Morotus :wave:
Olen KOTONA VAPAAPÄIVÄLLÄ
Vein tytöt aamulla päiväkotiin, kävin ostamassa suklaata, sipsiä ja kokista -ja nyt katson tallennettuja sarjoja töllöstä
Voiko elämä olla mukavampaa...
Päätin eilen illalla että nyt pidän vapaata, olin taas 10 päivää putkeen töissä. Mun ihana apuemäntäni sanoi että hoitaa tän päivän kokonaan yksin että pomo pääsee lepäämään =) Huomenna teen sitten itse vuorostani 12 tunnin päivän jotta appari saa vapaapäivän -hän on sitten viikonlopun töissä ja mä TAAS vapaalla
Sen verran oli ohjelmaa tänään aamupäivällä että kävin päiväkodissa pitämässä palaverin tyttöjen lastentarhanopettajan ja Saaran puheterapeutin kanssa. Mies oli myös mukana, sen piti itseasiassa mennä palaveriin yksin mutta kun kerran mä pystyin pitämään vaparin niin mentiin yhdessä. Oli tosi ihanaa kuulla että Saara pärjää tarhassa tosi kivasti, henkilökunta ymmärtää tyttöä hyvin.
Nyt tosiaan vaan olen ja löhöän, en tee muuta kuin mussutan herkkuja ja tuijotan töllöä -
ihanaa
:attn:
Gerbera :attn: En siis tänään pysty toteuttamaan sitä jutskaa mutta ehkä huomenna jos miehesi on vielä Hesassa
Jonttulille onnea työpaikasta :flower:
Danjuskalle jaksuja kipujen kanssa :hug: Samoin töihin jaksamista :hug:
Jellonalle halit :hug: Ne miehet... :headwall: Meillä riidellään vähän väliä kasvatusperiaatteiden kanssa, molemmilla aika erilaiset käsitykset...
Kuusikon äiti: kiva lukea teidän kuulumisia, mukavaa masun kasvatusta :hug:
Unettomalle tsemppiä työharjoitteluun! Yritän tänään vastata sun kirjeeseen, jos jaksan nousta tästä sohvalta...
Epeli: miten ihmeessä säkin olet jo noin pitkällä?! Kylläpä aika rientää... Tsemppiä h-hetkeen :hug:
Peppi: hienoa että toissayö meni hyvin mutta tosi harmi taas viime yö... Yritä levätä niin jaksat taas :hug:
Koivunkäpy: toimiiko suihku vielä?
Niiskikselle hurjan paljon tsemppiä!!! Ihanaa, sulla on kohta pieni nyytti kainalossa =)
Mukavaa päivää kaikille!
Tansku (ihan yksin *tuulettaa*
)