JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

Haistakoon nää sivut pskan, kirjotin romaanin, lähetin ja pamahti ruutu valkeeks. Tiivistelmä: iskias vaivaa, vasen jalka on puoliks poissa pelistä, sain repullisen lääkkeitä ja pohdin kui pärjään huomisen saikulla..

Lisää suklaata koneeseen se poistaa kipua.

Pojat nukkuu. Ite lepäilin äsken sohvalla, mut vihastuin, kun ensin heräs Joonatan, rauhoittui onneksi pian ja nukahtikin, sit menin taas lepäämään niin Rasmus heräsi. Sain senkin piiitkän nukutuksen jälkeen nukahtamaan takaisin ja nyt toivoisin kovasti, että nukkuis hyvin niin ei tarvis illalla ottaa enää pikkutorkkuja...

Me lähdetiin poikien ja koiran kanssa lounaan jälkeen lenkkeilemään, pysähdyttiin leikkimään tuohon lähipuistoon, Rasmuskin konttasi maassa, pyydysti lehtiä tumput käsissä, oli aikas suloinen :D Molemmat pojat myös keinuivat, Joonatan oli vähän huolissaan, kun en antanut kunnon vauhteja myös Rasmukselle :whistle: :LOL: Rasmuskin tykkäs olla keinun kyydissä :) Oli kyllä tosi ihana ilma! Puistoilun jälkeen kierrettiin vielä koko Saunalahti ympäri :D

Koivunkäpy: Jaksamisia kovasti :hug: Toivottavasti paranisit pian!!!!

Tigru: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Harmi tota Aten pelkäämistä :/ Meillä ei oo semmosta ollut, mutta jospa se nopeaan menisi ohi! Joonatan pelkäs pienempänä, n. 1v:nä imuria, nykyään rakastaa sitä :whistle: Sen mielestä on niiiiin hauskaa, kun äiti yrittää muka imuroida poikaa ja kun Viivi murisee ja koittaa purra imuria :whistle: Sille räkättää aina ihan hirveesti :D Toivottavasti sait levättyä!

Tulkaahan muutkin kirjoittelemaan :attn: Siru, huhuuuu :attn:

Millaisen saaliin saitte Lillukka?

Metku, ehtisitkös joskus taas kuulumisianne laitella?

Neve, kirjoittelehan lisää toki!

Pirre, miten teillä jaksellaan?

Uneton, alkoiko sulla nyt se harjoittelu, miten on ekat päivät menneet?? :attn:

Lumikarpalon kuulumisia olis myös kiva lukea, kuten myös JEMMAN!!!

Pääsispä pian lukemaan Niiskuneidin synnytyskertomuksia ja näkispä pikku poitsusta pian kuviakin :heart:

Ei taida Rasmus nukkua :kieh:

Paljon paljon ONNEA niiskuneidin perheelle pikku prinssistä!! :hug: :flower: :hug:

nyt ei oikein muuta ehdi kun töissä olen, mut yritän toisella kertaa lisää. viikonloppuna ainakin on kolme yötä peräkkäin että viimeistään silloin.
:wave:

Enemmän kuin hermoja kiristävä päivä takana :kieh:

Peppi85 koulussa edelleen, tän ja ens viikon vielä.
Työharjoittelu alkaa 22.10. :wave:

Tigru meillä Peppi pelkää nykyisin imurin ääntä. Ennen ei ollut moksiskaan ja nyt tosiaan on kauhuissaan.
Esikko pelkää mehiläisiä ja ötököitä yleensäkin, ikää 7 vee
:whistle:
Tahtotyttömme eli 3 vee taasen pelkää poran ääntä :wave:

Peppi85, oot kyllä tosi pienikokoinen jos oot s ja 36 koon vaatteita käyttävä, wau.....

Mitähän kauan poissa olleille kuuluu?
:wave:

Peppi muistelen, että mun piti kans opettaa pojulle, että nukutaan yhteen putkeen toiset päikkärit. oo vaan sitkee, niin kyllä Rasmus oppii sen, ettei oo tarkotus kukkua.

Mää saan vasta huomenna helpotusta mun suklaanhimoon. Ois tarkotus mennä huomenna Isoon Omenaan ostoksille.

