Joululahjojen 2011 pettymykset

  • Viestiketjun aloittaja reklamaatiokäsittely
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="kääk";25292349]Krokotiilin esinahasta valmistettu sohvakalusto oli pykälää liian tummaksi värjätty, uudet pöytähopeat olivat turhan kevyttä sorttia ja kristallipikaritkaan eivät kiiltäneet tarpeeksi.[/QUOTE]

Ja meidän saamissa kulta-aterimissa olikin perinteisiä timantteja punaisten rubiinien sijaan. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
marisija
Ei tullut mitään kovin mieleistä tänä vuonna, mikä on harvinaista. Yleensä on ollut edes jotakin kivaa.
Tuli perinteiset pyjamat, niitä kaksi kappaletta. Toinen ei ole ollenkaan mun makuun: kaksiosainen, housut ja paita. Paita on pitkähihainen ja niin ahdistavan näköinen, että sitä en ainakaan tule ikinä käyttämään. Yöhousuja voin ehkä käyttää jonkun muun paidan kanssa.

Sain myös keittokirjan. Ihan kiva joo, mutta löydän netistäkin tarvittavia ohjeita ja tuossa monet raaka-aineet on niin eksoottisia, ettei niitä ihan tavan S-marketista löydä.

Arvostan kyllä lahjan antajien elettä, mutta jos ei miellytä niin ei miellytä. Harmittaa, että lahjan antajan rahat on mennyt hukkaan.
 
serkun kaiman kummi
No mulle oli kyllä pettymys että lapseni kummi ei antanut lapselleni lahjaa. Lapsella ikää 1 vuosi ja oltiin kummin kanssa samassa paikassa lahjashowta viettämässä.. Ehkä olen nipo mutta mun mielestä olisi pitänut hankkia edes jotain. Muutenkaan ei huomioinut lasta mitenkään.

Joo ei kummeja lahjojen takia pyydetä, mutta silti. Joulu.
 
vier
[QUOTE="hömppö";25293202]No EI näköjään ku just sitä selitti, että ku hällä on työhaalari kokoa 52 tai 54 (en muista kumpi) niin ajatteli järjellä, että mulle ois tuo koko 48 soppeli :D

Ei sillä, että haittaa, me saatiin illan parhaat naurut ku vedin pikkuhousut esille ja mallasin niitä :D[/QUOTE]


Tää oli jotenki söpö. Toinen siellä päätellyt :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ä92 ja Titi-Uu
"näin meillä"
Mä sain verhon. Ihan kauniin, mut niitä on vain yksi, mihin mä sen laitan? Sit sain ryppyvoidetta joka oli tarkoitettu 50+ ikäisille... oon 29v... sit sain lahjaksi keittiöpyyhkeitä, just, mullahan ei oo muuta elämää kuin keittiö..
Mummo oli ostanut tytölle lapaset seurakunnan myyjäisistä, olivat ihan erilaiset ja eri kokoiset.
 
:D
No aika rumat sukat sain mieheltä... Mut niiden sisään laitetut timanttikorvikset oli aika bueno :) Toinen varmisti etten mä arvaa lahjaa jos satun paketin jostain löytämään :D
 
Pieni pettymys tuli, kun kohta puolivuotiaan paketteja availin, vaatteet oli niin isoja, että ne menee vasta joskus ens talvena hänel (lapsi on kokoa 70 ja vaatteet kokoa 90).. Ja lelut joita hän sai, oli vastasyntyneestä ylöspäin, eli ihan pienten vauvojen ajanvietettä.. Ja yksi täysin turhakin lahja tuli, lappu, jossa soi musiikki, sen on tarkotus auttaa lasta nukahtamaan.. Hän kyl nukahtaa parhaiten kun on hiljasta ja pimeetä, joten sillä ei kamalasti käyttöä ole.

Mutta, ompa ainakin vaatteita sit kun lapsi kasvaa ja kai hän noista leluistakin jotain iloo repii irti :)
 
sain viimein pinkit Reinot, mutta ovat liian isot |O en kuitenkaan syytä tästä äitiäni, vaan oma mokahan tämä.. pyysin neljäykköset, joka on normaali kengänkokoni enkä edes osannut ajatella, että ovat reilumpaa mitoitusta.
no, onneksi kotikengissä se ei ole niin nuukaa
 
Siskolta sain jonkun saunasetin. Eli hiuspidike, vauvan hiusharja (??) ja sieni.

