Morotus :wave:
Höh, Saaralla on taas korvatulehdus

Se on jo kolmas pienen ajan sisällä -jos neljäs tulee vielä parin kuukauden sisällä niin saadaan lähete korvalekurille. Tosi tylsä juttu. Ei muilla lapsilla ole ollutkaan noin montaa tulehdusta ollenkaan. Raukalla on vielä 39 astetta kuumetta, nukkuu nyt siskon kanssa päikkäreitä. Mun äidillä on vapaapäivä joten se tuli hetkeksi katsomaan tyttöjen perään ja mä kävin apteekissa ja kaupassa. Tulin Mäkkärin kautta ja hain potilaalle ja sisaruksille hamppisateriat -joo joo, otin mä itellenikin...

Toivottavasti Saara tulis nyt pian kuntoon, en millään voi olla ke-pe pois töistä kun mun pitää opettaa mun sairauslomasijaista työnjohtohommissa. Ai niin, mun lähin esimies soitti ja kysyi että kai mä nyt sitten olen palaamassa takaisin sinne entiseen työkohteeseen -mua kuulemma niin kaivataan siellä

Tulipas aika hyvä mieli siitä puhelusta

En vielä tiedä mitä tehdä...
Peppi: Samille onnittelut :hug: Me syödään viiden maissa klassiset nakit ja pottusalaatit. Sitten piti lähteä koko poppoon voimin ampumaan raketteja naapureiden kanssa mutta mä taidankin jäädä tyttöjen kanssa katsomaan ikkunasta raksuja. Mies lähtee poikien kanssa kuuden jälkeen ulos -ne osti yhteisesti kassillisen raketteja. Illemmalla mussutetaan kaikkea hyvää: sipsejä, keksejä + homejuustoa, viinirypäleitä, porkkana- ja kurkkupaloja jne.

On mulla pari siideriä kyytipojaksi
Jellona: suolaisena ehdottaisin esim. pieniä coctail-piirakoita munavoin kanssa, croissantteja joko nakeilla tai ilman (kaupasta saa sellaista valmista croissant-taikinaa -nakki sisään ja rullalle, voidellaan ja uuniin -> tosi hyviä

) tai sitten vaikka kolmioleipiä kinkku-, tonnikala-ja kanatäytteillä.
Danjuskalle jaksuja :hug:
Tiukuliinille ja perheelle onnea uuden kodin johdosta :flower: Mukavaa loppuraskautta ja tsemppiä h-hetkeen :hug:
Onpas täällä ihanan hiljaista

Pojat katselevat miljoonannen kerran jouluna saatua Simpsons-leffaa ja tytöt tosiaan nukkuvat. Mun kahvi taitaa olla valmista joten taidanpa mennä hörppäämään kupillisen
Aivan ihanaa olla taas teidän seurassa tiiviimmin
Tansku & porukka