Käpärille
pikää pinnaa ja voimia täältä

heips

Ihana aurinkoinen syyspäivä! Tultiin juuri muskarista ja mies ulkoilee Onnin kanssa.

Kuusikonäiti ymmärrän harmituksesi, me äidit ollaan syyllisyysimureita, MUTTA et sä millään voinut tietää että on käynyt pahemmin, jos ei oireillut isommin. Kuinka olet nyt voinut raskauteesi liittyen, onko raskaudet olleet samantyyppisiä/helpontuneet/ vaikeutuneet sitä mukaa kun lapsia on tullut lisää?

Me saatiin eilen 3 litraa karpaloita (Peppi :wave: ) ois ollut vielä paljon enempikin, mut siinä rajoilla oli et onko kypsiä vai ei. Poimitaan jonkin ajan kuluttua lisää jos saadaan joku lapsenvahti. Ihana oli kun oli suomaisema, joutsenet vaan äänteli ja muuten ihana hiljaisuus.

Peloista Tigru ja muutkin meillä Onni hieman pelkää isompia autoja siis rekkoja, sanoo että HUI. Mummolareissulla pelkäsi sellaista toisessa mummolassa ollutta "ukon kuvaa", se piti lopulta piilottaa koska näki siitä parina yönä painajaisia ja sanoi aina että ukko hui.

Meillä yöunet meni Onnilla huonommiksi mummolassa. Normaalisti on nukkunut viime ajat suht hyvin, kömpinyt aamuyöstä meidän viereen vaan. Mutta nyt mummolassa oli ensin noita ukkopainajaisia, sitten ikävöi isäänsä niin että ihan itki yöllä parikin kertaa "titi ei oo" ja nyt sit kun tultiin kotiin, niin on ollut jotain uhmakiukkuja yöllä. Viime yönä ois pitänyt 4 aikaan!!!
|O :eek: alkaa lukea hälle kirjaa, ja kun sanottiin että on yö ja nukutaan niin hirmu huuto. Meni 1,5 tuntia ennen kuin takaisin nukahti. Mites muut jolulutähtilapset nukkuu?

SUKLAASTA ollut puhetta, sitä on mennyt täälläkin :/ :p ;) .

Nyt sohvalle!

Ai niin, Peppi laitan ihan pikaisesti yytä!

heips kaikille

todellakin ihana sää =)
käytiin töistä tulttua ensin ostoksilla ja sitten lähdettiin ulkoilemaan. Ja nyt opn mulle iskeny semmonen tunne että haluan alkaa harrastamaan jotain..

eilen illalla mieli meni taas ihan pohjamutia myöten ja tuntu että ei me ikinä saada vauvaa :'(
Jo ehkä sen takia kaipaisin jotain mukavaa harrastusta että olis jotain muutakin kun koti ja työ. Tottakai on Tatu :heart: mutta siis.. no en osaa selittää mutta varmaan ymmärrätte..

Peloista on ollut puhetta..
Tatulla oli vaihe jollon pelkäs imuria.. nyt tykkää imuroida =)
On aina tykännyt traktoreista mutta oli myös vaihe että ääntä pelkäsi.. kyytiin halusi mutta ääni pelotti.. se ratkesi kuulosuojaimilla ja poika oli oikein pollea ne päässään. Nykyään ei oikein ole muuta pelkoa kuin mörkö :|
siis muumeista :whistle: joten se kasetti on laitettu meillä pannaan.

Lillukka: Meillä on taas huonompia öitä ollut.. välillä oli jo kausi että nukkui yöt heräilemättä.. nukyään niitä on aika harvassa.. varsinkin viime yöt olleet aika uuvuttavia.

En tiedä joko lääkkeet voivat vaíkuttaa ja onko nillä ylipäätään väsyttävää vaikutusta mutta tänään on tuntunut että ei silmät pysy auki ollenkaan.

Käpyselle
voimia! ois asiaakin kunhan kerkeen meseen :wave:

Tatulla ei hoidossa ole vaippa kuin päikkäreillä ja ulkoillessa.. hoitaja kysyikin että tuonko enää ollenkaan vaippoja niin olin ihan äimän käkenä B)
Kotona kun ei aina tule ulkoilun jälkeen vaippaa otettua heti pois niin siutten tekee vaippaan.

mut tässäpä meidän kuulumisia. nyt suihkuun mentävä ja iltatouhuille alettava että joutuu Tatu nukkumaan.

