JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

Epelis, voi kökkö.

Smirge, muistin postissa että jotain jäi, vien huomen postiin..

Typerää ei tullu tänäänkää tilaus, pöh.

Kaupat tyhjennetty, kävin myös massanlisääjää, saas nähä kui akan käy.

Meillä on pienimuotoinen ruuhka mäellä, näky naapurin pihassa olevan n.50autoa, siel on filmifestarit, kattoovat lieksa elokuvaa.. oiskohan siel hyvää ruokaa jos menis kuokkimaan :LOL: ja toki kattomaan elokuvaa, olen lähes sukua julkkikselle kun tämän kyseisen elokuvan ohjaaja asuu vähän matkan päässä ja tällähetkellä naapurissa kyläilee, tosin jotai teatteri porukkaahan nuo naapuit on.. ja perisuomalaiseen tapaan toinen naapuri hillu pihalla kylpytakissa matkalla saunaan :LOL:

Toivottavasti kakarat sammuu illalla kiltisti mä tahon herkutella rauhas..

Harmittelut epeli kurjan iltaohjelman johdosta :hug: ..toi on niin tyypillistä. Toivottavasti homma meni kuitenkin suhteellisen nopeasti!

Halaus kaikkien allergikkojen urheille äideille! Siskon lapsilla on lukuisia allergioita, ja tuntuu että mitään hyvää ei voi leipoa niille. Muutenkin tuskaisaa kun uusia allergioita todetaan. Höh.

Kaizalle jaksamista, olis muuten kiva taas nähdä jos tässä joskus joku tapaaminen järjestyy! Jäitte niin mukavina mieleen, sekä sinä että Niiskuneiti silloin Turun keikalta!!

Peppi:Viikonloppuna mennään tuttavaperheen luo koko lauantaiksi, kun mies on luvannut rakentaa heille samanlaisen keinutelineen pihalle kuin mitä hän on rakentanut Amandalle. Me vaimot siellä sitten juorutaan, isommat tytöt saa leikkiä yhdessä ja meidän vauva saa tervehtiä tuon ystävävaimon vauvamahaa, jonka pitäis poksahtaa joulukuussa :D .

Ja niin, meidän pienokaisen nimeksi tulee :heart: Julia Ida Elina :heart:

Kas nyt meen taas etsimään unelmieni takkaa netistä, hyvät yöt kaikille!

jemma

Peppi, juu, meillä löytyy ihanat pullukkajalat ja kaksoisleuat ja kaikki :D Katsoin neukkakortista Allun ja Jullen 3 kk mitat ja kyllä tää painossa veti pointsit kotiin :D , pituudessa kyllä jäi puoli senttiä Jullea jälkeen, eli lyhyin kaveri on :D Pienin ja pullein :heart:

Jemma, kiva nimi tulee teidän typykälle!!

Epelis, kurja juttu! Toivottavasti saat loppuvkl viettää rauhassa!

Nyt mä hyppään miehen viekkuseen katsomaan tallennuksesta sarjoja, iiiiison namipussin kera :p Pikkupoikaset on unten mailla :heart:

Vihdoin ja viimein poju hiljeni. Sami nukkuin tunnin silloin iltapäivällä. Kyllä vaan normaalirytmi on poikaa. Jospa huomenna taas onnais paremmin.

Täällä o armoton suklaansyönti käynnis. Terkui vaan käpärille :wave: :p

Ehtoota tai yötä :D

Ihan miten vaan ;)
Onpas taas ollut meillä ohjelmaa,tänäänkin koko päivä jotain touhuttu.
Iltapäivästä iltaan saakka oli vieraita,ihan kiva kyllä,varsinkin kun mies lähti mökille enkä jaksanut sinne mukaan lähteä :)

Olin tänään lääkärissä päänsärkyjeni takia,sain lähetteen labrakokeisiin ja röntgeniin ensi viikoksi,sitten uudestaan vastaanotolle ja katsotaan mitä sille särylle tehdään.Sain jotain parempaa lääkettä nyt siksi aikaa kunnes selviää mistä säryt johtuu :/

Peppi:Viikonloppu suunnitelmiin kuuluu huomiseksi äitin luokse menoa,kaupoissa kiertelyä ja oleilua muuten vaan.Sunnuntaina meinasin siivoilla ja mennään kerholaisen kirkkotapahtumaan kuuntelemaan heidän lauluaan siellä :)
Oskari nukkuu omassa huoneessaan,yksin.
Tytöillä on yhteinen huone,mutta Oskarilla oma :)
Oskari on nukkunut omassa huoneessa tammikuusta saakka ja hyvin nukkuu,ovi tietty on auki ja univalo sillä siellä on että pimeää siellä ei ole,ja se taas johtuu siitä että itse pelkään(en tiedä miksi)nukkua pimeässä joten en tykkää että lapsetkaan nukkuvat :ashamed:

Jemma:Tuleekin ihana nimi vaavelille :heart: :)
Epelis:Olipas harmillista että jouduit nyt ajelemaan pitkän matkaa... :/

Nyt pitää varmaan mennä nukkumaan :wave:

Öitä!

Pikkasen ehdin jotain kirjoitella...on ollut tähän mennessä huisketta koko yö. uni maistuisi jo nyt ja aamullakaan en viitsi ehkä heti käydä nukkuu.

Siis kun pojat lähtee s-linnaan puolenpäivän jälkeen ajelee niin on kiva olla heidän kanssaan aamupäivä ja käydä sitten rauhassa nukkuu,kun talo hiljenee. pojat tulevat vasta sunnuntaina iltapäivällä kotia. Minä en siis harmikseni mukaan pääse, kun on nää pirun yövuorot. olisin muuten tullut moikkaa lillukkaa ja jonnaa. =)

peppi, meillä pojat nukkuu omissa huoneissaan. mikkis lähempänä meitä ja aleksi kauempana. ja meillä ei ole missään valoja ainoastaan aleksilla on oma valo sängyn yllä minkä ite saa päälle ja pois, mut yleensä pimeenä siis on. me ite vanhemmat osataan parhaiten nukkuu pimeessä ja pojatkaan kun ei öisin kummemmin liikuskele niin pärjätään. mikkis siirty sillo vuosi sitten elokuussa omaan huoneeseen. samassa huoneessakin varmaan pärjäisivät mutta kun tilaa on niin nukutaan näin. =)

jemma, ihana nimi tulee teidän tytölle. kiitos kivasta kirjoituksesta yhteisössä. =) jaksamisia kaikkien arjen askareiden ja gradun kanssa. :hug:

Minnille nimpparionnittelut!! :flower: :hug: mitähän teille oikein mahtaa kuulua?? :wave:

meidän viikonloppu siis kuluu siivillä. ensi vkolla on onneksi taas mukavampaa onneksi. =)

olenkohan minä edes kävylle muistanut vastata kun niistä ralleista kyseli...hyvin niissä meni, mukavaa oli sen muutaman tunnin mitä nyt yhtä pätkää käytiin kattoo ja vähän huoltoparkissa. pojilla oli mennyt hoitopaikoissaan hyvin ja mulle maistu la iltana viini oikein mukavasti. ei tartte vähään aikaan käydä taas missään. kiintiö hetken täysi. :D

mut nyt on varmaan mentävä taas jatkaa...oikein aurinkoista ja pirteetä viikonloppua kaikille! mulla se menee hiukan ohi. :whistle: :hug:

HuoHmenta |O

Yö meni toooooosi huonosti :'( :eek: :( Alkuyön lapset nukkuivat suht hyvin, mut minä en!! Sami kuorsas ja kääntyili ja piti kummallista ääntä koko ajan :kieh: Sit heräs Joonatan, rauhoittui ekalla kerralla suht nopeaan, Rasmus heräili tässä välissä monet kerrat ja Joonatan heräs uudestaan itkien, rupesi joka kerta itkemään, kun huoneesta koitti pois lähteä :eek: Sinne oli siis jäätävä, Sami haki peittonsa ja meni Jontun luo. Rasmus heräsi vähän ajan päästä ja mä en saanut sitä rauhoittumaan millään! Hain Samin ja ite menin Jontun luo, kun se rupesi taas itkemään :| Siinä sit makasin kovalla lattialla koko loppu yön :/ Rasmus heräsi jo klo 6, Sami lähti sen kanssa kaupassa käymään (joskus 7 aikaan...), Joonatan heräs seittemältä, köllöteltiin siellä sen huoneessa puolisen tuntia j apoika tuntui KUUMALTA!!! :eek: :eek: Sami sanoi, että yöllä tuntui tulikuumalta :'( Ei voi olla totta!!! Nyt ollaan taas oltu muutamat päivät terveinä niin taasko se alkaa???? :headwall: :( Mä en JAKSA!!!!!!!!! Enkä kestä, enkä ala. HIRVEETÄ. KAMALAA.

Epelis: Voi kuinka tylsä juttu :(

Jemma: Ihana nimi tulee teidän tytölle :heart:

Tinttamooses: Kerrohan sit, kun saat tulokset :hug:

Jellona: Jaksamisia yötöihin taas lähettelen :hug:

Nyt en jaksa muuta, tulis vaan valittamista. Meen antaa Jontulle puuroa, sen jälkeen mittailen siltä kuumeen... Meidän oli tarkoitus mennä tänään leffaan, mut saas nähdä, kuin senkin nyt sit käy :(

Kämpästä löyty oksennusta ja paskaa kun heräsin, ihanaa kun koiran maha on sekasin..
Yön nukuin ku pieni murmeli, kiitos illalla otetun napin, joka ei kyllä muuten auttanu..
Jontulle paranemista!
Nyt kotihommien kimppuun, ei ne näköjään itekseen tekeydy vaikka oon sitä viikon odottanu. |O

päivää!

Käpäri :hug: .

Peppi meilläkin on Samilla kuumetta. Sami nukkui tosiaan eilen tunnin ja heräsi sitten ja huusi ainaksin reilu 5 minsa putkeen. Poju ei meniannut millään rauhottua ruokapöytään, joten annoin sitten yhden Pamol F tabun. Se auttoi.
Sitten Sami nukahtikin illalla vasta ennen yhtätoista. No yöllä heräsin kolmen jälkeen siihen, että poju huusi vettä. Menin sitten antamaan ja sillin Sami oli tuli kuuma. Joten annoin uuden särkytabletin. Sitten siitä tunnin päästä Sami nukahtikin, mutta nukkui sitten puol kymmeneen.
Aamupala ei maistunut, mutta onneksi poju joi sitten hyvin ja nukkui tunnin päikärit taas tabletin voimalla.
Nyt äsken Sami söi lounaaksi makaroonia, jotka ryyditin kasvisliemikuutiolla ja öljyllä, sekä marinoituja valkosipulin kynsiä makrujen lisäksi. :D . Nyt kuume tuntuu laskeneen jonnekkin 37,5 alapuoelle, kun se aamupäivällä oli vielä yli 38 astetta.
Tuossahan tuo poju touhottaa noppien kanssa, mutta selvästi näkee että toinen on kipeä.

Tervehdys ystävät! :wave:

Kiitoksia kovasti kaikille vauvaonnitteluista, kultaisia olette!!! :hug: :)

Kotona ollaan oltu vauvan kanssa torstaista asti ja oikein hyvin sujuu. Vauva viihtyy hyvin tissillä, sairaalasta kun lähdettiin, niin paino oli enää n. 100g syntymäpainoa vähemmän. Yötkin nukkuu kohtalaisesti, on nyt molempina öinä nukkunut mun vieressä, kun ei oikein aina meinaa omaan sänkyynsä rauhoittua, jos ei sitten aivan unessa ole. No kaipa se siihen pikkuhiljaa tottuu... :) Maanantaina jo tulee neuvolantäti kotikäynnille. Synnytyskertomuskin on kyllä jo paperilla, mutta pitäisi se vielä koneelle naputella, kunhan jossain välissä kerkeän ;) Äsken kävin laittamassa joitakin kuvia yhteisöön! :wave:

Pikaista paranemista kaikille kipeille! :hug: Joonaskin on jo muutaman päivän ollut vähän nuhassa ja yskässä...nyt kai alkaa jo helpottamaan, oikeastaan yskä enää vaivaa, tänään ei ole tarvinnut kertaakaan nenää pyyhkiä =)

Nyt valitettavasti jää kommentointi, vaikka kaikki juttunne olen kyllä lukenut :) Pitää lähteä vähän paikkoja järjestelemään, kun n. tunnin päästä tulee mun äiti ja mummi kyläilemään. Molemmat pojat nukkuvat tällä hetkellä ja mies on ulkohommissa.

Palailen taas paremmalla ajalla! :wave:

Mukavaa viikonloppua kaikille! =)

-Niiskuneiti ja "Jesse" 5vrk-

Välikausihaalareista, täällä löyty kaupasta sekä lassiee että remua, reimaa en kattonu kun en käytä :ashamed: Sittarissa oli syys ja talvitaminetta plussakortilla alessa, ostin molemmille remun hatut kun halvalla sai..

Synttärit juhlittu, kakku oli hirveetä, siis niin imelää jotta jos oisin ilenny ni oisin jättäny syömättä ja kahvi sen verran tujua jotta jäi puolet juomatta ja silti meni maha sekasin |O

Täällä Rasmus herännyt, Jonttu vielä nukkuu, sillä oli ennen päiväunia vielä 38,4 kuumetta, laitoin supon... Toivoisin niin, ettei tämä menis Rasmukseen ja jospa vielä olis vaan joku tän päivän kestävä juttu vaan :ashamed: Mua ihan oikeesti hirvittää, että miten jaksan... Ja tietenkin säälittää lapsetkin, ei niille oo kivaa olla koko ajan kipeänä! En ymmärrä, että mistä toi kuume oikein tuli. Ei olla käyty MISSÄÄN, missä oltais oltu kipeänä... Ellei sit jostain kauppakeskuksesta tarttunut... Tiedä häntä.

Kiitos Koivunkäpy :hug:

Smirgelaine: Paranemisia Samillekin!!

Niiskuneiti: Ihana, kun kävit kuulumisianne kirjoittelemassa! Olis kiva kuulla, miten Joonas suhtautuu vauvaan? :) Onko tuo "Jesse", virallinen vai vaan työnimi? Sopis kyllä hyvin Jesse ja Joonas :D

Rasmus konttailee pitkin kämppää, se on hauska, kun ei sitä enää löydä, jos ei koko aikaa seuraa, missä menee :D :heart: Nyt repii verhoja tuolla huoneessa... :whistle:

Mitäs muiden viikonloppuun? :attn:

Peppi: Voi jaksamista sinne kovasti!!! :hug: Kyllä vauvasta taitaa Jesse Matias tulla :heart: Joonaksen toinen nimi kun on Mikael, niin on sitten molemmat JM:iä :D Joonas suhtautuu pikkuveljeensä oikein hienosti, koko ajan hokee vauvaa (haa :) ) ja vähän väliä käy vauvaa silittelemässä tai katsomassa, kun vauva nukkuu :heart: Tietenkin välillä meinaa koskea vähän liian kovakouraisesti, mutta se kai asiaan kuuluukin ;)

Mitäs tosiaan muille kuuluu? :whistle:

iltaa

Tatu unten mailla ja ite tulin pikaseen pyörähtämään..

Niiskuneiti:
Voi miten suloinen vaavi :heart: Laitahhan kertomusta kun vaan kerkeät.

Mikäs Kävyllä??? :hug:

isä ja mies lähtivät käymään tuopposellisella ja me ruetaan jotain pelailemaan äitin ja siskon kans.
aamulla kierrettiin kirppikset ja ulkona touhuttu iltapäivä kun ihana ilma :D
ja pesty koiria jotka oli jossain märännöksessä pyörineet joella :x

Tatu on ihan innoissaan kun ukki ja mummo käymässä =)

sen verran vielä että Kattinka tulehhan kuulumiset kertomaan kun kerkeet!