Anteeksi, en halua olla tyly, mutta mieluummin en ottaisi mitään kun tuollaista jonninjoutavaa "pakko ostaa jotain" rojua.
Ton takia me ei osteta lahjoja muille kun omille lapsille ja kummilapsille koska mua kans ärsyttää toi "pakko ostaa jotain" meininki. No okei tänä jouluna joustin ja ostin siskoilleni lahjakortit kun toisella tiukka rahallinen tilanne ja toinen kerää kapioita omaa kotia varten niin saavt sit ostaa mitä haluavat. Ja kerrankin meni ihmisille perille se etten halua suklaata kilokaupalla. Tuli yksi rasia joka jaettiin perheen kesken ja kenelläkään ei ollut paha olo liiallisen makean vuoksi eikä tartte viikko tolkulla ahmia niitä :)
 
Khimaira
Pettymyksiksi en voi lahjoja sanoa, mutta hiukan ikätasoon sopimaton lahja tuli: kohta 6-v lapsi sai Meccanon mopon, joka on kyllä aivan helkkarin vaikea koota, niin äidille kuin koululaisillekin :snotty:

Mä sain ihanan hupparin, tosin kokoa xs, joka ei ihan mahdu. Nooh, 5-lk tyttäreni sai siitä kivan hupparin itselleen:whistle:
 
adhd pojalle 7.v +3.v leluja 2kpl, kirja ja suklaata, muille hänen sisaruksilleen 10-12pakettia uusimpia leluja mm.monsterhigh, nintendo 3d ym....katsokaas kun meidän suvun mielestä poika on häirikkö, ns.tuhma ja kuriton lapsi(adhd:ta ei ole olemassa se on muotisairaus), niin on se kiva kun aikuiset ihmiset eivät osaa suhtautua lapsen sairauteen, onneksi miehen kanssa osattiin odottaa tätä "vittuilua" joten ostettiin pojalle paljon leluja.
Oikeestiko jotkut on näin idiootteja?? :kieh:
 
[QUOTE="meikku";25293278]1-vuotiaalle tuli työkalupakki jossa pieniä osia,sopii yli 3 vuotiaille....Eli pari vuotta koetan jossain tuota säilöä...

Itse olen samaa mieltä,että mieluummin ei mitään kun jotain pakollista rojua vaan.

Itse tilasin ja ostin sukulaislapsille sellaista josta varmasti tykkäävät![/QUOTE]

Mistä tiedät, että ne sun lelut on varmasti parhaita ja niistä tykätään? Muitten kuitenkin "jotain pakollista romua"? Meillä sai poika (nyt 2v) viimejouluna lahjaksi +3v leluja, joissa oli pieniä osia, mutta hyvin tuo niillä osas jo sillon leikkiä...
 
"haha"
Mä sain mun mummolta joululahjaksi op:n heijastimet, pensselin (sopii vikka seinän maalaamiseen), käytetyt korvikset ja yves rocherin jonkun kaupanpäällis-saippuan. :D Mun mummo on kyllä jo 82v, eli vähän höperökin, mutta hän on aina ollut samanlainen joululahjojen suhteen. Hän kerää kamalan kasan ilmaista ja puoli-ilmaista tavaraa laatikkoon, nimeää jokaiselle sekalaisen lajitelman tavaroita sieltä laatikosta, ja lähettää yhden laatikon per perhe. :D Tosin viimeaikoina ne tavarat on mennyt joka vuos sekopäisemmiks mitä siellä laatikossa on. Tänä vuonna poika tosin sai häneltä muumiastioita, joka oli oikeasti tosi kiva lahja. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Noh, yksi pettymys oli se, että oikeasti luulin meillä olevan sopivat patterit uusiin leluihin (jotka ostettiin siis itse!) mutta niihin meneekin ihan erilaiset patterit :snotty:

Toinen mummoista ei antanut lapselle lahjaa ollenkaan.. Ei kyllä antanut viime syntymäpäivilläkään, koska meillä kuulemma on jo kaikkea ja leluja niin paljon. Ja toinen syy on kuulemma se ettei osaa ostaa mitään sopivaa (selittelee tosi paljon tätä miksi ei tietyissä tilanteessa ole tuonut lahjaa, ottaa siis itse puheeksi). Huoh. On väläytellyt aiemmin hyviä ideoita, joista olen sanonut että tuo onkin hyvä ja sitä meillä ei ole.. ja olen ollut siinä uskossa että sen sitten ostaa lahjaksi ja mitään ei sitten tuokaan. Ja koska mummo neuloo niin toivoin että lapsi saisi villasukat lahjaksi niin niitäkään ei sitten tullut :(
 