Niiskuneidille ja koko perheelle hurjasti onnea pienestä prinssistä :heart: :hug: :flower: Ihanaa, teillä on sitten veljekset :heart:

Pepille kiitos huhuiluista :heart: Ihanaa, kun aina jaksat kaikkia muistaa viesteissäsi :hug: Meinaatko vielä painoa pudottaa/putoaako se tuolla sun treeniohjelmalla?

Meillä on ollut kiiruista elämää, töissä olen ollut aikalailla, kun siellä on paljon sairaslomia. Tänään oli vapaapäivä ja mulla oli lastenvaatekutsut. Lotalle tilasin mekon (kallis :| , ainakin näistä rahoista ;) ) ja Otto saa emännänlahjana puolipoolopaidan. Huomenna onkin taas yövuoroon meno ja sitten pe-la aamuvuorot. Varmaan pe-aamuna olen aika poikki, kun ei ole vapaata yövuoron jälkeen. Mutta näin keikkalaisena jaksaa. Ens viikolla ei ole yhtään vuoroa. Työasioista vielä sen verran, että vuodenvaihteessa menen takaisin töihin, meinaan kyllä anoa niin, että teen 90h/3 viikossa. Otolle olen jo tarhapaikkaa hakenut vuoropäiväkodista, 8 pvää/kk. Sitäpä ei sitten tiedä, että tuleeko jossain kuussa enempi hoitopäiviä ja taas toisissa vähempi.

Peloista on ollut juttua. Otto pelkää naamareita ja peruukkeja. Jos isä esim. laittaa päähänsä, niin Otto sanoo: Isä peloo eli pelottelee. Muuta ei juurikaan tule mieleen.

Gerbera: kyllä se oli se urheilija se teiltäpäin muuttanut :D

Nyt mentävä BB katsomaan, koukuttunut kun olen. Sauli, Jarkko ja Kadi on mun suosikkeja, Hannamarikos niitä kyseli =)

Koitan taas ehtiä tänne kirjoittelemaankin, lukemassa kyllä olen käynyt.

Katinkalle vielä tsemppiä juttuihin! :heart:

Katinkalle huomiseen bd.
Huominen aiheuttaa täällä paniikkia saas nähä nukunko yhtään yön aikana.
Smirge, laitan sulle jossai vaiheessa väliaikatietoja.
Danjuska, huomenna mahdan olla illalla vasta mesessä, tai sit 7aikaa aamulla..
Sirustakin mukava kuulla pitkilleen!

Metkulaan paranemista! täällä tauti kesti mulla kk päivät, ja paranin siis viimeviikolla ja nyt on iskias kaverina :headwall: |O

Nyt yrittämään nukkumista..

Huomenta vaan!

Pikaisesti ennen töihin menoa jotain kirjoittelen kun Peppikin niin pyysi.

