Onnea miina hyvistä uutisista! Oon niitä käyny täällä oottelemassaAlkuperäinen kirjoittaja miina-:Nii ja lääkäri kommentoi näin: "Tässä näkyy nyt ihan selvästi sikiö ja tuolla näkyy sydän joka sykkii siellä." Ja sit se pyys mua olee vähän aikaa hengittämättä ni sai paremmin näkyviin sen sykkeen siltä pieneltä. Oih...tätä onnea. :heart:
Voi että, kuulostaa ihanalta :heart: . Noin varhaiset viikot ja jo päätä erottaa! Mulla se aika on heti aamulla klo 8.. Onneksi illalla pitää lähteä harrastuksen pariin kolmeksi tunniksi, niin en ehdi koko päivää jännittää. Saitko kuvaa mukaan? Entä muut varhaisultrassa käyneet?Alkuperäinen kirjoittaja miina-:Jive- Se näytti sellaselta selkeesti erottuvalta valkoselta hahmolta, pää ja sitte sellanen möykkyvartalo..tai no selkee ja selkee, mut sille että sai selvää..! Ja sydän sitte siellä möykyn keskellä sellanen valkonen kohta kans mikä sit liikku ja pomppi siinä! :heart: Ja sitä sitte ympyröi se musta pussi..mikä se nyt on oikeelta nimeltä..? Monelta sulla on se?
Voi itku, varmasti huolestuttaa ! Mutta eikös vatsan päältä saata kuulla sydänäänet vasta myöhemminkin, eli ei välttämättä syytä huoleen? Harmi kun joudut pari viikkoa odottelemaan. Täydestä sydämestä toivon, että kaikki on hyvin ja seuraavalla kerralla pienen sydänäänet löytyy!Alkuperäinen kirjoittaja valas77:odotettu päivä tuli vihdoinkin....eka neuvola jota aikaistettiin puolitoista viikkoa kun rupesi tulemaan epämääräisiä supistuksia ja muutenkin on mielenterveys vaarassa hajota kappaleiksi kun on tunne ,että kaikki ei ole ok :headwall:
olin ajatellut et saa helpotuksen jos kuulee sydän äänet ja tietää,että joku siellä asustelee mutta olipas yllättävää ettei sitten mitään kuulunut
täytyy toivoa että ne löytyvät kun pääsee sinne np.ultraan mutta siihenkin menee suunnilleen pari viikkoa vielä ja pääsen vasta huomenna tilaamaan sitä aikaa kun oli jo ajanvarausaika loppunut kun tulin neuvolasta.
nyt viikkoja 9+5 ja kaikilla edellisillä lapsilla on sydän-äänet löytyneet jo 8viikolla.
alan jo epäillä että kehitän kaikki olemattomat raskausoireet omassa päässäni koska tämä tuntuu niin epätodelliselta :/
mukavia vaikkikin viileitä keskiviikkopäivän jatkoja kaiklle odottajille =) :wave: