JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

Huomenta.

Täällä herätty vähän ennen seiskaa. Parempi niin ku et herättäis kuudelta tai jo aiemmin! Rasmus heräili yöllä ja yski joka heräämisen aikana paljon :( Ja heräili vähintäänkin sen 2h välein.

Joonatanilla kesti illalla nukahtaminen tuttuun tapaan sen reilu 1,5h :/

Samilla tänään taas alko iltavuorot...

Koskahan ton Rasmuksen kanssa pitäis mennä uudestaan lääkäriin? Ei se kauheen paljon parempana vieläkään ole, räkä valuu, silmät vuotaa ja pahimpana on toi yskä :( On se nyt silleen parempana, mut kuitenkin... Torstaina lääkärillä käytiin...

Smirge: Aijaa :D Mä luulin et sä puhuit semmosista leikkityökaluista :) Mitäs se sun miehes on tehnyt? :(

Gerbera: Suloinen kuva Werneristä!

Laittakaahan muutkin vauvalliset uusia kuvia!!! TIGRU, JEMMA, LUMIKARPALO!! Ja kuulumisia teiltä kaikilta olisi kiva lukea! Kuten muilta, jotka ette ole kirjoitelleet vähään aikaan. SIRU: huhuuu... LILLUKKA: pääsittekö mummolaan?

En saa tummennettua tekstejä tällä miehen selaimella, enkä laitettua hymiöitä... Mut nyt poistun.

Muokkailin. Laitoin just hakemuksen kouluun taas :)

Voi ihq elo |O ollaan ukon kans molemmat raatoja, poika yskii ja räkä lentää, neitillä liekkö vesirokko tulossa ku jotai pikkunäpppyjä missä on valkee täppi keksellä näkyy nousevan.. siis ympäriltä punanen ja keskellä ihan ku pien veskello/finni, ja valittaa et kutisee.. lujaa menee mutta menkööt. mun tarvii käydä piikitettävänä, pyysin että ottaavat crp:n et tietää onko abkuurista ees hyötyy..

Ja poika huutaa sen takia yöllä kun pissi lirahtaa vaippaan :headwall:

Smirge, mistäs puhaltaa? siitä samasta vanhasta asiasta? :hug:

Täällä sataa ja tuulee, ei tee mieli ulos *hrrrr*

No kun se ukon kutale on taas istunut koko viikonlopun tietsikan ääressä ja tehny tota pajatsoprojektiaan... :kieh:

Sami heräs neljän jälkeen yöllä syömäään, kun ei syönyt päivällistä eilen. Ja kun sitten sapuskoinnin jälkeen oli nukkunut tunnin, niin herättiin taas, koska poika oli ajautunut pinniksen nurkkaan, eikä päässyt pois. sitten nukkuikin puol ysiin asti.

Että tämmöstä tämän aamun ratoksi... |O

maanantaita

palailtiinkin vasta tänään reissusta.

Tatu oli mielissään kun pääsi junalla matkustamaan =)
Ja vaikka isomummoa ei kovin useasti ole nähnyt niin tuli heti mummon poika Tatusta =)
Mukava oli pitkästä aikaa mummolassa olla. Viimeksi olen yötä ollut siellä kun Tatua odotin viimeisilläni :ashamed: Muuten on vaan tullut aina pikaseen pistäydyttyä kun kotipaikalle ollaan menossa.
Serkkuja tuli kans muutama sinne ja oli oikein mukavaa. jospa Tatun pikkuserkku kävi. Vajaan vuodenikäinen poika :D
Kauhistuin vaan Tatun reaktiota kun puukkas tosi vihasen näkösenä serkku pojan kumoon :eek: Ilmeisesti kovin mustasukkainen. onneksi sitten tilanne tasoittui ja mahtuivat samalle lattialle leikkimään. Tatu on vaan tottunut olemaan mummoloissa se silmäterä ja nyt kun kaikki ihaili serkun uusia kävelytaitoja niin ilmeisesti otti pattiin ja kovasti :whistle:

Paluu taas arkeen huomenna.. tänään mulla vp ja mieskin otti pekkasen.. ja Tatulla kans kun pitää mennä hoitoon eikä saakkaan mustaherukka hyytelöä aamupalaks niin kun tänään :LOL: Pojan suu nappas kun sai suoraan purkista mummon tekemää hyytelöä syödä :whistle: :p

Kuusikonäiti:onpas sulla jo paljon viikkoja =) Ihanaa että kaikki oli ultrassa hyvin :heart:
Jospa mekin täältä perästä vielä tultaisiin.