Meille ei kuulu ihmeimpiä , Vera oli flunssassa mutta ei tullut kuumeeseen. Pidin kuitenkin kotona kolme päivää kun oli niin räkäinen. Veralla oli viime viikolla lääkäri sairaalassa koskien tuota infektioastmaa , no siellä oli taas eri lääkäri ja hän luki Veran paperieta ja kysyi sitten että onko tämä totta että Vera on saanut pelkkää rintamaitoa 1vuotiaaksi? Sanoin vähän hölmistyneenä että joo imetys loppui kun Vera oli 1v ja 2kk. Siihen lääkäri että onko saanut vain rintaa? Silloin tajusin mitä se oli kysynyt vastasin että kyllä me aloitettiin 4kk. iässä maistelemaan soseita ja on syönyt ihan normaalia kotiruokaa jo pitkään. Toinen lääkäri oli kirjoittanut sen vähän sekavasti että siitä sai sen kuvan että ei muuta kuin tissiä olis saanut. Kyse oli siitä että Vera ei ole juurikaan korvikkeita käyttänyt.
[/b]Siru Meille tuli uusi käytäntö päiväkodissa koskien noita hoitopäiviä. Kotiin tuli kysely että kuinka monta päivää kuukaudessa tarvitaan hoitoa. Laitoin siihen summamutikassa 10 päivää kun on usein tuon verran hoitopäiviä. Nyt sitten tuli lasku ja meitä veloitetaan joka kuukausi tuo 10 päivää ja sen enenpää tytöt eivät saa olla hoidossa tai maksu muuttuu huomattavasti. Luulin että meitä olisi laskutettu ylimenevistä päivistä päivämaksun mukaan mutta niin ei nyt sitten olekkaan. Meille tulee aika sumpliminen noiden vuorojen kanssa että eivät mene yli tuon 10 päivän. Jos ovat 8 päivää hoidossa niin maksetaan kuitenkin 10 päivän mukkaan ja lisä päiviä ei saa olla. Tosi tyhmä uudistus. Eihän noita hoitopäiviä voi aina noin tarkkaan tietää joka kuukausi ja ainakaan mun miehen listat vaihtelevat joka kuukausi. Joskus on enemmän vapaata ja joskus ei. Olipas sekava sepustus kun näin kiireessä taas kirjoitin.

Nyt lähden töihin :wave: Mukavaa päivää kaikille!

Tummennokset ovat miten sattuu... Sorry!

Huomenta.

Yö meni muuten tosi hyvin, mutta Rasmuspa päätti herätä klo 5.30 :'( :| :kieh: |O :eek: :headwall: Nukutettiin n. 50min, muttei enää millään nukahtanut :kieh: Sami onneksi nousi sen kanssa, mä sain jäädä sänkyyn =) Joonatan heräs vasta äsken.

Oltiin illalla siellä mun tädillä, juhlittiin siis äitin ja tädin synttäreitä ja Rasmuksen 1/5-vuotissynttäreitä :D Mä olin ostanu veljen kanssa äitille semmosen muumilautasen ja -mukin ja tädille ostin uudet tossut, kun edelliset oli jo ihan rikki :D Rasmus sai parit bodyt, verkkarit, sukkia ja kans semmoset tossut :)

Joonatan on nyt kahtena iltana nukahtanut suht hyvin!! Mennyt vaan 1h, eikä oo niiiiiiin montaa kertaa juossut/hiipinyt sängystä pois.

Koivunkäpy: TSEMPPIÄ ihan hirveesti teille tähän päivään :hug: Olispa upeeta, jos maito vaikka sopisi tai ei ainakaan tulis niin kovia oireita! Tuu HETI kertomaan :attn:

Uneton: Mikä niitä hermoja kiristi? :/ On mulla myös M-kokoisia paitoja, jotka ovat ihan sopivia ja kyllä tätä mahaa löytyy vaikka muille jakaa :kieh:

Smirgelaine: Kiitos kannustuksesta! Itellä on vaan niin lyhyt pinna, ettei musta oo nukuttamaan Rasamusta puolta tuntia pidempään :ashamed: Sami hoitaa ne hommat parempien hermojensa kanssa :D Aina, kun Sami on kotona niin Rasmus nukkuukin pidempään, kun se jaksaa sen nukuttaa takaisin. Täytyy kyllä itekin yrittää, eiköhän se sen jossain vaiheessa opi!

Lillukka: Vastasin yv:hen :) Joonatan nukkuu yleensä tosi hyvin, mitä nyt nukahtaminen venyy iltaisin, mutta usein ei edes yöllä sit herää, tai jos herää niin herää aamulla klo 6, mutta usein nukahtaa tohon sohvalle viereen takas... Jaksamisia :hug:

Danjuska: Eiks sulla sit olis mahdollisuus aloittaa jotain harrastusta?

Tuli tosta Danjuskan kirjoituksesta mieleen, että kattovatko, siis malttavatko kaikki tähtöset kattella piirrettyjä miten hyvin? Kun meillä se ei edelleenkään jaksa pitkää aikaa kiinnostaa... Välillä ois itestä ihana, jos malttais kattoa, nytkin, kun Rasmus on aikalailla viihtynyt vaan sylissä niin olis kiva, että Jonttu viihtyis sit vaikka niitä piirrettyjä kattoen :ashamed: Mut ei jaksa kattella sitä 5-10min pidempään.