[QUOTE="haha";25295112]Mä sain mun mummolta joululahjaksi op:n heijastimet, pensselin (sopii vikka seinän maalaamiseen), käytetyt korvikset ja yves rocherin jonkun kaupanpäällis-saippuan. :D Mun mummo on kyllä jo 82v, eli vähän höperökin, mutta hän on aina ollut samanlainen joululahjojen suhteen. Hän kerää kamalan kasan ilmaista ja puoli-ilmaista tavaraa laatikkoon, nimeää jokaiselle sekalaisen lajitelman tavaroita sieltä laatikosta, ja lähettää yhden laatikon per perhe. :D Tosin viimeaikoina ne tavarat on mennyt joka vuos sekopäisemmiks mitä siellä laatikossa on. Tänä vuonna poika tosin sai häneltä muumiastioita, joka oli oikeasti tosi kiva lahja. :)[/QUOTE]

Mutta tämmöisiä paketteja on varmasti aika hauska avata? :D On ainakin yllätys että mitä sieltä tulee ja mitä mummo on ajatellut pakettia kasatessaan ja yhdistellessään juuri nuo tietyt jutut samaan ;)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25294996:
Mistä tiedät, että ne sun lelut on varmasti parhaita ja niistä tykätään? Muitten kuitenkin "jotain pakollista romua"? Meillä sai poika (nyt 2v) viimejouluna lahjaksi +3v leluja, joissa oli pieniä osia, mutta hyvin tuo niillä osas jo sillon leikkiä...
Jos lahjan antaja tuntee lahjan saajan tarpeeksi hyvin, lahja tuskin menee ihan metsään.
 
Käytännöllisiä ja hyviä lahjoja sain ja niin myös tyttäreni; vaatetta ja leluja sopivassa suhteessa. :)
Mä en siis tietenkään leluja saanut :)D), mut mm. kalenteri (Minna Immonen), jalkavoidetta+saunahunaja, konjakki-hunaja purkin :)p), laudeliinoja...
Tyttö mm. Steffi nukke hevosineen, pyjaman ja yöpaituli, Hello Kitty-veluriasu, legoja...
Tyytyväisiä ja kiitollisia olemme. :heart:
 
"haha"
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25295155:
Mutta tämmöisiä paketteja on varmasti aika hauska avata? :D On ainakin yllätys että mitä sieltä tulee ja mitä mummo on ajatellut pakettia kasatessaan ja yhdistellessään juuri nuo tietyt jutut samaan ;)
Juu, kuuluu jo melkeen jouluperinteisiin kikatella mummon lahjavalinnoille illalla väsyneenä. :D Mä säästän aina mummon paketin siihen kun vieraat on lähteneet ja lapset saatu nukkumaan. :p En tietenkään oo koskaan mummolle suoraan päin naamaa nauranut noita lahjoja, tai muutenkaan kenellekään joka hänelle asiasta mainitsis, mutta onhan noi oikeasti aika hilpeitä. :D
 
fddwed
Sain hyviä, mutta vähän tylsiä lahjoja. Läskille naiselle suklaata, suklaata ja suklaata...no, siitähän minä pidän, ei siinä mitään, mutta...:/ Itse näin vaivaa lahjoissa, ostin lahjat erikoisliikkeistä jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25295140:
...
Toinen mummoista ei antanut lapselle lahjaa ollenkaan.. Ei kyllä antanut viime syntymäpäivilläkään, koska meillä kuulemma on jo kaikkea ja leluja niin paljon. Ja toinen syy on kuulemma se ettei osaa ostaa mitään sopivaa (selittelee tosi paljon tätä miksi ei tietyissä tilanteessa ole tuonut lahjaa, ottaa siis itse puheeksi). Huoh. On väläytellyt aiemmin hyviä ideoita, joista olen sanonut että tuo onkin hyvä ja sitä meillä ei ole.. ja olen ollut siinä uskossa että sen sitten ostaa lahjaksi ja mitään ei sitten tuokaan. Ja koska mummo neuloo niin toivoin että lapsi saisi villasukat lahjaksi niin niitäkään ei sitten tullut :(
Vähänkö olet hirveä, kun yrität väkisellä pistää toisen ostamaan/tekemään lahjoja. Hyi. Teillä sentään on mummo, joka käy lasta tapaamassa - osaisittepa olla kiitollisia siitä...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
kaikki lahjat hyviä,teinille tuli tosin vahingossa englanninkieline romaani,sen lukeminen voi olla hitaanlaista :D.
Oletko varma? Tämän päivän teineillä tuntuu olevan enkku paremmin hallussa kuin vanhemmillaan :)
 

Yhteistyössä