JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

Lauantaita ystäväiset! :wave:

Yhdessä kasassa edelleen...suppareista ei tietoakaan... :) Illalla kyllä vihloi hetken aikaa aikas mukavasti ja aamun on ollut vatsa kipeä, et josko ne vaikka jotain ennustaisi...*toivossa on hyvä elää* :D

Danjuska: Jännityksessä siis edelleen eletään =) Mulla ei tosiaan ole ollut oikeastaan mitään suurempia vaivoja. Neuvolantätikin viimeksi ihmetteli, että kuinka hyvässä kunnossa olen edelleen ja ennusti todella nopeaa palautumista synnytyksestä, toivottavasti näin onkin :) Sinulle iso jaksu :hug: ja toivottavasti teillä olisi oikein mukava ilta!

Hannamari: Kiitoksia! :) Jaksamista sinne kovasti! :hug: Toivottavasti teille pian miehesi kanssa löytyisi vähän kahdenkeskistäkin aikaa!

Peppi: Onnea Rasmus puoli vuotta!!! :flower: Aivan ihania kuvia olit taas laittanut :heart:

Nyt syömään! Kunhan Joonas herää niin lähdetään koko perheen voimin ruokaostoksille. Pitää ostaa kaappi täyteen tavaraa, että mies ja Joonas täällä sitten jotenkin pärjää, kun minä olen laitoksella =)

Koivunkäpy: Mukavaa ostosreissua teillekin! ;)

Smirgelaine: Rentouttavaa messukierrosta teille! =)

Gerbera: Kiitoksia! =)

Uneton: Näinhän se tosiaan taitaa olla, että kyllä vaavi tulee juuri silloin kun itse haluaa :) Harmi juttu tuo tyttöjen hoitajan sairasloma :/

Tinttamooses: Hyvä, että hammas kunnossa!

-Niiskuneiti ja Helmi 40+1-

Kiitos Peppi85 !
Kyllä on huoli kova ja mieli apeana.
Pitää vaan toivoa parasta, ikävät aavistukset kuitenkin on...
Onnea Rasmus 6kk :heart:
Nopeasti on pikkumies kehittynyt ja kasvanut =)

Kasvatusperiaate-kysymykseen tulisi väh. 5 sivun juttu, mutta lyhykäisyydessään hyvin erilaiset on kyllä tavat miehellä ja minulla :whistle:

Käpyskä ei kannata olla herne nenussa.
Olin siellä niin lyhyen aikaa, ettet ois kerenny ees keskustaan ku lähin jo pois.
Jos joskus meen pitemmälle visiitille, ni tottakai kahvitellaan :wave: :)

Niiskuneidille myös kiitokset ja tsemppiä :hug:

Heissuli siskot!

Mulla on eka kertaa kaks vapaata loman jalkeen. Hirveeta kiiretta niinkuin Hanna-Marilla ja varmaan muillakin tayden tyøn raatajilla, vaikka me ollaan onnekkaita kun on tuo Emilia (Jonnan sisko) meilla Ottoa hoitamassa.

Ihan nopeesti aattelin ilmoittautua, ettei unohdu. Luin pikaseen viestinne kun en oo tapani mukaan viimeaikoina teita ehtiny ees vakoilla.

Niiskulle Onnea synnytykseen.

Danjuskalle iso erikois :hug: .

Kayn Peppi kohta katsomassa irkissa sun kuvat.

Kristiina tekee hirveesti tøita siella Helsingissa elainsairaalassa. Ei taida taalla kereta kaymaan. Tavattiin kun olin Suomessa.

Mulla on munasolujen poiminta ja hedelmøitys paiva maanantaina. Istutus ois kai sit keskiviikkona.

Otto kasvaa ja puhuu kuin Runebergi.

Taidan tasta lahtea seurustelemaan Emiliani kanssa ennenkuin silla on tøihin lahtø. On aloittanut ekstravuorojen teon mun tyøpaikalla ja hyvin on parjannyt.

:heart: :lla Kattinka

Taas pitkästä aikaa!!!!!! Vaikka nyt kone on toiminut hyvin niin silti ei oo ollu aikaa tulla tänne. Menee aika sit meseillessä jos koneella oon, ja nytkun systeri on siel Norjassa niin tulee sit kirjoiteltuu sinne!