Jemmasta
oli mukava lukea. Ihana nimi tytöllä :heart:

Peppi kyseli nukkumapaikasta... Tatu nukkuu omassa huoneessa, johon on ovi meidän makkarista. tais viime syksynä muuttaa sinne jollon unet rauhottu väliaikaisesti...
Nyt on onneksi taas useemman yön nukkunut kunnolla.
jaksuja sulle öihin, :hug:

Mutta nyt menen. sori vähäinen kommentointi...

Moikkelis :)

Kotiuduttiin äidin luota kymmenen maissa,tai vähän ennen.
Lapset nukahti autoon joten sain ne heti maate...
Hain tytöille tuttavalta vanhan kampauspöydän,oli ihana :)
Nyt olen suunnitellut tekeväni olkkarin seinälle ison kangastaulun,Sattuuko kellään olemaan sellaista?
Jos on niin millainen ja oliko helppo tehdä?
Mun mummilla on ihania vanhoja kankaita joista saisin tehtyä...
Ensin ajattelin että teettäisin lapsista jonkin kuvan kankaalle mutta se näyttäis olevan todella kallista,joten sen saan unohtaa,ihana se kyllä olisi =)

Huomenna aamusta mennään sinne kirkkoon ja mies kotiutuu varmaan heti aamupäivästä =)
Peppi:Voi teitä,jaksuja sinne :hug:
Koivunkävylle myös jaksuja :hug:
Niiskuneiti:Ihanan suloinen pieni vauveli :heart:
Hurjasti onnea vieläkin toivottelen,tulehan kertomaan synnytyksestä kun vaan ehdit :)

Nyt taidan mennä suihkuun ja painun maate ;) :wave:

Öitä!

täällä taas. puolet yöstä jäljellä ja sit pääsee nukkuun ihan heti omaan sänkyyn. vielä sit yksi yö. no nyt nää alkaa jo sujuun vanhalla mallilla niinku sillo aikoinaan jolloin valvoin 5 yötä putkeen vuodeosastolla. nykyään en halua moista.
tänäänkin oli pakko koko aamupäivä melkein loikoilla ja auttaa vaan pojat pihalle, sit nukuin pari tuntia. auttelin ruoka jutuissa ja pojat matkaan sit kävin puol 1 takas nukkuun. Puol 5 maita nousin sit laittelee hiukan kotia kuntoon ja ilta menikin siskoni luona. Pojilla on mennyt reissussa hyvin. =)

pepille, kovasti jaksuja!! :hug: :hug: toivotaan että rasmus säästyisi taudilta ja jonttukin nopeaan paranisi. rankalta kuulostaa.

niiskuneiti, kiva kun alku vauvan kanssa on sujunut hyvin. suloinen kuva. meidän yhdellä kaverilla on pojat joista vanhempi Jesse ja nuorempi Joonas. mukava yhteensattuma jotenkin. :)

käpyselle, pirteyttä sunnuntaihin! :hug:

ihanaa kun ensi vkolla on ti ja ke vapaata. keskiviikkona ollaan menossa päiväksi mun kaverin luo, jolla kolme lasta nuorin vasta syntyi heinäkuussa. Tiistaina ollaan vaan ja touhutaan. maanantaina meinasin yrittää jaksaa yövuoro nukkumisen jälkeen siivoilla suht kunnolla, kun pojat on hoidossa. meillä on aika järkyn näköistä.
Meillä ei pysty imuroimaan silloin kun mikkis on kotona/sisällä. se oikeesti koko ajan hidastaa touhua..istuu imurin päällä, painelee nappeja, yms.. :attn: :)

onko muilla muuten pikkuset miten innokkaita palapelin tekijöitä? Mikkis tykkää tehdä nuppipalapelejä melko moneen kertaan ja melkein päivittäin. onnistuukin niissä jo aika hyvin.

eipä tässä hirveesti taas aivot toimi enempää, joten jatkan taas ensi yönä...
kaikille oikein mukavaa sunnuntaita jaksuja ja pirteyttä! :hug:

Huomenta!

