Joululahjojen 2011 pettymykset

  • Viestiketjun aloittaja reklamaatiokäsittely
  • Ensimmäinen viesti
joulu-yh
Ei tarvinnut pettyä kun en saanut mitään. Mieheltä olin kyllä pyytänyt että ostaisi mulle emalisia muumimukeja 2 kpl mutta ilmeisesti en ollut niiden arvoinen.
Samat aatteet. Rahanvähyydestä kyllä kärsitty mutta olisin tullut iloiseksi pienestäkin jutusta. Oltu "riidoissa" pe asti ja vietin aaton lasten kanssa mummolat kierrellen. Silti ostin miehelle 2 lahjaa vaikka joskus paska onkin. Odotan nyt että saanko viikon päästä mitään kun ehdotin että alesta voi ostaa.
 
[QUOTE="kääk";25292349]Krokotiilin esinahasta valmistettu sohvakalusto oli pykälää liian tummaksi värjätty, uudet pöytähopeat olivat turhan kevyttä sorttia ja kristallipikaritkaan eivät kiiltäneet tarpeeksi.[/QUOTE]

:D
 
"touhukas"
sain vaatteita 92 senttiselle lapselle jotka oli kokoa 110. okei hyvä että on isot mutta menee kyllä vielä pitkä aika ennekö käyttää. ja se että niitä isoja on jo ennestään vino pino kaapissa odottamassa kun synttäreillä ym. tulee aina vääränkokoista vaatetta.
appiukko taas tullessaan anto lahjan pojalle. lapsenlapsille ja meille muille ei mitään.
 
"vieras"
[QUOTE="meikku";25293376]Meiän poika sai myös hiekkaleluja.
Ei minusta sovi joululahjaksi.[/QUOTE]


Meillekin tuli hiekkaleluja :D tosin tääl ei ole luntakaan, että käyttöön siis pääsee :)

Sain joulukoristeen jossa oli -50% hintalappu päällä...
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";25297864]Mä en saanut muuta kuin suklaarasian. Vaikka aikuinen olenkin niin olen siitä aika surullinen.[/QUOTE] jaa mä taas olin iloinen anopin anatamasta suklaarasiasta. ajatus on tärkein. =)
joskus olken saanut hienoja kynttilöitä ( liian hienoja poltettaviksi niin koristena ovat) paras lahja oli Pojan 11v antama heijatin =)
 
"Pii"
Meidän tyttöpä sai Italiassa asuvansa kummiltaan pienen pehmo oravan, hintaa ei tuolle varmaan paria euroa enempää tule. Sellainen joita saa täällä ihan halppis kaupoista. Pettynyt olin kyllä että eikö tosiaan parempaan ollut varaa? Eipä nuo edellisetkään lahjat mitään huippuja ole ollut esim. synttäriks sai hello kitty-lompakon..sellaisen lastenmallisen ja muovisen.
 
"vieras"
Minä olen eniten pettynyt siihen, että nuoremman lapsen kummi, joka on myös lapsen täti, toi vain lapsille yhteisesti kortin postilaatikkoon, ei mitään lahjaa ja kuitenkin ensimmäinen varsinainen joulu kummina, sillä lapsi kastettiin viime vuonna joulun jälkeen. Myös vanhemman lapsen kummeista yksi jätti joulun täysin huomiotta.
 
dfghjkl
mentiin miehen sukulaisille ennen joulua ja jouduin nukkumaan 7-vuotiaan sängyssä (itse nukkui vanhempien vieressä) niin lahjaksi tuli kihomatoja ja täitä.. -.-'

patjat ja petivaatteet vaihdettiin NIIN VARMAAN
 
omgomgomg
...jälleen supersuoritus. Sain joulukranssin jonka keskellä joku tonttukoriste.

En vaan osaa ymmärtää mitä näillä nyt teen kun joulu on tavallaan jo "ohi". Ymmärtäisin tällaisen esim. tuliaisena marras- joulukuussa mutta nyt on vähän jo "myöhäistä".

No, ei tämä niin vakavaa ole, mutta ihmetyttää...
 
...jälleen supersuoritus. Sain joulukranssin jonka keskellä joku tonttukoriste.

En vaan osaa ymmärtää mitä näillä nyt teen kun joulu on tavallaan jo "ohi". Ymmärtäisin tällaisen esim. tuliaisena marras- joulukuussa mutta nyt on vähän jo "myöhäistä".

No, ei tämä niin vakavaa ole, mutta ihmetyttää...
Ei kai se kertakäyttökoriste ole? Ens jouluna esille ja oishan sen ehtinyt aattoiltanakin vielä laittamaan ni olisi voinut joulupäivät siitä nauttia.
 
Foortti harmaana
Me ollaan kaikki tyytyväisiä. =)

Tietty lapset on aina vähän hassuja, että tuntuu, kun JOTAIN puuttuis, mutta ei ne osaa sanoa mitä ne on vailla.
(Johtuisko kuitenkin vaikeudesta tehdä lahjalistoja JA olla kiitollinen siitä mitä saa?
Siis ei ne silleen epäkiitollisia ole, mutta jotenkin vaisuja, tai sitte mulla on päässä jotain vikaa)
 
  • Tykkää
Reactions: Lovanna
"Vieras"
Me ollaan kaikki tyytyväisiä. =)

Tietty lapset on aina vähän hassuja, että tuntuu, kun JOTAIN puuttuis, mutta ei ne osaa sanoa mitä ne on vailla.
(Johtuisko kuitenkin vaikeudesta tehdä lahjalistoja JA olla kiitollinen siitä mitä saa?
Siis ei ne silleen epäkiitollisia ole, mutta jotenkin vaisuja, tai sitte mulla on päässä jotain vikaa)
Mä olen ajatellut että tuo johtuu siitä kun se jännääminen loppuu. Kun paketit on avattu ja homma on ohi. Hetken kun sulattelevat niin menee ohi :)

Mua vähän harmittaa kun tytön eniten toivoma pattereilla toimiva lahja oli se tilastollinen sunnuntaikappale ja kärsii ilmeisesti oikosulusta kun toiminnoista ei tapahdu kuin yksi. Tokihan sen voi vaihtaa joulun jälkeen ei sillä, mutta oli vaan odottanut sitä eniten ja sitten ei toiminutkaan. Mutta hienosti kesti pettymyksen kun sai muutakin kivaa :)
 
autofani
Meillä taas piti olla hittilahja pojalle radio-ohjattava Martti, mutta siitä huolimatta, että kokeiltiin kahdesta paketista uusia pattereita, niin ei toimi. :( Onkohan muilla ollut vikoja näissä ohjattavissa cars-autoissa?
 
"Siru"
Pojalla on neljä kummia (tai kolme, jos pariskunta lasketaan yhdeksi), eikä keneltäkään tullut lahjaa. Yksi sanoi, ettei viitsinyt ostaa, kun olen kuulemma sanonut, etten tykkää muovikrääsästä, toinen myönsi unohtaneensa. Vähän harmittaa pojan puolesta. Yksi pikuautokin olisi ilahduttanut tai vaikka villasukat tai muu pieni muistaminen. Sellainen, että tietäisi, että ovat edes hetken ajatelleet kummilastaan.
 
"Tanjuska"
No meidän poika sai kans Martti radio-ohjattavan ja se pelittää kyllä ihan kunnolla. Voi harmi ettei teillä toiminut=(, se on aina tosi tylsää jos joku lahja on valmiiksi rikki kun sen avaa.
 
"minttu"
Eipä ole mitään valittamista minulla. Sain kirjoja, lahjakortin, rahaa, kauneudenhoitotuotteita, elokuvan, cd-levyn, viiniä, kynttilän, kaulahuivin, suklaata, kalenterin... Kyllä kelpaa. =)
 
ggggggggg
Se, että sai pelkkää suklaata, oli hienoinen pettymys. Kolmannen Fazerin levyn jälkeen alkoi hirvittää ja kun avasin vikaa lahjaa, tajusin ettei kukaan ole tänä vuonna miettinyt minua ollenkaan. :(
 

Yhteistyössä