein pirteetä ja mukavaa päivää kaikille ihanaiset siskot. :hug:

Huomenta.

Onneks Jellona olit käynyt edes kerran kirjoittamassa tässä välissä :whistle: Mukava, että yö meni hyvin! Jaksamisia vaan sullekin tähän päivään :)

Yö meni vähän paremmin, kuin edellinen. Ei nyt mitenkään hyvin kuitenkaan, Rasmus heräili, itki ja yski jne. Herättiin 7.20, Joonatankin herös jo 7.30, on siis vähän kiukkuinen :|

Mitäs suunnitelmia kaikilla on viikonlopuksi? :attn:

Meillä on huomenna ne mun kaverin synttärit, mummu tulee poikien kanssa illalla, mies tulee sitten kotiin. On tossa ihan meidän naapurissa "juhlat", eli bileet :D Muuta ei sit olekaan...

Mitäs kuuluu Sirulle?

Koskas Lillukka ja Onni kotiutuvat? Laitoin sulle sähköpostia :) Vastailet, kun on aikaa ja ehdit =)

Mitäs Tinttamoosekselle, millainen teidän pikkukissa on? :heart: Kissanpennut on kyllä niin suloisia :heart: Miten Oskari suhtautuu pentuun, entä pentu Oskariin? :D

Onko kukaan kuullut Jemmasta?? :attn: Kattinka?? Mitä teillekin kuuluu?

Hannamari, kuinkas teidän arki? :)

Jonna, mitäs teille? :hug:

Ja muutkin harvemmin kirjoittelevat, kuulumisianne taas kaipaillaan :wave:

Joonatan selittää tuolla, että haluaa puuroa, iskä sille taitaa sitä laittaa.

Ainiin, Koivunkäpy :attn: Juon tässä just suklaakahvia :D Olisin toivonut sen maistuvan enemmän suklaalle, en sit tiiä, että laitoinko sitä oikeaa mittamäärää vai maitoa liikaa vai miten... Minkä merkkistä sä olet juonut? Toi mun on jotain Roberts coffeeta tms.

Sateista perjantai aamua!

Peppi silloin kun mä haluan juoda suklaakahvia, sekoitan mä ihan tavan kaakaojauhoja sitten kahvin joukkoon kun se on kupissa.

Meiilä oli unelma yö. Sami ei huutanut kertaakaan yöunien aikana. Ja tytöllekkin saatiin vaatteet päälle hyvissä ajoin. Meillä on ollut vähän vaikeuksia saada tytölle ajoissa vaatteita päälle aamulla tai ulos lähtiessä.

Tuolla "Mitäs nyt" puolella on kauheasti kyselty talvivaatteista, joko ne on ostettu. Mutta mä en ole vielä hankkinu, en kenkiä, en toppapukua.
Suoraan sanottuna en ole uskaltanut ostaa kenkiä sen takia, että kun tuolla pojalla on jo nyt kengänkoko 25, niin mitä se on puolentoista kk:den päästä 27 kenties?

Jemma, Katinka, Minni huhuu?

olipas mukavaa, poika nukkui liki 12h yhdellä huudolla, heräs just. ja meijän oli trarkotus lähtä kaverille AJOISSA, eli meitin pitäs olla siel jo, kaikki märehtii aamupalaa :saint:

Peppi, samaa oon juonu, joko sekotuskella puolet ja puolet tai 3/4 suklaakahvia ja loput tavankahvia..
Smirge, tuolla tulee parempaa ku kaakaolla, paitsi jos on toffee kaakaota mitä ei taida nykysin saada mistään, mut toffee kahvia sais kyllä, pitäsköhän koklata..

Meidän runtti kuvittelee olevansa koira, leikkii kengillä :headwall:

Ja A menee ens viikon ke hoitoon kun on pojalla se altistus..