Eilinen menikin sit ihan kivasti, Joonatan nukkui tosi pitkät päiväunet, herätin vasta 16.20! Sen jälkeen ei ollutkaan kuumetta, illalla tuntui vähän lämpimältä, mittasin kuumeen, oli vaan 37,4, enkä nyt tiiä, että onko se mitään pyllystä mitattuna...

Lähdettiin sit suunnitelmien mukaan käymään leffassa, kun Jonttukin oli niin pirteä ja hyväntuulinen. Miehen äiti tuli tänne poikia hoitamaan.

Illalla Jontun nukkumaanmeno venähti, johtuen pitkistä päiväunista. Oksensi sitten illalla puuron ja aika paksua limaa tuli myös :x Nukahti sen jälkeen aika nopeaan, joskus 23 aikaan/jälkeen.

Aamulla Rasmus heräs 6 vähän jälkeen ja Joonatankin jo klo 7.

Tänään ei oo tuntunut poika yhtään lämpimältä ja on pirteäkin, hyvällä tuulella. Söi ison lautasellisen jo puuroakin, kun mahassa kurni.

Jos on näin hyvänä niin mennään varmaan tohon lähipk:n pihalle, siellä on jotkut "riennot" :D Kahvia, pullaa ja lapsille tekemistä, oliko siellä joku poliisi- tai paloautokin... :)

Niiskuneiti: Ihana nimi tulee pikkuiselle, Jesse Matias :heart: Kiva, kun Joonas suhtautuu noin ihanasti pikkuveljeensä :) Ihania kuvia oli yhteisössä ja profiilissa :heart: Näkyykö pojissa jo nyt samaa näköä vai onko erinäköisiä? :)

Mites Tigrulla, onko pojat toistensa kanssa samannäköisiä? Mitä teille muuta kuuluu?

Entäs Gerberalla, onko teidän pojat samannäköisiä, kaikki kolme? Vai onko jokainen ihan itsensä näköisiä? Tai joku äidin ja joku isännäköinen... =)

Koivunkäpy: Onko jo parempi mieli? :hug: Miten teidän yö meni?

Danjuska:
Mukava, kun teillä on mummo ja ukki kylässä ja tätikin :)

Tinttamooses: Kiitos jaksuista :hug:

Jellona: Kiitos sullekin jaksuista :hug: Kiva, kun käyt aina meille yöllä kirjoittelemassa, kun olet töissä =) Pitäis muuten ottaa meidänkin esille nuo nuppipalapelit tai ainakin yksi niistä :ashamed: On taas jäänyt kaapin pohjalle, kun jouluntienoihin saatiin niin kauheesti uusia leluja et oli pakko osa laittaa kaappiin :whistle: Muuten oltais hukuttu niihin...

Mut nyt meen kohta Jontun kaa kylpyyn :wave:

heips

onpas hiukan tokkurainen olo kun tuli torkahdettua Tatun päikkäreitten aikaan..

On muuten nyt parina päivänä nukkunut päikärit ilman vaippaa ja toistaiseksi on vahingoilta vielä vältytty.
Pää asiassa vaippa on vaan öisin ja ulkoillessa.

Porukat lähtivät puolenpäivän maita ajelemaan kotia ja ikävä on jo nyt.
Välillä tuntuu että olisi mukavampi asua lähempäsä sukulaisia.

Kohta olis tarkoitus ulos lähteä.. sää on vähän tylsän harmaa mutta ei kuitenkaan sada.

Roope on vähän allapäin kun kaverit lähti pois.. tykkäs siskon koiran kanssa riehua.
Ja pinseristä oli eilen illalla päänvaivaa kun päätti lähtee naisiin tuohon naapuriin :LOL: pieni koira mutta suuri eko :LOL:
oli muuten just Tatulle sopivan kokoinen koira talutettavaks =)
Tykkää taluttaa hirveenä Roopea mutta jotnekin näytti sopusuhtaisemmalta kun Kössiä talutti :D

Jellona:Meillä Tatu ei pahemmin palapeleistä perusta.. sillon kun yhden osti, teki sitä sillon tällön mutta nyt unohtunut tuonne..
menee aika kausittain nämä mielenkiinnon kohteet.
Joku aika sitten oli vielä ihan mahdoton kirjojen lukia niin nyt on nekin jäänyt ja tykkää kun lauletaan jne..

huomenna ei onneksi aikaista nousua ole.. mutta eipä illastakaan juuri jää oikein aikaa tehdä mitään kun vaille 7 olen kotona.

juuh mut jos sitä alkas sinne ulos lähtöä kohta tekemään.

