Joululahjat *vko 19*

multa ainakin tuli vuotoa aina papaa otettaessa jos oli jotain epäpuhtautta... eli hyvinkin voisi johtua limakalvojen herkkyydestä. Sellaisen ohjesäännön olen kuullu, että jos p-housunsuoja riittää niin ei pitäs olla hätää.
 
Mahtuisiko vielä mukaan :wave:

40 tuli viikko sitten su täyteen ja viimeistä vauvelia odotan. Ennestään meillä täällä on yksi täysikäinen, pari murkkua, pieni taapero ja lainatyttö vm-93. Ja mies ja koirakin touhussa mukana.
Varhaisultrassa kävin viime ma ja kaikki oli hyvin :heart: En ole ennen käynytkään, mutta koin keskenmenon vko 8 viime marraskuussa. Nyt on olo huojentunut ja uskaltaa jo nauttiakin tästä väsymyksestä ja etovasta olosta ;)

Mukavaa lauantai-iltaa teille kaikille



Nevi ja Vilttitossu rv 7+4
 
sekaan vaan nevi. =)

Voi arvatkaa mitä!! mun kaveri lähti aamuyöstä synnyttämään ja arvatkaa oonko voinu nukkuu sen jälkee!! jännittää ihan sikana et miten siel menee ym.! :heart: :heart: Ihana äitienpäivälahja.... :heart:

nii hyvää äitienpäivää kaikille äipille! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
sekaan vaan nevi. =)

Voi arvatkaa mitä!! mun kaveri lähti aamuyöstä synnyttämään ja arvatkaa oonko voinu nukkuu sen jälkee!! jännittää ihan sikana et miten siel menee ym.! :heart: :heart: Ihana äitienpäivälahja.... :heart:

nii hyvää äitienpäivää kaikille äipille! :flower:
Ei tuon parempaa lahjaa olekaan :heart: ! Kerrohan sitten kumpi tuli =)!
 
Täällä siis entinen miina kirjottelee.. oli pakko saada muutosta nikkiin! :D

Juu kerron sitte heti! Siis miten voikin jännittää toisen puolesta niin paljon..! Kokoajan miettii että mitäköhän siellä nyt tapahtuu..onko paljon auki, onkohan puudutuksia tai onkohan se tullu jo!! =)
 
Meilläki mies oli eilen että "Mami.." ja tänään sano että ens vuonna sä saatki sitte viettää tätä juhlapäivää.. :D Ihanaa!

Eipä oo vieläkää kaverista kuulunu mitää.. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin!
 

Yhteistyössä