Ja Smirge, meillä on jo toppapukua ja kenkää, tosin kengät on -ei niin uusia- eli viimetalvelta, pojalle tosin joutuu ostaa viel yhdet popot, olen huono äiti ja ostan varmaan jotkut putkivarsikuomat kun tuolle pennulle ei muut mene jalkaan :headwall:

Missä on KRISTIINA????

Ja nyt tollo maalta taas esittää kysymyksen: mitkä on habitaremessut?

Habitare=asunto, sisustus asumis messut. Haluasisin mennä, muta ei oo kaveria mukaan ja liput maksaa rutosti.

Mäkin varmaan ostan ne kuomat, kun vähän luulen ettei kans tolle pojulle mee jalkaan mitkään hienot goretexit.

ai joo meil just nyt kotona Dumle-kaakaota

Tervehdys! :wave:

Täällähän minä Peppi edelleen! :D Ei saanut Jellona Tepsin peli supparin supparia aikaiseksi, lapsivesien menosta puhumattakaan, niinkuin Koivunkäpy ennusti ;) Taidanpa siis olla yhdessä kasassa vielä lokakuussakin :whistle:

Viikonloppusuunnitelmista: Toivottavasti menisi synntyksen merkeissä... :) Jos ei, niin sitten huomenna varmaan ihan kotosalla vaan ja sunnuntaina miehen työnantajan äidin 80v-juhliin, tarjoaa ruuat srk-kodilla.

Smirgelaine: Eipä ole vielä meilläkään toppapuku ja talvikengät ostettuna... Varmaan Lassien Suprafill -haalarin ostan tänäkin vuonna Joonakselle, kun se sen verran hyvin palveli viime vuonna. Kuomat taidan minäkin kengiksi ostaa, kun kyllä ne taitaa helpoimmin jalkaan saada =)

Jellona: Hyvä, että yö sujui nyt vähän rauhallisemmissa merkeissä :)

Danjuska: Hienoa, että kaikki arvot olivat kunnossa!

Eipä nyt varmaankaan muuta... Harvemmin kirjoittelevien kuulumisia kaipaillaan täälläkin! :wave:

Mukavaa viikonloppua kaikille! =)

-Niiskuneiti ja Helmi 40+0 :headwall: -

perjantaita :D

Onpas taas ollut yhtä hulinaa meillä,enpä ole ehtinyt muutakun lukaseen teidän kirjoitukset.
Paljon olette taas ehtineet kirjoittaan hetkessä.

Ihana Peppi kun olit kaipaillut,just ykspäivä ajattelin että jokos mahdatte olla terveinä? ;)
Pikkukissa on ihq,tosi suloinen ja kiltti,profiilissa on siitä kuvakin :)
Oskari antaa kissan olla onneksi rauhassa ja kissakin alkaa jo tottumaan sekä lapsiin että toisiin kissoihin.

Tänään tarttis mennä esikon kanssa hammaslääkäriin,löi hampaansa tiistaina ja tuli verta(on siis uusi rautahammas)nyt eilen sit uudestaan sen kolhas ja käydään tänään sitten kuvauttamassa se kun pikkuisen heiluukin :/

Viikonlopuksi ei erikoista suunnitelmissa,kotona ollaan ja nostetaan perunat.

nyt pitää taas mennä,hauskaa viikonloppua kaikille :wave:
ja Niiskuneidille täältä supistuksia lähettelen :D

Heipparallaa :wave: En ole päiviin kerennyt kirjoittelemaan, on ollut kiirusta.

Tanskuliini, juu, mies tulee tänään Helsinkiin. Onneksi jo huomenna kotiutuu :heart: Jaksuja sulle töihin!

Niiskuneiti, tsemppiä kovasti synnytykseen!! Ja pidän peukut pystyssä, että pian synnärille pääsisit ja pienen nyytin sylkkyysi saisit :heart:

Peppi, meidän vkl-suunnitelmat on sellaiset, että tänään illalla tulee mun ystävä kylään (heidän häissään oltiin viime vkl), huomenna kunhan mies kotiutuu, niin siivoilen, sunnuntaina meillä on kummitytön 2-v synttärit ja asunnon näyttö. Lähdetään synttäreille poitsujen päikkäreitten jälkeen, saadaan vielä aamupäivällä raikota paikkoja.

