Huomenta.
Samilla nyt sit kramppaa mahassa ja kuumettakin sillä on, on nukkunut yön tosi huonosti ja oli ihan kylmänhikinen tossa hetki sitten, meni sit takaisin sänkyyn. Mun mahaan sattuu myös, mut en tiiä, et onko menkkakipuja vai jälkimaininkeja taudista :x
Joonatan ja Sami ei eilen pahemmin sit yön (Sami) ja aamun (Joonatan) jälkeen oksennellut, mut vähän kipeen oloisia olivat kumpikin.
Nyt on R siis hereillä, J vielä nukkuu.
Kiitos
Smirge taas :hug: Myötätuntoa ei ikinä saa liikaa, varsikin, kun kyseessä on vatsatauti
Koivunkäpy: mites paikat kaatulun jäljiltä? Hyvä, että kaverin silmä on jo parempana!
Tintta: Kiitos :hug:
Tansku: Kiitos sullekin :hug: IHanan näköinen sänky!! En tiiä tosta Tampereelle menosta, mut jos sattuisinkin menemään niin tottakai pääset kyytiin!! Jos Samikin vaikka lähtis niin mahtuu siltikin, mä meen poikien väliin takapenkille istumaan sit
Siru: Ihana toi "parempi myöhään, kuin ei silloinkaan"

:ashamed:

En tiiä, laitoitko tarkoituksella sen noin

Oikeestihan se on "parempi myöhään, kuin ei milloinkaan"

Mut sopiihan toi noinkin, melkeenpä paremminkin =) Kiitos myös sulle :hug: Ihanaa, kun pääsit koulutukseen!! Missä siellä Helsingissä te sitten tarkalleen ootte?
TANSKU ootko sillon vielä saikulla?? Tosi mukava, kun Otto heti viihtyi tarhassa noin hyvin, varmasti tuli äitillekin tosi hyvä mieli, vaikuttiko hoitajat mukavilta? Mä en varmaan jätä yhtäkään mun lapsista hoitoon, jos hoitohenkilökunta ei vaikuta mukavalle, itellä niin huonot kokemukset monesta eri pk:sta täällä, joissa harjoitteluissa oon ollu :ashamed:
Jellona se valvoo taas

Kiitos sullekin :hug: Juu, sain Samilta hepeneitä

Vaikka olin sanonut, että tällä vartalolla en tunne oloani kotoisaksi moisissa vetimissä. No, olihan ne kauniita, mut ei niitä kuitenkaan tule käytettyä juur koskaan, turhan kalliita siihen nähden, mun mielestä. Mut Sami ei suostu niitä palauttamaan

Mihis Ikeaan aiotte, Espoon vai Vantaan? Varmaan Vantaan.. Tuun vakoilemaan teitä

Tosin toi Espoon olis meitä lähempänä

Uudesta vuodesta.. Saadaan lapset hoitoon (anopille), joten kutsutaan tänne meille kavereita, vietetään Samin synttäreitä ja uutta vuotta samalla, kun samaan aikaan kerta ovat

Ei sitä oo pariin vuoteen tullutkaan tehtyä ison mahan kanssa oikeen mitään. Samin kaveri, Joonatanin kummisetä ja hänen tyttöystävänsä, ovat täällä Saksasta (asuvat siellä), he nyt varmaan ainakin tulevat tänne, plus sit toivottavasti muitakin. Ainakin kutsutaan/ollaan kutsuttu.
Hemmetti, että mahaan koskee :'(
Mulla on ongelmia, kun en osaa päättää töihin menosta tai siitä, mitä haluaisin tai minne haluaisin :/ Vai haluanko minnekkään
Moni on saanut joululahjaksi leikkikeittiön

Kiva on ollu lukea lasten ja aikuistenkin lahjoista ja joulusta muutenkin
Tintta Meidänki pojat sai mun veljeltä tommosen kuorma-auton, jossa on myös lumiaura =) Kummatki on tykänneet siitä hirmuisesti, niin, että tappeluakin siitä jo tulee.
Hauskaa muuten, kohta se ei varmaan enää hauskaa ole.. Mut meillä pojat kinastelee leluista

Rasmus kyllä pitää päänsä ja puolensa, vaikka onkin vielä niin pieni

Ei millään anna periksi, eikä päästä irti jostain lelusta, vaikka se oliskin ekana ollut Jontulla. Eikä tule kuuloonkaan, että vaihtais jonkun lelun, mitä itellä on niin Joonatanin kanssa, jos Jonttu niin yrittää