Joululahjojen 2011 pettymykset

  • Viestiketjun aloittaja reklamaatiokäsittely
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="akka";25292453]Miehen likka sai kummitädiltään samsungin kosketusnäyttöpuhelimen ja totesi että vittu ku tollanen paska puhelin.[/QUOTE]

tiedoä tunteen, sampan puhelimissa ei tahdo puhelut tulla läpi vaan menee vastaajaan. Ainakin galaxyssä. Ja telkkarikin on hankala käyttää.
 
"vieras"
sain jonku jalkahoitosetin, ihan ku ois aikaa hoitaa jallkoja... sit sain tummaa suklaata, josta en tykkää, kahdet pannulaput vaikka käytän aina patakintaita, yhden keittiöpyyhkeen tusinan muun lisäksi, ja lapsi sai kirjan joka meillä jo on, sekä collegetakin ja villasukat joita kumpiakaan ei suostunut edes kokeilemaan...
 
"vieras"
Saimme taas äidiltäni hänelle annettuja lahjoja... On töissä päiväkodissa. Yhteen lahjaan oli unohtunut hyvää joulua teksti äidilleni. Ei kovin kivaa , mutta en kehtaa hänelle niistä sanoakkaan :(
 
plääjh
[QUOTE="vieras";25292614]sain jonku jalkahoitosetin, ihan ku ois aikaa hoitaa jallkoja... sit sain tummaa suklaata, josta en tykkää, kahdet pannulaput vaikka käytän aina patakintaita, yhden keittiöpyyhkeen tusinan muun lisäksi, ja lapsi sai kirjan joka meillä jo on, sekä collegetakin ja villasukat joita kumpiakaan ei suostunut edes kokeilemaan...[/QUOTE]


Voithan tehdä tummasta suklaasta vaikka suklaapipareita tai sulattaa suklaan jonkun kakun päälle :p
 
Eevee
[QUOTE="vieras";25292559]Kuulostaa siltä että lahjassa ei sinänsä ollut mitään vikaa, ainoastaan se että vastaanottaja on melko yksinkertainen kun ei edes ymmärrä sen käyttötarkoitusta.[/QUOTE]

Se sattu ihan saamaristi! Kokeilin sillä ihoa yöritellä kun kyllä osasin ajatella että jaa, tällä varmaan ihoa hinkutellaan, mutta oli miten oli niin kyllä näin on : en pitänyt lahjasta. Anteeksi vain. En ole kiittämätön mutta olen turhan krääsän inhoaja. Hiuspidike, pikkuinen vauvanharjan näköinen harja ja sieni. Camoon. Olisi lahkoittanut ne rahat vaikka hyäntekeväisyyteen. Ja sisko tietää kantani, joka vuosi silti ostaa näitä turhia juttuja kun "pitäähän sitä nyt ees jotain olla". No minusta ei tartte lähteä kulutushysteriaan vaan kun on ns pakko...
 
"eeva"
teinkin jo aloituksen aiheesta. Mut siis joo...en tiedä oliko pettymys, mutta ehkä ennemminkin pieni vihje anopilta:vaaka! Oon tosiaan 3kk sitten synnyttänyt ja muutenkin tässä reilu vuodessa saanut lisää kiloja vajaa 10. Anoppi itse on sairaalloisen laiha ja jauhaa kokoajan karppaamisesta...
 
"Sssalla"
^^ mun äiti sanoi kun vauva oli jotain kuukauden vanha, että kannattasko alkaa tehdä vatsalihaksia että toi maha katoaisi.

yksi huti, eli saamatta jäänyt lahja. tai myöhässä se on, go verkkokauppa. com..
 
-----
noh, mä sian sellasen piippaus laitteen avaimille ja sotanorsun.. (schleich) se kyl on mahtava, kun sen nimenomaan halusin pojan johdosta et on kunnon lelut, mut ite oon halunnu äitikeijua siitä asti kun se tul..

ehkä jotain puolisolle sopivaa ois kaivannu....?
 
bhgd
[QUOTE="akka";25292453]Miehen likka sai kummitädiltään samsungin kosketusnäyttöpuhelimen ja totesi että vittu ku tollanen paska puhelin.[/QUOTE]

Likka tietää, että joutuu sillä pärjäämään pitkän aikaa. Jos teinille puhelimen ostaa, niin täytyis vähän tietää millainen olis mieluinen.
 