Smirgelaine, jos sulla on mahdollista mennä sinne Habitare-messuille, niin mun miehellä olis pari ylimääräistä vapaalippua! On siis just parhaillaan lentämässä Helsinkiin ja yöpyy Holiday Innissä, eli sieltä jos liput haet, niin pääset ihastelemaan messun antimia :wave: En usko, että tässä välissä kerkiää lippuja muille tarjota!
Talvivaatteista kyselit... en ole kokeillut vielä, että meniskö viime talven puku nyt tän alkutalven, on kokoa 86. Jos menis, niin sitten ostaisin puvun vasta joulun jälkeen. Kengät täytyy ostaa, muuten taitaa muut tykötarpeet olla.

Tinttamooses, toivottavasti rautahammas ei ole vioittunut! Mullakin on joskus etuhammas heiluskellut, mut kun olen antanut rauhassa sen olla, niin on "luutunut" takaisin.

Jemman kuulumisia minäkin kaipailen :wave:

Jellona, sain serkun viime viikolla kiinni! Kaikki oli ok, onneksi! Remppaavat taloa, joten siksi kiirusta. Mukavaa vkl teille!!

Lisäilin vanhaan yhteisöön Werneristä kuvia!

Nyt taidan jatkaa roinalan (vaatehuone, jossa säilytetään kaikkea mahdollista) siivousta!

Palailemisiin!! Ai niin ja Kattinkan kuulumisia kaipailen myös!!
Ja Unettomalle piti sanoa, että älä jännitä työharjoittelua! Niinkuin Danjuska sanoikin, niin harjoitteluhan se nimenomaan on! Tsemppiä kouluun ja arkeen muutenkin!

Danjuskalle vielä, että tuo sun kipuilu kuullostaa ihan kohtutulehdukselta!! Mullakaan ei mitään verikokeissä näkynyt, vaan pelkästään ultrassa! Eli kantsii vaatia, että ultraavat!

Mut nyt tosiaan menen :D

Heipsan taas :)

Käytiin siellä hammaslääkärissä ja kuvat siitä sit otettiin,niissä näkyi että hammas on saanut tärähdyksen mutta sen pitäisi parantua normaalisti.
Viikon verran pitää syödä vain pehmeää ruokaa =)

Nyt tarttis herättää Oskari ja lähtee tohon lähikauppaan ostamaan hiivaa.
Unohdin ostaa ja tarttis pitsaa tehdä illalla kun mies tuleepi töistä :wave:

Jonttuli :flower: :flower: Onnittelut!
Kuulostaa aivan ihanalta työltä =)

Kiitos tsemppauksista kaikille.
Toivon vaan, etttä tää paikka olis edellistä erilaisempi.
Edellisessä paikassa meinaan oletettiin että kaikki on hallinanssa ja osattuna, vaikka idea oli että niitä harjoitellaan ja opetellaan.
Jäi vaan pieni kammo...

Niisku kyllä se vauva sieltä tulee kun sen aika on :heart:
Teretulemast yliaika-kerhoon ;) :hug:

Viikonlopun oon taas 90% yksin lasten kanssa, mies on töissä.

Tänään lasten hoitaja ilmoitti jäävänsä ainakin viikon sairaslomalle ja syyn tietäen epäilen että 1 viikko ei riitä :/
Ensi viikko saadaan järkätyksi niin, että tytöt ovat kotona.
Varahoitopaikka tytöillä on päiväkodissa, mutta siellä ei olla koskaan käyty.
Joten ei ensimmäisenä houkuttele sinne heitä viedä.
Toivottavasti tämä ei ole pysyvää, että pph joutuisi lopettamaan, on niin hyvä ollut tytöille...

Kaikille hyvää viiikonloppua :wave:

Mä pyörähdin pikakäynnillä tänään Joensuussa, oli hiukan keskusta muuttunut ja myllääminen oli käynnissä :whistle: :eek:
Kyllä sitä vaan 3 vuodessa paljon muuttuu B)

Ihana syysilma! Oltiin poitsujen kanssa kaksi tuntia puistossa. Oli mukava olla, kun ystävä oli myöskin poikansa kanssa.

Meidän pikkusälli tekee vissiin hammasta... on ollut tän päivän ei niin tyytyväinen, nukkunut lyhyitä pätkiä (nyt on tosin monta tuntia horottanut), sylki valuu ja alahuulellaan lirputtaa alaientä. Valkoista ikenessä näkyy, joten jospa se sieltä sitten putkahtaisi piakkoin...

Peppi, on pitänyt sinulta kysyä, että paljonko olet saanut nyt painoa tiputettua? Vieläkö meinasit paljon pudottaa?

Nyt jatkan hommiani!

väsynyt ihminen ilmottautuu |O

työpäivä oli aika kamala :| siis hommia kyllä oli mutta kun ite olin aivan puhki.. ei tullut oikein viime yönä nukuttua.. siis Tatu nukku mutta minä en.

Noh, huomenna vielä pinnistellä ja sitten yks vapaa =) mies jo sanoikin että laitetaan takkaan tuli ja avataan viinipullo kun Tatu nukkuu.. siis jos pysyn hereillä yhdeksää pitempään :whistle:
nytkin pitäisi olla nukkumassa mutta en oikein osaa ennen kun mies tullut kotia. tylsiä nämä iltavuorot. kivasti nappaa aamulla nousta 5.30 |O

Peppi: Mulla meneekin tosiaan vkl osittain töissä.. toivottavasti talon mies väki vähän raikkoilis paikkoja sillä aikaa. Sunnuntaiksi ei mitään ohjelmaa ole.
ei meillä ollu kun ihan vaan pakaste pizzaa eilen.. ei oikein tehot riitä enää töistä tultua leipomaan.

Gerbera: siis sullako ei ollut veri- eikä pissakokeissa mitään kohtutulehdukseen viittaavaa?? kun mulla kaikki tosiaan oli ok. ja lääkäri tunnustelikin ja sanoi että ei vaikuta tulehtuneelta kun ei ole tunnustellessa kipeä. hui kun pelottaa ja mietityttää mikä on..

Kuinkahan kauan Niiskuneiti teidän vauva pitää meitä jännityksessä ennen kun päättää tulla :D Hienoa että sinulla on hyvä olo.. oliko sinulla oikeestaan mitään vaivoja koko raskauden aikana??

Täällä tosiaan taas vähän matala lentoa eilis illasta lähtien.. mut kai se on vaan sisulla puskettava eteenpäin vaikka nyt on tosiaan tuntunut että en vaan jaksa.. tänäänkin lähdin itku kurkussa töihin.
hiukan kumminkin nyt iltaa kohti virkistynyt. piristi tuo miehen puheli kun töistä soitti huomisen suunnitelmia.

öitä kaikille ja mukavaa viikonlopun alkua!!

Iltoja!

Huh minkälaisia nämä viikot ovat. Töissä on yhä vieläkin tosi kivaa, nyt jo naurattaa kun pelkäsin etten osaa enkä muista mitään. Pojat vaatii joka ilta hurjasti huomiota, ja tottakai olen sen vajaan 1,5 tuntia käytettävissä minkä kotona olen ennen niiden nukkumaanmenoa. Sit kun korjaan iltapalavermeet pois ja katon seuraavan päivän kamat valmiiks, kello onkin jo niin paljon että sänky lutsuu. Joskus ehdin vaihtaa pari sanaa miehen kanssa. Meillä ei paljon läheisyys kuki suhteessa nyt, en tiedä koska ollaan viimeks edes halattu. Ei mitään riitaa ole, mutta ei mitään muutakaan. Ei ehdi, ei jaksa. Mies tekee onneksi oman osuutensa hommista kiitettävästi, ja jaksaa leikkiä poikien kanssa paljon enemmän kuin mä, mutta toisillemme ei riitä enää mitään. Jus juteltiin iltapalalla että ollaan oltu kaksin ulkona syömässä (eikä muuten edes kaksin, vaan toisen pariskunnan kanssa) viimeks viime vuoden heinäkuussa! :eek:

No vali vali, se siitä Pojat viihtyy yhä vieläkin hoidossa, Arttu on selv'sti alkanut tajuta että se on pysyvä ratkaisu, ja on ollut aamuisin vähän surullinen. Vili painelee heti kun haalari on pois leikkimään, eikä tule mulle enää heiluttelemaan.

Oi kun oli ihanan kuuloinen päivä Tanskulla!! Miten pysyit telsun ääressä, etkö yhtään siivonnut? Tunnusta pois! :D Mun harvaat vapaahetket kun menee nykyään siihen että ihan vähän vaan siistin ..ja siihen se aika meneekin.

Peppi, onneksi teillä on ollut jo parempia öitä!

Niiskikselle rutistuksia ja supistuksia! :LOL:

Smirge, mä luin jo Harry Potter and the Deathly Hallowsin. Luen kyllä vielä suomeksikin, kun sillai jää kuitenkin paremmin mieleen. Kaikki muutkin olen lukenut, kolmosesta asti enskin enkuks ja sit suomeks, kun mun sisko osti kaikki heti ilmestymispäivänä. Oletko säästynyt juonipaljastuksilta?

Danjuskalle parempaa oloa ja romanttista viininmaistelua miehen kanssa..

Jeltsoni, täällä ollaan! :LOL: Vauhti on hirmuinen, siksi niin harvoin ehdin edes konetta avata. Tänään oli pakko, kun pistin vähän kosmetiikkatilauksia menemään.. :whistle: Luin just tänään Wahlgrenin Lapsikirjasta sen ajatuksia miehen ja naisen eroista, nainen kun on luonnostaan enemmän hoivaaja (pakon sanelemana) ja mies keskittyy jatkamaan sukua, siis roiskimaan, joten se roiskii menemään kaikki muutkin hommansa, paitsi auton huollon, mutta siihenkin keskittyy siksi niin hyvin että saa liikkumavapautta ja pääsee roiskimaan laajemmin.. :whistle: :LOL:

BB:tä katsovat, kuka on teidän suosikki? Mä olen kattonut tosi vähän nyt, mutta tällä viikolla taas katoin menkein joka päivä (paitsi tänään kun täällä naputtelen.) Musta Sauli on ihan mahtava, se on mun lemppari. Ja Henri on ihan kamala, sen lisäks että se tosiaan muistuttaa sitä tapettavaa exääni, siitä paljastu tosi ällöjä piirteitä tällä viikolla. :x

Nyt painun pehkuihin, että sais edes vähän pidemmän yön kuin lähiaikoina.. Vili kukkuu viimestään seiskalta taas.. |O

MUOKS eikä muuten sänky lutsu vaan KUTSUU, vaikka eka kuulostais paljon eroottissävytteisemmältä!!! :LOL: :LOL: :LOL:

olipas taas yö, täällä tuulee nii jotta tuntuu mokki purkautuvan atomeiks..
Pitäs tänää menää kauppaan, ukko kyseli et käydäänkö kaikissa kolmessa kaupassa, tuumasin et katotaan mennäänkö yhteenkää, se kun tietää et pennuille pitää vaatetta ettii ni mahtaa olla naama norsun%E%/¤#(%¤ valmiiks ennen ku yhteenkää kauppaan keretään :kieh: Huomautin hienovarasesti asiasta että voi jäädä kotio jos prkl ei ossoo tehä muuta ku kiuta..
JA poikaki heräs liian aikasin, sillä on näky yöllä vuotanu korvata verta, pitäs metsästää kohta mistä on vuotanu.. ja kahtoo sänky kui paljo se on vuotanu..

