Jouluntähdet -05- joulukuun läjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi Peppi :x :hug:

Toivottavasti Käpy sen sun kaverin silmä ois jo parempi.

Meillä aatto meni aikas mukavasti. Aatonaattona poju ei meinannut saada unta illalla kun ukko meni möläyttää että tonttu saattaa tuoda roska-auton kuusen alle. Ja ensimmäinen asia mikä pojun suusta aattoaamuna kuullaan oli roska-auto.
Mutta ei tonttu olikin tuonut tytölle Petshop elukoita ja pojulle Postimies Pate auton. Tytön takia meillä annetaan yksi lahja aamulla, jotta jaksaa oottaa iltaan asti.
Me syötiin jo 16 aikaan päivällinen, jonka jälkeen tonttu toi paketit kuusen alle sillä aikaa kun mä olin muksujen kanssa parvekkeella. :whistle: :xmas:
Ja tulihan sieltä pojulle se roska-auto :D . Ei antanut poju meidän muiden edes neuvoa sen käytössä paariin ekaan tuntiin. Tyttö sai sen toivomansa littlestpetshop tamagothsin, joka onkin ollut mieluinen =) . Tuli sieltä vielä työkaluvyö ja tytölle yökkäpaita, pörrösukat, ja koru-pinnisetti.
Mä sain jalkarahin ja mies lannepyyhkeen ( ei se sitä toivonut, mutta just nyt ei oo varaa litteeseen näyttöön ).

Muksut ihan kiitettävästi ovat maistelleet jouluruokia. Mutta mäti ei kelvannut kummallekkaan. Tyttö ei edes maistanut lanttulaatikkoa (muita lajikkeita meillä ei edes ollut ). Mutta äiti on syönyt kyllä ihan hyvällä ruokahalulla :p :D Huomenna oisikin se rääppiäispäivä että saatais jouluruoat pois kaapista.

Kiva kuulla Katinkasta ja Tanskusta :flower:

Mutta kaikille hyvää joulunloppu aikaa (onneksi joulu on vain kerran vuodessa :whistle: ) :xmas:

Tosi ihana joulu |O Mulla oli eilen niin kamala olo, etten koko päivänä tehnyt mitään muuta, kun kävin oksentamassa (sisuskalutkin melkein pihalle) kaiken, mitä oli suuhuni pistänyt (kolminkertaisena), jos en ollut uskaltanut mitään suuhuni pistää niin oksensin sappinesteet :x Oksentamisen jälkeen menin suoraan sohvalle lepäämään.

Sami oli päiväunien jälkeen iltaan asti poikien kanssa äitillään, mä olisin halunnu mennä kans, mut en sit voinut.

Rasmus ripuloi parhaillaan, aamulla sillä tuli vieläkin vähän oksennusta :(

Sami aloitti oksentamisen viime yönä :/ Joonatan oksensi äsken, kun söi vähän puuroa, nälkä olis raukalla ollut, mut ei sit pystynyt syömään.

Voi tota Rasmus-parkaa, hirveä ripuli kuuluu tulevan, eiks senkin sairastelut jo riittäisi?? On jo monta päivää kestänyt. Meen vaihtaa vaippaa, josko se olis jo kaiken ripuloinut.

Mulla on nyt suht ok olo...

Onpa tosi kurjaa Peppi. Yritä vaan sitkeästi antaa niitä maitohappobakteereja. Ja ota Samin kanssa niitä itsekkin.

Meillä pojun unet heitti tossa viikko sitten pyllykkää, niin että päikyt nukkui liian myöhään ja sitten riekkui vielä 10 aikaan hereillä illalla. Nyt sitten eilen kotipäivän takia ei Sami nukkunut päikkäreitä, joten hänkin nukahti illalla jo ennen 9 ja nukkui 7 asti.
Nyt sitten tänään pitäis ulkoilla. ja päästä jotenkin normaalin päiväjärjestykseen.

Ai hitto et on paikat hellänä, vedin eile lipat, olkapää ja selkä tuntuu vallan kivoilta :kieh:

Meillä poika sai pääasiassa autoja pukilta, kaikki kelpas :laugh: paitsi se ei ymmärtäny vaatelahjojen päälle mitään :o ja joku oli ostanu semmosen legon lakasukoneen sille..

Jouluiset Terveiset :)

Ihana joulu ollut...Lahjoja tuli paljon,tytöt saivat kaikenlaista mukavaa,Oskari sai ison plaston kuorma-auton jossa myös lumiaura,traktorin peräkärryineen ja eläimineen,moottorisahan ja lasit,puoliperä rekan,pikkuauton,soittopelin,legon kaivinkoneen ja vaatteita :D
On poika ollut niin innoissaan ettei meinaa nukkumaan mennä :heart:

Itsekin sain lahjoja,ihanahan niitä on availla :whistle:

Mies läks puita hakemaan isänsä kanssa,mä vähän siivoilin paikkoja ettei kaikki roskat viikko tolkulla lattioilla pyöri.
Pihalle meinattiin ihan kohta lähteä,laitan vaan ruuat uuniin lämpenemään ensin ja taidan ottaa torttutaikinaa sulamaan :p

eilen oltiin mun äidillä kylässä ja syömässä,joten ruokaa on paljon jääkaapissa vieläkin =)

Pepin poppoolle paranemisia :hug:
Kirjoittelemisiin siskot :wave:

Tapaninpäivää kaikille :)

Peppi, voi ei, oksutauti on ihan kamalaa :x Paranemista ja jaksuja teidän poppoolle :hug: Kiitti tsempeistä :) Se työ alkaisi mahdollisimman pian. Kerroin tulevasta sairauslomasta mutta se ei olisi ongelma, aloittaisin sitten kun olen toipunut -ja mullahan on joka tapauksessa 1kk:n irtisanomisaika nykyisestä työstä. Löysin sen vankilamyymälän ihan sattumalta kun googletin "lasten sängyn". Yritän saada tähän linkin suoraan tyttöjen sänkyihin: http://www.vankeinhoito.fi/26555.htm Myymälöitä on siis vankiloissa, haettiin Saaran sänky Keravalta. Olis kyllä tosi ihana nähdä mun saikun aikana! Tuli mieleen että JOS olet menossa Tampereelle moikkaamaan Kattinkaa tammikuussa niin voisin tulla mukaan -tytöt kun ovat tarhassa niin ehkä mahtuisin mukaan yksin :whistle: :D

Käpy: kiitti peukutuksista, ne tulee tarpeeseen :hug:

Meillä tytöt ovat viihtyneet eilisen ja tän päivän uuden nukkekodin kimpussa -joulupukki toi sellaisen ison vaaleanpunaisen kolmikerroksisen :) Toinen lempparilahjoista oli keijukaisen vaatteet: hameet, tiarat, taikasauvat ja siivet :heart: Jee, mä sain Remeksen uusimmat kirjat, otan ne huomenna mukaan töihin. Onpas outoa että saan huomisen ja ylihuomisen palkan vain istumalla 9 tuntia eikä tartte tehdä mitään :D

Huoh, onpas tullut taas syötyä IHAN liikaa :ashamed: Eikä salillakaan ole tullut käytyä... En uskalla mennä vaa'alle, se varmaan poksahtaisi. Täytyy ryhdistäytyä heti kun saadaa syötyä ne muutamat suklaarasiat joita joulupukki toi :p

Mukavaa Tapania kaikille :hug:
Tansku & poppoo

Tansku, meillä on Annalla samanlainen sänky ku tuossa linkissä, tosin sinisenä..

Huoh kun koskee ahteriin, selkään ja vasempaan käteen, jopsa se jo huomenna helpottas..
Ja kaverin silmä alkaa kuulemma olemaan parempana, onneks!

Jouluterkut täältäkin suunnalta :wave: Parempi myöhään kuin ei silloinkaan, vai mites se menee...

Ihana joulu ollut, oltiin aattona mun porukoilla syömässä ja pukki ja tonttukin tuli sinne lahjavuorensa kanssa :D Mun miehen veli sekä mun sisko ja toinen veli oli siellä myös sekä mun mummu, melkein tärkein syy, miksi olen vielä halunnut joka joulu siellä olla. Ja onhan se tosi kivaa olla maatalossa joulun vietossa, kun on paljon läheisiä läsnä :heart: Paljon tuli siis lahjoja, leluja ja vaatteita lapsille, sekä kirjoja, palapelejä, pelejä. Lotan suurin toive oli Nintendo DS-pelikone ja siihen koirapeli, onneksi oli iloinen ihan kaikista, pienistäkin lahjoista. Otto oli myös onnessaan kaikista saamistaan lahjoista.

Ihana lukea teidän kaikkien kuulumisia. En oikein muista varmaan kommentoida mitään, muuta kuin että Pepin perheelle pikaista paranemista, mahatauti on hirvein kaikista :$ Mulla oli viime viikolla, onneksi en yleensä oksenna, enkä nytkään, mutta vessassa vietin kyllä aikaa. Otolla oli myös maha löysällä, mutta muut aika hyvin välttivät sen. Onneksi.

Oton kuulumisia sen verran, että viime vkolla oltiin ensin yhdessä tutustumassa tarhaan ja olin aivan ihmeissäni; niin reipas hän oli siellä. SYÖKSYI suoraan leikkimään, eikä meinannut tulla mun ja lastenhoitajan kanssa edes kiertämään tiloja, tuli sitten pikkasen pakolla. Ihana tarha, tosi idyllistä oli myös sisältä kaikki tilat. Seuraavana pvänä Otto oli pari tuntia yksin ja siis uskomattoman hienosti meni. Hän puhui vaan, että Tarhaan mennään ja äiti töihin. Kaupassa pääsin käymään sit Lotan kanssa kahden -ah mitä luksusta!

Lotta sai hyvän todistuksen ja on nyt nauttinut lomailusta. Mäkin olen koittanut ottaa kaiken irti viimeisistä hoitovapaapäivistä. 1.1. menen sitten iltavuoroon. Toisaalta ihan kivaa, mutta toisaalta on kyllä melkoisen haikea fiilis. Kun tämä on melkein 100% varmuudella viimeinen hoitovapaa mun elämässäni.

Pepille piti muuten laittaa, että pääsin sinne koulutukseen =) Eli 7.-8.2. se on. En osaa oikein lainkaan liikkua siellä teilläpäin, mutta eiköhän me jotain keksitä. Tammikuun alussa saan tarkemman ohjelman koulutuspäivistä. Palaan asiaan siis.

Nyt nukkumaan. Mies lähti yövuoroon, niin ei kuitenkaan olis uni aiemmin tullut silmään...

Moikka kaikille ja ihanaa loppuvuotta!

Öitä!

Yövalvomis homma taas päällä. kaksi yötä olis tällä kertaa.

pepille, ihan hirmu paljon paranemis toivotuksia. :hug: :hug: hus pois tauti nopeaan. jaksuja. mikä se Samin kolminumeroinen lahja muuten oli minkä sait?

Minä sain sellaisen oloasun ja kynttilöitä, mitkä olin ite tilannut. peli saatiin yhteiseksi sekä munanleikkuupuimuri alias munanleikkuri ja kalapihdit, tärkeitä meille ja kalapihdit ovat edelleen hävyksissä, siis meidän entiset. Muuta en tainnut saadakaan. pojat saivat leikkikeittiön yhteiseksi, pyjamat, Mikkis puskun, värityskirjan, paidan, sukkahousuja ja kirjan. synttärit ovat vielä edessäpäin niin ihan hyvä ettei hirveätä kasaa tullut. Aleksi sai formuloita, silitysraudan, nukenrattaat (toivonut noita jo pitkään), kirjoja, 2 peliä (inkan aarre ja muuttuva labyrintti) ja jotain muutakin vielä, mut äipän muisti ei riitä. :D :whistle:
Me oltiin ihan kotona oikeestaan koko joulu. kelit olivat mitä oli, hiukan ulkoiltiin. pelailtiin aleksin saamat pelit muutamaan kertaan lävitse ja hyvin hokas aleksi jo miten pelataan. Vanhempien piti jo toissa iltana pelata kaksin muuttuva labyrintti läpi. :D
leikki keittiö on ollut kovassa käytössä sekä Jaakko-nukke on saanut kovaa hoivausta/vauhtia rattaiden kyydissä, niin että pikku-isiä meillä taitaa asustaa. :D

Me lähdetään perjantaina iltapäivällä ajelee etelä-suomeen päin kun viedään lahteen miehen veljelle vauva kamoja ja sit ajellaan jonnekin yöksi, et päästään käymään lauantaina ikeassa. Mikkis jää mun vanhemmille yhdeksi yöksi sillo hoitoon, aleksin kans pärjää reissuilla ja se jaksaa hyvin mukana. toivottavasti saatais jotain irti ikeasta. =)

uusivuosi ollaan kotosalla perheen kesken varmaankin. raketteja pojat käyvät huomenna ostelemassa. uunieprunoita tehdään ruoaksi, kun niitä niin tekee mun mieli. :p mitäs muut tekevät uutena vuotena??

tanskuliinille, onnea työjutuissa. :wave: 'peukut pystyssä'

mun kommentoinnit on hiukan jäissä, kun lukenut tekstit niin nopeaan ja muitikin pätkii, mut onhan mulla viel ensi yökni aikaa petrata. joten nyt lähden hiukan töiden pariin, vaik aika vähissä nekin ovat. rauhallista siis. palailen. :wave:
ootte usein mielessä kaikki!! :hug:

Hyvää huomenta siskot ihanaiset!

Yö meni onneksi taas rauhallisesti. kohta pääsen vanhemmilleni nukkuu. vielä toinen ja yö ja neljän päivän vapaat koittaa. :D

tigru, kuinkas teillä jaksellaan? :wave:

kirjoitelkaa kaikki päivän aikana niin mulla on paaaljooon lukemista ens yön aikana. :D

mut nyt piristys :hug: kaikille!!

Huomenta.

Samilla nyt sit kramppaa mahassa ja kuumettakin sillä on, on nukkunut yön tosi huonosti ja oli ihan kylmänhikinen tossa hetki sitten, meni sit takaisin sänkyyn. Mun mahaan sattuu myös, mut en tiiä, et onko menkkakipuja vai jälkimaininkeja taudista :x

Joonatan ja Sami ei eilen pahemmin sit yön (Sami) ja aamun (Joonatan) jälkeen oksennellut, mut vähän kipeen oloisia olivat kumpikin.

Nyt on R siis hereillä, J vielä nukkuu.

Kiitos Smirge taas :hug: Myötätuntoa ei ikinä saa liikaa, varsikin, kun kyseessä on vatsatauti :whistle: :laugh:

Koivunkäpy: mites paikat kaatulun jäljiltä? Hyvä, että kaverin silmä on jo parempana!

Tintta: Kiitos :hug:

Tansku: Kiitos sullekin :hug: IHanan näköinen sänky!! En tiiä tosta Tampereelle menosta, mut jos sattuisinkin menemään niin tottakai pääset kyytiin!! Jos Samikin vaikka lähtis niin mahtuu siltikin, mä meen poikien väliin takapenkille istumaan sit :D

Siru:
Ihana toi "parempi myöhään, kuin ei silloinkaan" :laugh: :ashamed: :D En tiiä, laitoitko tarkoituksella sen noin ;) Oikeestihan se on "parempi myöhään, kuin ei milloinkaan" :D Mut sopiihan toi noinkin, melkeenpä paremminkin =) Kiitos myös sulle :hug: Ihanaa, kun pääsit koulutukseen!! Missä siellä Helsingissä te sitten tarkalleen ootte? TANSKU ootko sillon vielä saikulla?? Tosi mukava, kun Otto heti viihtyi tarhassa noin hyvin, varmasti tuli äitillekin tosi hyvä mieli, vaikuttiko hoitajat mukavilta? Mä en varmaan jätä yhtäkään mun lapsista hoitoon, jos hoitohenkilökunta ei vaikuta mukavalle, itellä niin huonot kokemukset monesta eri pk:sta täällä, joissa harjoitteluissa oon ollu :ashamed:

Jellona se valvoo taas :) Kiitos sullekin :hug: Juu, sain Samilta hepeneitä :o :laugh: Vaikka olin sanonut, että tällä vartalolla en tunne oloani kotoisaksi moisissa vetimissä. No, olihan ne kauniita, mut ei niitä kuitenkaan tule käytettyä juur koskaan, turhan kalliita siihen nähden, mun mielestä. Mut Sami ei suostu niitä palauttamaan :laugh: Mihis Ikeaan aiotte, Espoon vai Vantaan? Varmaan Vantaan.. Tuun vakoilemaan teitä :D Tosin toi Espoon olis meitä lähempänä ;) Uudesta vuodesta.. Saadaan lapset hoitoon (anopille), joten kutsutaan tänne meille kavereita, vietetään Samin synttäreitä ja uutta vuotta samalla, kun samaan aikaan kerta ovat :D Ei sitä oo pariin vuoteen tullutkaan tehtyä ison mahan kanssa oikeen mitään. Samin kaveri, Joonatanin kummisetä ja hänen tyttöystävänsä, ovat täällä Saksasta (asuvat siellä), he nyt varmaan ainakin tulevat tänne, plus sit toivottavasti muitakin. Ainakin kutsutaan/ollaan kutsuttu.

Hemmetti, että mahaan koskee :'(

Mulla on ongelmia, kun en osaa päättää töihin menosta tai siitä, mitä haluaisin tai minne haluaisin :/ Vai haluanko minnekkään :o

Moni on saanut joululahjaksi leikkikeittiön :) Kiva on ollu lukea lasten ja aikuistenkin lahjoista ja joulusta muutenkin :)

Tintta Meidänki pojat sai mun veljeltä tommosen kuorma-auton, jossa on myös lumiaura =) Kummatki on tykänneet siitä hirmuisesti, niin, että tappeluakin siitä jo tulee.

Hauskaa muuten, kohta se ei varmaan enää hauskaa ole.. Mut meillä pojat kinastelee leluista :whistle: Rasmus kyllä pitää päänsä ja puolensa, vaikka onkin vielä niin pieni :D :laugh: Ei millään anna periksi, eikä päästä irti jostain lelusta, vaikka se oliskin ekana ollut Jontulla. Eikä tule kuuloonkaan, että vaihtais jonkun lelun, mitä itellä on niin Joonatanin kanssa, jos Jonttu niin yrittää :D

Meillä on lunta, lunta lunta!!! :xmas: siis muutaman sentin satanu yön aikana..

Pepin poppoolle nyt sitä paranemista paljon!

Kaveri eile laitteli et silmään ei satu mut näkö on sumee :headwall: lupas mennä tänään jo lääkäriin jos viel aamulla on sumee elämä..

Jellonalle yötyöhön jaksamista!

Tintta, menen nyt lähettämään sen spostin! :ashamed:

Enhän mä nyt muuten, mut Jellonan pyynnöstä :whistle: :D

Ei mulla kyllä tosiaan mitään asiaa ole, mut kuten olette huomanneet, keksin kirjoitettavaa, vaikkei sitä asiaa olisikaan :laugh:

Samilla kamalat kouristukset mahassa, sattuu niin, ettei voi mitään tehdä, makasi viimeks vaan vessan lattialla ja puhisi ja ähisi :o Terveysneuvonnasta sanottiin, että kuuluu asiaan (tähän vatsatautiin), lääkäriin ei kannata mennä, kun ei niillä mitään lääkettä ole tähän antaa, ellei olo ole todella, todella sietämätön.

Joonatan oksensi aamulla jostain syystä taas, vaikkei vuorokauteen olekaan oksentanut. Rasmus edelleen vaan ripuloi :(

Kävin just Joonatanin kanssa ostamassa vähän kakkutarvikkeita... Mummo lupas olla huomenna poikien kanssa, et me saataisiin tarjottavat tehtyä, mut äsken siltä tuli viestiä, että hänellä taitaa nyt olla se vatsatauti :(

Niin, viikonloppuna siis vietetään Joonatanin synttäreitä, la ja su.

Täällä ei ainakaan lunta ole, eikä varmaan tulekaan |O

Kyllä mä vähän ehdin alennusmyynneissä pikaseen käymään, ostin kahdet farkut ja yhden vetskari-hupparin (se ei kyl ollu alennuksessa). Farkut makso 20e kipale, ei siis paha =)

Niiskuneiti: Mitä teille kuuluu?? Miten joulu meni?

Tigru: Mites siellä jaksellaan? :hug: Mites teidän joulu, saitteko paljon lahjoja? :D

Uneton: Mitäs lahjoja teidän tytöt saivat? Entä te muut? :)

Lillukka: Miten oot voinut? Paljonkos sulla jo viikkoja on? Kuinkas teidän joulu, missä porukassa sen vietitte?

Danjuska: Joko te ootte tullu joulun vietosta? :hug:

Metku: Tuuhan sinäkin kertomaan teidän joulusta ja muitakin kuulumisia!

Hannamari: Huhuuu :attn:

Hannele: Kuinkas oot voinut?

Jemma on varmaan meidät jo unohtanut :(

Kattinka: :attn: Koska tarkalleen suuntaat tänne Suomeen?

Epeli: Kuinkas ne hormoonit? :whistle: :D

Gerbera: mitähän teille?? Just katoin kuvia yhteisöstä ja on kyllä niin suloiset pojat teille, ettei tosikaan! Ja Jullella hienosti leikatut hiukset :) Kun oon tässä pähkäillyt, että miten ton Jontun hiukset leikattaisiin...

Ja kaikki muutkin, tulkaa nyt niitä kuulumisia kertomaan, johan ne joulunpyhätkin meni :laugh: :attn: :wave: :whistle:

Onkohan kovin älykästä viettää niitä synttäreitä Peppi? jos te oottekin vielä kipeinä viikonloppuna.

Menin sitten eilen nukkumaan päikkärit pitkästä aikaan. Olin vielä puoli kahden aikaan yöllä hereillä kun Sami heräsi. Vaikka Sami sai ruokaa ja vaippa vaihdettiin. Tuli vielä yhdet pissit läpi (onneksi sänky säilyi kuivana ). Vaatteiden ja vaipanvaihdon jälkeen Sami viimein nukahti vähän ennen neljää. jonka jälkeen pääsin itse nukkumaan. Joten viime yön unisaldo oli huikeat vajaa 6 tuntia, kun muksut sitten heräsi jo ennen 10.
Eikä tuo peeveli sitten suostunut normiaikaan unille, vaan vetäs lähemmäks tunnin tirsat tossa 3 ja 4 välissä. Kun jouduttiin käymään Espoon keskuksessa.

Joten ratkiriemukas nukutusepisodi tiedossa. Eikä Lostistakaan varmaan pääse nauttimaan... :/ :kieh:

moikka kaikille! :wave:

kotona jälleen =)

Meillä alkoi joulun vietto vähän eri tavalla kun oltiin suunnitellut.. Äiti ja isä tuli hakemaan kiuruvedeltä pikkusiskoa 22pv (joka oli meillä pe-la) niin hyppäsinkin siihen kyytiin. Mies ja poika jäivät miehen porukoitten luo.
Tämä ihan vain siksi että saisin kunnolla levättyä.. mutta enpä osannut kunnolla nukkua vaan oli jo ennen kuutta hereillä jne..
Tatu ja mies tulivat sitten aattona meidän porukoille.

Lahjoja tuli paljon.. liikaa..
Tatu sai parkkitalon, mauri kunnaksen astiastoa ja muumi aterimet, pikkuautoja, pehmoleluja, rekkoja ja traktoreita melkein jokaiselta.. ja ukki oli avannut pojalle jonkun rahaston että saa 16 vuoden päästä ajokortin sitten maksaa niillä rahoilla mitä sinne kertyy.

Itse sain kynttilöitä, yöpaidan, aamutakin, villasukat, kattiloita, hajuveden ja semmosen hartian hieromavehkeen :D hieroin hartioita koko joulupäivän sillä ja eilen olikin semmonen olo että ihan kun ois hierojalla käyny.

Traktorilla ukki ajelutti Tatua.. samoin poninlla ratsasti pikku mies ja tuumasi van että laukkaa.
Pikkuserkku sai eilen nimen =) Hieno nimi oli ja kakku hyvää :laugh:
Joulupäivänä porukoilla posahti vesiputki :/
Onneks sai isä ja mies tehtyä siihen pitävän patentin. tekeevät putkiremontin sitten heti vuoden vaihduttua.

Kaiken kaikkiaan joulu meni ihan mukavasti, joskin hiukan vaimeasti kuitenkin. Mutta mukavaa oli ja kai tämä minunkin stresi vähän helpottui.. Joskin semmoinen ahdisyuksen omainen pahaolo aina iskee aika-ajoin mutta jospa tämä tästä alkaa selvitä.

Peppi: Voi että miten kurja tauti teillä riehuukaan! :x Jaksuja ja paranemisia kovasti!!! :hug:

Kattinka: Mukava lukea kuulumisia :hug: ja jos tuntuu niin haet vaan saikkua. jaksuja kovasti! kuinka äitisi voi?

Hannamarille toivoteken stressitöntä olotilaa! :hug:

Tansku:Ikävää kun jouduit perumaan synttärit. :hug:
Jospa saisit sen paikan, pidän peukkuja =)
Hienoa kun pääset siihen leikkaukseen.

Mites Tigru??

jellona taisi kysellä uuden vuoden jutuista.. Ollaan tässä kotosalla ja kavreita lapsineen tule ekäymään. 2.pv käyn sitten kirjottamassa sopimuksen ja 3pv alkaa työt =)

eiköhän tässä varmaankin tärkeimmät tullut.. ja palailen taas uudestaan luultavasti jo illalla :whistle:

Smirge, vastattu!

Ja sit lisää...
Käytiin kaupungilla, nyt on uusi hieno monitoimirakkine mikä tulostaa, skannaa, kopioi ja räkii myös hyviä valokuvia :whistle:

5-6h meniki kaupungilla, olo on sen mukanen.. mut silti oon tässä tehny yhden vaipan (kuminauha ei riittäny toiseen ) ja sit väänsin tortilloja iltapalaks..

Pepille tulin vastaamaan, että hormoonit voivat hyvin! B) . Nyt en ole tainnnut muutamaan päivään kiukutellakaan! :saint:

Joulu meni. Lauri sai paljon lahjoja, mutta me ei oltu muistettu ostaa vauvalle MITÄÄN! Onneksi mummot oli ostaneet!
Pakko mennä katsomaan tuo House. Yritän huomenna kirj. lisää kuulumisia!

Öitä!

Menipäs taas päivä nopeaan, nukuinkin tänään suht pitkään. Pojat olivat käyneet ostaa raketteja ihan kivan kasan. Illalla kävin poikien kanssa hetken lätäkköleikeillä pihalla. mies kävi shoppailemassa ja tuulettamassa oloaan, kun on hänkin ollut kotona kaikki päivät. onneksi huomenna lähdetään edes vuorokaudeksi reissuun. saatiin yöpaikkakin keravalta mun serkuilta. Peppi, vantaan ikeaan taidetaan mennä. ja olisi ollut tosi ihana teitä nähdäkin, mut teidän tauti on siinä vaiheessa että en sitä ainakaan halua. ja teillähän taitaa olla ne Jontun synttäritkin la, jos ne pidätte. jaksuja kovasti kaikille teille! :hug: niin ja kyllä ne hepeneet varmasti ihan ihania on loppupelissä saa uutta intoa parisuhteeseen. oot kaunis nainen. =)

Epelis, ei tuo nyt hirveän suuri asia ole, kun olette vauvan lahjan unohtaneet. luulen että hänelle tärkeintä on, että olette läsnä hänen elämässään tässä vaiheessa elämää. jaksuja teillekin. :hug:

mitähän gerberalle kuuluu??

danjuskalle, jaksuja ja pirteyttä!! Meilläkin Mikkis sai aterimet, mutta aikas isot vaan oli kyllä muumit. pojalla on yhdet muumi aterimet, mut ei oikeestaan millään muilla syö kuin niillä siis suostu. synttärilahjaksi ajattelin että vois kattoo viel jotkut. ja minä olen päättänyt ostaa lumiaurarekan synttärilahjaksi. toivoa sopii että lunta jossain vaiheessa tulee. :xmas: :D

smirgelainelle, jaksuja öisiin herätyksiin. toivotaan että tää yö menisi paremmin. :hug:

kuusikon äiti, tulehan kertoilee kuulumisia, jos vaan jaksat mitenkään.

Aamusta meen taas nukkuu porukoilleni hetkeksi ja sit kotia pakkaan. mies vie sit Mikkiksen vanhemmilleni päikkäreiden jälkeen ja sit lähdetään reissuun. Aleksi taas saa vanhempien jakamattoman huomion. hän jää nykyään paljon vähemmälle, kun toi mikkis osaa viedä ajan, hermot, huomion ja kaiken mitä voi. Luonteet erottuu pojista hyvin slevästi ja ovat kyllä erilaisia. =)

nyt mun pitää käydä katsoo mitä asukkaat puuhailee?!!! joten palailen taas...kauniita unia kaikille!! :hug:

Huomenia.

Joo, oon tässä nyt jonkun aikaa miettinyt omaa älykkyytäni tai sen vähäisyyttä :whistle: :laugh: Ei olla pitämässä Joonatanin synttäreitä, vaikka vielä eilen odotin ja oletin ihmeparantumista, typerä minä. Me mitään parantuneita olla |O Joonatan oksensi vielä tänäkin aamuna. Rasmus heräsi yöllä monen monta kertaa, niinku de on heränny nyt joka yö, maitoakin se taas saa. Sinne meni se unikoulun oppi. Mut pakko sille oli sillon taudissa paljon juottaa, kun on niin pienikokoinen, äkkiä kuivuu :(

Joonatanilla tuntui eilen illalla nousseen kuumekin. Illalla myös taas oksensi. Me ollaan tässä taudissa ihan varmasti vielä ens vuonnakin ;) Harmittaa vaan, jos ei sit päästäkään uutta vuotta viettämään, niinkuin oli tarkoitus :ashamed:

Danjuska: Kiitos :hug:

Jellona: Juu, en tuu tietenkään teitä tartuttamaan :D Niinku jo sanoin, odotin eilen vielä ihmeparantumista :o

