Joululahjojen 2011 pettymykset

  • Viestiketjun aloittaja reklamaatiokäsittely
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
Jos ostaa lahjaksi pattereilla toimivan lahjan, niin aina kannattaa varautua varapatterreilla. Ja vaikkei ostaisikaan sellaista tuotetta, niin pattereita kannattaa olla varoiksi :xmas:

Kuka ostaa toiselle lahjaksi rintsikat :snotty:

Mut joo, eivät kuulu varsinaisesti ap:n pointtiin. En vaan jaksa ymmärtää lahjoista valitusta..
 
  • Tykkää
Reactions: rops ja mmilia08
viulunheittelijä
Kuka ostaa toiselle lahjaksi rintsikat :snotty:
Älä nyt... Minä olin joskus teininä (17 vuotta muistaakseni) työharjoittelussa vaatekaupassa just joulun aikaan. Joku mies tuli sitten ostamaan emännälleen rintaliivejä. Esittelin erilaisia vaihtoehtoja ja herrasmies päätyi valkoisiin, ns. perinteisiin liiveihin. Sitten alettiin miettimään kokoa... Eihän herrasmiehellä ollut siitä mitään hajua. yritin kysellä onko isorintainen yms. mutta rinnat oli kuulemma tavalliset. Samoin ympärysmitta jäi arvailujen varaan. Olisi ollut mielenkiintoista tietää, oliko edes suunnilleen koko kohdillaan.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja viulunheittelijä;25291201:
Älä nyt... Minä olin joskus teininä (17 vuotta muistaakseni) työharjoittelussa vaatekaupassa just joulun aikaan. Joku mies tuli sitten ostamaan emännälleen rintaliivejä. Esittelin erilaisia vaihtoehtoja ja herrasmies päätyi valkoisiin, ns. perinteisiin liiveihin. Sitten alettiin miettimään kokoa... Eihän herrasmiehellä ollut siitä mitään hajua. yritin kysellä onko isorintainen yms. mutta rinnat oli kuulemma tavalliset. Samoin ympärysmitta jäi arvailujen varaan. Olisi ollut mielenkiintoista tietää, oliko edes suunnilleen koko kohdillaan.
Niimpä. Ennemmin lahjakortti ko. liikkeeseen.
 
[QUOTE="öö";25291151]Eiks oo aika sairasta, että kaikki hiki hatussa juoksee lahjojen perässä, ja sitten niistä vingutaan?[/QUOTE]mutta näinhän se menee. katsotaan vaan, niin ennen kuin puoli yö tänään koittaa, niin täällä on jo monta aloitusta huonoista ja kelvottomista joululahjoista
 
"vieras"
Sinänsä olen lahjoihin ihan tyytyväinen mutta pikkasen harmittaa kun mummo (mun äiti) oli ostanut nuoremmalle neidille college-puvun joka oli liian pieni. Vanhemmalle neidille, melkein 9v, oli ostanut myös college-puseron joka kooltaan oli ok mutta etumuksessa pikkumyyn kuva. Neiti totes heti kun puseron näki että lapsellinen. No ehkä tuota kuitenkin tulee pidettyä kun sinänsä tuo pikkumyy on ihan pirtsakka hahmo. Mutta tuo nuoremman puku tosiaan on auttamatta liian pieni, kun neiti käyttää kokoa 140 vähintään ja puku oli kokoa 130. :( Harmittaa vaan kun puku jää nyt pitämättä, enkä oikein kehtaa mennä mummollekkaan sanomaan että voisko pukua vaihtaa isompaan kun mummolla ikää jo 80. Ois ollut vaan kiva mennä käymään mummon luona niin että lapsilla uudet mummolta saadut vaatteet päällä että näkee että arvostetaan mitä antaa lahjaksi mutta nyt ei oikein voi kun puku liian pieni. Aikasemminkin mummo antanut vaatteita jotka liian pieniä.
 
Eevee
Siskolta sain jonkun saunasetin. Eli hiuspidike, vauvan hiusharja (??) ja sieni.

Anteeksi, en halua olla tyly, mutta mieluummin en ottaisi mitään kun tuollaista jonninjoutavaa "pakko ostaa jotain" rojua.
 
tiedoksi
[QUOTE="Sama";25292363]Niin siis meillä ei ole edes vauvaa... Lapset jo alakoulun ylimmillä luokilla.[/QUOTE]

Ei se mikään vauvaharja ole,vaan ihon kuivaharjaukseen tarkoitettu harja.Ovat samanlaisia kuin vauvan harjat,mut kerta on saunasetissä,niin kyllä se on kuivaharjaukseen.
 