Mut meijän kuulumisia: Tällä hetkellä räkä lentää mutta ei onneks muuten olla kipeinä.. Wilhelmiina on vihdoin ruennut puhumaan enemmön ja matkii kaikkia koko ajan, oikea apina. Tyttöjen yhdessä leikkiminen toimii nykyään paremmin kun ennen, En tiiä johtuuko siitä että isompi aloitti kerhon ja muskarin niin ovat erossakin vai siitäkö että tuleevat hieman vanhemmiksi..

Aika menee ihan tajuttoman nopeasti, en meinaa pysyä perässä. Pää on oikeesti välillä nii pyörällä kun huomaa että TAAS on ilta! Em kerkee tekee oikeen mitään hommia, mut kaipa se tästä ja kohtahan tulee taas se viikko kun oon yksin niin sit kyllä tarttee puuhaa!! välillä tulee kyl semmonen tunne että voi kun se Emilia ois täällä :)

Tässä on ollu miula aikas huonoa tuuria näiden koneiden kanssa.. Kuukaudessa on sit menny rikki 3 modeemia.. Että silleen... No vika löytyi sit sähköpuolelta! Ja nyt kaikki kondiksessa!

Niiskuneidille tsemppiä synnytykseen :hug:

Rasmukselle onnittelut tänään!!!

KAikille isot :hug: !! Koittakaa jaksaa sateen ja pimeän keskellä!!

Palaamisiin Jonna ja prinsessat

Piti tulla viel lisäämään että ihana kun olitte kaipailleet ja oon pahoillani ettei miusta oo kuulunu!! Jellona oli kirjoittanu niin ihanasti PLIIS!!! :)

moih

ihan tajutonta mikä pv :eek: |O
aamuyöllä herättiin sitten neljän aikaan kun Tatu vaan itkeskeli.. en kerenny enää nukahtaa kun piti jo töihin lähtee. yhdeksän tuntia olin ja oli ihan riittävästi.. piti ottaa torkutkin kun kotiin tulin :ashamed:

olivat onneks siivonneet täällä sillä aikaa.. mutta silti vaan ärsyttää.. aj nyt ehkä moni saa hyvät naurut kun kuulee syyn :whistle: (no, joo... ehkä jo hiukan itsestäkin tuntuu typerältä oikuttelutlta..)
Juu siis mies kun eilen puhui että maistellaan viiniä lun Ttau mennyt nukkumaan niin arvatkaapa oliko ees uhrannut ajatusta/muistanut koko viiniä ostaa?? Otin sitten henkilökohtaisesti että en näköjään edes viinipullon arvoinen ole :ashamed: :whistle: olisko ehkä aavistuksen taas kaikki tunteet pinnassa.. jospa tätä sontaa olis tullut niskaan nyt sitten ihan pidemmän ajankin edestä.. ja ehkäpä mieli tasoittuisi vähän ettei tartteis joka asiasta tuiskahtaa.

Kattinkalle :hug: Peukut pystyssä että kaikki onnistuisi hyvin ja uusi tulokas ilmoittaisi teille tulostaan!
Tatu se edelleen jaksaa puhua välillä kuinka Otto kävi autolla kylässä =)

Jonnan porukalle räkätaudista paranemista!

Ja Rasmukselle onnittelut!! :flower: Komea poika! =)

nytpä en muuta muista mitä piti sanoa.. menen vielä Tatua paijaamaan ennen kun laitetaan nukkumaan. jos sitten vaikka saunaan suuntais.

danjuskalle piti sanoo ettei mulla oo ollu kohtutulehduksessa muuta oiretta ku ihan %¤"%#"& kivut.. ei vuodossa mitää outoa tms..

Käytiin shoppaa, löyty lapsille sukkiksia (molemmille liian isoja :headwall: ) ja kaikille tiedoksi että H&M:llä on hyviä rukkasia näille keleille, poika lotras kauan lätäkössä ja ihan pikkiliirisen kastu kärestä läpi eli kun pistää suihketta niin pitäävät vettä kunnolla.. ja hinta oli päätähuimaava 9.90?/2paria. tosin koot oli vaihteeks pieniä, tai kakaroilla on isot räpylät, pojalla on kokoa 98/104cm.