Tanskuliini:
Kovasti jaksamista töitten kans. On se väärin kun ei saa ees vapaalla olla ihan vapaalla! :hug:

Koivunkäpy:
Kylläpäs teillä nyt sairastetaan.. :hug: jaksuja!

Tigru: Hyvä että olet parampana jo =)

Peppi: Meilläkin Tatu aina alkuaikoina kun uteen sänkyyn siirrettiin niin tulu vaikka kuinka useesti pois naureskelemaan.. aina vaan vei takas eikä enää pahemmin puhellut niin nyt ei yleensä tule vaan jää kiltisti nukkumaan.

Uneton: Tatulla on ollut ohut pipo ja lapaset tähän asti mutta nyt on ollut ohut vuoriset, vedenpitävät hanskat ja tuulta pitävä hattu.

Kaiza: poistulle parempaa vointia!!

Olipa vaikea lähteä takas. Jotenkin tuntuu tätä nykyä että olis kivempi kun suku olis edes vähän lähempänä :| Kaikki on aivan eri suunnalla mitä me..
Muutenkin taas vähän matala lentoa meikäläisen mieli mutta kai se taas tästä kohoaa..
Mikään ei huvittas/kiinnostas ja mitään ei jaksas tehdä |O

Sää on ihan kamala! Tuulee kauheesti ja vettä tulee kun aisaa..

no, nyt ei muuta..

No onpa täällä hiljaista :eek:

Joonatan nukkuu vielä, Rasmus on jo herännyt. Itekin koitin vähän lepäillä.

Joonatanin kummin pitäis tulla tos jonkun ajan päästä käymään. Kiva et on seuraa ku Samikin menee töihin.

Koivunkäpy: Jaksamisia kovasti :hug:

Smirgelaine: Jaksamisia sullekin, miehen kanssa! On kyllä ikävä ilma :|

Pitäisköhän sitä ottaa kahvia et heräiskin?

Huomenta.

Kyllästynköhän mä joskus tänne kirjoitteluun, kun tuntuu, että oon melkeen ainoo, joka täällä kirjoittelee :ashamed: :whistle:

Hemmetti, Joonatanilla kesti nukahtaminen eilen yli 2h |O |O Ja nyt se oli semmosta, että itki siellä huoneessaan ja rauhoittui vaan, kun siellä huoneessa oli joku :eek: Ite olin tosi väsynyt ja menin suoraan sänkyyn, ku poika vihdoin oli nukahtanut. Rasmus heräili mooonet kerrat taas ja yski hirveesti :( Joonatankin heräs parit kerrat itkien :/

Varaan taas Rasmukselle lääkäriä, ei se paljoa parempana ole ja toi yskä on tosi ikävä :(

Auton katsastuskin olis tänään, isäpuoli on sen taas laittanut kuntoon, ihana! :)

Danjuska: Olitkin eilen kirjoitellut samaan aikaan. Kuinka kauan teillä kesti sitä, että Tatu riekkui sängystään ylös koko ajan? Meillä meni alku tosi hyvin, ei tullut sängystään pois, mut nyt on ainakin viikon, varmaan pidempäänkin mennyt näin |O

Joonatankin heräs... Mitenhän sekin jaksaa, mua ainakin väsyttää kauheesti ja menin sen kanssa samaan aikaan nukkumaan :eek:

Koivunkäpy: Höh :eek: Miten teillä meni yö?

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan!

Huoh-menta |O .

Käpy auts :/

Peppi varaatkos tk:sta aikaa, vai meetkö yksityiselle?

Mun pitäis kans vissiin ruveta menemään nukkumaan aikaisemmin jo viim. 10 aikaan, kun tuntuu ettei ne 7 tunnin unet enään riitä. Vaan se pitää olla semmoista 8 tuntia yössä, jotta jaksaa AAMULLA herätä. :ashamed:

Mä en ole nimittäin tyytyväinen näihin meidän aamuihin. Aina saa olla houpttamassa neitä ylös sängystä ja itse on äreä ja mieskään ei toimi niin kuin halauisin ja ja...

Ai juu lykkyä katsastukseen peppi!

yö meni hyvin, ainut että taisin liiotella sen sipulin kanssa, tuntuu et ite ja poika haisoo sipulilta, ukkoki mahtaa lemuta se nukkuu viel.. pitäs varmaa käydä kattoo et hengittää edelleen..
Kerranki ois keliä olla ulkona vaan ku ei oo kovinkaa ulkoileva olo viel..
Smirge, mä vihaan torstaiaamuja ku pitää potkii neiti kesken unien ylös jne...

Katelin just netanttilan pimeitä päiviä ois vaik mitä kivaa siel, ku ois vaan sitä rahaa... :|

Huomenta täältäkin! :wave:

Peppi: Älä nyt sentään tänne kirjoittamiseen kyllästy, eihän tämä porukka olisi mitään ilman sinua! :) Tsemppiä katsastukseen ja toivottavasti sait Rasmukselle lääkäriajan! :hug:

Koivunkäpy: No voi että sentään :eek:

Mä olin eilen illalla yksin Mammuttimarkkinoilla, mutta eipä sekään vaikuttanut mitenkään synnytystä ajatellen... ;) Rahaa sain kyllä menemään jonkin verran, mutta ei se tavaramääräkään ihan pieni ollut :D Nyt on sitten varastot hetken aikaa täynnä, niin ei tarvitse sitten heti isommille ostoksille lähteä, kun sairaalasta kotiutuu :)

Tulkaahan nyt sitten muutkin reippaasti kirjoittelemaan! :wave:

-Niiskuneiti ja Helmi 39+4-

Peppi85 :hug: :hug:
Mä oon huomannu että on ihan sama (omalla kohdalla) että onko kuukauden poissa vaiko yrittääkö pari kertaa viikossa olla aktiivinen ja kirjoittaa.
Välillä tuntuu, että ehkä on aika siirtyä uusille "laitumille".
Mut sä oot tän palstan yks tärkein osa, joten älä ihmeessä lopeta :flower:
Edelleen Rasmukselle parempia vointeja :heart:

moi

vielä ennen töihin lähtöä...

meillä nukuttiin yö :attn: poika nukku 21-7.30 ilman ainuttakaan herätystä, jess! ite piti nousta vessassa käymään.. esunnuntaina alkoi kipuilu taas ja eipä oo helpottanut yhtään. No, särkylääkkeen voimalla.

Peppi:
En nyt tarkalleen muista mutta kauanko Tatulla kesti se sängystä pois tuloja pelleily sen nukumaan menon kans sängyn vaihdon jälkeen mut olisko ollut jotain pari viikkoa. Aina vaan vietiin vähin äänin takas sänkyyn ja peiteltiin. Tieten jos rupes itksekelemään kovin niin käytiin aina välillä mutta kyllä se siitä ajan kans tasottui. Mut voin sanoo että oli pinna kireellä kun sai miljoona yks kertaa aina illassaan viedä pojan takas sänkyyn.
Nyt jos toisinaan tulee pois niin yleensä riittää kun ottaa syliin, halii kunnolla ja peittelee takas.. mut on taas niitäkin kausia millon pitäs käydä mooonta kertaa peittelemässä jne..
Rasmukselle helpotusta oloon! :hug:

Smirgelaine: Ite oon huomannu että mulle ei mikään uni määrä riittäs :whistle: joten nyt oon yrittänyt totutella hiukan myöhempään valvomaan illalla kun ysiin :LOL: koska joka tapauksessa oon yhtä väsynyt.

Niiskuneiti:
Jospa me pian saatas lukea vauva uutisia täältä :D

nyt vielä haukkaamaan jotain ennen töihin lähtöä :wave:

Aamupäivää!
Nyt on levänny olo kun Atte nukku vaille 8 asti ja veeti hiukan pidempään.
Mun yllätykseski Veeti kävi yöunille eilen jo ysiltä! yleensä valvoo kymmeneen asti. söi kyllä 3 kertaa yöllä mut ne oli nopeita syöntejä.

Nyt on molemmat pojat päikkäreillä, tai isompi vielä höpöttelee sängyssä. Ihanaa kun molemmat on yhtäaikaa sängyssä, tähän asti on eina menny ristiin poikien unet.

äsken oli paljonkin asiaa mielessä mut ne karkas kun kävin komentaa Aten takas sänkyy. kuului juoksua huoneesta kun kävi hakemassa lelun lattialta, on niin suloinen kun kipittää ja koittaa keretä sänkyyn ennen kuin meen huoneeseen :D

PEPPI ja UNETON älkää nyt missään nimessä lopettako kirjoittamista, ootte monen muun kanssa tämän ketjun selkäranka!
ihanaa lukea teidän juttuja ja ihanaa kun jaksatte kirjoittaa niin usein.

KÄVYN perheelle paranemisia

NIISKUNEITI täällä kans jännätään ja ollaan hengessä mukana

heräsin yöllä siihen että mun sormia kutitti ja aamulla oli ja on vielä muutama vesirakko näppylä, ihan pieniä ja niitä kutittaa, ei ole ennen ollu moisia :eek:

nyt taitaa tuo isompi olla jo unten mailla, lähden nyt tekemään kipsitöitä,
jaa ei se vielä nukukaan...surffailen siis hetken netissä

kaunista syyspäivän jatkoa

Tigru

Lääkärillä käyty. Tai Sami kävi Rasmuksen kanssa, kun valitteli samalla omaa oloaan. Keuhkot ok, korvat ok jne. Pitkittynyt virustauti, sai yskänlääkettä.

Smirgelaine: Tk:hon mentiin... Katsastus meni läpi, jes.

Niiskuneiti:
Voi, kiitos :ashamed: :hug: Onko sulla ollu millasia supistuksia, kivuttomia, kipeitä, mitään? :D

Uneton: Kiitos sullekin :ashamed: :hug: :)

Danjuska: On joo pikkusen pinna kireellä iltaisin, kun haluais vihdoin istahtaa sohvalle ja alkaa kattoa telkkaria niin eipä siitä mitään tuu kun täytyy tota yhtä viedä sänkyynsä :kieh: Toivottavasti menis pian ohi tämä vaihe!!

Tigru: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Ja kiitos kovasti sullekin :ashamed: :hug: Mikähän niissä sun sormissa on? :eek: :/

Eipä sit muuta. Kohta on ONNEKSI päiväunien aika, se onkin ainoa aika päivästä, jolloin saan ainakin yleensä hetken olla ihan omassa rauhassani, se aika menee kyllä syödessä ja sohvalla makoillessa :D

Peppi: Hienoa, että auto meni läpi katsastuksesta! :) Rasmukselle :hug: Eipä ole vielä ainuttakaan kipeää supparia ollut, kivuttomiakin vaan muutama... No niinhän se oli Joonaksenkin aikaan, että vasta pari päivää ennen synnytystä kipeät supparit alkoivat ja silloin sitten valvoinkin kaksi päivää ja yötä putkeen, kun öisin supisteli 10 minuutin välein :whistle:

Tigru: Kiitoksia! =) Voi sun sormia :/

Profiilissa muuten uusi masukuva, toivottavasti sinne seuraavaksi saisi laittaa jo vaavin kuvan :D

niiskis *hengessä mukana*

Nyt mä tänään keksin mikä mua o vaivannut. No se on se syysynseys, niin takuuvarmasti kuin keväällä iskee kaukokaipuu, niin iskee tämä ynseys syksyllä. Oireisiin kuuluu ärtynyt mieli ja halu käpertyä kirjan kanssa peiton alle ja syödä suklaata. :p
Lääkkeeksi tähän ulkoilua ja ei kotonanysväystä sekä vitaamineja.

Smirgelaine: Kiitoksia! :) Jaksamista syysynseyteen! :hug:

Jonttuli: Kiitos! =) Onnittelut työpaikasta! :flower: Mä en Mammuttimarkkinoilta mitään vaatteita ostanut, lähinnä vaan pyykin- ja astianpesuainetta, kynttilöitä, puhdistusaineita, suihkusaippuaa, hammastahnaa jne. :) Joonas syö Gefilus-jugurttia päivittäin, eikä ole kyllä pahemmin kipeä ollut, joten kyllä mä uskon että siitä jotain hyötyä on =)

Heips täältä mummolasta. peppi ja jellona olitte kaivanneetkin - päästiin siis tänne ja flunssatkin alkaa helpottaa! Nyt täytyy tunnustaa että hyvin pikaisesti luin teidän kaikkien kuulumiset ja kommentoinnit jää. Täällä mummolassa on ollut tosi aktiivista, olen nähnyt paljon tän seudun kavereita lapsineen ja aika on mennyt rattoisasti. Aamulla kävin puolukassa, 5 litraa keräsin käsin ja jatkan sitten joku päivä taas... Mut nyt ovi kävi ja tuli vielä vieraita joten on mentävä. Palaan sit viimeistään ensi viikolla kotimaisemista. jakselkaa ja voikaa kaikki hyvin ja kukaan ei saa kyllä palstailua lopettaa!

Iltoja taas täältä :D

Oltiin poikien ja Jontun kummin kanssa käymässä Isossa Omenassa, sieltä tultiin tänne meille. Kaveri lähti just. Ihanaa, kun on ollut seuraa nyt, kun Sami on ollut töissä. Huomenna mennäänkin sit äitin luo :)

Rasmus ei nukkunut nyt puolentunnin iltauniaan, tällä hetkellä jaksaa tosi hyvin taas touhuta lattialla, oli tossa parin tunnin ajan kyllä aika kiukkuinen ja halus olla vaan sylissä, mut nyt, kun sai iltapalan niin virkistyi :) Siksi jäi unet väliin, kun ei vaan nukahtanut... Saas nähdä, miten vaikuttaa yöuniin vai vaikuttaako mitenkään.

Mua on ruvennut silleen ärsyttää nää illat, kun tiiän millasta hulabaloota nukkumaanmeno on ton isomman kanssa :headwall: Olis ollut kiva kattoa edes Pako rauhassa :ashamed: No, väliaikaista kai tääkin on.

Niiskuneiti: Ihana masu :heart: Näyttää niinku sulle ei olis tullut ollenkaan raskausarpia? Onnekas olet, jos niiltä olet välttynyt :D

Smirgelaine: Jaksamisia syysynseyden kanssa :hug: Kauan sitä on yleensä kestänyt?

Jonttuli: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Onnittelut harjoittelupaikasta! :flower: Kiva, että saat siellä jatkaakin :) Kiitos jaksuista :hug: Onpa mukava kuulla, että Jonilla on hoito alkanut hyvin, Joonatankin on kovin "riippuvainen" musta, tai semmonen mammanpoika, et oon ihan jännittänyt sitä, et miten hoidossa alkaa sujumaan. No, meillähän pojat eivät kyllä vähään aikaan, ainakaan vuoteen, ole hoitoon menossa, mut kuitenkin :D Me annettiin Joonatanille Gefilus-maitoa sillon ku oli kipeä ja oksensikin, en kyllä osaa sanoa, että vaikuttiko mitenkään...

Lillukka: Kiva, kun pääsitte sit mummolaan kuitenkin! Ja kiva, kun kävit kirjoittelemassa :hug:

Nyt iltahommiin, Rasmus saa mennä just nukkumaan, samoin Joonatan sänkyyn klo 21 :) Hyvää yötä!

Peppi: Kiva, että sulla nyt on ollut seuraa, kun miehesi on töissä :) Aika hyvin olen tosiaan raskausarvilta välttynyt, ihan vaan muutama pieni on tuossa navan alla =) Joonaksesta ei tullut ainuttakaan, joten kai mun nahka on sitten aika kestävää laatua :D

Lillukka: Mukavaa, että olette mummolaan päässeet lähtemään! :)

Nyt myöskin iltahommiin! Kauniita unia kaikille! :wave:

Iltayön terveiset!

Taisin nyt hiukan väärin itseäni ilmaista tuossa viimeksi.. :whistle: mut väliäkös tuolla. yötöissä jälleen kerran. mulla nää kirjoittamiset jää näköjään nykyään näihin yövuoroihin. ei paljon muulloin lapset anna aikaa. Tää yövuoro tuli vähän yllättäen,maanantaina soittivat töistä ja kysyivät pystynkö tekee tänään pätkäaamun ja sit yövuoron sit mulla on viel to.-pe yö. yhden yön saan siis välissä nukkuu kotona ihan kivaa. sit onkin vapaata. =)
Pojat menee huomenna vielä hoitoon ja sit ovat taas vapaalla.

peppi, hyvä kun rasmus pääsi lääkäriin. ja toivotaan että yskänlääke auttaisi. jaksuja kovasti kaikkeen mahdolliseen. :hug: kiva kun on sinulla ollut seuraa miehen ollessa töissä. jaksuja noihin jontun nukkumaanmenoihin. meillä ei hirveesti tuollaisesta kokemusta kun aina on jääny ihan kiltisti sänkyyn. tai sit jos on vaikuttanut hiukan vaikeelta niin ollaan laitettu musiikkia mikkiksen huoneeseen soimaan, sellaista rauhallista niin auttanut. onko teillä mahdollisuutta laittaa jotain tuon tapaista sinne huoneeseen soimaan ihan hiljaiselle?? eikä täällä palstailua sovi lopettaa.

smirgelainelle, jaksuja syysynseyteen :hug: aurinkoista pirteyttä tuleviin päiviin. B)

niiskuneiti, kiva että kaikki on edelleen mennyt hyvin. uutisia odotellen.

Mekin käytiin mammuttimarkkinoilla, ei kylläkän ostettu kuin vaippoja, tolua, nenäliinoja ja muuta tuollaista taloustavaraa.

käpynen, netanttila rupes muakin kiinnostaa. pitänee käydä yöllä vilkaisee mitä siel on tarjolla. edelleen sitä anttilaa tänne kaupunkiin odotellessa. mukava että olette saaneet nukuttua. jaksuja taudin kanssa. :hug:

jonttuli, onnittelut työpaikasta. :flower: ja kiva kun kävit kirjoittelemassa. :)

Meillä rallihomma alkaa lähenemään. vähänkö kivaa lähtee aleksin kanssa retkelle mettään kattelee autoi. tietää että ainankin lapsi nauttii. :D

tänään käytiin miehen siskon synttäreillä ja Mikkis ylläty,yllätys pisti paikan sekaisin. ainakin melkein. :whistle: :LOL:

tigru, mukavaa että teillä on nukuttu hyvin. :)

lillukka, kiva että pääsitte mummolaan ja kaikille kyläreissuille. on se vaan virkistävää. :)

Kaizan Matiakselle kovasti paranemisia. ja terveempiä aikoja kovasti paljon tulevaisuuteen. :hug:

nyt on varmaan mentävä hiukan hommiiin..mut palailen taas seuraavana työyönä. rutistus ja :hug: kaikille tasapuolisesti, olette kovasti mielessä kaikki. :hug: :hug:

Niiskuneiti: Söpö masu sinulla! :heart:

Peppi: Hienoa, että auto meni läpi katsastuksesta! Meilläkin olisi ensi kuussa toisen auton katsastus, vähän täytyisi kyllä sitä ennen hitsata. Kiva, että teillä on ollut mukavaa tekemistä miehen iltavuoroksi.

Danjuska: Hienoa, että teillä oli kiva mummulareissu!

Jonttuli: Oikein paljon onnea työpaikasta! :flower: Kiva, että paikka on ollut mieluinen, ja Jonikin on viihtynyt hoidossa.

Uneton: Miten tytöillä on nykyään mennyt hoitopaikan kissan kanssa? Entä millä mielellä olet lähdössä työharjoitteluun? Onko paikka lähellä vai jossain kauempana? Meillä Elinalla on käytössä tällä hetkellä puuvillapipo, hanskoja ei olla vielä käytetty, mukana on joskus ollut varalta. Jotenkin meidän lapsille on syksyllä aina ollut vaikea tajuta, että kesä on ohi ja tarvitaan lisää vaatetta, mm. hanskat on aina olleet sellaiset, jotka riisutaan heti kun silmä välttää :) Isot pojatkin tulivat illalla hytisten kotiin ja kun mainitsimme takista, niin pojat sanoivat vaan, ettei silloin ollut kylmä kun lähdettiin :eek:

Meillä on täällä ollut suuret järjestelyt meidän makuuhuoneessa, keksittiin vihdoin paikka pienimmän isoveljen jatkettavalle sängylle. Kaksi kirjahyllyä, iso monilokeroinen lehtiteline ja mankeli saivat väistyä sängyn tieltä, mutta nyt on meidän huone sitten valmis jo vauvaa ajatellenkin. Yhdelle kirjahyllylle löytyi paikka huoneesta, mutta toinen kannettiin varastoon, myös lehtiteline sai mennä. Toivottavasti mankelille vielä joku nurkka keksitään, olisi sääli viedä sellainen vanhanajan perintökalleus ulkovarastoon pilaantumaan. Ollaan tehty sitten oikein suurinventaariota lehtien ja muun kirjahyllyssä olleen tavaran suhteen. Uskomattoman paljon sellaisiin hyllyihin mahtuu tavaraa :whistle: Paljon on vielä tehtävää, mutta ehkä huone joskus vielä tulee ihmismäiseen kuntoon. No, poika on ainakin nukkunut uudessa sängyssään hyvin, aamusta on sitten kömpinyt meidän viereen.

Tällaista tänne tällä kertaa, hyviä unia kaikille! Niin ja se täytyy vielä kertoa, että olen nyt viikon sisällä alkanut tuntea vauvan pieniä liikkeitä :) Varmaan viimeksi esikoisesta tunsin liikkeet näin aikaisin, muilla kertaa istukka on ollut etuseinämässä, ja liikkeetkin ovat tuntuneet sitten vähän myöhemmin.

Yhteistyössä