Voi kerpele, en paremmin sano... kirjoitin äsken toooosi pitkät pätkät ja olin melkein valmis, kun sitten ITSE vahingossa painoin jotakii ja kaik hävis... |O

En jaksais uudestaan kirjoittaa, mut jos nyt en kirjoita, niin en sit muista myöhemmin mitä piti kirjoittaa... Mut nyt lyhentelen :D

Peppi, meidän omaan silmään pojat on eri näköisiä. Useat kyllä ovat sanoneet, että Aleksi ja Julius ovat kovasti minun näköisiä. Werneri on tullut ainakin tummemman ihonsa ja tummien hiustensa puoleen mun äidin sukuun. Muutoin siitä ei kyllä moni ole osannut sanoa, että ketä hän muistuttaisi. Pikkuruisten makkaroittensa puolesta vissiin mua :D
Sitä mun on pitänyt kysyä, että kuinka pitkä sä olet? Minäkii halluisin käyttää S-koon vaatteita! Ei sulla hirveästi voi massua olla, kun noin pieniin vaatteisiin mahdut! Taitaa sun silmät tehhä tepposia!

Jellona, meillä Julbe on jo aikas kauan tehnyt nuppipalapelejä, tykkää kovasti. Tekee ja kumoaa, tekee ja kumoaa jne :D Tosin meillä on vaan 3 palapeliä, joten alkaa ilmeisesti vähän tympiä... uusia pitäisi ostaa, mutten koskaan muista. Ehkäpä synttäriksi tai joululahjaksi sit.

Kattinka, tulehan kertomaan kuulumisia!!

Niiskikselle toivottelen oikein ihanaa vauva-taaperoarkea!! Minusta on tosi ihanaa, kun meidän pikkupoikasilla on pienehkö ikäero! Toisaalta jos vauva olisi vaativa, niin voisin kyllä olla toista mieltä :D Jesse Matias on tosi ihana nimi! Juliusta kun odoteltiin, niin Jesse-nimi vilahteli meidän ehdotuksissa. Juliuksen kaverin nimi on Jesse.

Vkl on ollut erittäin työntäyteinen. Olen siivonnut kunnon siivouksen (mun ns. viikkosiivous menee usein ihan suursiivoukseksi saakka...), silitellyt pyykit, leiponut, shoppaillut jne... tänään vasta tuossa neljän jälkeen istahdin aloilleni. Mut nyt ensi viikon vedän lonkkaa ja ulkoillaan poikasten kanssa ja käydään shoppailemassa sokkarin 3+1 päivillä. Mun nuorempi pikkuveli tulee vissiin tiistaina tänne meidän iloksi! Mies on koko viikon poissa. Lähti itseasiassa jo tänään.

Pitäkeehän siskot peukkuja pystyssä... kerron loppuviikost auttoiko teidän peukutukset! Ja syynkin miksi jouduitte peukuttamaan :D

Nyt menen :wave:

Iltapäivää!

Meillä ollaan vielä kipeitä :( . Poju nukkui eilen iltapäivällä vähän väliä pikkupätkiä ja kuume nousi taas 38 asteeseen. Yöllä heräsi pariin otteeseen ja neljän jälkeen syötiin aamupalaa. Mutta onnkesi nukahti uudestan. Nukkuikin taas kymppiin asti ja sitten ei ollutkaan enää kuumetta, mutta taasen päikkyjen jälkeen pojua taas särki ja kuumetta on tossa 37,5 tienoilla.
Kattoo nyt oisko jo huomenna kuumeetoon päivä.

Heippa!