MEillä ukko tainnuttaa villee joka heräs aamulla ennen 7 ja on nukkunu n.30min päikkäreitä, hyvin kuitenki jakso.

Anna oliki tänää semmonen viuhake ettei ollu kaukana jottei selkääsä saanu ukiltaan ku siel käytiin, ei taas mitään käytöstapoja ja mammalla morkkis kun ei osaa kasvattaa lastaan kun KYLLÄHÄN se lasten serkku käyttäytyy niin allikkaasti, joo neiti on ekalla.. |O :headwall: :'(
Ei pitäs ottaa henk.koht vaan täälläkin tunteet pinnassa, terkut vaa danjuskalle.

Tänää vitukäyrä nous nii kovin, jotta marssin alkoon :ashamed: ostin kolme brieseriä japikkuliirisen pullon mesimarja-vadelma likööriä, mun semmonen pullo kun jussina hävis vaan johki, liekkö jääny jonku muovipussin pohjalle et se löytyy sit joskus sieltä.
Toki en ajatellu juoda kaikkia tänään, vois muuten olla huomenna kooma, ja ois taas zonepäivä. :D

Jellona kuis meni rallit?

Uneton, oisin kerenny aika monesti ajaa tästä kaupunkiin jos oisit matkalla ilmonnu et oot käymäs B) paitti jos suihkarilla/helikopperilla kävit :LOL:

Koivunkäpy vaan kun olin kaverin mukana, jolla oli työasia, niin ei olisi ollut aikaa sittenkään vaikka oisin 2 päivää aikasemmin ilmotellu sulle...
Tosin enpä tienny itekään kun vasta edellisenä iltana että lähden mukaan.

Heips.

Sitä on taas niiiiiiiin väsynyt. Siis aivan seis. Hulluhan sitä on ku tämmösissä univeloissa lähtee iltaa viettämään |O

Mummulla oli mennyt tosi hyvin poikien kanssa, olivat käyneet päiväkodin pihalla leikkimässäkin. Joonatan nukahti joskus 22.30, oli kuulemma aika monta kertaa hiipinyt sängystä pois, mutta kun oli mummun nähnyt niin oli ite kipittänyt äkkiä takas sänkyyn :LOL:

Olisin lähtenyt tosi ajoissa kotiin, mutta kaveri esteli :/ En mä pilkkuun asti ollut kuitenkaan. Unta tuli 1,5-2h viime yönä :| Joonatan heräs joskus 6 aikaan jostain syystä, mentiin tohon sohvalle sen kanssa köllöttelemään, yli tunnin oli hereillä, kunnes nukahti jalkopäähän ja heräsi 8.20, ite en saanut enää unta :( Rasmuskin siinä heräsi.

Sami tuli päästämään mummun kotiin ennen 23. On mennyt kuulemma suoraan nukkumaan, mut silti se on se, joka makoilee peiton alla :kieh:

Niiskuneiti: Kiitos onnitteluista :hug: Joko oot päässyt lähtemään?? :D

Uneton: Kiitos sinullekin onnitteluista :hug: Onko hoitotädillä jotain vakavaakin? :(

Kattinka: Ihana, kun olit ehtinyt käydä kirjoittelemassa!! Onnea huomiseen ja keskiviikkoiseen!!! :hug:

Jonna: Kiitos onnitteluista :hug: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Jaksamisia arkeen hirmuisesti!

Danjuska: Kiitos :hug: Jaksamisia sinnekin kovasti :hug:

Koivunkäpy: Onhan mieli jo parempana :hug: Älä välitä siitä ukista! :(

Eipä sit muuta, me lähetään ulos varmaan kohta :wave:

Tere :wave:

Hohhoijaa, Saara on kovassa kuumeessa ja flunssassa -tulipas sitten taas valvottua viime yö :( Nyt alkoi kova järjestely kun miehellä on huomenna tärkeä kokopäivän palaveri ja mulla on aina maanantaiaamut kiireisiä kun täytyy tehdä laskutukset ym -Saara tuskin voi mennä päiväkotiin alkuviikolla. Päätin että menen tänään illemmalla töihin tekemään huomisen tärkeät hommat, mun appari pärjää sitten yksinään huomisen. Mies voi olla Saaran kanssa tiistain kotona jos tarvii joten se on nyt töissä tekemässä tiistain hommia. Onpas tämä haasteellista touhua kun joutuu miettimään molempien työhommat. Jos olis vaan rivityöntekijä niin ei tarttis muuta kuin soittaa pomolle että on poissa ja ei tarvis miettiä asiaa sen enempää... No, itsepä olen tähän hommaan halunnut :whistle:

Hannamari: en ihan oikeesti siivonnut pätkääkään torstaina :D Eilen siivosin sitten senkin edestä :)

Uneton: enpä sanut sitä kirjettä aikaiseksi... Jospa huomenna kun olen Saaran kanssa kotona ;)

Peppi: minne aika rientää?! Rasmus on jo 6kk :eek: Ihan uskomatonta :)

Jonna ja Kattinka: mukavaa lukea teidän kuulumisia, Otolle ja prinsessoille terkkuja :hug:

Niiskuneiti sitten jaksaa pitää meitä jännityksessä... :D

Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Tansku & tytöt

Heh, sain tän kaverilta sähköpostilla, aika hyvä =)

TYÖSTÄ POISSAOLOMÄÄRÄYKSET MUUTTUVAT. 01.01.2008 alkaen voimaan astuvat uudet ohjeet ovat selkeät ja yksiselitteiset.

SAIRAUS EI OLE MIKÄÄN SYY: lääkärintodistusta ei hyväksytä, jos pääsee lääkäriin, niin pääsee myös töihin.

HAMMASLÄÄKÄRISSÄ KÄYNNIT: palvelukseen otetaan vain henkilöitä, joilla on tekohampaat, koska silloin voidaan hampaat lähettää postitse korjattaviksi jatkuvan hammaslääkärissä ravaamisen sijasta.

RASKAUSTAPAUKSET: ovat ehdottomasti kielletty. Työaikana on istuttava jalat ristissä. Esimiesten on varmistettava, että toimihenkilöillä on riittävästi ehkäisyvälineitä saatavilla.

KUOLEMANTAPAUS: oma kuolemantapaus hyväksytään poissaoloksi. Työnantajan tulee kuitenkin tietää asiasta kaksi viikkoa aikaisemmin, koska asianomainen on velvollinen opettamaan työnsä seuraajalleen.

KÄYMÄLÄTARPEET: vessassa menee liikaa aikaa, joten vessassa käydään aakkosjärjestyksessä.

ERIKOISLÄÄKÄRINKÄYNNIT: gynekologilla käynnin asemesta istahda kopiokoneen päälle, ota kuva ja faksaa lääkärille. Sama koskee miesten urologikäyntejä. Suurennus on kielletty! Älä laita kantta kiinni, ettei kuva muistuta majavan häntää.

ÄKÄINEN VIRUSVAROITUS: tiedoksi ja toimenpiteitä varten!!! - Virusvaroitus Liikkeellä on uusi virus, koodinimeltään "työ". Jos saat työtä kollegoiltasi, pomoltasi, sähköpostin kautta tai muulla tavalla, ÄLÄ KOSKE työhön missään olosuhteissa. Tämä virus pyyhkäisee yksityiselämäsi olemattomiin. Jos joudut kosketuksiin viruksen kanssa, noudata seuraavia ohjeita:

1. Laita aurinkolasit silmille ja ota mukaan kaksi hyvää ystävääsi.
2. Menkää suoraan lähimpään pubiin.
3. Tilaa 3 drinkkiä. Kun toistat tämän 14 kertaa, huomaat, että työ
kokonaan tuhoutunut aivoistasi.

sunnuntai päivää kaikille

onpas ihana syksyinen ilma :D

Käytiin äsken ulkoilemassa ja nyt Tatu päikkäreillä.. tai siis koittaa kovasti nukahtaa.. Nyt on taas joku ihmeen kokeilu vaihe alkanut (just kun Pepille kerkesin sanomaan että nykyään menee hyvin nukkumaan, että terkkuja vaan :wave: ) tulee sängystä varmaan lähemmäs kymmenen kertaa pois naureskellen :whistle: noh, kun jaksaa tätä jonkun aikaa niin taas rauhottuu.