Metku: :hug: :hug:

Siru: Kyllä mulla on paino pudonnut, mutta tää on enemmänkin kiinteytyskuuri, jossa ei siis paino huomattavasti putoa, mutta kiinteytyy ;) Toivoisin, että tuota mahaa vielä lähtis, sitä nimittäin on, kuten jo mainitsin :snotty: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa :hug:

neve: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa!!

Katinkalle myös tsempit tähän päivään!! :hug:

Me lähdetään kohta poikien kanssa viemään iskä kouluun... Täksi päiväksi ei ole minkään näköistä suunnitelmaa taas :|

Koivunkäpy: No voi :( Mut onneksi ei suurempaa reaktiota. Mites jatko, yritetäänkö sitä taas joskus uudestaan vai miten?

Missä kaikki muut on? :eek:

Joonatan jo heräs, Rasmus nukkuu, tosin välissä joutui jo nukuttaa uudestaan...

Me käytiin poikien kanssa puistossa taas lounaan jälkeen ja nyt mietin kuumeisesti, että mitä tehdään iltapäivällä ja illalla :D

Mä sit INHOON puhelinkauppiaita :headwall: Soitteleeko ne teille muille useinkin?? Mulle ainakin 2 kertaa viikossa :kieh: Tänään soitti Telefinlandilta, mulla on jo se liittymä!! Yritti jotain hemmetin säästösopimusta, olisin saanut 2kk käyttömaksut -50% jos olisin halunnut sitoutua liittymääni vuodeksi :eek: Just joo.

Oli muuten Danjuska aamulla mielessä, kun Rasmus herös sillon 5.30, etkös sä joudu työaamuina heräämään siihen aikaan?

Tulkaahan toki muutkin kirjoittelemaan :attn:

heips

enää kaksi aamua ja saa nukkua pitkään sitten :D tai ainakin niin pitkään että Tatu herää..

Peppi: Kylläpä vain heräilen 15.15 työaamuina.. Tatu puoli tuntia myöhemmin. Kiva kun joku muistaa :D
Ajatellaan toinen toistamme aikasina aamuina jos yhtään lohduttaa :wave:
Myös muitten aamuvirkkujen perheisiin jaksuja!

Niin ja tuosta telkun kattomisesta.. Tatuhan haluais että joku lastenohjelma pyöris koko ajan. kauan ei jaksa kahtoo mut sen vaan pitäs olla päällä kun herra touhuaa jotain muuta. Sitten tulee aina juosten kun kuulee että on sammutettu.. oon kyllä yrittänyt rajoittaa ihan kovasti että ei töllö koko ajan olis päällä.

Sirulle jaksuja yövuoroon!!! :hug:

Koivunkäpy:
Harmi tuo maito homma :/ Oliko mitään että millon seuraavan kerran testataan??

Käytiin uimassa.. äsken tultiin kotia. Ihan onnessaan poika :D ja ite oon ihan puhki.

mites Kattinkan päivä mennyt?? peukkuja pidetään :D

pitäs lähtee pyylit levittää...
huomenna tuleekin jo pikkusisko junalla.. ja pe kuskaan sen sitten sinne keikalle. Ja saan nakitettua sille osan siivousta perjantaina :kieh:

Danjustka, vuodenpäästä uudestaan sit.. ja huutelehjan toki mesessä kun joudat, ennen ku unohdat mitä asiaa sulla oli :LOL: Meillä on muuten tuo sama et töllän pitää olla ain auki, jos sen sammuttaa ni käy ite laittaa päälle, ei se sitä kato, ja ihan sama vaik ois musateevee pyörimässä..

Käpyskä harmi kun altistus meni noin mut minkäs tekee. Toivottavasti ensi kerralla sitten onnistuu. Paranemisia selkään!

Danjuska sä liikut Tatun kanssa paljon (nyt uimassa, pyöräilette jne) *hatunnosto*, kuinka jaksatkin kun on risaiset yöt, aikaiset aamut, mielenmyllerrystä ja töitä.
:hug:

Metkulaan paranemista!

Neve olipas hassukin juttu tissimaidon suhteen mitä lääkäri kysellyt!