"jeps"
Se sattu ihan saamaristi! Kokeilin sillä ihoa yöritellä kun kyllä osasin ajatella että jaa, tällä varmaan ihoa hinkutellaan, mutta oli miten oli niin kyllä näin on : en pitänyt lahjasta. Anteeksi vain. En ole kiittämätön mutta olen turhan krääsän inhoaja. Hiuspidike, pikkuinen vauvanharjan näköinen harja ja sieni. Camoon. Olisi lahkoittanut ne rahat vaikka hyäntekeväisyyteen. Ja sisko tietää kantani, joka vuosi silti ostaa näitä turhia juttuja kun "pitäähän sitä nyt ees jotain olla". No minusta ei tartte lähteä kulutushysteriaan vaan kun on ns pakko...
Äsken olit viel aika varma et se on hiusharja.
Sun ihos ei kestänyt, niin sen on pakko olla vauvoille tarkotettu hiusharja.
 
pettynyt joo tyhmyyteen
adhd pojalle 7.v +3.v leluja 2kpl, kirja ja suklaata, muille hänen sisaruksilleen 10-12pakettia uusimpia leluja mm.monsterhigh, nintendo 3d ym....katsokaas kun meidän suvun mielestä poika on häirikkö, ns.tuhma ja kuriton lapsi(adhd:ta ei ole olemassa se on muotisairaus), niin on se kiva kun aikuiset ihmiset eivät osaa suhtautua lapsen sairauteen, onneksi miehen kanssa osattiin odottaa tätä "vittuilua" joten ostettiin pojalle paljon leluja.
 
[QUOTE="vieras";25292614]sain jonku jalkahoitosetin, ihan ku ois aikaa hoitaa jallkoja... sit sain tummaa suklaata, josta en tykkää, kahdet pannulaput vaikka käytän aina patakintaita, yhden keittiöpyyhkeen tusinan muun lisäksi, ja lapsi sai kirjan joka meillä jo on, sekä collegetakin ja villasukat joita kumpiakaan ei suostunut edes kokeilemaan...[/QUOTE]
Ihan ku ei olis, jos on aikaa palstaillakin.

Ja miksi lapsen pitäisikään aattoiltana vaatteita sovittaa? Ei meilläkään kokeiltu. Ne laitetaan päälle sitten kun niitä käytetään :)
 
"hömppö"
Siis mun on ihan pakko tää laittaa tänne. Mies kysy mitä haluan lahjaks ja sanoin, et osta vaikka pikkuhousuja (kun oikeesti tarvin). No sain 3 sloggit ja olin tosi mielissään kunnes tässä vähän aikaa sitte aloin tutkia niitä tarkemmin. Ne oli kokoa 48 ja minä puolestani tämmönen 157cm, 50kg kirppu joka käyttää max kokoa 36 :LOL:

Joo, mä oon raskaana kyllä, mutta ööö..... koko 48? :O :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="hömppö";25293182]
Joo, mä oon raskaana kyllä, mutta ööö..... koko 48? :O :LOL:[/QUOTE]
se on miesten S-kokoon numero, mahtaako miehesi tuntea naiskokojen numeroinnin?
 
"hömppö"
[QUOTE="vieras";25293191]se on miesten S-kokoon numero, mahtaako miehesi tuntea naiskokojen numeroinnin?[/QUOTE]

No EI näköjään ku just sitä selitti, että ku hällä on työhaalari kokoa 52 tai 54 (en muista kumpi) niin ajatteli järjellä, että mulle ois tuo koko 48 soppeli :D

Ei sillä, että haittaa, me saatiin illan parhaat naurut ku vedin pikkuhousut esille ja mallasin niitä :D
 
"meikku"
1-vuotiaalle tuli työkalupakki jossa pieniä osia,sopii yli 3 vuotiaille....Eli pari vuotta koetan jossain tuota säilöä...

Itse olen samaa mieltä,että mieluummin ei mitään kun jotain pakollista rojua vaan.

Itse tilasin ja ostin sukulaislapsille sellaista josta varmasti tykkäävät!
 

Yhteistyössä