Meillä oli loppujen lopuksi oikein mukava ilta. käytiin saunassa ja sain niskahieronnan.. jösses miten jumissa voi olla :eek:
Ja poikakin nukkui koko yön heräilemättä ja heräsi vasta 7.30 =)

Tansku: Saaralle pikaista paranemista. Onhan se varmaan aikamoista järkkäilyä jos on haasteellinen ja vastuullinen työ. Jaksuja kovasti!

Pepille jaksuja päivään, :hug:
Komenna vaan mies hommiin.

soitin muuten tänään sairaalan päivystykseen ja sieltä ihana hoitaja yhdisti suoraan osastolle. Juttelin osastonhoitajan kans ja sano että soittaa kunhan lääkäri tulee.. katsotaan sitten jatkoa.
Noh, sano että hän käy polille sanomassa että huomenna tulet eivät viikolla polille ruenneet ottamaan).. huomenna olis heti aamusta ollut mentävä polille, mut en mitenkään voi olla töistä pois.. Pitää kaikkit ilaukset tehdä ja työkaveri joka myös hoitaa niitä, on vapaalla..
Menen sitten heti töitten jälkeen.. ottaavat taas vaihteeks lisää verta, raskaus testin ja ultraavat niin selviää onko kohtuun vielä jotain jäänyt. Jospa tämä asia lähtis tästä selviämään.

Saatiin miehenki kans aamusta juteltua.. helpotti aika roimasti kun sain pahaa oloa ja mielnpäällä olevia asioita purettua.. tuo puhuminen kun ei mulle aina niin helppoa ole :whistle:

Nyt tuntuu poika nukahtaneen... menen itsekkin köllöttelemään. alkavalla viikolla taas joka aamu noustava 5.15 :eek:

palailen illemmalla.

Heippa hei!

Danjuska
toivottavasti pian selviää mikä mättää.

Tanskun Saaralle pikaista paranemista!

Katinkalle peukut pystyssä.

Ja Peppi toivottavasti pääset päikkäreille.

Ja Gerberan hyväsydämisyyden takia säästettiin 27 euroa. Siinä ilmaislipussa oli myös ilmainen narikkalappu :D
Me lähinnä katteltiin nyt keittiöitä, koska varmaan ens tai sitä seuraavana vuonna ois tarkoitus vuokraisännän uusia vähän keittiötä. Siellä oli tosi ihania keittiöitä, itsekseen sulkeutuvia paukkumattomia keittiön kaappeja ja ovia. Meillä on keittiön ovista paukkuneet saranat rikki ja siksi ne kolisee tosi pahasti, jos ei malta laitaa ovia nätisti kiinni.
Hienoja jätelaatikkoja, meillä kun joutuu nykyään kyykkimään sinne tiskialtaan alle kun laittaa biojätteitä. Aivan mahtava kulmakattila kaappi, eli siellä kulmakkapissa oli semmoinen kaksitasoinen hyllykkö jonka sai vetää auki ja se vielä kääntyi melekin 360 astetta, joten ei tarvinnut edes kiertää hakemaan niitä kattiloita. Sellaisen kun sais...
Siellä oli aivan tolkuttomasti katseltavaa, isäntäkin innostui taulutelevisioista ja kotiteatterilaitteista, joita oli siellä myös esillä.
koska sitä katseltavaa oli niin paljon jäi meiltä näkemmättä semmoinen "tulevaisuuden design-osasto". Ei vaan enää jaksanut kävellä. Hypättiin sitten ratikkaan ja ajettiin Hakaniemen Rossoon syömään. ;P

Muksut oli viihtynyt mummolassa äärimmäisen hyvin. Pojusta onkin tullut oikein mummofani, täytyy vaan toivoa, että mummo pysyy sellaisessa kunnossa, että päästään näkemään mummoa.