Eilen illalla kirjoittelin pitkät pätkät, mutta sitten se hävisi vaan johonkin, enkä jaksanut sitten laittaa mitään, vaan lähdin saunaan. Takana olis oikein kunnon työvko, ti ja tänään vapaapäivät. Kivaa totuttelua sitten tammikuussa alkavaan työelämään =) Vaikka nyt olikin sellaisia vuoroja, ettei normaalisti oikein vois suunnitella työvuorolistaan, yövuoron jälkeen kyllä on pakosti oltava vapaata. (Kiitos Danjuska yövuorojaksutoivotuksista, luinkin yöllä, mutta meillä ei oikein viitsi alkaa kirjoitella mitään, kun tilanteet muuttuu yhtäkkiä =) täydestä rauhasta kovaan kiireeseen siis) Töissä vielä sattui melko kiiruiset työvuorot muutenkin, että ihan ansaitulta tuntuu vapaapäivä. Harmin paikka vaan, Otolle nousi kuume eilen iltapäivällä. Toinen silmä vetistää, muita oireita ei oikeastaan olekaan. Paranemista vaan ja terveisiä muillekin kipeille :hug: ja kipeyksistä tuli mieleen Pepille, että 37.4 on normaali lämpö pepusta mitattuna. Toivottavasti ei nyt tuliskaan enempää kipeäksi Joonatan!

Jellona; meillä ei Otto ole kovastikaan tehnyt nuppipalapelejä. Autoilla, mopoilla ja traktoreilla leikkii vaan. Ruoan kanssakin pitää alkaa leikkimään, kun ei ole enää nälkä. Kova pärinä käy vaan. Vai 5 yötä putkeen, huhhuh! Mäkin olin ennen parempi valvomaan, nyt 3 yötä on kyllä aika max.

Kasvatusperiaatteista on ollut juttua. Meillä pääpiirteittäin samat, pikkujutuista on kyllä useinkin sanomista. Suurin ristiriita taitaa olla se, että mun mielestä lapsille pitää sanoa ja näyttää, että rakastaa heitä ja että he on maailman tärkeimmät asiat meidän elämässä. Mies kyllä rakastaa heitä hirveästi, muttei jostain syystä sitä niin usein ja helposti näytä. Lieneekö sitten syynä, että hänen lapsuudenkodissa ei ole niin avoimesti näytetty tunteita. En tiedä.

Niisku ja Jemma
; ihanat nimet tulee teidän pienille :) Voi kuinka söppeli vauva profiilissa Niiskuneiti! Yhteisöön en jostain syystä nyt pääse katsomaan. Synnytyskertomusta täälläkin odotellaan, kun ehdit laittaa.

Tinttamooses; mulla ei ole sellasta pingotettua kangastaulua, kavereilla on ja on kuulemma helppo tehdä. Ja hieno! Itsekin on pitänyt pitkän aikaa tehdä, kangaskin olis valmiina, mutta tällasissa asioissa olen tod. saamaton :ashamed: Varmaan hieno tulee kyllä tuollaisesta vanhasta kankaasta!

Mitähän vielä piti? Niinku tässä ei olis jo tarpeeksi... Meillä oli mun pikkusisko eilen lasten kanssa, kun olin töissä ja mies jossain työpaikkansa yu-kisoissa :D Pe oli mun pikkuveli, kun oltiin töissä hetki päällekkäin (ei siis kirjaimellisesti, vaan työajat meni päällekkäin muutaman tunnin). Etenkin tuo mun veli on Oton idoli. Sanoi mulle vaan olevansa Kimmon poika, kun tulin kotiin, eikä tullut heti edes syliin =)

Nyt ei muuta, kuin että ihanaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille :)

Ai juu iloisia uutisia.

Miehen serkku oottaa ensimmäistä lastaan, on saman ikäinen kuin minä ja la. on tammikuussa. Kiva kun vauvoja syntyy, mutta onneksi se en ole minä (ja onnkesi mä olen mun kullanuppuni jo kerennyt saamaan ) :whistle: :LOL: ;)

Yhteistyössä