Meillä on se iso Finn McMissile pojalla. Mun mielestä se toimii ihan hyvin, eikä poika ole valittanut toimivuutta. Kallishan tuo oli, joten kyllä saa luvan toimia moitteettomasti!Meillä taas piti olla hittilahja pojalle radio-ohjattava Martti, mutta siitä huolimatta, että kokeiltiin kahdesta paketista uusia pattereita, niin ei toimi. Onkohan muilla ollut vikoja näissä ohjattavissa cars-autoissa?
Mulla käyttää tyttö kokoa 56cm ja mä nimenoman ainakin pyysin, että jos joku meinaa vaatetta ostaa niin 68cm ja 70cm ylöspäin..että mielummin70cm ylöspäin. Meilläkun sattuu siihen asti olemaan kaapit vaatteita pullollaan, että mielummin sitten jo etukäteen kaappiin odottamaan kun niin paljon yhtäkokoa ettei mitään kerkiä käyttämään, mutta kukin tyylillään.Pieni pettymys tuli, kun kohta puolivuotiaan paketteja availin, vaatteet oli niin isoja, että ne menee vasta joskus ens talvena hänel (lapsi on kokoa 70 ja vaatteet kokoa 90).. Ja lelut joita hän sai, oli vastasyntyneestä ylöspäin, eli ihan pienten vauvojen ajanvietettä.. Ja yksi täysin turhakin lahja tuli, lappu, jossa soi musiikki, sen on tarkotus auttaa lasta nukahtamaan.. Hän kyl nukahtaa parhaiten kun on hiljasta ja pimeetä, joten sillä ei kamalasti käyttöä ole.
Mutta, ompa ainakin vaatteita sit kun lapsi kasvaa ja kai hän noista leluistakin jotain iloo repii irti