Pikaisesti vaan ilmoittelen, että jännitys jatkuu edelleen eli kotona ollaan :) Tänään on kyllä koko päivän suppaillut säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta väli kuitenkin vähintään 10min, eikä mitenkään kovin kipeitä...toivoa siis kuitenkin on, että joskus tositoimiin pääsee :D

Kiitoksia kaikille tsempeistä, ihania olette!!! :hug:

Kattinka: Onnea, toivottavasti tärppäisi! =)

Peppi: Voi niitä miehiä... :headwall: :hug:

Tanskuliini: Saaralle pikaista paranemista ja hoito- ja työjärjestelyihin jaksamista! :hug: Aikas hauska juttu! :D

Jonna: Kiva, kun kirjoittelit! =) Pikaista paranemista! :hug:

Danjuska: :hug: Toivottavasti pian selviäisi kipujen syy!

Smirgelaine: Todella mukavalta kuulosti teidän päivänne! :)

Eipä nyt varmaankaan muuta... Lähdetään varmaankin lenkille koko perheen voimin! :wave:

-Niiskuneiti ja Helmi 40+2-

Pikaseen ennen iltahulinaa.. Sattuisko kellään olemaan poikien välikausihaalaria kokoa 92, isoveljien vanhaa tai jotain. Olen päästänyt muutamankin ärräpään kkun KAUPOISSA EI ENÄÄ OLE KUIN TALVIHAALAREITA |O , ja kun nyt vasta tajusin ettei meidän möngin-ihan-joka-paikassa-poika pärjääkään kesähaalarilla ja villavaaatteilla talveen, niinkun isoveljensä. :kieh:

iltaa

meillä jo poika sängyssä :whistle:
no, voi paremmalla mielin herätellä aamulla kun saa kunnon yöunte.. siis jos nukkuu koko yön hyvin.

Hannamari:Meillä on yks ylimääräinen valikausihaalari mut koko oli joko 86 tai 92.. en muista nyt äkkiä... sitä ei olla pidetty kun Tatulle vielä hiukan iso. Ja se kun ei laaduktaan mikään huippu ole mut ihan ok kuntoinen. joskus kirpparilta ostin..

kaikin puolin mukava päivä ollut.. Torkahdin jopa itsekkin Pojan päikkyjen aikaan.

Nyt pitää mennä.. huomiseen :wave:

Niisku nyt meni yöunet kyllä :D :hug:
Monesti oon halunnu leikkiä ennustajaa ja povata päivän, mutta en oo tohtinu :D

Tanskuliini ehkä mä maltan oottaa, tosin kirjeiden suhteen oon ikuinen lapsi, aina ootan niitä ku viimestä päivää =) ;)
Saaralle pikaista parantumista
:heart:
Mä en ees uskalla aatella sitä aikaa kun molemmat on töissä ja lapset sairastuu...
Ny jo oli organisointia kun tytöt oli kipeinä ( meillä kun ei hyvällä poissaoloja koulussa katota + tahti on sen verran kova ettei mielellään ookaan pois) mutta mies oli enemmän kuin mielellään saikulla tyttöjen kanssa.
Hänellä kun ei ole arvostava ja mukava työpaikka.

Peppi85 kiva kun osaat lähteä ja tuulettua =)

Jonna kiva lukea kuulumisia :wave:
Miten tytöt ja sinä olette sopeutuneet uuteen elämäntilanteeseen? :hug:

Käpy piut paut vaarille.
Oot just paras omille lapsillesi ja näkis vaan vaaris meidän keskimmäisen shown ku se sille päälle sattuu ;) :whistle:

Kohta alkaakin bb ja toivon että "oikea" tyyppi putois.
Sais muuten yks asukki saada ankaran rangaistuksen puheistaan, oli aika mautonta epäsuorasti uhata toisen henkilön terveyttä :kieh: Ei kuitenkaan ihan kaikkea humalan piikkiinkään voi laittaa...

Iltoja!

Tää päivä on loppujen lopuksi mennyt ihan nopeasti. Lähdettiin aamupäivästä lenkille koko porukalla, jäätiin sit Jontun kanssa tohon pihalle vielä leikkimään, ennen kuin tultiin päiväunille. Mä en saanut oikein nukuttua jostain syystä :| Ja sit Rasmus heräili parit kerrat.

Päiväunien ja ruokailujen jälkeen lähdettiin vähän ajelemaan, ilta ollaan oltu kotona. Mummu tuli poikia taas moikkaamaan, lähti vasta vähän aikaa sitten.