Oon kirjottanu tätä varmaan tunnin. Keksen kirjoittamisen (Joonatan istu mun sylissä tässä ) Jonttu oksensi, kun oli juonut vettä ja voi että kuinka paljon sitä tuli taas :o Voiko oksentamiseen tukehtua? :ashamed: Siis jos on ihan pystyssä ja hereillä... Kun siltä se melkein näyttää/kuulostaa/tuntuu, kun toi poika oksentaa, et pian tukehtuu :ashamed: Hirveetä. Nälkä sillä reppanalla on koko ajan, söi puuroakin tosi hyvällä ruokahalulla, mut ne tuli sit melkein heti syötyä ylös. Koska pitää lääkärissä käydä? Kun on kuitenkin suht pirteä, eilen illallakin jo ihan normaali, mut mitään ei oikein syö ja se vähänen mitä syö/juo tulee melkein aina ylös :(

Nyt se pikkuinen (J) nukahti tonne huoneeseensa, kun siellä yhdessä pötköteltiin :heart:

Huoimenta!

Poju teki ylläripyllärit eilen illalla ja nukahti jo ennen 9 ilman ensimmäistäkään pomppua sängystä pois. Ja nukkui koko yön. Äiti vaan tosin pyöriskeli vielä puolen yön jälkeen sängyssä valveilla |O

Meil on taas tosi "ihana" ilma. Eipä oikein tee mieli ulos :/ . Ja mä en oikein keksi mitä noitten pentujen kanssa tekis...

Peppi ootko kokeillut jo sitä apteekista saatavaa Osmosaali liuosta? Teillä on kyllä toi jo ollut jo viikon, että jos vaan mahdollista ehkä käyttäisin tänään tarkistus käynnillä lekurissa. Jos sun äitis vaikka vois avustaa, niin kävisitte yksityisellä.

peppi, www.sairaslapsi.com on loistokas sivusto..

Smirge, vastasin taas. Täällä kans semmonen keli ettei mahdeta hirveesti liikkua mihinkään, tuulee miljoonametriä sekunnissa, tulee lunta jne.. vois olla ettei muutaman tunnin päästä pääsis enää kotiin jos johku lähtis kämään..

Tänään ois operaatio pyykkien pesu..
Meillä muuten kans jäpä nukku hyvin sammu vähä jälkee 9 ja heräs jälkee 7 eikä kait heränny kertaakaan, en ainakaa muista..

Smirgelle lisää, mielenkiinnolla odotan mitä tulee viljamiitin ja Samin leikeistä, poika meinaa olla hiukan tarkka autoistaan, taidan lukita ne kaikki kaappiin vierailun ajaks :laugh:

Huhuu kaikki jotka ovat jääneet lahjavuoren alle, tulkaahan ilmottautumaan!!

Smirge: Meillä on joo tota Osmosaalijauhetta, mut ei sitä kukaan pysty juomaan. No, Sami ehkä voisi, mut en tiiä, tarviiko se. Rasmus nyt on jo ihan ok, kakkaa sen 1-2krt päivässä ja löysäähän se on, mut muuten sillä ei mitään ole. En tiedä, saisinko sille väkisin sitä juotettua. Joonatania en todellakaan saa sitä ottamaan ja jos väkipakolla juottaisin niin se oksentaisi sen samantien ulos, se on varma. Eikä sillä edes ripulia ole.

Kaikki nukkuu täällä... Outoa.

moi

plää mikä keli :headwall:
Vettä tulee ja tulee... valitettavasti koira ei vaan kato ilmaa lenkkeilyn suhteen :whistle:

Aamun oon raikkoillu kaappeja ja yrittäny muutenki vähä siivoilla. Illalla tulee kummityttö kyläilemään =)

Muuten onkin menny aamupäivä asioila juostessa. pankissa, apteekissa ja sitten käytiin ostamassa semonen jalkalamppu tuonne olohuoneen nurkaan.. Sitten pitäs vielä kelassa käydä..

Onko kellään tietoa onko mahdollisuutta enää saada sitä hoitotukea (vai mikä se oli) joka myönnetään kun lapsella allergioita... kun meillä kuitenkin enää muna ja ruis kiellettyjen listalla.

Jellonalle
mukavaa reissua!

Peppi: Monesti sitä tosiaan toivoo jonkun moista ihmettä vaikka periaatteessa ei olisi edes mahdollista.. voimia sinne ja pikaista paranemista.

mut nyt pyykkikone pyörimään jne.. kun poika päikyillä

Yhteistyössä