Meillä oli perhekerhopäivä, ulkoiltiin sitä ennen ja sen jälkeen, kun kotiin rattailtiin 2,5km. Illalla käytiin lainakaukoputkella tiirailemassa muuttolintoja, hanhet lentää tästä yli niin että olemme aina syksyisin nähneet ihan hirmu määriä niitä. Vielä ei muutto ole alkanut mutta odotellaan sitä kovasti, Onnikin on lintufriikki, puhuu aina mm. sorsista, pyystä, kyyhkyistä...Vihdoin ja viimein sain tänään postissa loput tilaamani kukkasipulit, piti jo pari äkäistä meiliä laittaa kun eivät meinanneet vissiin laittaakaan
:kieh: . Viikonloppuna tulee vieraita, miehen täti perheineen la-su ja mulla alkaa JOOGA perjantaina :). Ihana saada omaa aikaa.

Peppi kiitos yystä :hug: .

Nyt ajattelin sytyttää kynttilän olkkariin ja nauttia hiljaisuudesta, miehet nukkuu jo.

Iltaa!

Mää tänään tempasin ja siivosin :whistle: . Tavaroiden järjestelyä, imurointia. lattioiden pesua, vessojen pesut (paitsi suihkunurkan seinä), keittiön kaapin ovien pyyhintää. Pölyt jäi pyyhkimättä ja petivaatteet tuulettamatta.
Mä olen tosi iloinen että mä sain tehtyä noinkin paljon, kun yleensä se siivous tarkoittaa meillä tavarat pois lattialta ja imurointia... :ashamed:

Mä en saanut suklaata :( . Kun en ollut selkeästi kirjoittanut listaan (mies kävi sittenkin yksin kaupassa ), että haluan suklaata, niin ei se sitten sitä muistanut tuoda, vaikka eilen mainitsin :kieh: . Joten täytyy sitten itse mennä ostaa sitä.

Mutta nyt mun täytyy mennä venyttää mun iskias hermoa, se kun ei oikein nykyään tykkää tämmösistä yht'äkkisistä siivoussessioista. :wave:

Kun ei taas vaan meinaa jaksaa.. Väsyttää armottomasti ja vituttaa suorastaan kun koskee nii jotta vetää molempiin jalkoihin, tekis mieli pyytää ukkoa hakemaan sairaslomaa, vaan ku siel on edelleen se kiire ja vain kaks äijää illassa..

Huomenta.

Tänään Rasmus heräsi onneksi "vasta" 6.30, vaikka mun mielestä sekin on turhan aikaisin :ashamed: Yöllä heräili aika monta kertaa, mut suht nopeesti rauhottui. Jonttu heräs joskus 7.20. Sami menee koululle onneksi vasta puolen päivän aikaan.

Lillukka: Ootko aiemmin käynyt joogassa vai meetkö nyt ekaa kertaa?

Danjuska: Juu, ajatellaan aamuisin toisiamme, hih :D Mä haluaisin taas joku päivä mennä uimaan, täytyy kysellä, jos joku olis Rasmuksen kanssa... :)

Koivunkäpy:
Jaksamsia ihan hirveesti!!!!! :hug: Saisitko jonkun kaverin vaikka sinne teille illaksi sun kanssa?

Smirgelaine: Vautsi, ootpa reippaillut eilen! Siitä tulee aina niin hyvä mieli, kun siivoaa kunnolla, kun saa semmosen inspiraation :) Meillä olis varmaan miesrukka lähtenyt uudestaan kauppaan, jos olis unohtanut :ashamed: Tai ei ehkä, jos en erikseen ollut sitä listaan kirjoittanut, mut mökötykset olis ainakin saanut osakseen :whistle:

Tänään olis spinning illalla =)

Mä oon niin kahden vaiheilla, AUTTAKAA!! Eli kaveri pyysi pari viikkoa sitten, että lähtisin hänen kanssaan Irinan keikalle, joka on siis huomenna... Samille kävis, että menisin ja se on jopa sitä mieltä, että mun pitäis mennä. Keikka on siis Hämeenlinnasta (tää kaveri on sieltä, nykyään asuu tääl Espoossa), jäätäis sinne sitten jollekin sen kaverille tai porukoille yöksi... Mutta mä en tiedä, että jaksanko :ashamed: Oon nyt ollut aika paljon viikonloppuisin jossain... Mä en olis ainoa, joka tän kaverin kanssa siis lähtis. En vaan osaa päättää :eek: :attn:

Mä olen pahoillani Käpy, etten pääse sinne sun seuraksi :| :hug:

En nyt sitten tiedä osaanko selittää, niin että ymmärrät Peppi. Mulla on ollut semmoinen suhtautuminen noihin "menoihin", että silloin pitää mennä kun niitä (kunhan ei ihan joka viikonloppu ole ). Koska tulee aikoja, jooloin ei pääse minnekkään. Mutta kolikollla on se kuuluisa kääntöpuoli :( . Eli puolet siitä ilosta, ainaskin minulla, menee siihen että tajuaa olevansa väsynyt, niin ettei välttämättä osaa siitä menosta nauttia. Ja sitten se että, jos vaikka yöpyykin jossain muualla kuin kotona esim. hotellissa pitää nousta jo niin aikaisin ettei saa nukkua tarpeeksi ja osaako sitä sitten vieraassa paikassa...
Tämmösiä mietteitä mulla. Ja tavallaan mulle kävikin näin silloin keväällä kun kävin Tampereella am.osaston kanssa. Kivaa oli, mutta yhtään sen virkeämpi en ollut.

Smirgelaine: Tossapa ne mun ajatukset tulikin, mitä sä kirjoitit! Eli, en varmaan yhtään sen virkeämpi olisi, päinvastoin... Ja sit toi, että osaako sitä vieraassa paikassa nukkua!!! Mulla on muutenkin niin paljon semmosia "uniongelmia", jotka nykyään kyllä helpottuneet... Vieraassa paikassa (ainakaan ilman Samia :D ) en osaa nukkua ja aamulla herään jostain syystä tosi aikaisin :/ Enkä sit saa enää unta, yksinkö sit oon hereillä... Nyt, kun kirjotan näitä ongelmia tänne niin tulee vaan enemmän ja enemmän sellainen olo, etten taida haluta lähteä :ashamed: Olin päättänyt, etten mitään alkoholipitoista nauttisi ja voisin keikan jälkeen lähteä kaverin siskon kanssa heidän porukoille nukkumaan... Mutta sit tulee se onglma, että saanko unta jne. Ja kun kuitenkin olin viime viikonloppunakin... Et mikään "pakottava" tarve ei olisi lähteä... Mut sit toisaalta, kuinka usein tämmöstä tilaisuutta tulee? Voisin yöpyä jossain muualla, eikä ainakaan lapset häiritsisi mun yöunia, saisin kyydin sinne ja kyydin kotiin. Ja tykkään Irinasta. Enkä tän kyseisen kaverin kanssa ole ollut kuin kerran iltaa viettämässä ja sekin oli kesällä heidän häissä...

Mä oon vaikee ihminen ja mun ongelmat on suuria :ashamed: :LOL:

Peppi tuu tänne istuu iltaa, käydään saunassa, juodaan yhdet breezerit ja käydään nukkumaan :LOL:

Siskonmakkarsoppa porisee tulilla, ukolle tuli lentävä lähtö, hätäseen ehti juoda kahvin ja syödä :kieh: kaverisa sattu tarviimaan apua semmoseen hommaan jotta yksin se tekis sitä viel huomennaki tai hajottas ittesä ja sieltä sit suoraan töihin.
Annaa kotio odotellaan tunninpäästä et pääsee nukkumaan :ashamed: pitäs viel jaksaa sinne muskariin raahata se..

Smirge, kui venytät iskiastas? Mä käskin ukon vääntää mut tänä iltana solmuun ja sit nukuksii multa aivot pellolle ni ei koskis selkään :ashamed: :LOL:

Mulla tuntus toisaalta olevan kamalan energinen olo, toisaalta oon niin väsyny jottei jaksa mitään, siis ihan ku ois energiavirrat solmuissa, tiättekö tunteen?

Aijoo ja smirge! paketti ois kypsä, saat erivärisi juttuja.

Yhteistyössä