Hannari: teijän pitää tehä ukon kans "halitaulu" päivässä pitää vähintään 5kertaa halata ohimennen ja pussailla ainaki 10kertaa.

Meidän vauva-Rasmus on tänään puolivuotta :heart: :heart: Iiiiso poika jo! Vaikka tuntuu, että on ollut meillä aina :)

Yö meni aika huonosti, mut mitenkäs muutenkaan se nyt olis mennyt :/

Eilen kävin spinningissä, sit mentiin poikien kanssa äitille, mies sai omaa aikaa pari tuntia :D Ihme tapa sillä on ilmaista, että haluaisi tehdä jotain :eek: Ensin kiukutteli tyyliin puoltuntia, mä kyselin ja kyselin, että mikä sillä on, ei voinut sanoa... Kiukutteli ja oli huonolla tuulella. Kunnes sit pitkän ajan päästä tiuskasi vihaisesti, että haluaisi käydä kaljalla :eek: Kun taas mulla on tapana kysyä, että voinko mennä kavereita moikkaamaan niin tuon täytyy ensin haastaa riitaa ja kiukutella |O Tottakai se sai mennä, enkä kovin usein muutenkaan kiellä. Ei ymmärrä.

Smirgelaine:
Me ostettiin sillon sieltä Pärnusta Lennen talvitoppapuku, kaksiosainen. Äiti oli eilen ostanut käytettyjen tavaroiden kirppikseltä (Kauniaisissa, Lafkan (?), tosi hyväkuntoisia ja halpoja lastenkin vaatteita ja tarvikkeita!!) semmoset talvikengät, näytti ku niitä ei olis pidetty kertaakaan, nyt en just merkkiä muista...

Niiskuneiti: Mä toivon, että olisit jo mennyt :D Tai vähintäänkin, että supistelis hiiirmuisesti ;)

Tinttamooses: Molemmilla pojilla on edelleen yskää, Rasmuksella pahempaa. Rasmuksella vuotaa nenä myös, Joonatanilla on nyt eilen ja tänään rähminyt taas toinen silmä |O Toivottavasti esikoisen hammas paranee pian!

Uneton: Tosi tylsää, kun tyttöjen hoitotäti on kipeänä :(

Danjuska: Jaksamisia tähän päivään, onneksi huominen on vapaa :hug: :hug:

Hannamari: Harmi toi sun ja miehen välinen juttu :( Ettekö sais lapsia jonnekin hoitoon tai jotain hoitamaan niitä teille, että saisitte edes vähän kaksinkeskistä aikaa?? Eikö se joku Jellonan tuttukin asunut jossain siellä ja ole käynyt teidän lapsia joskus hoitamassakin? Jaksamisia :hug:

Koivunkäpy: Miehet :kieh: :headwall:

Pitäis tehä taas kotireeni, ei huvittais, mut äkkiä se on tehty! :D :wave:

Laitoin galleriaan pari kuvaa Rasmuksesta, jotka on otettu tänä aamuna:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=67283906 :heart:

Ja tässä poika on lähdössä konttaamaan:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=67283891 :heart:

Huomenta!

Danjuska, mulla on ollut kohtutulehdus kolmesti ja yhdelläkään kertaa verikokeissa eikä pissanäytteessä ole näkynyt mitään häikkää. Ainoat oireet on ollut älyttömän kovat vatsakivut. Aleksin synnytyksen jälkeen vuoto haiskahti imelälle kamalan vatsakivun lisäksi. Jullen ja Wernerin syntymän jälkeen kipu on ollut se merkki, että lääkäriin olen hakeutunut. Jokaisella kerralla olen saanut kahta antibioottia kerrallaan ja sillä on tulehdus sitten taltutettu.

[/b]Smirgelaine, kiva, että pääsette kahden sinne messuille!! Naattikee :D

Minä odottelen miestä kotiin. Hommat seisoo, joten mentävä on!

Yhteistyössä