Huomenta.
Yö meni muuten tosi hyvin, mutta Rasmuspa päätti herätä klo 5.30 :'( :| :kieh: |O
:headwall: Nukutettiin n. 50min, muttei enää millään nukahtanut :kieh: Sami onneksi nousi sen kanssa, mä sain jäädä sänkyyn =) Joonatan heräs vasta äsken.
Oltiin illalla siellä mun tädillä, juhlittiin siis äitin ja tädin synttäreitä ja Rasmuksen 1/5-vuotissynttäreitä
Mä olin ostanu veljen kanssa äitille semmosen muumilautasen ja -mukin ja tädille ostin uudet tossut, kun edelliset oli jo ihan rikki
Rasmus sai parit bodyt, verkkarit, sukkia ja kans semmoset tossut
Joonatan on nyt kahtena iltana nukahtanut suht hyvin!! Mennyt vaan 1h, eikä oo niiiiiiin montaa kertaa juossut/hiipinyt sängystä pois.
Koivunkäpy: TSEMPPIÄ ihan hirveesti teille tähän päivään :hug: Olispa upeeta, jos maito vaikka sopisi tai ei ainakaan tulis niin kovia oireita! Tuu HETI kertomaan :attn:
Uneton: Mikä niitä hermoja kiristi? :/ On mulla myös M-kokoisia paitoja, jotka ovat ihan sopivia ja kyllä tätä mahaa löytyy vaikka muille jakaa :kieh:
Smirgelaine: Kiitos kannustuksesta! Itellä on vaan niin lyhyt pinna, ettei musta oo nukuttamaan Rasamusta puolta tuntia pidempään :ashamed: Sami hoitaa ne hommat parempien hermojensa kanssa
Aina, kun Sami on kotona niin Rasmus nukkuukin pidempään, kun se jaksaa sen nukuttaa takaisin. Täytyy kyllä itekin yrittää, eiköhän se sen jossain vaiheessa opi!
Lillukka: Vastasin yv:hen
Joonatan nukkuu yleensä tosi hyvin, mitä nyt nukahtaminen venyy iltaisin, mutta usein ei edes yöllä sit herää, tai jos herää niin herää aamulla klo 6, mutta usein nukahtaa tohon sohvalle viereen takas... Jaksamisia :hug:
Danjuska: Eiks sulla sit olis mahdollisuus aloittaa jotain harrastusta?
Tuli tosta Danjuskan kirjoituksesta mieleen, että kattovatko, siis malttavatko kaikki tähtöset kattella piirrettyjä miten hyvin? Kun meillä se ei edelleenkään jaksa pitkää aikaa kiinnostaa... Välillä ois itestä ihana, jos malttais kattoa, nytkin, kun Rasmus on aikalailla viihtynyt vaan sylissä niin olis kiva, että Jonttu viihtyis sit vaikka niitä piirrettyjä kattoen :ashamed: Mut ei jaksa kattella sitä 5-10min pidempään.
Metku: :hug: :hug:
Siru: Kyllä mulla on paino pudonnut, mutta tää on enemmänkin kiinteytyskuuri, jossa ei siis paino huomattavasti putoa, mutta kiinteytyy
Toivoisin, että tuota mahaa vielä lähtis, sitä nimittäin on, kuten jo mainitsin :snotty: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa :hug:
neve: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa!!
Katinkalle myös tsempit tähän päivään!! :hug:
Me lähdetään kohta poikien kanssa viemään iskä kouluun... Täksi päiväksi ei ole minkään näköistä suunnitelmaa taas :|