Onko muilla tähdillä tapana puhua ruoka suussa? :whistle: Joonatan nimittäin usein rupeaa just silloin muka jotain sanomaan, kun on ruokaa suussa :whistle: Mua se vähän huvittaa ja naurattaa, yritän tietenkin salata sen, ettei siitä sit innostuis...

Meillä tulee joka päivä uusia sanoja, tänään oppi sanomaan lisää. Osaa sanoa Rasmuksenkin, en yhtään kyllä osaa kirjoittaa tai edes sanoa, että miten sanoo, mutta Rasmusta sillä kuitenkin tarkoittaa :D Nyt nous sängystä äsken ja tuli sanomaan, että "märkä", kun oli vähän vettä tippunut rinnuksille aiemmin. Ja aina ilmoittaa, kun vaipassa on kakka tai kun on kakkaa tekemässä, kuitenkin niin, ettei onnistu enää potalle laittaa..

Tansku: Pikaista paranemista Saaralle!! Aika tosiaan rientää nopeaan! Olipa hyvä toi sähköposti :LOL:

Danjuska: Toivottavasti olis kaikki kunnossa tai selviäisi ainakin, että mikä on ja asian sais pikaisesti kuntoon! Tuu sitten kertomaan. Kiva, että saitte miehen kanssa puhuttua :)

Smirgelaine: Kiva, että pääsitte miehen kanssa menemään!

Äh, ei ollut Niiskuneiti vieläkään mennyt, pian toivottavasti jo pääset!

Mut nyt alkaa joku leffa. Mitenhän sitäkään pystyy muka kattoa kun toi poika riekkuu tuolta huoneestaan KOKO AJAN |O No, hyvät yöt!

Illan viimeinen ja aamun ensimmäinen :whistle: :D

Yö meni aika tuttuun tapaansa. Rasmus heräili monta kertaa, välillä yski ja itki jne. Usein kesti nukahtaa takaisin kauan! Kuudelta meinas olla sitä mieltä, että noustaan jo ylös |O Mut sit n. 40min nukahtamisen jälkeen onneksi vielä nukahti, heräsi tossa 7.20. Joonatan heräs kerran yöllä ja aamulla 7.30. Ite oon tietenkin vielä väsynyt, mut eiköhän tää tästä.

Me lähdetään Jontun kanssa kohta hakemaan mun pappaa, se on vienyt niiden auton korjaamolle...

Samilla on taas iltavuorot, eikä meillä poikien kanssa vielä mitään suunnitelmia. Jos ei mitään keksitä niin ehkä mennään äitin luo TAAS :whistle: Jos äiti siis jaksaa, eikä oo kauheen rankkaa työpäivää. Ollaan nähty viime viikolla viissiin kuutena päivänä, ainakin viitenä :whistle:

Mites muiden viikko on alkanut? Onko kukaan edes vielä herännyt, Koivunkäpy? Tietty kaikki työntekijät, ovat varmaan jo töissäkin.

Moi!

Käpyskä
kuinka teidän katto?

Me sitten kerettiin tänä aamuna pojan kanssa kauppaan ja kirkon krehoon. Tultiin myöhässä kerhoon, kun raahasin ostokset tänne ylös.
Hämmästykseni oli suuri kun päästiin kerhoon oli siellä meidän lisäksi yksi äiti ja hänen tyttärensä (pikkuisen vanhempi kuin poju ). Yleensä siellä on vähintään 5 äitiä lapsineen. Toisaalta ei haitannut, niin Samilla oli pehmeä laskeutminen sinne, kun ei ollutkaan heti semmoista hulinaa, niin kuin yleensä.

Tämmöstä tänne, nyt ottaa sitä yhtä ipanaa kotiin. :wave:

Niiskuneidiltä sain äsken viestin:

"Tänään oli päivä arkinen,
vaan pikku poika muutti sen.
Tuli päivästä suuri ja ihmeellinen,
me varmasti muistamme sen.
Pituus 51cm, paino 3510g,
täyden kympin poika, pisteet siis."

Onnea vielä tätäkin kautta koko perheelle!!! :heart: :flower:

Yhteistyössä