Lahjassa itsessään ei vikaa, mutta lasista koristeista 2/3 rikki, harmittaa suunnattomasti. Kuopus eka kerran osti mulle lahjan.
Lähemmässä tarkestelussa selvisikin kaikkien olevan riiki, se ainoa joka periaattessa on ehjä on sen verran vialleinen ettei siinä oli ripustusnauhaa ja tuo nauhan paikka puuttu ja pieni koriste puuttuu myös.

Säästän tuon kuitenkin, kun on kuopuksen ensimmäinen lahja - rahat siihen säästänyt omistaan.
 
Viimeksi muokattu:
"harmaa"
Siskolta sain jonkun saunasetin. Eli hiuspidike, vauvan hiusharja (??) ja sieni.

Anteeksi, en halua olla tyly, mutta mieluummin en ottaisi mitään kun tuollaista jonninjoutavaa "pakko ostaa jotain" rojua.
Juu vauvanharjahan se..:D
Oiskohan kuule ihan sellanen kuorintaan tarkoitettu harja, voisikohan olla?

Ihan kätsy pakkaus, jos tykkääpi pitää ihostaan huolta.
 
rietas
[QUOTE="harmaa";25292450]Juu vauvanharjahan se..:D
Oiskohan kuule ihan sellanen kuorintaan tarkoitettu harja, voisikohan olla?

Ihan kätsy pakkaus, jos tykkääpi pitää ihostaan huolta.[/QUOTE]

Kyllä se hyvin pistää veret kiertämään, kun saunan päälle harjaa kropan läpi =)
 
"vieras"
Ei meillä ainakaan tullut pettymyksiä. Pettymys tuli siinä, että eräs kummi oli ihan oma-aloitteisesti luvannut muistaa lasta joululahjalla, eikä mitään sitten tullutkaan. Hieman harmitti tämä lapsen puolesta. Muuten olen kyllä tyytyväinen, ihania lahjoja tuli! :) <3
 
"vieras"
meillä vauva sai kahdet plaston taaperokärryt. Ostettiin itse ainoaksi joululahjaksi meiltä ja kaikille siitä takuulla kerrottiin.. No, veljen vaimo oli sitten mennyt ostamaan myös yhdet. Mut toisaalta.. Onpahan yhdet ulkokäyttöön ja yhdet sisälle.. :).
 
"Lokkii"
[QUOTE="vieras";25292355]Sinänsä olen lahjoihin ihan tyytyväinen mutta pikkasen harmittaa kun mummo (mun äiti) oli ostanut nuoremmalle neidille college-puvun joka oli liian pieni. Vanhemmalle neidille, melkein 9v, oli ostanut myös college-puseron joka kooltaan oli ok mutta etumuksessa pikkumyyn kuva. Neiti totes heti kun puseron näki että lapsellinen. No ehkä tuota kuitenkin tulee pidettyä kun sinänsä tuo pikkumyy on ihan pirtsakka hahmo. Mutta tuo nuoremman puku tosiaan on auttamatta liian pieni, kun neiti käyttää kokoa 140 vähintään ja puku oli kokoa 130. :( Harmittaa vaan kun puku jää nyt pitämättä, enkä oikein kehtaa mennä mummollekkaan sanomaan että voisko pukua vaihtaa isompaan kun mummolla ikää jo 80. Ois ollut vaan kiva mennä käymään mummon luona niin että lapsilla uudet mummolta saadut vaatteet päällä että näkee että arvostetaan mitä antaa lahjaksi mutta nyt ei oikein voi kun puku liian pieni. Aikasemminkin mummo antanut vaatteita jotka liian pieniä.[/QUOTE]

Ehkä kysynyt myyjältä neuvoa oikean koon valinnassa? Sillä keinoin tulee varmasti liian pieniä jos lapsi on yhtään mistään kohtaa eri mittaa kuin valmistajan taulukot.
 
"vieras"
[QUOTE="Sama";25292363]Niin siis meillä ei ole edes vauvaa... Lapset jo alakoulun ylimmillä luokilla.[/QUOTE]

Kuulostaa siltä että lahjassa ei sinänsä ollut mitään vikaa, ainoastaan se että vastaanottaja on melko yksinkertainen kun ei edes ymmärrä sen käyttötarkoitusta.
 

Yhteistyössä